Skocz do zawartości
IGNORED

Thomann - doświadczenia


mario_11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

chcałbym "wypożyczyć" na odsłuch m.in słuchawki Audeze ze sklepu Thomann.

Czy ktoś z forumowiczów ma w tym temacie doświadczenie ?

Jak wygląda proces zwrotu - kwestia przesyłki i kosztów zwrotu z Polski.

Każda wskazówka będzie cenna

 

Mariusz

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto w przypadku słuchawek doprecyzować ze sklepem internetowym, czy przyjmą zwrot bez żadnych problemów. Kupiłem jakiś czas temu w polskim sklepie z Konina słuchawki nauszne , ich sposób grania nie podpasował mi. Odesłałem je do sklepu i dowiedziałem się, że generalnie słuchawek nie powinienem zwracać, bo ze względów higienicznych są już niepełnowartościowe.

Miałem je na głowie, więc były używane. Po długich dyskusjach stanęło na tym, że potrącili kwotę nowych gąbek. W regulaminie oczywiście nikt ani słowa nie pisał, że mają takie podejście.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thomann może i jest uczciwy, ale na pewno uczciwe nie jest kupowanie sprzętu tylko po to żeby go posłuchać. Mimo, że prawnie jest to dozwolone.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Byś mógł mnie obrazić, najpierw muszę cenić Twoje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.