Jeżeli rezultat jest taki sam... chyba że trzeba wykonywać przy tym dodatkowe czasochłonne czynności.
Synchronizacja w moim Casio za 150zł jest banalnie prosta i zajmuje kilka sekund.
Wchodzę na stronę WWW time.is. Wciskam przycisk lewy dolny 3x, czekam aż na ekranie komputera w sekundach pojawi się 00 i dokładnie w tym momencie wciskam prawy dolny przycisk zegarka. Sekundy wtedy cofają się o te kilka przyspieszonych sekund do 00, zerują się, ale zegar nadal chodzi tak jak chodził. No i zatwierdzam prawym dolnym. W zasadzie ta czynność nie jest trudna do zapamiętania i jest dość banalna.
Jest to dobrze rozwiązane, nie trzeba z tym walczyć, gorzej gdyby zegarek się późnił.
Z ciekawości zapytałem obsługę BOSS o kilka właściwości i mechanizm zegarka. Odpowiedzieli odsyłając mnie gdzie indziej, że gdzie indziej mam pytać. W ten sposób że nie są odpowiedzialni za produkt oparzony ich marką, ale inna firma jest odpowiedzialna za ten produkt. Nie zacytuję bo opatrzyli e-mail klauzulą poufności, prawdopodobnie w obawie o odpowiedzialność cywilną, czyli podsumowując, odesłanie gdzie indziej, unikanie odpowiedzialności cywilnej za swój produkt oraz za swoje słowa. Generalnie na tej podstawie już wiadomo że omijam takie coś z daleka.
Dodam też że wykasowali treść mojego zapytania w potwierdzeniu otrzymania zapytania i także w swojej odpowiedzi. Czyli treść zapytania znikła.