Skocz do zawartości
IGNORED

Podziękowania dla sklepu Audio Klan


Tomek_Z

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Forumowicze,

 

Chciałem niniejszym postem podziękować dystrybutorowi słuchawek firmy Audio-Technica, firmie Audio Klan (www.audioklan.pl) za skuteczne rozwiązania mojego nietypowego problemu. Poniżej opis sytuacji. Nie traktuję poniższego posta jako reklamy, ale należytej firmy podziękowania za pomoc:

 

• W lutym 2016 zakupiłem słuchawki Audio-Technica w sklepie www.ajkomp.pl za pośrednictwem Ceneo.

• Po kilku miesiącach użytkowania słuchawki uległy awarii i chciałem je reklamować. Sklep ajkomp.pl wykręcał się od reklamacji twierdząc, że od czasu mojego zakupu sklep zmienił właściciela (co okazało się nieprawdą), i w związku z tym nie odpowiada już za reklamacje – odpowiedzialność ponosi poprzedni właściciel lub dystrybutor (co też nie jest prawdą – przy zmianie właściciela sklep pozostał przy tej samej nazwie, więc odpowiedzialność pozostała). Przy kolejnych próbach kontaktu meilowych i telefonicznych sklep ajkomp.pl nie odpowiadał. Po czasie okazało się że firma się zamknęła, a w Internecie znalazłem sporo negatywnych opinii na ich temat. Ceneo po próbie kontaktu w tej sprawie powiedziało, że ze sklepem ajkomp.pl już nie współpracuje i rekomendują kontakt z policją lub rzecznikiem praw konsumenta. Ale nie pomogli mi w rozwiązaniu problemu. Pomimo, że w trakcie zakupu na Ceneo było dużo pozytywnych opinii tego sklepu. Niekoniecznie więc warto się tym kierować..

• Skontaktowałem się więc z dystrybutorem sprzętu Audio-Technica, firmą Audio Klan z prośbą o pomoc. Okazało się, że słuchawki które kupiłem pochodzą z importu równoległego (tj. nie były przeznaczone na rynek polski) i Audio Klan nie jest ich dystrybutorem i w związku z tym nie ponosi odpowiedzialności za mój produkt.

• Pomimo tego, Audio Klan zgodził się na swój koszt przyjąć reklamację i przysłać nowy produkt. Bardzo im za to dziękuję i polecam na przyszłość jako rzetelny sklep.

 

Przepraszam wszystkich za mój przydługawy post. Można oczywiście powiedzieć mądry Polak po szkodzie i będzie to prawdą. Mam nadzieje, że moja historia pomoże chociaż na przyszłość jednej osobie dokonywać bardziej skrupulatnej weryfikacji sklepów internetowych.

 

Pozdrowienia,

 

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Forumowicze,

 

Chciałem niniejszym postem podziękować dystrybutorowi słuchawek firmy Audio-Technica, firmie Audio Klan (www.audioklan.pl) za skuteczne rozwiązania mojego nietypowego problemu. Poniżej opis sytuacji. Nie traktuję poniższego posta jako reklamy, ale należytej firmy podziękowania za pomoc:

 

• W lutym 2016 zakupiłem słuchawki Audio-Technica w sklepie www.ajkomp.pl za pośrednictwem Ceneo.

• Po kilku miesiącach użytkowania słuchawki uległy awarii i chciałem je reklamować. Sklep ajkomp.pl wykręcał się od reklamacji twierdząc, że od czasu mojego zakupu sklep zmienił właściciela (co okazało się nieprawdą), i w związku z tym nie odpowiada już za reklamacje – odpowiedzialność ponosi poprzedni właściciel lub dystrybutor (co też nie jest prawdą – przy zmianie właściciela sklep pozostał przy tej samej nazwie, więc odpowiedzialność pozostała). Przy kolejnych próbach kontaktu meilowych i telefonicznych sklep ajkomp.pl nie odpowiadał. Po czasie okazało się że firma się zamknęła, a w Internecie znalazłem sporo negatywnych opinii na ich temat. Ceneo po próbie kontaktu w tej sprawie powiedziało, że ze sklepem ajkomp.pl już nie współpracuje i rekomendują kontakt z policją lub rzecznikiem praw konsumenta. Ale nie pomogli mi w rozwiązaniu problemu. Pomimo, że w trakcie zakupu na Ceneo było dużo pozytywnych opinii tego sklepu. Niekoniecznie więc warto się tym kierować..

• Skontaktowałem się więc z dystrybutorem sprzętu Audio-Technica, firmą Audio Klan z prośbą o pomoc. Okazało się, że słuchawki które kupiłem pochodzą z importu równoległego (tj. nie były przeznaczone na rynek polski) i Audio Klan nie jest ich dystrybutorem i w związku z tym nie ponosi odpowiedzialności za mój produkt.

• Pomimo tego, Audio Klan zgodził się na swój koszt przyjąć reklamację i przysłać nowy produkt. Bardzo im za to dziękuję i polecam na przyszłość jako rzetelny sklep.

 

Przepraszam wszystkich za mój przydługawy post. Można oczywiście powiedzieć mądry Polak po szkodzie i będzie to prawdą. Mam nadzieje, że moja historia pomoże chociaż na przyszłość jednej osobie dokonywać bardziej skrupulatnej weryfikacji sklepów internetowych.

 

Pozdrowienia,

 

Tomek

 

Fajnie:-) widać, źe klient jest dla nich ważny. Kiedyś miałem problem ze wzmacniaczem Denona i niestety nie było tak kolorowo z dystrybutorem i serwisem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo, taką postawę należy wyróżnić!

 

Bardzo cenię sobie profesjonalną jakość obsługi, jaka dziedzina by to nie była i nie raz zdarza mi się powiedzieć komplement.

Coś co jest standardem na świecie u nas w europie wschodniej powinno być wynagradzane - taka cegiełka od siebie.

Zresztą nie ma co generalizować, wszystko zależy od człowieka.

Cieszę się, że w sklepach audio pracują jeszcze ludzie po 50, 60 tce, taki personel lubię najbardziej i chyba polecam takie salony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinna być takowa informacja na sklepie,że handlują towarem z szarej strefy czyli importy z rynków wschodnich.

 

No ale jak to bywa,widać

Powinna. Ale każdy teraz patrzy na cenę. Jest taniej kupię tam. I nie specjalnie jest to ważne że nie pochodzi z polskiej dystrybucji. Do czasu

 

Zachowało się bardzo ładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może ja tak przy okazji odnośnie gwarancji 3 lat na produkty Yamaha ... dlaczego sprzedawcy nie podają informacji , że w/w opcja 36 miesięcy obowiązuje dopiero po rejestracji urządzenia na stronie dystrybutora ? Dumnie obnosi się na stronach internetowych , że produkt objęty jest 3 letnią gwarancją i konia z rżedem temu kto zaraz po zakupie zagląda do karty gwarancyjnej żeby ową informację zdobyć . Dlaczego nie ma takiej opcji choćby przez te standardowe 12 miesięcy ?

Ja np czuję się co najmniej wprowadzony w błąd czy jak kto woli niedoinformowany (nie z własnej winy ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Forumowicze,

 

Chciałem niniejszym postem podziękować dystrybutorowi słuchawek firmy Audio-Technica, firmie Audio Klan (www.audioklan.pl) za skuteczne rozwiązania mojego nietypowego problemu. Poniżej opis sytuacji. Nie traktuję poniższego posta jako reklamy, ale należytej firmy podziękowania za pomoc:

 

 

I do spełnienia tego heroicznego czynu, postanowiłeś stać się użytkownikiem As i w pierwszym swym wpisie zamieścić pean dziękczynny dla dobroczyńcy??? :-))))

 

Albo sam jesteś jeszcze dzieciakiem, albo za dzieciaków uważasz Forumowiczów AS? :-)

 

Ale niech zostanie, nawet jako bajka ku pokrzepieniu serc i podtrzymaniu nadziei.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ku pokrzepieniu serc to jest Trylogia albo pół basa, Włodku.

 

Zresztą - zauważyłem w czołobitnym wpisie kolegi "Weterana" rzecz, którą może wykorzystam w przyszłości:

 

Jeśli zepsuje mi się np wzmacniacz, którego Audio Klan NIE jest dystrybutorem, wtedy też się do nich zwrócę.

Na pewno wymienią.

 

A post @Tomek Z nazywamy "niedźwiedzią przysługą", proszę Młodzieży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietny post, <brawo> :)) Dzieki Tobie ten kto nie wiedzial o istnieniu audio klanu - juz wie ;)))

 

Jak tylko bede planowal zakupy a w szczegolnosci te za grubsza kase to od razu lece na strone audio klanu.

Jedyne wlasciwe miejscie w sieci ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem kilka klocków w AK., nie stwierdziłem żadnych uchybień, czy jakiś dziwnych zachowań.

Moja wiedza wynika z zakupów na przestrzeni co najmniej 8 lat.

Mam wrażenie że te negatywne posty pochodzą od ludzi, którzy nigdy nie kupili czegoś nowego, i ta wiara że jeśli piszą o kimś/czymś zle, - to musi być prawda, bo przecież ktoś pisał zle.

Ale jak ktoś cos pochwali, to na pewno zmowa dystrybutorów i sponsorów, i należało by powołać kolejna komisję.

Szkoda tej naszej Polski, na każdym kroku inżynierowie teoretycy, którzy o czymś czytali, i coś słyszeli.

Życzę wszystkim więcej wiary w drugiego człowieka i uśmiechu na co dzień, a przede wszystkim najpierw sprawdzcie, później piszcie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zabawne, bo dla mojego kolegi w podobnej sytuacji, drivery ściągali jakieś pół roku,a nawet nie prosił o serwis, tylko chciał nabyć same przetworniki i wymienić we własnym zakresie. Ogólnie gdyby nie interwencja za granicą, to ciężko powiedzieć, jak by się sprawa zakończyła.

--

Jeśli chcesz poznać cywilizację...posłuchaj jej muzyki - Konfucjusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

Szanowni Forumowicze,

 

Założyciel tematu - dorobek: 1 post.

 

to na pewno zmowa dystrybutorów i sponsorów

 

Obrońca - dorobek: 3 posty.

 

:) ;)

 

Ogólnie gdyby nie interwencja za granicą, to ciężko powiedzieć, jak by się sprawa zakończyła.

 

Miałem podobną sytuację ze sprzętem NAD.

Ale Audio Klan postąpił jeszcze lepiej ;)

Wpierw robili problemy czasowe ze sprowadzeniem części z zagranicy, a w finale podali cenę z kosmosu.

Moja interwencja bezpośrednio w firmie NAD w Kanadzie skończyła się tym, że Audio Klanowi podziękowałem, a z Kanady w ciągu bodajże 5 dni otrzymałem przesyłkę kurierską EMS.

Potrzebne części dostałem gratis, kurier oczywiście na koszt firmy NAD...

To w ramach przeprosin za wynikłe problemy z polskim dystrybutorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt postów masz dużo, ale ile doświadczenia. Moja zona też ciągle gada, i co z tego?

Jeżeli masz jakieś doświadczenie z AK, to napisz, nie wszyscy lubią lać wodę na każdy temat.

Przeżywałem takie rozterki jak ty, teraz wolę słuchać muzyki, niż takich mądrali.

Castro też dużo mówił i gdzie teraz jest?

i jeszcze jedno, na temat ilości postów nie podejmuje dyskusji.

Sorry za off top, ale nie trawię mądrali, między innymi dlatego często czytam, a mało piszę.

Jeszcze raz pozdrawiam wszelkich malkontentów i tych cierpiących że żyją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

Jeżeli masz jakieś doświadczenie z AK, to napisz,

 

Jakiś problem z czytaniem? W takim razie przepraszam za niezbyt czytelny charakter pisma ;)

 

Miałem podobną sytuację ze sprzętem NAD.

Ale Audio Klan postąpił jeszcze lepiej ;)

Wpierw robili problemy czasowe ze sprowadzeniem części z zagranicy, a w finale podali cenę z kosmosu.

Moja interwencja bezpośrednio w firmie NAD w Kanadzie skończyła się tym, że Audio Klanowi podziękowałem, a z Kanady w ciągu bodajże 5 dni otrzymałem przesyłkę kurierską EMS.

Potrzebne części dostałem gratis, kurier oczywiście na koszt firmy NAD...

To w ramach przeprosin za wynikłe problemy z polskim dystrybutorem.

 

I tak na marginesie:

 

Mam wrażenie że te negatywne posty pochodzą od ludzi, którzy nigdy nie kupili czegoś nowego

 

Nigdy nie kupiłem używanego sprzętu - zawsze kupuję fabrycznie nowy; tak już mam :)

I jako taki właśnie klient stwierdzam, że Audio Klan wcale nie jest najatrakcyjniejszy cenowo, a z autopsji wiem, iż wyższe ceny nie zawsze zostają zrekompensowane obsługą i serwisem.

 

Tyle w temacie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry jeżeli tak odebrałeś mój post, nie chcę nikogo urazić, czy kupuje nówki czy też nie, jego sprawa.

To że obaj kupujemy sprzęt nowy, kompletnie niczego nie oznacza, tak jak ilość postów na tym forum.

Ruszyło mnie tylko to, że pojechałeś po chłopaku, który może i chciał cos napisać w dobrej wierze, zajrzał na nasze forum, zarejestrował się, a tu od razu jazda że kłamie, że sponsoruje itp.

Postaw się w jego sytuacji, chciało by ci się jeszcze o czymś pisać?

Jeżeli będziemy ciosać kołki na głowie wszystkim ,,nowym'', którzy maja mało postów, to poziom forum będzie co raz niższy, i nie będzie o czym pisać.

Takim przykładem jestem ja sam, widząc ten hejt na każdy temat i w każdym temacie, wolę czytać to forum , jak pisać

A staż mamy praktycznie taki sam..

Porównaj ilu wchodzi ,,Gości'' i ,,zalogowanych'', od kilku osób już słyszałem ,,co ja będę tam pisał, jak niczego się nie dowiem, oprócz obrzucania się błotem przez kolejnych mądrali''

Coś w tym jest

PS. Nie Jestem fanatykiem AK., właściwie nie jestem fanem żadnego salonu audio, choć kilka z nich poznałem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

Pozdrawiam

 

OK, nie ma sprawy :)

Zresztą nawet nie poczułem się urażony - bez przesady; to tylko internet, a poza tym nic takiego złego przecież nie napisałeś.

 

Jeśli chodzi o ilość wpisów, to po części masz rację - nie może być to wyznacznikiem niczego.

Jednakże, o czym sam zapewne wiesz, skoro czytasz nasze forum, że dziwnym trafem, w dziwnych tematach - przeważnie związanych właśnie ze wzmacnianiem jakiejś marki czy produktu - nagle, jak przysłowiowe grzyby po deszczu, pojawiają się wpisy ludzi albo dopiero co zarejestrowanych, albo z minimalnym dorobkiem, często milczących przez wiele lat...

I nagle poczuli nieodpartą potrzebę popełnienia wpisu w danym temacie ;)

Wcześniej nic do powiedzenia nie mieli; ot tak, żyli sobie z boku, aż nagle - olśnienie! ;)

Dla mnie zawsze będzie to co najmniej dziwne zachowanie, nawet jeśli ten przypadek nie dotyczy konkretnie Ciebie :)

 

A jeśli chodzi i "pojechaniu po chłopaku", to wybacz, ale mam to samo zdanie na ten temat jak inni, w tym również moderator:

 

Szanowni Forumowicze,

 

Chciałem niniejszym postem podziękować dystrybutorowi słuchawek firmy Audio-Technica, firmie Audio Klan (www.audioklan.pl) za skuteczne rozwiązania mojego nietypowego problemu. Poniżej opis sytuacji. Nie traktuję poniższego posta jako reklamy, ale należytej firmy podziękowania za pomoc

 

I do spełnienia tego heroicznego czynu, postanowiłeś stać się użytkownikiem As i w pierwszym swym wpisie zamieścić pean dziękczynny dla dobroczyńcy??? :-))))

 

Albo sam jesteś jeszcze dzieciakiem, albo za dzieciaków uważasz Forumowiczów AS? :-)

 

Ale niech zostanie, nawet jako bajka ku pokrzepieniu serc i podtrzymaniu nadziei.

 

...post zawiera lokowanie produktu, powinien chyba być skierowany w emailu do firmy, jeśli historia jest prawdziwa.

A może to post samego audioklanu... taka darmowa, ale za to jak ocieplająca wizerunek w oczach potencjalnego klienta reklama... kto wie... Nie żebym coś... ale nie takich ten świat widział ^^

Post sponsorowany ! Ciekawe, że Pan Tomek_Z jako nowy na AS nagle natchniony popełnia mowe dziękczynną na rzecz audioklan, z zerowym dorobkiem postów :) wiarygodność level 0

Ku pokrzepieniu serc to jest Trylogia albo pół basa, Włodku.

 

Zresztą - zauważyłem w czołobitnym wpisie kolegi "Weterana" rzecz, którą może wykorzystam w przyszłości:

 

Jeśli zepsuje mi się np wzmacniacz, którego Audio Klan NIE jest dystrybutorem, wtedy też się do nich zwrócę.

Na pewno wymienią.

 

A post @Tomek Z nazywamy "niedźwiedzią przysługą", proszę Młodzieży

Swietny post, <brawo> :)) Dzieki Tobie ten kto nie wiedzial o istnieniu audio klanu - juz wie ;)))

 

Jak tylko bede planowal zakupy a w szczegolnosci te za grubsza kase to od razu lece na strone audio klanu.

Jedyne wlasciwe miejscie w sieci ;))

 

Również pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt postów masz dużo, ale ile doświadczenia. Moja zona też ciągle gada, i co z tego?

Jeżeli masz jakieś doświadczenie z AK, to napisz, nie wszyscy lubią lać wodę na każdy temat.

Przeżywałem takie rozterki jak ty, teraz wolę słuchać muzyki, niż takich mądrali.

Castro też dużo mówił i gdzie teraz jest?

i jeszcze jedno, na temat ilości postów nie podejmuje dyskusji.

Sorry za off top, ale nie trawię mądrali, między innymi dlatego często czytam, a mało piszę.

Jeszcze raz pozdrawiam wszelkich malkontentów i tych cierpiących że żyją.

I masz racje, trzymaj sie tej zasady:)

 

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

--

Jeśli chcesz poznać cywilizację...posłuchaj jej muzyki - Konfucjusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

na czym opieracie swoja wiedzę w tym temacie, czyżby na przeczuciu?

 

Jednakże, o czym sam zapewne wiesz, skoro czytasz nasze forum, że dziwnym trafem, w dziwnych tematach - przeważnie związanych właśnie ze wzmacnianiem jakiejś marki czy produktu - nagle, jak przysłowiowe grzyby po deszczu, pojawiają się wpisy ludzi albo dopiero co zarejestrowanych, albo z minimalnym dorobkiem, często milczących przez wiele lat...

do spełnienia tego heroicznego czynu, postanowiłeś stać się użytkownikiem As i w pierwszym swym wpisie zamieścić pean dziękczynny dla dobroczyńcy??? :-))))

 

Może właśnie dlatego, że w miarę czynnie uczestniczymy w życiu forum, a nie "stoimy tylko z boku", jesteśmy bardziej wyczuleni na pewne rzeczy :)

I jak właśnie pokazuje praktyka - wystarczy przejrzeć forum, zapytać Moderację - w 99% przypadków takie kwiatki okazują się niczym innym, jak tylko zwykłą, prymitywną kryptoreklamą.

A przykład jest nawet z dzisiaj, jak to pojawił się znikąd "meloman" i w kilku założonych przez siebie nowych tematach zaczął rozpytywać o muzykę do reklam paru firm.

Oczywiście nie omieszkał zamieścić linków do stron tychże firm...

Nie do muzyki, nie do teledysków, tylko do tych firm: biżuteria, jakieś materiały budowlane ;)

Z jego wpisów jeszcze wynikało, że np. TVN jest nudny i dlatego ogląda w nim tylko reklamy... :))) ;)

Od siebie dodam, że reklama tego, co on reklamował, w TVN akurat nie jest emitowana, ale to już szczegół ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może autor tematu pokaże dowód zakupu tych słuchawek - nawet kupując przez Ceneo dostaje się paragon w środku przesyłki, albo fakturę elektroniczną.

 

To pozwoli nam uwierzyć iż cała historia nie jest nieudolną autopromocją innego sklepu....

 

Bo ja po takiej akcji autopromocyjnej (jeśli podejrzenia większości są słuszne) będę ten sklep omijał szerokim lukiem. Bardzo szerokim.

 

Nie muszę tłumaczyć dlaczego ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janusze marketingu.

Integra Abrahamsen V2.0 UP, CD Abrahamsen V1.0 UP, monitory Chario Constellation Delphinus, interkonekt M&B AudioCable Diamond XLR, przewody głośnikowe QED Anniversary Ruby Red, przewody zasilające Yarbo 9000 i Yarbo 1100, wtyki Valab Carbon Rhodium

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

Bo ja po takiej akcji autopromocyjnej (jeśli podejrzenia większości są słuszne) będę ten sklep omijał szerokim lukiem. Bardzo szerokim.

 

A propos :)

Sam swoje słuchawki Audio-Technica kupiłem bezpośrednio w Japonii - cena o połowę niższa niż u polskiego dystrybutora.

Udało mi się i Urząd Celny nie doliczył VAT-u, ale nawet jeśli by doliczył, to i tak byłoby warto.

Bez zarzutu działają od 2,5 roku :)

Do tego samego namówiłem kilku znajomych, którzy planowali zakup słuchawek, i również cieszą uszy Audio-Technicą zakupioną w Japonii :)

I ani mnie, ani żadnemu ze znajomych nigdy nie padły ani kolumny głośnikowe, ani słuchawki, chyba że ktoś uszkodził je mechanicznie lub załatwił przetworniki np. zbyt dużym poziomem głośności, ale tego typu usterki i tak nie podlegają gwarancji.

Tak że, pomimo pięknego wpisu autora wątku, niejako apelu, by kupować tylko od dystrybutora Audio Klan, przy ewentualnych kolejnych zakupach i tak nie skorzystam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem na czym miałaby polegać dyskusja pod takim tematem.

Chyba tylko ma skusić kogoś do podzielenia się całkowicie odmienną opinią.

Dla równowagi mnie kiedyś Audio Klan w Sopocie potraktował z buta. Dawno temu było, bo od tamtego czasu w żadnym ich salonie postanowiłem nie zawitać. Jak to najczęściej bywa - wina pojedynczego człowieka z obsługi. Mnie on jeden skutecznie wyleczył z kontaktów.

 

Czy miałbym wtedy założyć wątek dla takiego jednostkowego przypadku i mojej decyzji?

 

Na forum jest zakładka "Sklepy", gdzie można zamieścić opinię. Temat ogórkowy, akurat na wakacje, więc i coś napisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma się bardzo poprawiła. Miałem kiedyś u przejścia z padami do słuchawek na "dożywotniej gwarancji" Ostatnio zachowali się wzorowo wymieniając mi kabel do Audioquesta Nighthawk. Mam nadzieję, że utrzymają ten poziom (serwis w Markach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mnie ciekawi taka zależność-dlaczego jedna firma jest oceniana i dobrze, i fatalnie żle....

Jak to mozliwe?Przecież mają jakieś procedury wewnętrzne lub jakościowe....czy to aby nie zależy trochę od postawy samego kupującego?

 

Ja z Auto-Klanem mam tylko pozytywne wspomnienia.Kupiłem kiedyś Yamaszkę na allegro-po przeczytaniu wszystkich możliwych testów i odsłuchaniu konkretnego modelu zakupiłem sprzęt po najtańszej cenie w jednym ze sklepów audio.Okazało się,że Yamaha pochodzi z radzieckiej sieci dystrybucji.Dowiedziałem się o tym po telefonie do Audi-klanu z pretensjami iż nie mogę zarejstrować produktu aby uzyskać 3 rok gwarancji.....Facet w słuchawce wytłumaczył mi,że numer seryjny nie pochodzi z polskiej sieci dystrybucji i spytał ile zapłaciłem....zaproponował,abym spróbował oddać do sklepu sprzęt,a on za tą samą cenę sprzeda mi ten sam model.Po perturbacjach ze sprzedającym w koncu udało mi się zwrócić sprzęt powołując się na brak instrukcji obsługi-która była mi obiecana od kilku tygodni.....Yamahę odebrałem w salonie Top HiFi&video,posłuchałem,miło pogadałem zapłaciłem tyle samo co za "ruską" yamahę-zgodnie z ustaleniami z gościem z Audio Klanu i git....po tej historii zacząłem kupować w salonach audio-to prawda,że czasem przepłacając pare groszy,ale chociaż ze swiadomością,że może i troche dzieki mnie takie salony są jeszcze na mapie naszego kraju....

 

Reasumując-coś tam załatwiłem-chociaż mogliby mnie olać...a tak zyskali oni jak i inne salony potencjalnego klienta.Oczywiście ten jeden salon,który mnie oszukał stracił...ale to już ich zmartwienie......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 13

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.