Skocz do zawartości

Audiostereo.pl: Audiostereo Forum - Audiostereo.pl


Problem z amplitunerem Onkyo TX-8150


  • Nie możesz odpowiedzieć
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Budżetowy Audiofil

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Rejestracja: 22.08.2016

Napisano 16.02.2017 - 15:15

Witam, czy ktoś z szanownych tu zgromadzonych słyszał kiedyś o problemach z tym modelem aplitunera stereo? Od początku zacinają się mp3-ki odtwarzane przez usb tego urządzenia (testowane na wielu pendriveach) oraz pojawiają się dziwne przydźwięki. Byłem przekonany, że flaki będą remedium bo powyższe problemy przestały się pojawiać, ale w zamian za to amplituner zaczął się zawieszać... Muzyka odtwarzana z innych źródeł działa jak trzeba. Ogólnie jestem w ciągłym kontakcie ze sprzedawcą w tej właśnie sprawie (sprzęt kupiony w pierwszych dniach lutego) i myślę co by tu z nim dalej...

#2 Użytkownik jest zalogowany   BaliGdynia

  • Użytkownicy
  • 133 postów
  • Rejestracja: 15.02.2017

Napisano 16.02.2017 - 15:39

Wyświetl postUżytkownik Budżetowy Audiofil dnia 16.02.2017 - 15:15 napisał

Witam, czy ktoś z szanownych tu zgromadzonych słyszał kiedyś o problemach z tym modelem aplitunera stereo? Od początku zacinają się mp3-ki odtwarzane przez usb tego urządzenia (testowane na wielu pendriveach) oraz pojawiają się dziwne przydźwięki. Byłem przekonany, że flaki będą remedium bo powyższe problemy przestały się pojawiać, ale w zamian za to amplituner zaczął się zawieszać... Muzyka odtwarzana z innych źródeł działa jak trzeba. Ogólnie jestem w ciągłym kontakcie ze sprzedawcą w tej właśnie sprawie (sprzęt kupiony w pierwszych dniach lutego) i myślę co by tu z nim dalej...
Oddaj i wymień na nowy lub zwrot kasy.
Nie po to kupujesz aby się zastanawiać co nie tak jest, jeśli sprawdzane były inne peny i to samo się dzieje.
Denon AVR-X6200W / Denon PMA-1510AE / Denon DBT-3313UD
Monitor Audio Silver 10 / Silver Center / Silver 1 / Dali sub E-12F

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Budżetowy Audiofil

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Rejestracja: 22.08.2016

Napisano 16.02.2017 - 15:42

Ok, tylko problem jest taki, ze to było kupione w sklepie stacjonarnym i nie mogę tak o sobie oddać lub  wymienić. Tu chyba będzie konieczna reklamacja jako towar niezgodny z umową ze względu na wykrycie wady?

#4 Użytkownik jest zalogowany   BaliGdynia

  • Użytkownicy
  • 133 postów
  • Rejestracja: 15.02.2017

Napisano 16.02.2017 - 16:06

Wyświetl postUżytkownik Budżetowy Audiofil dnia 16.02.2017 - 15:42 napisał

Ok, tylko problem jest taki, ze to było kupione w sklepie stacjonarnym i nie mogę tak o sobie oddać lub  wymienić. Tu chyba będzie konieczna reklamacja jako towar niezgodny z umową ze względu na wykrycie wady?
No właśnie to jest Polska, człowiek kupi sprzęt wadliwy i problemy mogą być z wymianą. Prawa konsumenckie mają się nijak do tych sklepowych.
Tak czy siak ja bym reklamował towar i wymiana lub kasa, żaden serwis no chyba że coś się stało z Twojej winy.
Zazwyczaj usb powinno działać dobrze i odtwarzać to co producent napisał.
Denon AVR-X6200W / Denon PMA-1510AE / Denon DBT-3313UD
Monitor Audio Silver 10 / Silver Center / Silver 1 / Dali sub E-12F

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   DjTechnics

  • Użytkownicy
  • 348 postów
  • Rejestracja: 29.08.2012

Napisano 16.02.2017 - 16:47

Może aktualizacja firmware pomoże.

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Budżetowy Audiofil

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Rejestracja: 22.08.2016

Napisano 16.02.2017 - 16:47

Urządzenie zachowywało się tak od początku i jest w stanie wizualnie idealnym. Z resztą jest to potwierdzone mailami bo wszystkie które wysłałem (sprzęt kupiony 6 lutego, a kontakt mailowy był 8 lutego).

Aktualizacja nie pomoże, była to jedna z pierwszych rzeczy których próbowałem. Oczywiście przywracałem też do ustawień fabrycznych...

Użytkownik Budżetowy Audiofil edytował ten post 16.02.2017 - 16:54


#7 Użytkownik jest zalogowany   BaliGdynia

  • Użytkownicy
  • 133 postów
  • Rejestracja: 15.02.2017

Napisano 16.02.2017 - 17:17

6luty zakup a  to nawet nie 2tyg, to ja nie wiem na co czekasz. Karton i zwrot do sklepu. Aktualizacja nic nie pomoże skoro od początku jest wada.
Denon AVR-X6200W / Denon PMA-1510AE / Denon DBT-3313UD
Monitor Audio Silver 10 / Silver Center / Silver 1 / Dali sub E-12F

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Budżetowy Audiofil

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Rejestracja: 22.08.2016

Napisano 16.02.2017 - 19:11

Odświeżyłem sobie wiedzię na temat praw konsumenta i wygląda to nijako. Niby mogę to reklamować, ale na ustosunkowanie się sprzedawca ma 14 dni więc pewnie sobie poczekam...

#9 Użytkownik jest zalogowany   BaliGdynia

  • Użytkownicy
  • 133 postów
  • Rejestracja: 15.02.2017

Napisano 16.02.2017 - 20:14

Wyświetl postUżytkownik Budżetowy Audiofil dnia 16.02.2017 - 19:11 napisał

Odświeżyłem sobie wiedzię na temat praw konsumenta i wygląda to nijako. Niby mogę to reklamować, ale na ustosunkowanie się sprzedawca ma 14 dni więc pewnie sobie poczekam...
Jeśli sprzedawca jest w porządku a są jeszcze tacy w Polsce i liczy się dla nich zadowolenie klienta a nie kasa to bez problemów wymieni zapewnie przedmiot felerny tym bardziej iż zgłaszałeś to w 48h.
Tak czy siak sprzęt do serwisu się nadaje nic nie wymyślisz.
Denon AVR-X6200W / Denon PMA-1510AE / Denon DBT-3313UD
Monitor Audio Silver 10 / Silver Center / Silver 1 / Dali sub E-12F

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   S4Home

  • Branża
  • 4380 postów
  • Rejestracja: 30.01.2014

Napisano 17.02.2017 - 07:30

Nic nie aktualizuj. Bo może być tylko gorzej. Sorzedalismy tony tego urządzenia i żadne nie miało takiej wady.
2 sztuki grają także u moich znajomych którzy jako gadżeciaze od razu by to wylapali.
Stacjonarny czy nie reklamacja jest. My wymieniamy na nowy lub oddajemy kasę. Więc jeśli sklep ci go nie wymieni reklamuje w eic a o sklepie napisz na forum i zapomnij o nim.

Pozdrawiam

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka


www.facebook.com/S4Home/ - polub nas! Śledź nowości i promocje.
Co wybrać? Od czego zacząć? Jak ustawić? Doradzamy zarówno w sprzęcie nowym jak i używanym.
Dla forumowiczów niższe ceny. Zapraszamy

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   nieznamsie99

  • Użytkownicy
  • 1 postów
  • Rejestracja: 16.02.2017

Napisano 17.02.2017 - 15:31

Hej, też jestem zainteresowany w tym temacie. dzięki za podpowiedzi!

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   Budżetowy Audiofil

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Rejestracja: 22.08.2016

Napisano 17.02.2017 - 22:43

Masz taki sam problem z tym samym sprzętem? Jutro jadę tak więc zdam relację jak poszło.

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   Budżetowy Audiofil

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Rejestracja: 22.08.2016

Napisano 18.02.2017 - 19:27

Na ten moment sprawa wydaje się iść w dobrym kierunku tak więc nie mam za bardzo co tutaj pisać.

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   DjTechnics

  • Użytkownicy
  • 348 postów
  • Rejestracja: 29.08.2012

Napisano 18.02.2017 - 19:51

Daj znać co poszło, wydaje mi się, że to od strony softu.

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   S4Home

  • Branża
  • 4380 postów
  • Rejestracja: 30.01.2014

Napisano wczoraj, 19:55

Wyświetl postUżytkownik Budżetowy Audiofil dnia 18.02.2017 - 19:27 napisał

Na ten moment sprawa wydaje się iść w dobrym kierunku tak więc nie mam za bardzo co tutaj pisać.
Wymieniają?
www.facebook.com/S4Home/ - polub nas! Śledź nowości i promocje.
Co wybrać? Od czego zacząć? Jak ustawić? Doradzamy zarówno w sprzęcie nowym jak i używanym.
Dla forumowiczów niższe ceny. Zapraszamy





Użytkownicy przeglądający to forum: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych

Audiostereo Magazyn

 
Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

Audiostereo dokłada wszelkich starań, aby traktować użytkowników uczciwie i otwarcie, przy uwzględnieniu najlepszych praktyk. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania naszego serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj