Skocz do zawartości
IGNORED

Tidal chromecast problem


Yamashi

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,wczoraj pobrałem aktualizację na amplituner Onkyo RZ810 która uruchomiła mi możliwość przesyłania dźwięku przez Chromecast. Próbowałem tym sposobem przesyłać muzykę z Tidal ale jest problem - sytuacja wygląda tak ze ciągle smartfon z Tidalem nie może połączyć się z amplitunerem, na telefonie muzyka przestaje grać i jest info że odtwarza na Onkyo, natomiast na amplitunerze też nic nie leci i albo jest napis Connecting, albo wyświetla się nazwa utworu ale jest cisza, nic nie gra. innym razem muzyka się odtworzy, ale po dłuższym czasie ale za chwilę się przycina, a aplikacja Tidala na smartfonie zaczyna szaleć, utwór się otwiera po czym za chwile zamyka, rozłącza z Chromecast itd. Ciągła zabawa. Dodam że połączenie internetowe jest stabilne bo ze Spotify nie mam żadnego problemu i tam wszystko odtwarza się błyskawicznie, tak samo jak np youtube z komórki na TV.

Druga sprawa - jak jakimś cudem w końcu uda się sparować oba urzadzenia i muzyka z Tidala poleci na amplituner to leci na wszystkich głośnikach, tylko w ustawieniu All Channel Stereo. Nie ma żadnej możliwości tego przełączyć na zwykłe stereo lub np Pure. Przyciski przełączania dźwięku na pilocie nie reagują tak samo jak i na amplitunerze.

Oczywiście gdy leci muzyka z innego źródła np CD czy ze Spotify czy dźwięk z TV to wszystko działa normalnie i prawidłowo.

 

Czy też macie takie problemy z Chromecastem ? Wydaje mi się że to jest jego wina a nie Tidala czy amplitunera skoro poza Chromecastem działa wszystko normalnie, ale powiem szczerze że taka funkcjonalność jest bez sensu jeśli to tak ma działać.

 

Jeszcze jedno - mam problem też z połączeniem smartfona z amplitunerem przez bluetooth. W ustawieniach ampli jest to włączone ale tel nie widzi amplitunera. wszystkie inne urządzenia, TV, głośnik bezprzewodowy tak.

 

Może ktoś podpowiedzieć, doradzić jak w takiej sytuacji najlepiej jest puścić muzykę z Tidal ze smartfona na ampli żeby to poprawnie działało?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z racji ze mam rz900 i nie mam wampli tidala puszczam go z komorki i lacze blututem, wszystko ladnie sie sparuje i chodzi szybko, niestety jakos z blututa nie powala

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze. U mnie nie widzi ampli na komórce. Nie wiem co moze być przyczyną może uszkodzony moduł bluetooth? Generalnie to polaczenie w sumie nie jest mi potrzebne tylko żeby prawidlowo działał ten Chromecast a jak na razie same z tym problemy. Najbardziej dziwi mnie to zablokowane all channel stereo. O co w tym chodzi? Prośba do kogoś kto też ma Onkyo z Tidal i Chromecast czy mógłby to sprawdzić u siebie czy też tak ma.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w polityce nawalenia jak najwiekszej ilosci funkcji w urządzeniu, co niby w przypadku Onkyo na być przewaga nad konkurencją. W praktyce wygląda to jak wygląda, sprzęt jest awaryjny i niektóre funkcje działają teoretycznie. Kup sobie osobnego Chromecasta który działa na 100% i po problemie...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.