Skocz do zawartości

Audiostereo.pl: Audiostereo Forum - Audiostereo.pl


Problem z amplitunerem Onkyo TX-8150


  • Nie możesz odpowiedzieć
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Budżetowy Audiofil

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Rejestracja: 22.08.2016

Napisano 16.02.2017 - 15:15

Witam, czy ktoś z szanownych tu zgromadzonych słyszał kiedyś o problemach z tym modelem aplitunera stereo? Od początku zacinają się mp3-ki odtwarzane przez usb tego urządzenia (testowane na wielu pendriveach) oraz pojawiają się dziwne przydźwięki. Byłem przekonany, że flaki będą remedium bo powyższe problemy przestały się pojawiać, ale w zamian za to amplituner zaczął się zawieszać... Muzyka odtwarzana z innych źródeł działa jak trzeba. Ogólnie jestem w ciągłym kontakcie ze sprzedawcą w tej właśnie sprawie (sprzęt kupiony w pierwszych dniach lutego) i myślę co by tu z nim dalej...

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   BaliGdynia

  • Użytkownicy
  • 219 postów
  • Rejestracja: 15.02.2017

Napisano 16.02.2017 - 15:39

 Użytkownik Budżetowy Audiofil dnia 16.02.2017 - 15:15 napisał

Witam, czy ktoś z szanownych tu zgromadzonych słyszał kiedyś o problemach z tym modelem aplitunera stereo? Od początku zacinają się mp3-ki odtwarzane przez usb tego urządzenia (testowane na wielu pendriveach) oraz pojawiają się dziwne przydźwięki. Byłem przekonany, że flaki będą remedium bo powyższe problemy przestały się pojawiać, ale w zamian za to amplituner zaczął się zawieszać... Muzyka odtwarzana z innych źródeł działa jak trzeba. Ogólnie jestem w ciągłym kontakcie ze sprzedawcą w tej właśnie sprawie (sprzęt kupiony w pierwszych dniach lutego) i myślę co by tu z nim dalej...
Oddaj i wymień na nowy lub zwrot kasy.
Nie po to kupujesz aby się zastanawiać co nie tak jest, jeśli sprawdzane były inne peny i to samo się dzieje.
Denon AVR-X6200W / Denon PMA-1510AE / Denon DBT-3313UD
Monitor Audio Silver 10 / Silver Center / Silver 1 / Dali sub E-12F

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Budżetowy Audiofil

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Rejestracja: 22.08.2016

Napisano 16.02.2017 - 15:42

Ok, tylko problem jest taki, ze to było kupione w sklepie stacjonarnym i nie mogę tak o sobie oddać lub  wymienić. Tu chyba będzie konieczna reklamacja jako towar niezgodny z umową ze względu na wykrycie wady?

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   BaliGdynia

  • Użytkownicy
  • 219 postów
  • Rejestracja: 15.02.2017

Napisano 16.02.2017 - 16:06

 Użytkownik Budżetowy Audiofil dnia 16.02.2017 - 15:42 napisał

Ok, tylko problem jest taki, ze to było kupione w sklepie stacjonarnym i nie mogę tak o sobie oddać lub  wymienić. Tu chyba będzie konieczna reklamacja jako towar niezgodny z umową ze względu na wykrycie wady?
No właśnie to jest Polska, człowiek kupi sprzęt wadliwy i problemy mogą być z wymianą. Prawa konsumenckie mają się nijak do tych sklepowych.
Tak czy siak ja bym reklamował towar i wymiana lub kasa, żaden serwis no chyba że coś się stało z Twojej winy.
Zazwyczaj usb powinno działać dobrze i odtwarzać to co producent napisał.
Denon AVR-X6200W / Denon PMA-1510AE / Denon DBT-3313UD
Monitor Audio Silver 10 / Silver Center / Silver 1 / Dali sub E-12F

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   DjTechnics

  • Użytkownicy
  • 356 postów
  • Rejestracja: 29.08.2012

Napisano 16.02.2017 - 16:47

Może aktualizacja firmware pomoże.

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Budżetowy Audiofil

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Rejestracja: 22.08.2016

Napisano 16.02.2017 - 16:47

Urządzenie zachowywało się tak od początku i jest w stanie wizualnie idealnym. Z resztą jest to potwierdzone mailami bo wszystkie które wysłałem (sprzęt kupiony 6 lutego, a kontakt mailowy był 8 lutego).

Aktualizacja nie pomoże, była to jedna z pierwszych rzeczy których próbowałem. Oczywiście przywracałem też do ustawień fabrycznych...

Użytkownik Budżetowy Audiofil edytował ten post 16.02.2017 - 16:54


#7 Użytkownik nie jest zalogowany   BaliGdynia

  • Użytkownicy
  • 219 postów
  • Rejestracja: 15.02.2017

Napisano 16.02.2017 - 17:17

6luty zakup a  to nawet nie 2tyg, to ja nie wiem na co czekasz. Karton i zwrot do sklepu. Aktualizacja nic nie pomoże skoro od początku jest wada.
Denon AVR-X6200W / Denon PMA-1510AE / Denon DBT-3313UD
Monitor Audio Silver 10 / Silver Center / Silver 1 / Dali sub E-12F

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Budżetowy Audiofil

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Rejestracja: 22.08.2016

Napisano 16.02.2017 - 19:11

Odświeżyłem sobie wiedzię na temat praw konsumenta i wygląda to nijako. Niby mogę to reklamować, ale na ustosunkowanie się sprzedawca ma 14 dni więc pewnie sobie poczekam...

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   BaliGdynia

  • Użytkownicy
  • 219 postów
  • Rejestracja: 15.02.2017

Napisano 16.02.2017 - 20:14

 Użytkownik Budżetowy Audiofil dnia 16.02.2017 - 19:11 napisał

Odświeżyłem sobie wiedzię na temat praw konsumenta i wygląda to nijako. Niby mogę to reklamować, ale na ustosunkowanie się sprzedawca ma 14 dni więc pewnie sobie poczekam...
Jeśli sprzedawca jest w porządku a są jeszcze tacy w Polsce i liczy się dla nich zadowolenie klienta a nie kasa to bez problemów wymieni zapewnie przedmiot felerny tym bardziej iż zgłaszałeś to w 48h.
Tak czy siak sprzęt do serwisu się nadaje nic nie wymyślisz.
Denon AVR-X6200W / Denon PMA-1510AE / Denon DBT-3313UD
Monitor Audio Silver 10 / Silver Center / Silver 1 / Dali sub E-12F

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   S4Home

  • Branża
  • 4552 postów
  • Rejestracja: 30.01.2014

Napisano 17.02.2017 - 07:30

Nic nie aktualizuj. Bo może być tylko gorzej. Sorzedalismy tony tego urządzenia i żadne nie miało takiej wady.
2 sztuki grają także u moich znajomych którzy jako gadżeciaze od razu by to wylapali.
Stacjonarny czy nie reklamacja jest. My wymieniamy na nowy lub oddajemy kasę. Więc jeśli sklep ci go nie wymieni reklamuje w eic a o sklepie napisz na forum i zapomnij o nim.

Pozdrawiam

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka


www.facebook.com/S4Home/ - polub nas! Śledź nowości i promocje.
Co wybrać? Od czego zacząć? Jak ustawić? Doradzamy zarówno w sprzęcie nowym jak i używanym.
Dla forumowiczów niższe ceny. Zapraszamy

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   nieznamsie99

  • Użytkownicy
  • 1 postów
  • Rejestracja: 16.02.2017

Napisano 17.02.2017 - 15:31

Hej, też jestem zainteresowany w tym temacie. dzięki za podpowiedzi!

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   Budżetowy Audiofil

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Rejestracja: 22.08.2016

Napisano 17.02.2017 - 22:43

Masz taki sam problem z tym samym sprzętem? Jutro jadę tak więc zdam relację jak poszło.

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   Budżetowy Audiofil

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Rejestracja: 22.08.2016

Napisano 18.02.2017 - 19:27

Na ten moment sprawa wydaje się iść w dobrym kierunku tak więc nie mam za bardzo co tutaj pisać.

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   DjTechnics

  • Użytkownicy
  • 356 postów
  • Rejestracja: 29.08.2012

Napisano 18.02.2017 - 19:51

Daj znać co poszło, wydaje mi się, że to od strony softu.

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   S4Home

  • Branża
  • 4552 postów
  • Rejestracja: 30.01.2014

Napisano 19.02.2017 - 19:55

Wyświetl postUżytkownik Budżetowy Audiofil dnia 18.02.2017 - 19:27 napisał

Na ten moment sprawa wydaje się iść w dobrym kierunku tak więc nie mam za bardzo co tutaj pisać.
Wymieniają?
www.facebook.com/S4Home/ - polub nas! Śledź nowości i promocje.
Co wybrać? Od czego zacząć? Jak ustawić? Doradzamy zarówno w sprzęcie nowym jak i używanym.
Dla forumowiczów niższe ceny. Zapraszamy

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   monte_cristo

  • Użytkownicy
  • 18 postów
  • Rejestracja: 04.12.2016

Napisano 21.02.2017 - 09:46

A czy ktoś spotkał się z brakiem reakcji na pilota przy próbie włączenia? Pojawiło się właśnie u mnie coś takiego, że zimny aplituner nie chce się załączyć przez pilota. Kiedy włączy się go ręcznie, wtedy wszystko działa, można go też wtedy bez problemu wyłączyć i włączyć ponownie.

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   S4Home

  • Branża
  • 4552 postów
  • Rejestracja: 30.01.2014

Napisano 21.02.2017 - 11:18

Czy nie naciskales na pilocie funkcji do obsługi innych urządzeń? Może przez przypadek
www.facebook.com/S4Home/ - polub nas! Śledź nowości i promocje.
Co wybrać? Od czego zacząć? Jak ustawić? Doradzamy zarówno w sprzęcie nowym jak i używanym.
Dla forumowiczów niższe ceny. Zapraszamy

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   monte_cristo

  • Użytkownicy
  • 18 postów
  • Rejestracja: 04.12.2016

Napisano 21.02.2017 - 11:32

Wyświetl postUżytkownik S4Home dnia 21.02.2017 - 11:18 napisał

Czy nie naciskales na pilocie funkcji do obsługi innych urządzeń? Może przez przypadek

Tak, na razie typuję, że to jednak ja coś przestawiłem albo w zwykłym pilocie, albo przy bawieniu się appką "remote control". Jedyne co mnie dziwi, to że nie mogłem go włączyć tylko po dłuższej przerwie, bo później już działało. Tak miałem wczoraj wieczorem i dzisiaj rano, kolejne próby zrobię wieczorem :)

#19 Użytkownik nie jest zalogowany   S4Home

  • Branża
  • 4552 postów
  • Rejestracja: 30.01.2014

Napisano 21.02.2017 - 12:26

Bo w ampli kina tak jest że on się z czasem przestawia na inne źródło. Sproboj i daj znać
www.facebook.com/S4Home/ - polub nas! Śledź nowości i promocje.
Co wybrać? Od czego zacząć? Jak ustawić? Doradzamy zarówno w sprzęcie nowym jak i używanym.
Dla forumowiczów niższe ceny. Zapraszamy

#20 Użytkownik nie jest zalogowany   monte_cristo

  • Użytkownicy
  • 18 postów
  • Rejestracja: 04.12.2016

Napisano 23.02.2017 - 22:45

Wyświetl postUżytkownik S4Home dnia 21.02.2017 - 12:26 napisał

Bo w ampli kina tak jest że on się z czasem przestawia na inne źródło. Sproboj i daj znać

Powiem Ci, że ciężki do uchwycenia temat. Raz działało raz nie, nie mogłem odnaleźć żadnej prawidłowości. Odłączyłem na jakiś czas z gniazdka i teraz działa. Zobaczymy jak temat będzie się rozwijał:)

#21 Użytkownik nie jest zalogowany   S4Home

  • Branża
  • 4552 postów
  • Rejestracja: 30.01.2014

Napisano 24.02.2017 - 10:57

Czyli resetowałeś ustawienia amplitunera? Ale na pilocie nic nie zmieniałeś?
No nic testuj jak coś to pisz.
www.facebook.com/S4Home/ - polub nas! Śledź nowości i promocje.
Co wybrać? Od czego zacząć? Jak ustawić? Doradzamy zarówno w sprzęcie nowym jak i używanym.
Dla forumowiczów niższe ceny. Zapraszamy

#22 Użytkownik nie jest zalogowany   monte_cristo

  • Użytkownicy
  • 18 postów
  • Rejestracja: 04.12.2016

Napisano wczoraj, 13:38

Chyba jednak będę musiał przetestować serwis Onkyo, bo problem powraca co jakiś czas. Dziwna usterka.

Swoją drogą zajrzałem do karty gwarancyjnej i wygląda, że jak ktoś planuje zakup Onkyo na fakturę, to powinien się mocniej zastanowić. W karcie gwarancyjnej jest napisane, że w przypadku użytku komercyjnego, okres gwarancji skracany jest do 3 miesięcy. EIC w tej kwestii nieźle poszalało.

#23 Użytkownik nie jest zalogowany   banditas

  • Użytkownicy
  • 6 postów
  • Rejestracja: 05.02.2017

Napisano wczoraj, 14:37

Witam, mam pytanie odnośnie przycisku BGM (Background Mode). Zapis ustawienia możliwy jedynie przy DAB,FM, próbojąc zapisywać Radio internetowe z pozycji NET/Favorites odtwarzacz pokazuje Written Failed.

#24 Użytkownik nie jest zalogowany   DjTechnics

  • Użytkownicy
  • 356 postów
  • Rejestracja: 29.08.2012

Napisano wczoraj, 16:36

Robił ktoś z was taki test...
Jak się ma jakość dźwięku jeśli odpalamy Spotify w smartfonie i przesyłamy przez bluetootha, aniżeli mamy już Spotify w amplitunerze?





Użytkownicy przeglądający to forum: 5

0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych

Audiostereo Magazyn

 
Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

Audiostereo dokłada wszelkich starań, aby traktować użytkowników uczciwie i otwarcie, przy uwzględnieniu najlepszych praktyk. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania naszego serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj