Skocz do zawartości

Audiostereo.pl: Audiostereo Forum - Audiostereo.pl


Podziękowania dla sklepu Audio Klan

audio klan audioklan.pl

  • Nie możesz odpowiedzieć
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Tomek_Z

  • Użytkownicy
  • 1 postów
  • Rejestracja: 02.07.2017

Napisano 02.07.2017 - 19:48

Szanowni Forumowicze,

Chciałem niniejszym postem podziękować dystrybutorowi słuchawek firmy Audio-Technica, firmie Audio Klan (www.audioklan.pl) za skuteczne rozwiązania mojego nietypowego problemu. Poniżej opis sytuacji. Nie traktuję poniższego posta jako reklamy, ale należytej firmy podziękowania za pomoc:

• W lutym 2016 zakupiłem słuchawki Audio-Technica w sklepie www.ajkomp.pl za pośrednictwem Ceneo.
• Po kilku miesiącach użytkowania słuchawki uległy awarii i chciałem je reklamować. Sklep ajkomp.pl wykręcał się od reklamacji twierdząc, że od czasu mojego zakupu sklep zmienił właściciela (co okazało się nieprawdą), i w związku z tym nie odpowiada już za reklamacje – odpowiedzialność ponosi poprzedni właściciel lub dystrybutor (co też nie jest prawdą – przy zmianie właściciela sklep pozostał przy tej samej nazwie, więc odpowiedzialność pozostała). Przy kolejnych próbach kontaktu meilowych i telefonicznych sklep ajkomp.pl nie odpowiadał. Po czasie okazało się że firma się zamknęła, a w Internecie znalazłem sporo negatywnych opinii na ich temat. Ceneo po próbie kontaktu w tej sprawie powiedziało, że ze sklepem ajkomp.pl już nie współpracuje i rekomendują kontakt z policją lub rzecznikiem praw konsumenta. Ale nie pomogli mi w rozwiązaniu problemu. Pomimo, że w trakcie zakupu na Ceneo było dużo pozytywnych opinii tego sklepu. Niekoniecznie więc warto się tym kierować..
• Skontaktowałem się więc z dystrybutorem sprzętu Audio-Technica, firmą Audio Klan z prośbą o pomoc. Okazało się, że słuchawki które kupiłem pochodzą z importu równoległego (tj. nie były przeznaczone na rynek polski) i Audio Klan nie jest ich dystrybutorem i w związku z tym nie ponosi odpowiedzialności za mój produkt.
• Pomimo tego, Audio Klan zgodził się na swój koszt przyjąć reklamację i przysłać nowy produkt. Bardzo im za to dziękuję i polecam na przyszłość jako rzetelny sklep.

Przepraszam wszystkich za mój przydługawy post. Można oczywiście powiedzieć mądry Polak po szkodzie i będzie to prawdą. Mam nadzieje, że moja historia pomoże chociaż na przyszłość jednej osobie dokonywać bardziej skrupulatnej weryfikacji sklepów internetowych.

Pozdrowienia,

Tomek

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Bartin-ek

  • Użytkownicy
  • 97 postów
  • Rejestracja: 29.01.2017

Napisano 02.07.2017 - 22:12

Wyświetl postUżytkownik Tomek_Z dnia 02.07.2017 - 19:48 napisał

Szanowni Forumowicze,

Chciałem niniejszym postem podziękować dystrybutorowi słuchawek firmy Audio-Technica, firmie Audio Klan (www.audioklan.pl) za skuteczne rozwiązania mojego nietypowego problemu. Poniżej opis sytuacji. Nie traktuję poniższego posta jako reklamy, ale należytej firmy podziękowania za pomoc:

• W lutym 2016 zakupiłem słuchawki Audio-Technica w sklepie www.ajkomp.pl za pośrednictwem Ceneo.
• Po kilku miesiącach użytkowania słuchawki uległy awarii i chciałem je reklamować. Sklep ajkomp.pl wykręcał się od reklamacji twierdząc, że od czasu mojego zakupu sklep zmienił właściciela (co okazało się nieprawdą), i w związku z tym nie odpowiada już za reklamacje – odpowiedzialność ponosi poprzedni właściciel lub dystrybutor (co też nie jest prawdą – przy zmianie właściciela sklep pozostał przy tej samej nazwie, więc odpowiedzialność pozostała). Przy kolejnych próbach kontaktu meilowych i telefonicznych sklep ajkomp.pl nie odpowiadał. Po czasie okazało się że firma się zamknęła, a w Internecie znalazłem sporo negatywnych opinii na ich temat. Ceneo po próbie kontaktu w tej sprawie powiedziało, że ze sklepem ajkomp.pl już nie współpracuje i rekomendują kontakt z policją lub rzecznikiem praw konsumenta. Ale nie pomogli mi w rozwiązaniu problemu. Pomimo, że w trakcie zakupu na Ceneo było dużo pozytywnych opinii tego sklepu. Niekoniecznie więc warto się tym kierować..
• Skontaktowałem się więc z dystrybutorem sprzętu Audio-Technica, firmą Audio Klan z prośbą o pomoc. Okazało się, że słuchawki które kupiłem pochodzą z importu równoległego (tj. nie były przeznaczone na rynek polski) i Audio Klan nie jest ich dystrybutorem i w związku z tym nie ponosi odpowiedzialności za mój produkt.
• Pomimo tego, Audio Klan zgodził się na swój koszt przyjąć reklamację i przysłać nowy produkt. Bardzo im za to dziękuję i polecam na przyszłość jako rzetelny sklep.

Przepraszam wszystkich za mój przydługawy post. Można oczywiście powiedzieć mądry Polak po szkodzie i będzie to prawdą. Mam nadzieje, że moja historia pomoże chociaż na przyszłość jednej osobie dokonywać bardziej skrupulatnej weryfikacji sklepów internetowych.

Pozdrowienia,

Tomek

Fajnie:-) widać, źe klient jest dla nich ważny. Kiedyś miałem problem ze wzmacniaczem Denona i niestety nie było tak kolorowo z dystrybutorem i serwisem

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Floki

  • Użytkownicy
  • 100 postów
  • Rejestracja: 20.06.2017

Napisano 03.07.2017 - 05:53

Powinna być takowa informacja na sklepie,że handlują towarem z szarej strefy czyli importy z rynków wschodnich.

No ale jak to bywa,widać

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   mercandede

  • Użytkownicy
  • 230 postów
  • Rejestracja: 13.08.2015

Napisano 03.07.2017 - 07:41

Brawo, taką postawę należy wyróżnić!

Bardzo cenię sobie profesjonalną jakość obsługi, jaka dziedzina by to nie była i nie raz zdarza mi się powiedzieć komplement.
Coś co jest standardem na świecie u nas w europie wschodniej powinno być wynagradzane - taka cegiełka od siebie.
Zresztą nie ma co generalizować, wszystko zależy od człowieka.
Cieszę się, że w sklepach audio pracują jeszcze ludzie po 50, 60 tce, taki personel lubię najbardziej i chyba polecam takie salony.

Użytkownik mercandede edytował ten post 03.07.2017 - 07:47


#5 Użytkownik nie jest zalogowany   EmilioE

  • Użytkownicy
  • 540 postów
  • Rejestracja: 20.08.2009

Napisano 03.07.2017 - 08:26

Miła sprawa, nie spodziewałem się tego po Audio Klanie.
Może postanowili zmienić podejście i wyjść frontem do klienta, bo czasami średnio się o nich pisało.
Punkt na Forum zaliczyli   ;o)

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   zwyczajnyjerzy

  • Użytkownicy
  • 101 postów
  • Rejestracja: 31.01.2017

Napisano 03.07.2017 - 09:36

...post zawiera lokowanie produktu, powinien chyba być skierowany w emailu do firmy, jeśli historia jest prawdziwa.
_music_art_motion_design_

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   S4Home

  • Branża
  • 7397 postów
  • Rejestracja: 30.01.2014

Napisano 03.07.2017 - 10:41

Wyświetl postUżytkownik Floki dnia 03.07.2017 - 05:53 napisał

Powinna być takowa informacja na sklepie,że handlują towarem z szarej strefy czyli importy z rynków wschodnich.

No ale jak to bywa,widać
Powinna. Ale każdy teraz patrzy na cenę. Jest taniej kupię tam. I nie specjalnie jest to ważne że nie pochodzi z polskiej dystrybucji. Do czasu

Zachowało się bardzo ładnie.
www.facebook.com/S4Home/ - polub nas! Śledź nowości i promocje.
Co wybrać? Od czego zacząć? Jak ustawić? Doradzamy zarówno w sprzęcie nowym jak i używanym.
Dla forumowiczów niższe ceny. Zapraszamy

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   fRankiczow

  • Użytkownicy
  • 10 postów
  • Rejestracja: 15.11.2015

Napisano 04.07.2017 - 05:50

A może to post samego audioklanu... taka darmowa, ale za to jak ocieplająca wizerunek w oczach potencjalnego klienta reklama... kto wie...  Nie żebym coś... ale nie takich ten świat widział ^^

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   kazan

  • Użytkownicy
  • 515 postów
  • Rejestracja: 14.10.2004

Napisano 04.07.2017 - 06:11

To może ja tak przy okazji odnośnie gwarancji 3 lat na produkty Yamaha ... dlaczego sprzedawcy nie podają informacji , że w/w opcja 36 miesięcy obowiązuje dopiero po rejestracji urządzenia na stronie dystrybutora ? Dumnie obnosi się na stronach internetowych , że produkt objęty jest 3 letnią gwarancją i konia z rżedem temu kto zaraz po zakupie zagląda do karty gwarancyjnej żeby ową informację zdobyć . Dlaczego nie ma takiej opcji choćby przez te standardowe 12 miesięcy ?
Ja np czuję się co najmniej wprowadzony w błąd czy jak kto woli niedoinformowany (nie z własnej winy ;) )

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   Vlado vel Vladomord

  • Moderatorzy
  • 4133 postów
  • Rejestracja: 07.03.2010

Napisano 04.07.2017 - 08:51

Wyświetl postUżytkownik Tomek_Z dnia 02.07.2017 - 19:48 napisał

Szanowni Forumowicze,

Chciałem niniejszym postem podziękować dystrybutorowi słuchawek firmy Audio-Technica, firmie Audio Klan (www.audioklan.pl) za skuteczne rozwiązania mojego nietypowego problemu. Poniżej opis sytuacji. Nie traktuję poniższego posta jako reklamy, ale należytej firmy podziękowania za pomoc:


I do spełnienia tego heroicznego czynu, postanowiłeś stać się użytkownikiem As i w pierwszym swym wpisie zamieścić pean dziękczynny dla dobroczyńcy??? :-))))

Albo sam jesteś jeszcze dzieciakiem, albo za dzieciaków uważasz Forumowiczów AS? :-)

Ale niech zostanie, nawet jako bajka ku pokrzepieniu serc i podtrzymaniu nadziei.
vlado - na "spam-forum" Vladomordem zwany.

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   zwyczajnyjerzy

  • Użytkownicy
  • 101 postów
  • Rejestracja: 31.01.2017

Napisano 04.07.2017 - 08:57

Post sponsorowany !  Ciekawe, że Pan  Tomek_Z jako nowy na AS nagle natchniony popełnia mowe dziękczynną na rzecz audioklan, z zerowym dorobkiem postów :) wiarygodność level 0
_music_art_motion_design_

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   Bezlitosna Niusia

  • Użytkownicy
  • 3375 postów
  • Rejestracja: 30.12.2012

Napisano 04.07.2017 - 09:29

Ku pokrzepieniu serc to jest Trylogia albo pół basa, Włodku.

Zresztą - zauważyłem w czołobitnym wpisie kolegi "Weterana" rzecz, którą może wykorzystam w przyszłości:

Jeśli zepsuje mi się np wzmacniacz, którego Audio Klan NIE  jest dystrybutorem, wtedy też się do nich zwrócę.
Na pewno wymienią.

A post @Tomek Z nazywamy "niedźwiedzią przysługą", proszę Młodzieży 😂.

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   kwasior21

  • Użytkownicy
  • 669 postów
  • Rejestracja: 10.10.2010

Napisano 04.07.2017 - 13:54

Swietny post, <brawo> :)) Dzieki Tobie ten kto nie wiedzial o istnieniu audio klanu - juz wie ;)))

Jak tylko bede planowal zakupy  a w szczegolnosci te za grubsza kase to od razu lece na strone audio klanu.
Jedyne wlasciwe miejscie w sieci ;))

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   audiostolarz

  • Użytkownicy
  • 6 postów
  • Rejestracja: 17.05.2009

Napisano 04.07.2017 - 21:28

Kupowałem kilka klocków w AK., nie stwierdziłem żadnych uchybień, czy jakiś dziwnych zachowań.
Moja wiedza wynika z zakupów na przestrzeni co najmniej 8 lat.
Mam wrażenie że te negatywne posty pochodzą od ludzi, którzy nigdy nie kupili czegoś nowego, i ta wiara że jeśli piszą o kimś/czymś zle, - to musi być prawda, bo przecież ktoś pisał zle.
Ale jak ktoś cos pochwali, to na pewno zmowa dystrybutorów i sponsorów, i należało by powołać kolejna komisję.
Szkoda tej naszej Polski, na każdym kroku inżynierowie teoretycy, którzy o czymś czytali, i coś słyszeli.
Życzę wszystkim więcej wiary w drugiego człowieka i uśmiechu na co dzień, a przede wszystkim najpierw sprawdzcie, później piszcie!

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   p0is0n

  • Użytkownicy
  • 885 postów
  • Rejestracja: 07.01.2009

Napisano 06.07.2017 - 00:07

Wyświetl postUżytkownik Tomek_Z dnia 02.07.2017 - 19:48 napisał



Zabawne, bo dla mojego kolegi w podobnej sytuacji, drivery ściągali jakieś pół roku,a nawet nie prosił o serwis, tylko chciał nabyć same przetworniki i wymienić we własnym zakresie. Ogólnie gdyby nie interwencja za granicą, to ciężko powiedzieć, jak by się sprawa zakończyła.
--
Jeśli chcesz poznać cywilizację...posłuchaj jej muzyki - Konfucjusz

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   eMeReKo

  • Użytkownicy
  • 3775 postów
  • Rejestracja: 04.04.2009

Napisano 06.07.2017 - 15:22

Wyświetl postUżytkownik Tomek_Z dnia 02.07.2017 - 19:48 napisał

Szanowni Forumowicze,

Założyciel tematu - dorobek: 1 post.

Wyświetl postUżytkownik audiostolarz dnia 04.07.2017 - 21:28 napisał

to na pewno zmowa dystrybutorów i sponsorów

Obrońca - dorobek: 3 posty.

:) ;)

Wyświetl postUżytkownik p0is0n dnia 06.07.2017 - 00:07 napisał

Ogólnie gdyby nie interwencja za granicą, to ciężko powiedzieć, jak by się sprawa zakończyła.

Miałem podobną sytuację ze sprzętem NAD.
Ale Audio Klan postąpił jeszcze lepiej ;)
Wpierw robili problemy czasowe ze sprowadzeniem części z zagranicy, a w finale podali cenę z kosmosu.
Moja interwencja bezpośrednio w firmie NAD w Kanadzie skończyła się tym, że Audio Klanowi podziękowałem, a z Kanady w ciągu bodajże 5 dni otrzymałem przesyłkę kurierską EMS.
Potrzebne części dostałem gratis, kurier oczywiście na koszt firmy NAD...
To w ramach przeprosin za wynikłe problemy z polskim dystrybutorem.

Użytkownik eMeReKo edytował ten post 06.07.2017 - 15:22

When the music's over
Turn out the lights...


#17 Użytkownik nie jest zalogowany   audiostolarz

  • Użytkownicy
  • 6 postów
  • Rejestracja: 17.05.2009

Napisano 06.07.2017 - 15:52

Fakt postów masz dużo, ale ile doświadczenia. Moja zona też ciągle gada, i co z tego?
Jeżeli masz jakieś doświadczenie z AK, to napisz, nie wszyscy lubią lać wodę na każdy temat.
Przeżywałem takie rozterki jak ty, teraz wolę słuchać muzyki, niż takich mądrali.
Castro też dużo mówił i gdzie teraz jest?
i jeszcze jedno, na temat ilości postów nie podejmuje dyskusji.
Sorry za off top, ale nie trawię mądrali, między innymi dlatego często czytam, a mało piszę.
Jeszcze raz pozdrawiam wszelkich malkontentów i tych cierpiących że żyją.

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   eMeReKo

  • Użytkownicy
  • 3775 postów
  • Rejestracja: 04.04.2009

Napisano 06.07.2017 - 16:22

Wyświetl postUżytkownik audiostolarz dnia 06.07.2017 - 15:52 napisał

Jeżeli masz jakieś doświadczenie z AK, to napisz,

Jakiś problem z czytaniem? W takim razie przepraszam za niezbyt czytelny charakter pisma ;)

Wyświetl postUżytkownik eMeReKo dnia 06.07.2017 - 15:22 napisał

Miałem podobną sytuację ze sprzętem NAD.
Ale Audio Klan postąpił jeszcze lepiej ;)
Wpierw robili problemy czasowe ze sprowadzeniem części z zagranicy, a w finale podali cenę z kosmosu.
Moja interwencja bezpośrednio w firmie NAD w Kanadzie skończyła się tym, że Audio Klanowi podziękowałem, a z Kanady w ciągu bodajże 5 dni otrzymałem przesyłkę kurierską EMS.
Potrzebne części dostałem gratis, kurier oczywiście na koszt firmy NAD...
To w ramach przeprosin za wynikłe problemy z polskim dystrybutorem.


I tak na marginesie:

Wyświetl postUżytkownik audiostolarz dnia 04.07.2017 - 21:28 napisał

Mam wrażenie że te negatywne posty pochodzą od ludzi, którzy nigdy nie kupili czegoś nowego

Nigdy nie kupiłem używanego sprzętu - zawsze kupuję fabrycznie nowy; tak już mam :)
I jako taki właśnie klient stwierdzam, że Audio Klan wcale nie jest najatrakcyjniejszy cenowo, a z autopsji wiem, iż wyższe ceny nie zawsze zostają zrekompensowane obsługą i serwisem.

Tyle w temacie :)

Użytkownik eMeReKo edytował ten post 06.07.2017 - 16:22

When the music's over
Turn out the lights...


#19 Użytkownik nie jest zalogowany   audiostolarz

  • Użytkownicy
  • 6 postów
  • Rejestracja: 17.05.2009

Napisano 06.07.2017 - 16:42

Sorry jeżeli tak odebrałeś mój post, nie chcę nikogo urazić, czy kupuje nówki czy też nie, jego sprawa.
To że obaj kupujemy sprzęt nowy, kompletnie niczego nie oznacza, tak jak ilość postów na tym forum.
Ruszyło mnie tylko to, że pojechałeś po chłopaku, który może i chciał cos napisać w dobrej wierze, zajrzał na nasze forum, zarejestrował się, a tu od razu jazda że kłamie, że sponsoruje itp.
Postaw się w jego sytuacji, chciało by ci się jeszcze o czymś pisać?
Jeżeli będziemy ciosać kołki na głowie wszystkim ,,nowym'', którzy maja mało postów, to poziom forum będzie co raz niższy, i nie będzie o czym pisać.
Takim przykładem jestem ja sam, widząc ten hejt na każdy temat i w każdym temacie, wolę czytać to forum , jak pisać
A staż mamy praktycznie taki sam..
Porównaj ilu wchodzi ,,Gości'' i ,,zalogowanych'', od kilku osób już słyszałem ,,co ja będę tam pisał, jak niczego się nie dowiem, oprócz obrzucania się błotem przez kolejnych mądrali''
Coś w tym jest
PS. Nie Jestem fanatykiem AK., właściwie nie jestem fanem żadnego salonu audio, choć kilka z nich poznałem.
Pozdrawiam

Użytkownik audiostolarz edytował ten post 06.07.2017 - 16:44


#20 Użytkownik nie jest zalogowany   eMeReKo

  • Użytkownicy
  • 3775 postów
  • Rejestracja: 04.04.2009

Napisano 06.07.2017 - 17:18

Wyświetl postUżytkownik audiostolarz dnia 06.07.2017 - 16:42 napisał

Pozdrawiam

OK, nie ma sprawy :)
Zresztą nawet nie poczułem się urażony - bez przesady; to tylko internet, a poza tym nic takiego złego przecież nie napisałeś.

Jeśli chodzi o ilość wpisów, to po części masz rację - nie może być to wyznacznikiem niczego.
Jednakże, o czym sam zapewne wiesz, skoro czytasz nasze forum, że dziwnym trafem, w dziwnych tematach - przeważnie związanych właśnie ze wzmacnianiem jakiejś marki czy produktu - nagle, jak przysłowiowe grzyby po deszczu, pojawiają się wpisy ludzi albo dopiero co zarejestrowanych, albo z minimalnym dorobkiem, często milczących przez wiele lat...
I nagle poczuli nieodpartą potrzebę popełnienia wpisu w danym temacie ;)
Wcześniej nic do powiedzenia nie mieli; ot tak, żyli sobie z boku, aż nagle - olśnienie! ;)
Dla mnie zawsze będzie to co najmniej dziwne zachowanie, nawet jeśli ten przypadek nie dotyczy konkretnie Ciebie :)

A jeśli chodzi i "pojechaniu po chłopaku", to wybacz, ale mam to samo zdanie na ten temat jak inni, w tym również moderator:

Wyświetl postUżytkownik Tomek_Z dnia 02.07.2017 - 19:48 napisał

Szanowni Forumowicze,

Chciałem niniejszym postem podziękować dystrybutorowi słuchawek firmy Audio-Technica, firmie Audio Klan (www.audioklan.pl) za skuteczne rozwiązania mojego nietypowego problemu. Poniżej opis sytuacji. Nie traktuję poniższego posta jako reklamy, ale należytej firmy podziękowania za pomoc

Wyświetl postUżytkownik Vlado vel Vladomord dnia 04.07.2017 - 08:51 napisał

I do spełnienia tego heroicznego czynu, postanowiłeś stać się użytkownikiem As i w pierwszym swym wpisie zamieścić pean dziękczynny dla dobroczyńcy??? :-))))

Albo sam jesteś jeszcze dzieciakiem, albo za dzieciaków uważasz Forumowiczów AS? :-)

Ale niech zostanie, nawet jako bajka ku pokrzepieniu serc i podtrzymaniu nadziei.

Wyświetl postUżytkownik zwyczajnyjerzy dnia 03.07.2017 - 09:36 napisał

...post zawiera lokowanie produktu, powinien chyba być skierowany w emailu do firmy, jeśli historia jest prawdziwa.

Wyświetl postUżytkownik fRankiczow dnia 04.07.2017 - 05:50 napisał

A może to post samego audioklanu... taka darmowa, ale za to jak ocieplająca wizerunek w oczach potencjalnego klienta reklama... kto wie...  Nie żebym coś... ale nie takich ten świat widział ^^

Wyświetl postUżytkownik zwyczajnyjerzy dnia 04.07.2017 - 08:57 napisał

Post sponsorowany !  Ciekawe, że Pan  Tomek_Z jako nowy na AS nagle natchniony popełnia mowe dziękczynną na rzecz audioklan, z zerowym dorobkiem postów :) wiarygodność level 0

Wyświetl postUżytkownik Bezlitosna Niusia dnia 04.07.2017 - 09:29 napisał

Ku pokrzepieniu serc to jest Trylogia albo pół basa, Włodku.

Zresztą - zauważyłem w czołobitnym wpisie kolegi "Weterana" rzecz, którą może wykorzystam w przyszłości:

Jeśli zepsuje mi się np wzmacniacz, którego Audio Klan NIE  jest dystrybutorem, wtedy też się do nich zwrócę.
Na pewno wymienią.

A post @Tomek Z nazywamy "niedźwiedzią przysługą", proszę Młodzieży

Wyświetl postUżytkownik kwasior21 dnia 04.07.2017 - 13:54 napisał

Swietny post, <brawo> :)) Dzieki Tobie ten kto nie wiedzial o istnieniu audio klanu - juz wie ;)))

Jak tylko bede planowal zakupy  a w szczegolnosci te za grubsza kase to od razu lece na strone audio klanu.
Jedyne wlasciwe miejscie w sieci ;))


Również pozdrawiam :)

Użytkownik eMeReKo edytował ten post 06.07.2017 - 17:18

When the music's over
Turn out the lights...


#21 Użytkownik nie jest zalogowany   audiostolarz

  • Użytkownicy
  • 6 postów
  • Rejestracja: 17.05.2009

Napisano 06.07.2017 - 17:24

Ok. nie ma co ciągnąć tematu, jeszcze tylko jedno pytanie: na czym opieracie swoja wiedzę w tym temacie, czyżby na przeczuciu?

#22 Użytkownik nie jest zalogowany   kwasior21

  • Użytkownicy
  • 669 postów
  • Rejestracja: 10.10.2010

Napisano 06.07.2017 - 17:40

No pewnie, ze na przeczuciu ;)

Apropo ten temat to chyba na bocznice sie nadaje, albo osobny dzial trzeba zrobic pod tytulem "wychwalani w niebiosa".

A zalozyciel tematu gdzie? Juz go temat nie interesuje?

#23 Użytkownik nie jest zalogowany   p0is0n

  • Użytkownicy
  • 885 postów
  • Rejestracja: 07.01.2009

Napisano 06.07.2017 - 17:51

Wyświetl postUżytkownik audiostolarz dnia 06.07.2017 - 15:52 napisał

Fakt postów masz dużo, ale ile doświadczenia. Moja zona też ciągle gada, i co z tego?
Jeżeli masz jakieś doświadczenie z AK, to napisz, nie wszyscy lubią lać wodę na każdy temat.
Przeżywałem takie rozterki jak ty, teraz wolę słuchać muzyki, niż takich mądrali.
Castro też dużo mówił i gdzie teraz jest?
i jeszcze jedno, na temat ilości postów nie podejmuje dyskusji.
Sorry za off top, ale nie trawię mądrali, między innymi dlatego często czytam, a mało piszę.
Jeszcze raz pozdrawiam wszelkich malkontentów i tych cierpiących że żyją.
I masz racje, trzymaj sie tej zasady:)


Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


--
Jeśli chcesz poznać cywilizację...posłuchaj jej muzyki - Konfucjusz

#24 Użytkownik nie jest zalogowany   eMeReKo

  • Użytkownicy
  • 3775 postów
  • Rejestracja: 04.04.2009

Napisano 06.07.2017 - 18:00

Wyświetl postUżytkownik audiostolarz dnia 06.07.2017 - 17:24 napisał

na czym opieracie swoja wiedzę w tym temacie, czyżby na przeczuciu?

Wyświetl postUżytkownik eMeReKo dnia 06.07.2017 - 17:18 napisał

Jednakże, o czym sam zapewne wiesz, skoro czytasz nasze forum, że dziwnym trafem, w dziwnych tematach - przeważnie związanych właśnie ze wzmacnianiem jakiejś marki czy produktu - nagle, jak przysłowiowe grzyby po deszczu, pojawiają się wpisy ludzi albo dopiero co zarejestrowanych, albo z minimalnym dorobkiem, często milczących przez wiele lat...

Wyświetl postUżytkownik Vlado vel Vladomord dnia 04.07.2017 - 08:51 napisał

do spełnienia tego heroicznego czynu, postanowiłeś stać się użytkownikiem As i w pierwszym swym wpisie zamieścić pean dziękczynny dla dobroczyńcy??? :-))))


Może właśnie dlatego, że w miarę czynnie uczestniczymy w życiu forum, a nie "stoimy tylko z boku", jesteśmy bardziej wyczuleni na pewne rzeczy :)
I jak właśnie pokazuje praktyka - wystarczy przejrzeć forum, zapytać Moderację - w 99% przypadków takie kwiatki okazują się niczym innym, jak tylko zwykłą, prymitywną kryptoreklamą.
A przykład jest nawet z dzisiaj, jak to pojawił się znikąd "meloman" i w kilku założonych przez siebie nowych tematach zaczął rozpytywać o muzykę do reklam paru firm.
Oczywiście nie omieszkał zamieścić linków do stron tychże firm...
Nie do muzyki, nie do teledysków, tylko do tych firm: biżuteria, jakieś materiały budowlane ;)
Z jego wpisów jeszcze wynikało, że np. TVN jest nudny i dlatego ogląda w nim tylko reklamy... :))) ;)
Od siebie dodam, że reklama tego, co on reklamował, w TVN akurat nie jest emitowana, ale to już szczegół ;)

Użytkownik eMeReKo edytował ten post 06.07.2017 - 18:00

When the music's over
Turn out the lights...


#25 Użytkownik nie jest zalogowany   Shrek777

  • Użytkownicy
  • 1596 postów
  • Rejestracja: 28.08.2009

Napisano 07.07.2017 - 06:37

A może autor tematu pokaże dowód zakupu tych słuchawek - nawet kupując przez Ceneo dostaje się paragon w środku przesyłki, albo fakturę elektroniczną.

To pozwoli nam uwierzyć iż cała historia nie jest nieudolną autopromocją innego sklepu....

Bo ja po takiej akcji autopromocyjnej (jeśli podejrzenia większości są słuszne) będę ten sklep omijał szerokim lukiem. Bardzo szerokim.

Nie muszę tłumaczyć dlaczego ????

Użytkownik Shrek777 edytował ten post 07.07.2017 - 06:39


#26 Użytkownik nie jest zalogowany   traumeel

  • Użytkownicy
  • 90 postów
  • Rejestracja: 23.11.2013

Napisano 07.07.2017 - 06:48

Janusze marketingu.

#27 Użytkownik nie jest zalogowany   eMeReKo

  • Użytkownicy
  • 3775 postów
  • Rejestracja: 04.04.2009

Napisano 07.07.2017 - 19:22

Wyświetl postUżytkownik Shrek777 dnia 07.07.2017 - 06:37 napisał

Bo ja po takiej akcji autopromocyjnej (jeśli podejrzenia większości są słuszne) będę ten sklep omijał szerokim lukiem. Bardzo szerokim.

A propos :)
Sam swoje słuchawki Audio-Technica kupiłem bezpośrednio w Japonii - cena o połowę niższa niż u polskiego dystrybutora.
Udało mi się i Urząd Celny nie doliczył VAT-u, ale nawet jeśli by doliczył, to i tak byłoby warto.
Bez zarzutu działają od 2,5 roku :)
Do tego samego namówiłem kilku znajomych, którzy planowali zakup słuchawek, i również cieszą uszy Audio-Technicą zakupioną w Japonii :)
I ani mnie, ani żadnemu ze znajomych nigdy nie padły ani kolumny głośnikowe, ani słuchawki, chyba że ktoś uszkodził je mechanicznie lub załatwił przetworniki np. zbyt dużym poziomem głośności, ale tego typu usterki i tak nie podlegają gwarancji.
Tak że, pomimo pięknego wpisu autora wątku, niejako apelu, by kupować tylko od dystrybutora Audio Klan, przy ewentualnych kolejnych zakupach i tak nie skorzystam ;)

When the music's over
Turn out the lights...


#28 Użytkownik nie jest zalogowany   Wuelem

  • Użytkownicy
  • 3398 postów
  • Rejestracja: 31.03.2008

Napisano 08.07.2017 - 09:26

Ciekaw jestem na czym miałaby polegać dyskusja pod takim tematem.
Chyba tylko ma skusić kogoś do podzielenia się całkowicie odmienną opinią.
Dla równowagi mnie kiedyś Audio Klan w Sopocie potraktował z buta. Dawno temu było, bo od tamtego czasu w żadnym ich salonie postanowiłem nie zawitać. Jak to najczęściej bywa - wina pojedynczego człowieka z obsługi. Mnie on jeden skutecznie wyleczył z kontaktów.

Czy miałbym wtedy założyć wątek dla takiego jednostkowego przypadku i mojej decyzji?

Na forum jest zakładka "Sklepy", gdzie można zamieścić opinię. Temat ogórkowy, akurat na wakacje, więc i coś napisałem.

#29 Użytkownik nie jest zalogowany   Pasqual

  • Użytkownicy
  • 124 postów
  • Rejestracja: 11.01.2012

Napisano 09.07.2017 - 16:18

Firma się bardzo poprawiła. Miałem kiedyś u przejścia z padami do słuchawek na "dożywotniej gwarancji" Ostatnio zachowali się wzorowo wymieniając mi kabel do Audioquesta Nighthawk. Mam nadzieję, że utrzymają ten poziom (serwis w Markach).

#30 Użytkownik nie jest zalogowany   gulin

  • Użytkownicy
  • 7 postów
  • Rejestracja: 02.03.2014

Napisano 23.07.2017 - 14:46

Mnie ciekawi taka zależność-dlaczego jedna firma jest oceniana i dobrze, i fatalnie żle....
Jak to mozliwe?Przecież mają jakieś procedury wewnętrzne lub jakościowe....czy to aby nie zależy trochę od postawy samego kupującego?

Ja z Auto-Klanem mam tylko pozytywne wspomnienia.Kupiłem kiedyś Yamaszkę na allegro-po przeczytaniu wszystkich możliwych testów i odsłuchaniu konkretnego modelu zakupiłem sprzęt po najtańszej cenie w jednym ze sklepów audio.Okazało się,że Yamaha pochodzi z radzieckiej sieci dystrybucji.Dowiedziałem się o tym po telefonie do Audi-klanu z pretensjami iż nie mogę zarejstrować produktu aby uzyskać 3 rok gwarancji.....Facet w słuchawce wytłumaczył mi,że numer seryjny nie pochodzi z polskiej sieci dystrybucji i spytał ile zapłaciłem....zaproponował,abym spróbował oddać do sklepu sprzęt,a on za tą samą cenę sprzeda mi ten sam model.Po perturbacjach ze sprzedającym w koncu udało mi się zwrócić sprzęt powołując się na brak instrukcji obsługi-która była mi obiecana od kilku tygodni.....Yamahę odebrałem w salonie Top HiFi&video,posłuchałem,miło pogadałem zapłaciłem tyle samo co za "ruską" yamahę-zgodnie z ustaleniami z gościem z Audio Klanu i git....po tej historii zacząłem kupować w salonach audio-to prawda,że czasem przepłacając pare groszy,ale chociaż ze swiadomością,że może i troche dzieki mnie takie salony są jeszcze na mapie naszego kraju....

Reasumując-coś tam załatwiłem-chociaż mogliby mnie olać...a tak zyskali oni jak i inne salony potencjalnego klienta.Oczywiście ten jeden salon,który mnie oszukał stracił...ale to już ich zmartwienie......





Użytkownicy przeglądający to forum: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Audiostereo Magazyn

 
Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

Audiostereo dokłada wszelkich starań, aby traktować użytkowników uczciwie i otwarcie, przy uwzględnieniu najlepszych praktyk. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania naszego serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj