Skocz do zawartości
IGNORED

Problem z NAD S 500


nissio100

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ok dwa miesiace temu zakupilem CD NAD S 500 i zaczely sie problemy. Po wymianie nowego na nowy laser (poprzedni instalowal kowal) zaobserwowalem ze cd czasami odmawia wspolpracy nie widzi plyt po 2-4 probach jest ok . Pozniej widzi kazda. Mozna nauczyc sie z tym zyc jednak jest to lekko denerwujace.Pozatym cd sie dosc grzeje po lewej stronie.Pozatym lubi sobie czasami przeskoczyc choc plyty mam w idealnym stanie i uzywam tylko orginalow.Na innymch playerach nic nie skacze widza plyty .Choc sa teoretycznie gorsze. Prosze o pomoc mozliwe ze z wasza pomoca opanuje te problemy. z gory dziekuje za wsparcie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest wesoło. Musisz wymienić czytnik.

Napęd cdm12.4 philipsa oryginalny jest już niedostępny, a z zamiennikami jest różnie. Można trafić taki, który będzie działał prawidłowo 1 dzień, miesiąc, rok albo nie będzie działał wcale.

Na szczęście nie jest drogi i mają z reguły 6 miesięczną gwarancję.

Co do grzania się tego odtwarzacza z jednej strony, to nie usterka, to normalne. Stopień wyjściowy pracuje w nim, w klasie A i wydziela dużo ciepła.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.