Skocz do zawartości
IGNORED

Reklamacje winyli


Piotr Seb

Rekomendowane odpowiedzi

Może warto założyć wątek o sposobie realizacji reklamacji. Co prawda dotychczas w MM udawało mi się wymienić nie w pełni wartościowe winyle. Jeden trzeszczący, drugi pofalowany. Odniosłem płyty do MM w Szczecinie i po konsultacjach z kierownikiem stoiska wymieniono mi płyty na nowe. Wymagało to jednak personalnego kontaktu i wymiany poglądów z działem reklamacji. Co jednak zrobić jak kupiło się w online shop? Kupiłem w merlin.pl kilka płyt i niestety jedna z nich ma ewidentne uszkodzenie mechaniczne. Nie wiem czy ktoś to zrobił specjalnie? Niemniej jednak chciałbym zapytać czy może ktoś miał doświadczenie z reklamacją w merlinie na odległość? Boję się, że odeślę płytę i zostanę z niczym, albo nie uwzględnią reklamacji ( z powodu uszkodzenia mechanicznego) i odeślą mi płytę w jeszcze gorszym stanie.....

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pomogę, ale skoro wątek dotyczy ogólnie reklamacji winyli zakupionych na odległość opiszę moje spostrzeżenia. Przy zakupach z Amazona zero problemu, najczęściej jest zwrot lub wysyłany od razu kolejny egzemplarz. Największy problem jaki miałem - zakupiłem w angielskim sklepie niezależnym epkę, która przyszła w stanie "fale Dunaju". Sklep nie odpowiadał na próby kontaktu mailowego. Zakupu dokonałem kartą Visa z mojego banku, tak więc zadzwoniłem na infolinię banku, opowiedziałem w czym problem, złożyłem reklamację transakcji kartowej, po 30 dniach miałem zwrot kasy za tę transakcję.

Kiedyś w Polsce kupiłem wydanie RSD na allegro od dvdmax, płyta przyszła z brzydkim warpem, zareklamowałem, odesłałem na swój koszt, przyszła nowa, dokładnie ta sama wada. Napisałem do sklepu, czy to nie ten sam egzemplarz, sklep się obruszył i na tym się zakończyło...

Reklamuj, niestety takie wady zdarzają się na nowych płytach.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

We stand in the Atlantic
We become panoramic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótkie podsumowanie:

Amazon - OK,

DVDMax - wpadka za obsługę klienta,

Media Markt - OK, przyjmuje reklamacje,

Merlin.pl - czekamy na reakcję.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, to jeszcze nic. Nic nie jest w stanie przebić nieudolności i nierzetelności załatwiania reklamacji płyt kupionych w USA w sklepie Acoustic Sounds należącym do kapryśnego właściciela Chada Kassema.

Płyty nie tylko że są drogie w zakupie, to ich własna tłocznia RTI miała okres sporych problemów jakościowych, o których wiedzieli, a o których nie informowali klientów.

W efekcie tego po sporych kosztach zakupu, kosztach wysyłki z USA, opłaceniu cła i podatku klient pozostawał z problemem uszkodzonej płyty i tu dopiero zaczynały się schody.

 

Niestety są na tym rynku niemalże monopolistą.

 

A tu kilka opinii o nich:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Proste rozwiązanie - nie kupować u nich. Trudno.

 

Niestety, to oznacza, że kładziesz krzyżyk na większości wznowień wyprodukowanych w USA w tłoczniach RTI lub Quality Pressing, a to jest praktycznie 90% tytułów klasycznego jazzu z lat 60 tych i 70 tych.

Ja zamiast ich olewać wolałbym wpływać na poprawę jakości obsługi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Redaktorzy

Jeśli problemy technologiczne są duże, to raczej nic sam nie zdziałasz.

Ale tak jak mówią "ruskie" - "całej wódkie na swiecie nie wypijesz, ale próbować trzeba".

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Life is too short for boring HiFi..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyty nie tylko że są drogie w zakupie, to ich własna tłocznia RTI miała okres sporych problemów jakościowych, o których wiedzieli, a o których nie informowali klientów.

 

Tak, było o tym na Steve Hoffman forum. Doszło do tego, że na forum padały pytania, czy dana partia tytułu pochodzi z RTI czy Pallas.

Nie wiem jak inne tytuły, ale te co mnie interesowały były również dostępne w amerykańskim Amazonie, skąd przesyłka do Polski to jedyne $6,5 i w razie najmniejszego problemu od razu leci kolejny egzemplarz.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

We stand in the Atlantic
We become panoramic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś amerykanie (Acustic Sounds) ścigali się z europejskimi wydawcami (Clearaudio, Speaker Corners) w jakości tłoczeń reedycji na winylach. Była wojna na test pressy.

Moim zdaniem pod względem jakości tłoczeń niemieckie tłoczenia biją te amerykańskie na głowę.

 

Amerykańska płyta, nawet nowa, potrafi mieć plamy, smugi, do przysłowiowego "lustra" też powierzchni daleko.

 

Przez pewien czas tłocznia RTI używała złego kleju do wklejania kopert foliowych do wnętrza koperty papierowej. Po wklejeniu koperty i włożeniu płyty klej wchodził w reakcję chemiczną z winylem. W efekcie na każdej stronie płyty powstawały trzy wielki białe linie (smugi) od odparzonego kleju. Taka płyta (reklamowana oczywiście jako audiofilski rarytas) nie tylko wygląda ohydnie, ale te odbarwienia są słyszalne na wkładkach o ostrym szlifie (jak moja).

 

Te gnojki z Acustic Sounds nie tylko wiedzą o problemie, ale nie informują o tym klientów, chargują 100% ceny bez żadnego discountu i jeszcze robią problem z wymianą.

 

Przez ostatnie 2-3 lata wtopiłem u nich prawie 4000 dolców na płyty, więc trochę z nimi przećwiczyłem.

Niestety niektóre tytuły były tłoczone tylko w RTI. Mam na myśli głównie wydania w ramach 4 boxów Top 100 Fantasy Jazz Series oraz dwa boxy Blue Note reissues.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak aby utrzymać jako taki porządek tego wątku co jakiś czas będę wprowadzał aktualną listę sposobu rozpatrywania reklamacji.

1. Media Markt - OK.

2. Amazon - OK.

3. DVDMax - zastrzeżenia co do jakości obsługi klienta, ostrożnie.

4. Acoustic Sounds - złe opinie, UWAGA!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemniej jednak chciałbym zapytać czy może ktoś miał doświadczenie z reklamacją w merlinie na odległość? Boję się, że odeślę płytę i zostanę z niczym, albo nie uwzględnią reklamacji ( z powodu uszkodzenia mechanicznego) i odeślą mi płytę w jeszcze gorszym stanie.....

Ja reklamowałem u nich Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath, bo mimo iż płyta wzrokowo w nienagannym stanie, trzeszczała na całej stronie A. Wypełniłem formularz dołączony do płyty i odesłałem. Najpierw jednak skontaktowałem się z nimi na czacie i opisałem problem. Po około tygodniu, zwrócono środki na moje konto w Merlinie (nie płaciłem gotówką, a punktami Benefit).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Pogardzam wszystkimi i mam wstręt taki do hołoty umysłowej, że rzygam."          Stanisław Ignacy Witkiewicz – Listy do żony (1928-1931)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja reklamowałem u nich Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath, bo mimo iż płyta wzrokowo w nienagannym stanie, trzeszczała na całej stronie A. Wypełniłem formularz dołączony do płyty i odesłałem. Najpierw jednak skontaktowałem się z nimi na czacie i opisałem problem. Po około tygodniu, zwrócono środki na moje konto w Merlinie (nie płaciłem gotówką, a punktami Benefit).

Poczekam jak rozpatrzą moją sprawę. U mnie płyta uszkodzona jest mechanicznie i boję się, że to może być przyczyną negatywnego rozpatrzenia reklamacji. Ja tylko mogę szanownych kolegów zapewnić, że ja tych dziur nie zrobiłem:) Płyty odesłane. Czekam. Jeżeli i moją reklamację rozpatrzą pozytywnie dopiszę merlina do listy z "OK".

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymam kciuki i wierzę, że sprawa zakończy się po Twojej myśli.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Pogardzam wszystkimi i mam wstręt taki do hołoty umysłowej, że rzygam."          Stanisław Ignacy Witkiewicz – Listy do żony (1928-1931)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymam kciuki i wierzę, że sprawa zakończy się po Twojej myśli.

Taką odpowiedź otrzymałem od przedstawiciela merlin.pl

"Szanowny Panie,

Otrzymaliśmy od Pana zwrot zareklamowanego towaru do zamówienia nr XXX

 

Przyjęliśmy do realizacji zamówienie reklamacyjne o numerze XXX

O jego wysyłce zostanie Pan powiadomiony osobnym mailem.

Koszt związany z odesłaniem reklamowanego towaru zostanie przypisany na Pana Koncie Klienta jako nadpłata do wykorzystania przy realizacji kolejnego zamówienia. Jeżeli woli Pan inny rodzaj rozliczenia prosimy o decyzje.

O nadpłacie zostanie Pan poinformowany osobnym mailem.

Logując sie na naszej stronie www poprzez "Historie zamówień" może Pan na bieżąco śledzić status zamówienia.

Raz jeszcze przepraszamy za wynikłe dla Pana niedogodności przy realizacji zamówienia nr XXX

Bliższe informacje związane ze zwrotem pieniędzy znajdzie Pan na naszej stronie internetowej:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Teraz czekam na płytę. Jak tylko ją dostane i wyjaśnię sprawę nadpłaty natychmiast dopiszę merlina do listy "OK".

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem, że nie będzie problemu? ;)

A co do nadpłaty - przy kolejnym zamówieniu, automatycznie odliczy Ci tą kwotę, którą wydałeś na przesyłkę zwrotną do nich.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Pogardzam wszystkimi i mam wstręt taki do hołoty umysłowej, że rzygam."          Stanisław Ignacy Witkiewicz – Listy do żony (1928-1931)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Mówiłem, że nie będzie problemu? ;)

A co do nadpłaty - przy kolejnym zamówieniu, automatycznie odliczy Ci tą kwotę, którą wydałeś na przesyłkę zwrotną do nich.

Tak zgadza się. Została przysłana nowa płyta i tu jak najbardziej OK dla merlin.pl. Problem jest tylko taki, że w "nowej płycie DzIURY (WYRWY) są jeszcze większe:(. Curva, ktoś gwoździem je częstuje? Ręce opadają. OSTRZEŻENIE przy kupnie The Inevitable End [2LP] , Royksopp. Mechaniczne uszkodzenia. Odsyłam jeszcze raz, zobaczymy co zrobi merlin.pl.????

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

Tak, aby w dalszym ciągu utrzymać jako taki porządek tego wątku aktualna lista sposobu rozpatrywania reklamacji.

 

Wszystko OK:

1. Media Markt - OK.

2. Amazon - OK.

3. Merlin.pl - OK.

 

Zastrzeżenia:

1. DVDMax - zastrzeżenia co do jakości obsługi klienta, ostrożnie.

2. Acoustic Sounds - złe opinie, UWAGA!

 

Nadmieniam, że wpisy powyżej powstały na podstawienie opinii i wpisów innych użytkowników. Ja osobiście mam doświadczenie z Media Markt i Merlin.pl.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...

odświeżę temat - kupiłem winyla "GIRLS IN PEACETIME WANT TO DANCE" zespołu Belle&Sebastian i moim zdaniem jest źle wytłoczony przez wytwórnię - Matador Records, tzn "za głośno"; porównywałem np z albumem "Strut" L. Kravitza i tutaj wskaźniki wychyłowe w Koncercie dochodzą do -4 db, podczas gdy w albumie Belle&Sebastian prawie do 0dB (bez zmiany położenia suwaków); kupiłem ten album w zasadzie dla jednego utworu wytłoczonego jako ostatni czyli najbliżej środka i im bliżej jego końca, tym jazgot jest coraz większy, a ostatnie 2 minuty to nie dają się wręcz słuchać (żeby była zamieniona kolejność, tzn,ten drugi spokojny był jako ostatni, a ten dynamiczny w środku, może nie byłoby słychać - wytwórnia popełniła kardynalny błąd, tak ustawiając nagrania); czy reklamować i u kogo?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamuj tam gdzie kupiłeś. Ja w merlin.pl reklamowałem tą samą płytę trzy razy.... i w końcu mam płytę w stanie OK.

Napisałem do sprzedawcy (z Allegro), dokładnie przedstawiając problem - podejrzewam, że łatwo nie będzie, bo płyta wizualnie jest bez zastrzeżeń, a problemem jest fatalne wytłoczenie przez wytwórnię. Porównywałem jesze z albumem Madonny "Confessions on a dance floor" i tutaj "poziom zapisu" jest jeszcze ciut niższy, niż w przypadku wspomnianego wcześniej albumu "Strut" L. Kravitza.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli produkt był nowy masz pełne prawo do reklamacji. To że płyta nie ma widocznych rys nie zmienia faktu, że produkt nie spełnia Twoich oczekiwań pod względem jakości. Mniemam, że nie kupiłeś płyty za przysłowiową złotówkę. Walcz i daj namiar na sprzedawcę tak aby trafił na naszą listę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli produkt był nowy masz pełne prawo do reklamacji. To że płyta nie ma widocznych rys nie zmienia faktu, że produkt nie spełnia Twoich oczekiwań pod względem jakości. Mniemam, że nie kupiłeś płyty za przysłowiową złotówkę. Walcz i daj namiar na sprzedawcę tak aby trafił na naszą listę.

absolutnie, za żadną złotówkę - ten album to nowość, premiera była 15 stycznia b.r.; poczekam, jaka będzie reakcja sprzedawcy, bo w rozmowie telefonicznej powiedział, że mogę zwrócić, jak nie nosi śladów użytkowania; ja mu odpowiedziałem, że przecież nie stwierdziłbym, że jest źle wytłoczone jakbym nie odsłuchał

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 lata później...

w Saturnie jest OK, przynajmniej w Arkadii w Wwie, kupilem dzisiaj plyte , ktora po rozpakowaniu w domu okazala sie uszkodzona mechanicznie (szeroka rysa, jakies 2 mm, dlugosc ok 15mm) , to bylo dwuplytowe wydanie zeppelinow 4, bez problemu Pani w dziale muzycznym (nie w reklamacji) uznala i wymienila, co prawda na klasyczne jednoplytowe wydanie bo takiego samego juz nie bylo w sklepie, przy okazji dowiedzialem sie, ze jesli chce sie upewnic przed zakupem czy plyta jest ok mechanicznie to moge podejsc do ich stanowiska i plye rozpakowac do obejrzenia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Empik: Genesis "A Trick..." - brzeg winyla był pęknięty, gdybym położył na talerz, to byłby koniec igły. Na moje szczęście myję przed odsluchem nowe płyty i zobaczyłem niespodziankę przy odsysaniu płynu. Reklamacja trwała ponad tydzień, bo chciałem inną sztukę, ale już nie mieli w magazynie i dostałem przelew na konto.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiszę do listy sklepy gdzie reklamowałem winyle:

 

Fan.pl - kupiona LP z OST Blade Runner miała widoczną i słyszalną plamkę na szerokości kilku ścieżek, odesłałem reklamację, płyta co prawda nie została wymieniona (wtedy to już była końcówka wydania) ale plamka została usunięta więc 100% zadowolenia.

 

Burningshed.com - LP Lightbulb Sun Porków była krzywa, uznali reklamację i przysłali nowe płyty, co prawda bez okładki (pewnie żeby uniknąć jakiś wałków z mojej strony :) więc mam teraz wersję 4xLP :) Zresztą widuję u nich w sklepie np. same inserty w ofercie więc to pewnie pozostałości po takich reklamacjach :)

 

dodax.pl - tu reklamowałem już 2 razy i za każdym razem od razu proponują przysłanie nowego egzemplarza (starego nie trzeba nawet odsyłać) lub spory rabat na zakupiony egzemplarz, więc tu AAA. Mogliby być przykładem dla reszty.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Few are those who can see with their own eyes and hear with their own hearts." A.Einstein

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Burningshed.com - LP Lightbulb Sun Porków była krzywa, uznali reklamację i przysłali nowe płyty, co prawda bez okładki (pewnie żeby uniknąć jakiś wałków z mojej strony :) więc mam teraz wersję 4xLP :) Zresztą widuję u nich w sklepie np. same inserty w ofercie więc to pewnie pozostałości po takich reklamacjach :)

 

dodax.pl - tu reklamowałem już 2 razy i za każdym razem od razu proponują przysłanie nowego egzemplarza (starego nie trzeba nawet odsyłać) lub spory rabat na zakupiony egzemplarz, więc tu AAA. Mogliby być przykładem dla reszty.

 

Hehe też mam custom Lightbulb Sun od nich 3xLP, bo 1 płyta miała jakiś feler. Od dodax mam już kilka tytułów zdublowanych albo 3x bo albo listonosz menda albo oni gamonie i przychodzą pozaginane jak cholera. Sklep wzór bo wysyłają - jak piszesz - nowy egz. bez szurania i nie trzeba oddawać, chociaż po 3 reklamacji Louden Soundgarde chcieli fotki - zrobiłem im - i odesłania płyty wadliwej na ich koszt - odesłałem, oddali kaskę niestety po mojej interwencji bo coś im nie zaskoczyło ale ważne że rozliczeni jesteśmy. Teraz czekam na 4 Soundgarden Louder od 1,5 miesiąca niestety nie dociera, zgłosiłem, pani przeprosiła i odpisała że wyślą kolejną... :-) Ta wysyłką zwykłym listem ich zgubi, chyba że mają dotacje unijne do kultury i sztuki :-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Proszę państwa. Ja nie jestem przeciwny zebraniom, wręcz przeciwnie, nie mam nic naprzeciwko, ale..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest bardzo prosty sposób na ominięcie problemów przy zwrotach. Wystarczy kupować tu:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

I jeśli płyta Ci się nie podoba, to ją odsyłasz i nikt o nic nie pyta. Nigdy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest bardzo prosty sposób na ominięcie problemów przy zwrotach. Wystarczy kupować tu:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

I jeśli płyta Ci się nie podoba, to ją odsyłasz i nikt o nic nie pyta. Nigdy

 

951.gif

 

Pierwsza z brzegu Danka Krall u Was 120 pln w dodax.pl 72 pln już z kosztami wysyłki, odesłanie reklamacji na ich koszt, jeśli płyta wadliwa, przysyłają kolejny egz. bez szurania ;-)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Proszę państwa. Ja nie jestem przeciwny zebraniom, wręcz przeciwnie, nie mam nic naprzeciwko, ale..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.