-
Google Opcje logowania
- Rejestracja
-

LABYRINTHOS
Rozpoczęty przez
LABYRINTHOS
, 21.03.2007 15:16
241 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 22.03.2007 - 12:17
naprawdę trzymam za Was kciuki! przynajmniej nie robicie kolejnych burczybasów :-))
warto doinwestować ten biznes
zatrudnić plastyka do strony www i do samych kolumn - mogłyby wyglądać lepiej od konkurencji
lepiej = efektowniej
klient hi-end kupuje często oczami
ale i tak najważniejszy jest marketing
bo weźmy takie Amparo SWAR - "wypasione" w porównaniu do Waszych CRQ-1 - a i tak przepadły
bo firma działała po amatorsku (wszystko "na zamówienie") i były ZA TANIE!
tak to działa
doinwestujcie w poziom usług i przemyślcie marketing a będzie dobrze!
pzdr.
graaf
warto doinwestować ten biznes
zatrudnić plastyka do strony www i do samych kolumn - mogłyby wyglądać lepiej od konkurencji
lepiej = efektowniej
klient hi-end kupuje często oczami
ale i tak najważniejszy jest marketing
bo weźmy takie Amparo SWAR - "wypasione" w porównaniu do Waszych CRQ-1 - a i tak przepadły
bo firma działała po amatorsku (wszystko "na zamówienie") i były ZA TANIE!
tak to działa
doinwestujcie w poziom usług i przemyślcie marketing a będzie dobrze!
pzdr.
graaf
#38
Napisano 22.03.2007 - 14:01
Nie rozumiem po co tyle krzyku o design. Kwestia gustu. Ze jak trumna? Hehe, na to nie wpadlem. Kazdy widzi swoje. I kazdy swoje chwali. CRQ-3 widzialo u mnie wiele osob i niektore byly wrecz zbulwersowane wielkoscia zestawow. Ale generalnie odczucia sa pozytywne, produkt wyglada elegancko, nie znalazlem osoby, ktorej by na mysl przyszla trumna, albo powiedzialaby, ze kolumny sa brzydkie.
Sadze, ze za malo widac wypowiedzi w stylu "moim zdaniem, "wydaje mi sie" itd. Widac za to prorokow gloszacych jakies katastrofy, wciskajacych swoje zdanie jako prawdy objawione. Ludzie, naprawde nie potraficie sie cieszyc z cudzych sukcesow. Nieustannie widac zazdrosc. Pod stekiem zniechecajacych do zycia uwag pozniej jeszcze pisza niektorzy: "powodzenia". Cynizm na calego. Nawet jesli uwagi byly w dobrej wierze, to juz ciezko dobrac forme, ktora by nie gotowala krwi u czytajacego. Ehhhh. To dlatego ulubionym moim dzialem na forum jest "brak humoru".
P.S. jedna z zalet CRQ-3 jest tez latwa wysterowalnosc. Wlasnie uruchomilem je na lampowcu 1,5W na kanal. O mega kontroli na basie mowic oczywiscie nie mozna, za to muzyka gra bardzo ladnie, bez zachwian rownowagi.
Sadze, ze za malo widac wypowiedzi w stylu "moim zdaniem, "wydaje mi sie" itd. Widac za to prorokow gloszacych jakies katastrofy, wciskajacych swoje zdanie jako prawdy objawione. Ludzie, naprawde nie potraficie sie cieszyc z cudzych sukcesow. Nieustannie widac zazdrosc. Pod stekiem zniechecajacych do zycia uwag pozniej jeszcze pisza niektorzy: "powodzenia". Cynizm na calego. Nawet jesli uwagi byly w dobrej wierze, to juz ciezko dobrac forme, ktora by nie gotowala krwi u czytajacego. Ehhhh. To dlatego ulubionym moim dzialem na forum jest "brak humoru".
P.S. jedna z zalet CRQ-3 jest tez latwa wysterowalnosc. Wlasnie uruchomilem je na lampowcu 1,5W na kanal. O mega kontroli na basie mowic oczywiscie nie mozna, za to muzyka gra bardzo ladnie, bez zachwian rownowagi.
#39
Napisano 22.03.2007 - 14:42
>graaf, 22 Mar 2007, 12:17
>warto doinwestować ten biznes
>zatrudnić plastyka do strony www i do samych kolumn - mogłyby wyglądać lepiej od konkurencji
>lepiej = efektowniej
- Efektowniej na pewno, ale ladniejsza strona nie oznacza lepiej grajacych klockow. Mnie to logo tez sie specjalnie nie podoba, ale co z tego? Kupujesz logo na kolumnie?! Strona i foty sa naprawde na wysokim poziomie, czepiasz sie za bardzo:) Jak bede chcial miec ladne logo to sobie kupie ipoda;)))
>klient hi-end kupuje często oczami
GRAAF! a ja myslalem, ze w hi-endzie chodzi o dzwiek:)))
>ale i tak najważniejszy jest marketing
- Chyba dla producentow nuForce.
>doinwestujcie w poziom usług i przemyślcie marketing a będzie dobrze!
- Rozumiem Twoja "troske" ale musze sie z Toba nie zgodzic. Z tego co piszesz, jestes fanem audioglobalizacji.
Znasz pojecie slow-food? Zapominasz o tym, ze istnieje cos takiego jak rzemioslo, artyzm, produkt, ktory w zamierzeniu ma byc wykonany w limitowanej edycji i trafiac wylacznie do waskiej grupy fascynatów, gotowej do uczciwej zaplaty za uczciwy produkt. Usmialem sie jak nigdy z Twojego wpisu:
"poważna firma zleciłaby wykonanie tych skrzynek np. w Diorze w Świdnicy, tam potrafią zrobić wszystko i robią dla całej Europy". Najwiekszym atutem tych skrzynek jest to, ze nie przypominaja tej masówy.
To co piszesz to modelowe myslenie adresowane do grupy docelowej "hipermarketów audio", do ludzi kochajacych gdy im sie wciska ladnie zapakowany kit lub tzw. "legendarny" dzwiek.
Tacy ludzie maja zaufanie do sprzedawcow oferujacych komfortowy odsluch na skorzanej kanapie, uwielbiaja kolorowe bannery reklamowe na scianie sklepu, z motywem np. grajacej skrzypaczki lub wylaniajacego sie z polmroku kontrabasu. Do tego kilka chwytliwych banałów napisanych zgrabną czcionką typu " natural sound" albo "prawda i tylko prawda". Nie zaszkodzi blyskotliwa recenzja w audiofilskim brukowcu i mamy "profesjonalny produkt", ktory nijak nie chce zagrac w pokoju hotelowym;) ale to oczywiscie wina zlej akustyki hotelu;)))
Nie przyszlo Ci do glowy, ze ktos moze isc inna droga niz tzw. spece od marketingu. Labirynthos to produkt, ktory sie sam broni, wiem bo ruszylem 4 litery i sluchalem. Watpie, by sklepy zdecydowaly sie na wspolprace z "firma-krzak" jak to brzydko ujales graafie, ktorej produkty na dzien dobry polykaja konkurencje w tym i wyzszym przedziale cenowym. To jest sprzet dla ludzi, ktorzy szukaja dzwieku a nie "produktu, ktory wisi w dziale ogloszen bo mial dobra prase i marketing". Siadz sobie u marduka na kanapie i posluchaj jak brzmi kontrabas czy skrzypce,
to zrozumiesz co to znaczy live sound. Chyba, ze jak wspominasz - "klient hi-end kupuje często oczami" i analizuje marketingowy potencjal firmy. To poprawia samopoczucie i nie ma na to lekarstwa a nazywane bywa frajerstwem.
>warto doinwestować ten biznes
>zatrudnić plastyka do strony www i do samych kolumn - mogłyby wyglądać lepiej od konkurencji
>lepiej = efektowniej
- Efektowniej na pewno, ale ladniejsza strona nie oznacza lepiej grajacych klockow. Mnie to logo tez sie specjalnie nie podoba, ale co z tego? Kupujesz logo na kolumnie?! Strona i foty sa naprawde na wysokim poziomie, czepiasz sie za bardzo:) Jak bede chcial miec ladne logo to sobie kupie ipoda;)))
>klient hi-end kupuje często oczami
GRAAF! a ja myslalem, ze w hi-endzie chodzi o dzwiek:)))
>ale i tak najważniejszy jest marketing
- Chyba dla producentow nuForce.
>doinwestujcie w poziom usług i przemyślcie marketing a będzie dobrze!
- Rozumiem Twoja "troske" ale musze sie z Toba nie zgodzic. Z tego co piszesz, jestes fanem audioglobalizacji.
Znasz pojecie slow-food? Zapominasz o tym, ze istnieje cos takiego jak rzemioslo, artyzm, produkt, ktory w zamierzeniu ma byc wykonany w limitowanej edycji i trafiac wylacznie do waskiej grupy fascynatów, gotowej do uczciwej zaplaty za uczciwy produkt. Usmialem sie jak nigdy z Twojego wpisu:
"poważna firma zleciłaby wykonanie tych skrzynek np. w Diorze w Świdnicy, tam potrafią zrobić wszystko i robią dla całej Europy". Najwiekszym atutem tych skrzynek jest to, ze nie przypominaja tej masówy.
To co piszesz to modelowe myslenie adresowane do grupy docelowej "hipermarketów audio", do ludzi kochajacych gdy im sie wciska ladnie zapakowany kit lub tzw. "legendarny" dzwiek.
Tacy ludzie maja zaufanie do sprzedawcow oferujacych komfortowy odsluch na skorzanej kanapie, uwielbiaja kolorowe bannery reklamowe na scianie sklepu, z motywem np. grajacej skrzypaczki lub wylaniajacego sie z polmroku kontrabasu. Do tego kilka chwytliwych banałów napisanych zgrabną czcionką typu " natural sound" albo "prawda i tylko prawda". Nie zaszkodzi blyskotliwa recenzja w audiofilskim brukowcu i mamy "profesjonalny produkt", ktory nijak nie chce zagrac w pokoju hotelowym;) ale to oczywiscie wina zlej akustyki hotelu;)))
Nie przyszlo Ci do glowy, ze ktos moze isc inna droga niz tzw. spece od marketingu. Labirynthos to produkt, ktory sie sam broni, wiem bo ruszylem 4 litery i sluchalem. Watpie, by sklepy zdecydowaly sie na wspolprace z "firma-krzak" jak to brzydko ujales graafie, ktorej produkty na dzien dobry polykaja konkurencje w tym i wyzszym przedziale cenowym. To jest sprzet dla ludzi, ktorzy szukaja dzwieku a nie "produktu, ktory wisi w dziale ogloszen bo mial dobra prase i marketing". Siadz sobie u marduka na kanapie i posluchaj jak brzmi kontrabas czy skrzypce,
to zrozumiesz co to znaczy live sound. Chyba, ze jak wspominasz - "klient hi-end kupuje często oczami" i analizuje marketingowy potencjal firmy. To poprawia samopoczucie i nie ma na to lekarstwa a nazywane bywa frajerstwem.
#42
Napisano 22.03.2007 - 15:33
ja pisze o CRQ-3 - to nie sa monitory :) stad wlasnie brak kontroli na basie, bo wzmacniacz nie ma pary zeby skontrolowac duza basowke.
Nie probowalem wzmacniacza na CRQ-1 (to sa monitory) ale tam pewnie problemu poluzowania basu nie bedzie zadnego - wzmak projektowany do zasilania malutkich kolumn i cichego, nocnego grania.
Nie probowalem wzmacniacza na CRQ-1 (to sa monitory) ale tam pewnie problemu poluzowania basu nie bedzie zadnego - wzmak projektowany do zasilania malutkich kolumn i cichego, nocnego grania.
#43
Napisano 22.03.2007 - 15:34
Zgadzam się z tungsolem i graffem jednocześnie. Graff analizuje szanse sukcesu finansowego firmy (a tym samym szansę na przetrwanie), a tungsolowi chodzi o filozofię, o ideę jaka powinna przyświecać założycielom i pasjonatom tego typu firm. Sam pozwolę sobie na jedną uwagę. Aby się udało musicie wziąć pod uwagę spostrzeżenia obu Panów (jak mniemam). Na początku zaangazowanie i wykonywanie dobrych jakościowo produktów wystarczy. Potem trzeba mieć zmysł przetrwania, umieć podejmować odważne (często nawet zbyt śmiałe!) decyzje i mieć dużo szcześcia czego firmie życzę.
#52
Napisano 22.03.2007 - 20:32
Jakieś siakieś te labirynty.... O! Tu są Labirynty - http://www.pmcloudspeaker.com/
#53
Napisano 22.03.2007 - 20:34
cos takiego http://www.pmcloudspeaker.com/bb5p.html mają w łódzkim radiu
#54
Napisano 22.03.2007 - 20:48
USHER, Peak Consult i wiele innych firm stosuje takie ścięcia - nie bez powodu.
Oczywiście, że pod tym kątem są podobne i nie ma w tym nic zdrożnego.
Podobieństwo do Avalon jest także ze względu na zastosowane przetworniki ale w których Avalon jest na średnicy 7 ' ? W żadnych. Liczne firmy robią skrzynie na jedno kopyto - prostopadłościan B-R i amen, i nikt nie mówi, że jedne są podobne do drugich bo są prawie identyczne.
Ale znajdzicie identyczne kolumny do tych.
Oczywiście, że pod tym kątem są podobne i nie ma w tym nic zdrożnego.
Podobieństwo do Avalon jest także ze względu na zastosowane przetworniki ale w których Avalon jest na średnicy 7 ' ? W żadnych. Liczne firmy robią skrzynie na jedno kopyto - prostopadłościan B-R i amen, i nikt nie mówi, że jedne są podobne do drugich bo są prawie identyczne.
Ale znajdzicie identyczne kolumny do tych.
#57
Napisano 22.03.2007 - 21:40
Dokładnie kolumny w sumie sympatyczne w kraju wzrost gospodarczy co prawdopodobnie zaowocuje wieloma szcześliwymi nabywcami dobrymi obrotami i tego nalezy firmie życzyć a bozię prosic aby z czasem samem wybrać cos dla siebie spośród mam nadzieje z czasem coraz bogatszej oferty.
Życzyć należy też aby z czasem jakość wykonania stolarki,użytych podzespołów, komponentów nie zmieniała sie na gorszą jak to w wielu manufakturach bywa..
Ja tam tez życze z całego serca powodzenia, i mam nadzieję ze spotka mnie to szczęście abym gdzies we Wrocławiu mógł to cudo posłuchać.
Życzyć należy też aby z czasem jakość wykonania stolarki,użytych podzespołów, komponentów nie zmieniała sie na gorszą jak to w wielu manufakturach bywa..
Ja tam tez życze z całego serca powodzenia, i mam nadzieję ze spotka mnie to szczęście abym gdzies we Wrocławiu mógł to cudo posłuchać.
#58
Napisano 22.03.2007 - 21:43
Hmmm, jeśli o firmową stronę www chodzi... Czy naprawdę AŻ TAK TRUDNO znaleźć było kogoś posługującego się _ładną_ polszczyzną, kto napisałby tekścik widoczny na stronie głównej? W obecnej wersji zgrzyta to tak, że aż odrzuca. Ot, proszę:
"manufaktura produkująca zestawy głośnikowe skierowane do wymagających audiofilów" - skierować można ofertę albo pytanie, ale gdy mowa o skierowaniu głośników, chodzi zazwyczaj o zmianę kąta pod jakim są ustawione. Komu nie pasowało zwykłe "przeznaczone"?
Od kiedy "jakość" jest "filozofią"? "Celem" nie było wystarczająco przekombinowane?
Co to są, na litość, "jakościowe materiały"!? Fuj, co za potworek! Zabrać go natychmiast, i ubić w ustronnym miejscu!
"Wysoka jakość wykonania dostępna w wielu opcjach" - co to za bzdura? Naprawdę oferujecie "opcje jakości"? Mogę zamówić sobie produkt o jakości lepszej lub, opcjonalnie, gorszej?
"Kształty i wykończenie tworzą wyrafinowane konstrukcje" - nie lepiej "składają się na"? Bo "tworzą" te kolumny to chyba ludzie, mam wrażenie. Ewentualnie maszyny, ale raczej nie same ;)
Zniechęciło mnie to skutecznie do zaglądania dalej - boję się o swoje poczucie estetyki. Brrr...
"manufaktura produkująca zestawy głośnikowe skierowane do wymagających audiofilów" - skierować można ofertę albo pytanie, ale gdy mowa o skierowaniu głośników, chodzi zazwyczaj o zmianę kąta pod jakim są ustawione. Komu nie pasowało zwykłe "przeznaczone"?
Od kiedy "jakość" jest "filozofią"? "Celem" nie było wystarczająco przekombinowane?
Co to są, na litość, "jakościowe materiały"!? Fuj, co za potworek! Zabrać go natychmiast, i ubić w ustronnym miejscu!
"Wysoka jakość wykonania dostępna w wielu opcjach" - co to za bzdura? Naprawdę oferujecie "opcje jakości"? Mogę zamówić sobie produkt o jakości lepszej lub, opcjonalnie, gorszej?
"Kształty i wykończenie tworzą wyrafinowane konstrukcje" - nie lepiej "składają się na"? Bo "tworzą" te kolumny to chyba ludzie, mam wrażenie. Ewentualnie maszyny, ale raczej nie same ;)
Zniechęciło mnie to skutecznie do zaglądania dalej - boję się o swoje poczucie estetyki. Brrr...
Audiostereo Magazyn
Popularne tagi
- premium sound
- audio
- hifiman
- cd
- q21
- bluetooth
- jbl
- akustyka
- monitory
- odtwarzacz
- nad
- tophifi
- kable
- monitor audio
- sony
- klipsch
- diy
- muzyka
- usb
- top hifi
- definitive
- głośnik
- pro-ject
- tannoy
- test
- spotify
- kef
- sennheiser
- wzmacniacz
- arcam
- zestaw
- harman kardon
- technics
- flac
- kolumny
- słuchawki
- dac
- stereo
- yamaha
- amplituner
- onkyo
- kino domowe
- denon
- rms
- gramofon
- marantz
- pioneer
- głośniki
- subwoofer
- audio show