Skocz do zawartości
IGNORED

Denon 2309 Tonsil Fenix


ufirek1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem tu nowy, mam problem, zakupiłem używany amplituner Denon 2309 i zestaw Tonsil Fenix 5.1 

Po podłączeniu głośniki grają nie równo tzn nie wszystkie tak samo(w zależności od tego jaki tryb włączę) i nie gra sub, gdy podepnę go jako głośnik na ostro to działa a gdy chcę uzyskać bass normalnie podążając go to nie gra. 

Co proponujecie bo nie wiem jak ten problem rozwiązać. 

Proszę o pomoc.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób reset do ustawień fabrycznych.

Być może ktoś poustawiał ampli pod posiadany zestaw kolumn i określoną akustykę pomieszczenia.

Mam nadzieje, ze znalazłem właściwą kombinację ...

  1. Wyłącz urządzenie za pomocą przycisku <POWER>.
  2. Naciśnij <POWER> równocześnie przyciskając <INPUT MODE> i <SPEAKERS>.
  3. Kiedy wyświetlacz zaświeci się migając z częstotliwością co 1s puścić przycisk (i tu nie wiem czy chodzi o trzy przyciski czy jeden - POWER.

oryginał:

1. Turn off the power using <POWER>.

2. Press <POWER> while simultaneously pressing <INPUT MODE> and <SPEAKERS>.

3. Once the display starts flashing at intervals of one second, release the button.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.