Skocz do zawartości

Sovereign

Użytkownicy+
  • Postów

    3 375
  • oraz w archiwum

    665
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja Całkowita

771 Bardzo dobry (3/17)

Audiostereo

582

Bocznica

189

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Ostatnie wizyty

17 556 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Sovereign

  1. "Side by Side", ST. THOMAS - z Winylu na gramofonie Rolf Kelch Reference II: Rolf Kelch Reference II i inne, bo on niejeden gramofon ma; do tego magnetofon szpulowy i odtwarzacz płyt kompaktowych. Wzmocnienie Goldmund Mimesis 9.4; system głośnikowy JBL Project EVEREST DD66000 z CC 9VDC. Nils Lofgren - Man in the Moon (Acoustic Live); CD Audio: JBL Project EVEREST DD66000 <- Wilson Audio MAXX Series 2 <- Cello Stradivari Master <- EgglestonWorks Andra. Wcześniej przed DD66000, miał te co powyżej za nimi, i w takiej kolejności przechodził na kolejne. Zamiast do HiFiDo, lepiej do powyższego właściciela w Seulu (Korea Południowa). Zanim dolecisz do któregoś z 5 sklepów HiFiDo [Ukryta Zawartość] w którym są 4355, to już ich tam może nie być. Wiesz ile transport (z Japonii do Polski) tak dużych kolumn i wszelkie opłaty. Chcesz lecieć aby oglądać wystawę w sklepie HiFiDo, tego wszystkiego co sprzedają online, i mają ukazane i opisane w ofertach. A może chciałbyś lecieć z L300 (jako cześć kwoty) w rozliczeniu za odnowione 4355. Mało co by zostało, bo wysyłkę L300 musiałbyś pokryć, a w HiFiDo za L300 daliby część kwoty, by mogli na nich zarobić. Chyba, że wyjątkowo przy zakupie 4355 daliby Ci za L300 więcej, niż standardowo. Rarytasy od czasu do czasu tam się pojawiają. Starszy model z Norge dużo taniej Cię wyniesie i nie tak daleko, to można podróżować i na miejscu sprawdzać tamten starszy model 4350A z 2202H i 2235H jak w nowszych. Będziesz miał jak przywieziesz EVERESTy DD65000, które używane raz były do kupienia w Japonii, a 5 lat wcześniej w USA w Kalifornii. Jedna para raz na 5 lat, a z czasem będzie jeszcze rzadziej. Ty kupuj sobie 4355, a ja kupię sobie Project EVEREST DD65000 :) Elektronika (m.in. 2 x McIntosh MC275 Mk VI) przy EVERESTach DD65000, to pozostałość z jego poprzedniego systemu z 4365 Studio Monitor: MC275 to tylko 75W w Stereo; 150W w Mono. Tu z lepszą i bardziej wyczynową elektroniką przy EVEREST DD65000: Mark Levinson №53 Reference Monaural Power Amplifier, Mark Levinson №52 Reference Dual-Monaural Preamplifier, Esoteric K-03Xs CD/SACD Player: JBL Project EVEREST DD65000, Mark Levinson №53 Reference, Mark Levinson №52 Reference, Esoteric K-03Xs CD/SACD Player.
  2. Przyjechały w kwietniu do hifido i już sprzedane: JBL 4367WX Studio Monitor [948,000円(税込) - obniżona z początkowej 998,000円 · 2024-04-03] [Ukryta Zawartość] JBL 4365 Studio Monitor [798,000円(税込) - obniżona z początkowej 848,000円 · 2024-04-01] [Ukryta Zawartość] Z kilkoma rysami/zadrapaniami na obudowie. JBL 4343BWX Studio Monitor [648,000円(税込) · 2024-04-05] [Ukryta Zawartość] W hifido wydali dużo pieniędzy i spędzili wiele czasu na remoncie każdej jednostki i zewnętrznej konserwacji kolumn 4343BWX. JBL C50 Olympus S8R [998,000円(税込) · 2024-04-14] [Ukryta Zawartość] JBL C60 Sovereign 1 S8R [998,000円(税込) · 2021-05-01] [Ukryta Zawartość] JBL 4345 Studio Monitor [898,000円(税込) · 2023-12-14] [Ukryta Zawartość] JBL 4338 Studio Monitor [598,000円(税込) · 2023-12-13] [Ukryta Zawartość] JBL S4800 [539,000円(税込) · 2023-12-07] [Ukryta Zawartość] JBL S4700 [598,000円(税込) · 2023-12-14] [Ukryta Zawartość] JBL L300 Summit [598,000円(税込) · 2022-07-12] [Ukryta Zawartość] Odświeżone wewnątrz i z zewnątrz. Revel Ultima Salon2 [698,000円(税込) - obniżona z początkowej 998,000円 · 2024-02-25] [Ukryta Zawartość] Sporo taniej, ze względu na liczne ślady użytkowania; mnóstwo wyraźnych zarysowań, otarć i uszkodzenie/ubytek w fornirze. Altec A5 [598,000円(税込) - obniżona z początkowej 898,000円 · 2024-03-05] [Ukryta Zawartość] ホーン311-90+ドライバー288-16K+ウーファー515E+ネットワークN500-FA エンクロージャー828G. Całościowo odnowione. Electro-Voice Patrician 800 [998,000円(税込) - obniżona z początkowej 1,480,000円 · 2020-05-19] [Ukryta Zawartość] Electro-Voice Patrician 800 [1,480,000円(税込) · 2022-10-08] [Ukryta Zawartość] Po konserwacji. JBL 4350WX Studio Monitor [2,480,000円(税込) · 2022-01-23] [Ukryta Zawartość] Pełna konserwacja. Najdroższy spośród wszystkich 4350 w hifido, to ten najstarszy model 4350WX z wooferami 2230A z białym aquaplasem na membranach. JBL D44000 Paragon [3,480,000円(税込) · 2024-02-22] [Ukryta Zawartość] Wersja z LE15A. Andreas Bisle z High End Bisle (z Aachen) woła 29,800.00 € [Ukryta Zawartość] i nawet nie wie która wersja Paragona. Na pewno także nie najnowsza. Za 28.950,00 € Bisle buja Backes & Müller BM Line 50. I Wilsonki Alexx, też sprzedaje. JBL Project EVEREST DD65000 [2,980,000円(税込) - obniżona z początkowej 3,480,000円 · 2021-06-22] [Ukryta Zawartość] Z tych wszystkich zdecydowanie najlepszy system głośnikowy. W pierwszej kolejności brałbym. Jeszcze lepszy od DD66000 z 9,5VDC CC (bez podkręcania z oryginalnym/bazowym VDC i mAh). Używane DD66000 w Europie 145000,00 zł / 33k€+ (w najtańszej wersji kolorystycznej); to używane nowsze i jeszcze lepsze DD65000 w Europie z 40k€, a z czasem i więcej. To ten Project z topowymi wooferami (1501AL-1 z Alnico 5DG) o częstotliwości Fs 18.4573 Hz; i z topowymi magnezowymi driverami. I Ekstremalny Rarytas! Z rysami, głównie z prawej na górze jednej obudowy liczne rysy. S/N 21007 i 21008 4350B (z Włoch) już sprzedane w pt.12 kwietnia o 06:57 za EUR 15 000,00. Drugie z Norge za 120 000 kr, to 4350A, ale z mid-bassem (2202H) i wooferami (2235H) jak w 4355. Jak 4350B, ale z wooferami 2235H z nowym zestawem recone zamontowanym na początku 2022 r. • JBL 4355 Studio Monitor za 2,400,000円(税込) dostępne (od 2024-04-06) w hifido: [Ukryta Zawartość] Vintage a jak nowe :)
  3. 4350/4350WX Studio Monitor [Loudspeaker Drive Units]: (2230A) x2, (2202A), (2440+2311+2308), (2405). 4350A/4350AWX Studio Monitor [Loudspeaker Drive Units]: (2231A) x2, (2202A), (2440+2311+2308), (2405). Nowsze z ferrytowymi ulepszone, jeszcze lepsze od starych papierowych z Alnico V. 4350B/4350BWX Studio Monitor [Loudspeaker Drive Units]: (2231H) x2 ,(2202H), (2440+2311+2308), (2405). [Ukryta Zawartość] 4355 Studio Monitor [Loudspeaker Drive Units]: (2235H) x2, (2202H), (2441+2311+2308), (2405H). [Ukryta Zawartość] JBL Project EVEREST DD66000 (RW) Rosewood - używane, stan gabinetowy! 125 000,00 zł (kwota obniżona ze 145 000,00 zł): [Ukryta Zawartość] Udokumentowana historia. Pierwotnie zakupione w Salonie Audio Styl. Zestawy głośnikowe obecnie znajdują się u ich Klienta. Odbiór osobisty lub możliwa dostawa (za dodatkową opłatą). Brak fabrycznych kartonów. Podana cena za parę, kolor rosewood. * * * * * * * Dobrze wysterujesz EVERESTy DD66000 i spokojnie pogonisz Wilsonki Audio Alexx i Alexx V usera @Szymon1 (którekolwiek z nich ma). [Ukryta Zawartość] / [Ukryta Zawartość] [Ukryta Zawartość] / [Ukryta Zawartość] W nowszych EVEREST DD65000, im mocniej dajesz po garach, tym więcej masz VDC do CC. W EVEREST DD65000 (z CC przy pomocy rezystorów i diod prostowniczych), nie zrobisz tego co można zrobić w starszych EVEREST DD66000 :) Otóż tam gdzie widzisz dwie baterie (po ok. 9,5V DC nowe) w slotach, to w miejsce ich do każdego z tych przyłączy, podpinasz 58V DC [6 baterii], lub 58V DC || 58V DC [12 baterii]. Jeden zestaw ogniw dla drivera z 4-calowym berylem z diamond surround (MF-HF-UHF) i 1-calowym berylem (UHF). Drugi zestaw ogniw dla 15-calowego woofera z Alnico 5DG (LF2 bass i mid-bass). Do tego Bi-Amping i spokojnie pogonisz (zostawisz w tyle) Wilsony Audio Alexandria X-2 Series 1, Alexandria X-2 Series 2, Alexandria XLF. Do Bi-Wire, tylko zdejmujesz zworki głośnikowe (przy zaciskach dla kabli głośnikowych), a jak można Bi-Wire to i Bi-Amping bez pomijania jakichkolwiek elementów/komponentów! Przełączenie na froncie w tryb Bi-Amp, pomija filtr górnoprzepustowy i dolnoprzepustowy. Wymaga zewnętrznej aktywnej zwrotnicy na 700Hz, ale możesz dać 750Hz. W EVEREST-ach, każdy z przetworników gra w innym zakresie, więc żeby każdy z obu wooferów napędzić odrębnie, musisz mieć co najmniej Tri-Amping! A najlepiej Quad-Amping, to wtedy i każdy z obu berylowych driverów napędzisz osobno. W tym systemie głośnikowym są dwie pary zacisków głośnikowych (jedna dla obu driverów berylowych, druga dla obu wooferów z Alnico 5DG). Przy ew. czterech kompletach okablowania, trzeba byłoby z pozostałych dwóch zwrotnic wyprowadzić kable na zewnątrz. LF1 (bass i sub-bass) od 150Hz w dół. Cewki ogromne 2 x 10mH. Pojemności kondensatorów (C1 i C2) nie tak wielkie, to i tu na skrajny LF można było dać CC, jak wszędzie powyżej. Jak chcesz najlepiej wysterować, to po całości z wyżej wspomnianym konkretnym CC :), do tego cztery komplety kabli głośnikowych i jak najwięcej wzmacniaczy mocy :). Choć Bi-Amp jest wystarczający. On-axis response of the DD66000 system and that of each of the transducers through its crossover network (2.83V @ 1m). Tu jeszcze jakiś inny z Lansing Heritage. Jak data [10-28-2005] poprawna , to z lat gdy ten system głośnikowy był jeszcze testowany. Projekt ruszył w styczniu 2002 r., albo i wcześniej. EVEREST DD66000 w rosyjskim AVREPORT.ru: EVEREST DD66000 w niemieckim Audio: Ho, ho ... 130 dB Maximalpegel z EVEREST DD66000. Z tym idzie topowa technologia i parametry techniczne/osiągi. Jak super sportowe auta o mocy od co najmniej 800 KM w górę. Masz ogromną rezerwę i swobodę. Jeździsz swobodnie, a jak najdzie ochota, możesz dociskać dopóki sam nie wymiękniesz. Niech moc i dźwięk lifelike będzie z nami :) EARGLE ON EVEREST John Eargle picks favorite tracks for JBL Everest DD66000 demonstration 19 tracks total time: 67:00 HCGEV2 © 2006 Delos International, Inc. ORIGINAL DIGITAL RECORDING Recorded and Manufactured in the U.S.A. Compact Disc Digital Audio DDD
  4. Acoustic Zen Crescendo Mark II [excellent condition] USD $6500.00 ''Description You know these. I would not be selling BUT, I'm going through a divorce and I need all the funds I can get. Read the reviews. No bad reviews. I won't sing their praises. I'll let the reviews do that. I am going to the CAF on Saturday. I can bring them if you want to save shipping. Thank you. I have the boxes of course. Joe'' [Ukryta Zawartość] Shipping Cost: Allow Local Pickup Contiguous USA : $1000.00 (standard) About Seller: henryjnovak Bethlehem, PA United States CRESCENDO MARK II Following the success of the Adagio and Adagio Junior loudspeakers, Acoustic Zen set forth to create another ground-breaking loudspeaker design based on our no compromise philosophy. The Crescendo Mark II is a three-way full range loudspeaker built on the same component, cabling and cabinet quality of the Adagios. It incorporates two 5 inch midrange drivers, two 8" woofers and one horn-loaded ribbon tweeter all in a transmission line design. Like the Adagios, the upper half of the Crescendo Mark II is a D'Apolito MTM configuration, featuring two 5 inch midrange "underhung" voice coil ceramic-coated drivers around a 2 inch horn-loaded ribbon tweeter. In addition, the bottom of the Crescendo Mark II tower features two 8 inch "underhung" voice coil ceramic-coated woofers. Now in its second generation, the Crescendo Mark II features drivers with larger magnet assemblies for even higher linearity and heavier and reinforced cabinets for even lower resonance and overall lower distortion. The resulting sound is remarkably clear, full, accurate and lifelike. [Ukryta Zawartość] Specifications Design: 3-way transmission line Frequency Response: 20 Hz to 30 kHz (+/- 3 dB) Crossover: 3rd order (Linkwitz/Riley) Tweeter: 2" horn loaded ribbon Midrange: 2 5" underhung voice coil drivers Woofer: 2 8" underhung voice coil drivers Impedance: 6 Ohms nominal Efficiency: 90 dB SPL @ 1 meter Power Handling: 50-200 wpc RMS Dimensions: 50" H x 11" W x 17" D (1270mm H x 279mm W x 432mm D) Weight: 125 lbs. (62.5 Kg) each
  5. Jest grubo w porównaniu do tego co miał np. @Marek.S (na jednej bateryjce z ok. 9,5V DC) w byłych 4343ASF. Oczywiście nawet 9,5V DC sporo lepsze, niż w ogóle bez CC. Ale 9,5V DC, a 58V DC, to bardzo duża różnica, przy sporym systemie głośnikowym typu horn. Woltaż dobrałeś (58V DC dla 4343B) i ogromne zmiany już z 29V DC słyszałeś. Standardówki (tzn. bez CC) i aktywne zwrotniczki, przy nich jak skompresowane z ogromnym Bottleneckiem. Właśnie tak ma być i tak jest przy JBL-ach z CC, że wszelkie słuchawki jakie tylko istnieją, grają jak skompresowane uśrednione [w porównaniu do kolumn typu horn]. Po przejściu z wszelkich słuchawek na JBL-e z wysokimi CC, to tak jakbyś wyciągnął jakieś zatyczki z uszu lub grubo i mocno upchaną watę. To oznacza konkretne wysterowanie systemu głośnikowego. =========== Poznałeś wpływ woltażu, który przy JBL-ach boostuje wszelkie aspekty brzmieniowe. W ogromnym skrócie mówiąc, łączy w jednym wszystko co najlepsze. Bardzo otwiera dźwięk, jego przejrzystość w całym paśmie, od basu, przez średnie, po górę, a zarazem wypełnia, daje maksymalny wgląd, jeszcze lepszy balans tonalny, spójność, harmonijność, szybkość, naturalność, neutralność i brzmienie bardzo lifelike! Poznałeś wpływ woltażu. Nie poznałeś wpływu pojemności ogniw! Najlepiej usłyszy się mając CC po całości, od LF po UHF. Dorzucanie ogniw do pojemność [zwiększanie pojemności] również śrubuje przeróżne z tych aspektów; jedne w mniejszym, a kilka z nich w jeszcze większym stopniu! Gdy zechcesz jeszcze bardziej, ekstremalnie wyczynowo wzmocnić te aspekty i m.in. tak grać. To do dobranego woltażu [58V DC] dla zwrotnic CC do 4343B, dorzucasz do pojemności: 58V DC || 58V DC [12 baterii] 58V DC || 58V DC || 58V DC [18 baterii] 58V DC || 58V DC || 58V DC || 58V DC [24 baterie] Która daje jeszcze bardziej wyczynowy, mocny i mocno neutralny dźwięk, rozdzielczość, dynamikę, wyrazistość, czytelność, a z tym i precyzję, bo jeszcze bardziej, czytelne, rozdzielcze, mocne, żywe, energiczne, dynamiczne, wyraziste i konkretne; bez farby i bez zmiękczania gdy nie trzeba. Granie w maksymalnym stylu lifelike! Depie tak, że muzykę słyszą :), wiele posesji dalej. Bas z papierowych membran, kontrolowany, energiczny i twardy jak skała uncolored bass. A wyżej z metalowych membran i hornów, blaszane jak blaszane, przykładają konkretnie, mocno i czytelnie. Struna jak struna, nie jak guma. Jak zrealizowane nagrania, tak ukazane. Dobrze zrealizowane akustyczne brzmią tak jak zostały zarejestrowane. Także akustyczne ale marniej realizacji/rejestracji audio, obnaża z niedoskonałości. Przy rocku, metalu, i wszystkich pozostałych, tak samo. Maksimum z realizacji muzycznych i ukazywanie ich takimi jakimi są. Przy 58V DC już teraz system głośnikowy 4343B Studio Monitor masz bez Bottlenecka! Wpływ wysokich woltaży i pojemności jeszcze lepiej usłyszysz przy topowych systemach z driverami największego formatu np. przy 4355 Studio Monitor i Westlake Audio SM-1 Series. Tam jeszcze większe zapotrzebowania :) i ekstremalny potencjał brzmieniowy. HL89 z driverami największego formatu, hulają wyczynowo z wysokim i mocnym VDC w zwrotnicach z CC, grając jak u nikogo innego. To co gra u innych z tego, to tylko 10-15% możliwości tej sekcji typu horn i granie jak z vintage. Wysterowane, dają bardzo nowoczesne uniwersalne, wyczynowe, naturalne, neutralne, przejrzyste i dynamiczne granie. Są jak kameleon, mogą grać naturalnie i po cieplejsze stronie, jak i dynamicznie, detalicznie, neutralnie, wyczynowo, bez żadnego dogrzewania. Jaki sygnał audio, takie granie. Jedne z bardziej naturalnie grających sekcji typu horn, a wysterowane potrafią hulać jakby mały głowę urywać. Od akustycznych klimatów, po rock i metal. Topowe Harbeth nawet w swym najlepszym aspekcie - średnicy, jak amatorka i max. 10-15% tego samego zakresu z tej sekcji horn. System głośnikowy teraz idealnie ci ukazuje całą resztę toru audio. Elektronikę, przedwzmacniacz, czy ekstremalnie przejrzysty, szybki i neutralny. Okablowanie, wszelkie interkonekty w cały torze audio, jak bardzo są neutralne i jak dużo potrafią przekazać w całym zakresie. Głośnikowe kable; sznurowadła, czy konkrety grubiutkie. Czy od zwrotnic do kolumn poprowadzone tylko jednym kabelkiem głośnikowym, czy tyloma ile przetworników w kolumnach i do tego jeszcze grubiutkimi. - to wszystko teraz (przy zwrotnicach z CC 58V DC) robi ogromne różnice, gdyż jest ekstremalnie słyszalne. Wypożyczając tyle kompletów interkonektów Albedo Metamorphosis Signature (od Grzegorza Gierszewskiego) ile potrzeba do systemu, i tak samo wypożyczając tyle samo kompletów interkonektów KBL Sound EXTREMA (od Roberta Szczerbowskiego), prześwietlisz wpływ tych kabli na brzmienie, bardziej niż producenci, bo jeszcze lepiej więcej usłyszysz niż oni. Całą elektronikę łączysz interkonektami Albedo Metamorphosis Signature, nie zostawiając ani jednego słabszego, bo słabszy będzie Bottleneckiem. Przy samych interkonektach, różnice usłyszysz większe, niż inni przy zmianie niejednego wzmacniacza. W USA masz jakieś kable głośnikowe Westlake Audio: [Ukryta Zawartość] ''Proudly made in the USA out of Newbury Park, CA. Westlake Audio speaker cables are designed to carry a signal with the least amount of loss and audible distortion. Westlake cables will improve the performance of any loudspeaker by providing a signal path that is high in conductivity, low in resistance. The Westlake bi-wire cable assemblies will further reduce signal resistance and intermodulation distortion that would occur if the whole audio signal were carried in the same cable. High strand count, high temperature silicone insulation and quality heavy duty terminations assure flexibility and long and trouble free service life. All Westlake speaker cables are individually built and tested, are available in three different wire gauges (4, 7 and 10), and can be terminated with either gold spade lugs or gold banana plugs.'' Do zwrotnic CC [58V DC] dla mid-bassu, drivera, slot-tweetera (jak chcesz jeszcze lepiej), musisz od wzmacniacza mocy poprowadzić odrębne komplety kabli głośnikowych!
  6. Nie wiesz czego słuchasz i mylisz. Pisałeś coś takiego o 2-way 4367 Studio Monitor, nawet nie wiedząc, że to 4367. To samo później komuś pisałeś o 4429 Studio Monitor, myląc je z 4367 Studio Monitor . 4367 to dużo wyższy level. Nie wiesz czego słuchałeś i mylisz. Słuchałeś jeszcze niedużych S3900, jakichś Focali Sopra i z bass-reflexu z Focala wokal słyszałeś. Kup także 2-way Exclusive model 2402 / Pioneer-TAD TSM-2, to będziesz miał kompresje, uśrednianie i kolorowanie, w porównaniu do 2-way 4367 Studio Monitor. Ustawisz TSM-2 przy swoich kolumienkach. Jakbyś stał nad kolumną 4367, zamiast siedzieć na przeciwko hornów. Te 4367 czasami pochylają ku tyłowi, ustawiając na odpowiednich standach. 4367 grając ze słabą integrą, lub taką która im nie pasuje, mogą zagrać za nisko. Ale z porządnym wzmacniaczem mocy No.534, nic takiego nie miało miejsca. To pełny, spójny dźwięk, a nie jakiś chuderlawy grający UHF-em. 4367 Studio Monitor ze wzmacniaczem mocy No.534, grały bogatym, trójwymiarowym, przestronnym, z dobrym detalem, dynamicznym i uniwersalnym dźwiękiem. Średnie i wysokie były w stylu Wilson Audio z Dan D'Agostino. Ale w 4367 z papierowego 15'' woofera, dynamika, moc i lepsza kontrola niż z Wilsonów. Taki dźwięk podobał się m.in. dla użytkownika kilkudrożnych aktywnych Dynaudio, bo grało wszystko i na różnych poziomach głośności i nie męczyło, relaksowało go brzmienie z pierścieniowych polimerowych membran. 4367 tkanką podobne i do nowych Klipschorn, do tego 4367 całościowo równej i bardziej trójwymiarowo grające z hornem HDI (High-Definition Imaging). Droższe modele na metalowych membranach, to wyższy level i sporo inne i mniej litościwe. To szybki i otwarty o dużej rozpiętości i wypełniający pomieszczenie dźwięk. Wyrazisty, dokładny, nie łamiący się dźwięk, na berylowych i magnezowych. Można wysterować jak się chce. Wysterowane gra lifelike. Na tym poziomie wysterowania twoje budżetówki jak skompresowane, a poziomy SPL przy których twoje się palą. Focal Grande Utopia EM także ze skromnym maximalpegel 112 dB. Syntetycznie, średnio detalicznie i nie szybko grające Focale są za wolne żeby grać tak szybko i na wysokich SPLach. Przetworniki za słabe. One do kina się nadają, bardziej są jak słonie. Nie są szybkie, a syntetyczne z własnym nalotem i rozjaśnione, do tego nie za szybkie gumowe kinowe basy. Radialstrahler mbl 101E / 101E MkII grają w swój specyficzny sposób i nawet się nie zbliżyły do K2 S9800. mbl 101E / 101E MkII ślamazarne granie, przeciąganie, zmulanie, bez skupienia, wyrazistości, szybkości, ekspresji, mięciutkie, delikatniutkie, brzdąkanie. - na lekko wysokich poziomach, łatwo to przesterować, skompresować i zniekształcić. K2 S9800 bez wysilania się, mbl-e 101E / 101E MkII do kąta zapędzają. mbl, ani to neutralne, ani naturalne, ani dynamiczne, ani lifelike. Dźwięk stonowany, wycofany, skompresowany, sztucznie rozdmuchany i przeciągający się. Słaba nierealistyczna scena. Przy wyczynowo wysterowanych hornach, te mbl-e są jak skompresowane, spowolnione i ze spłaszczonym złamanym dźwiękiem. mbl-e nie mają przetworników, które by potrafiły grać maksymalnie szybko, wyraziście, mocno, otwarcie i wyczynowo. Z nich dźwięk, nie jak struna, ale jak guma z gaci. Kto ci nagrywa/rejestruje organy piszczałkowe, gitary, czy dęciaki z każdej strony (jakby w każdym kierunku grały tak samo) i od kiedy np. dęciaki grają tak samo dookólnie w poziomie, a później to odtwarzasz na mbl i zakłamujesz przekaz pod własne widzimisię. szatan u siebie przeważnie narzekał na vintage 4343 Studio Monitor (kupione tam u ciebie w Lodzi od lukag72, który swego czasu tam jakiś sklep audio prowadził). To były 4343 Studio Monitor w wersji Kenrick Sound z białym aquaplasem na papierowych 15'' i 10'' membranach, i może ze zwrotnicami na Jantzenach Silver lub podobnymi, których używano w tamtych latach w KRS. Początkowo podłączył jakąś lampeczkę, a później coś mocniejszego, halcro dm68. pmcomp pisał mu co zrobić by lepiej wysterować, aby grały powyżej 30% możliwości, a @szatan wymiękł i rzekł mu: pmcomp po wielu latach, dopiero co niedawno (bo wcześniej myślał, że tamto co było, to był już koniec) na dobre rozhulał swoje 4343B Studio Monitor (nie od KRS) i grają mu jak nigdy wcześniej :), a ty chciałeś po kilku dniach/tygodniach i nie wiedząc jak. A te 30% to mogło być nawet 15-20%. L300 Summit posłuchał u bazodruta i zachwycony, do tego prosto jak lubisz, jeden wzmacniaczyk i jedna parka kabelków głośnikowych. O 4343 Studio Monitor by KRS (Kenrick Sound), pisałeś, że kiepska scena i kolumny trudne do sprecyzowania jakie są, że bez charakteru, tzn. bez urabiania dźwięku na twój strój pod siebie. Jakie wysterowanie, takie granie. Może chciałeś by grały jak inne twoje kolumienki z mocnym specyficznym urobionym charakterkiem i mocnymi ograniczeniami tzn. podkolorowane, mało uniwersalne, mało neutralne i mało lifelike, jak do sypialki do snu. Przy HR-1VF to byś umarł, gdyż 4343 pod względem zapotrzebowania do wysterowania, to pikuś przy Westlake Audio HR-1VF: ------------ @barni Radialstrahler mbl 101 X-Treme to wolny i oderwany bas od reszty, jak ze słabego kina, i granie wyższą średnicą/niższą górą - przy dobrym wysterowaniu, które dla ciebie było ostre. A przy gorszym wysterowaniu zmulone i smętne granie, które dla ciebie było w sam raz. I takie to niemieckie wydumki jak German Physiks. - duże German Physiks PQS-302 brzdąkały w Munich 2014. Poza nielicznymi osobnikami, nikt tego nie chce. Nierealistyczna scena i przeciągnięta brzdąkanina. W 2014 roku śmiali się z tych Germanów i z tej ich muzyki . Radialstrahler jakbyś jedne usta miał dookoła głowy :), i zamiast konkretnie w kierunku, to słabo po całości, i podobnie z dęciakami, strunowymi i wszelkimi innymi, bo nawet perkusja kierunkowo lepiej wchodzi z systemów głośnikowych. Sprzedałeś upgrade'owane Zoller Metropolis Solution [Ukryta Zawartość] Kupiłeś monitorki mbl 121 [Ukryta Zawartość] i subwoofer(?), czy co innego. [Ukryta Zawartość] barni, niczym amator błądzący we mgle: La Sphère, które grały po raz drugi, to była lipa, zamulone i niespójne granie wycinkami pasm. ...powyżej w dwóch twoich postach masz takie typy, że sporo z nich to tylko pod kwiatki, lub do sprzedania. Widać tam, że nie wiesz co piszesz i nie wiesz co być chciał. Niezdecydowanie i błądzenie jak we mgle. Kevlar-owiec i Omnipolar-owiec. @barni, coś dla ciebie, dla miłośnika dookólnych pierdziawek: German Physiks Borderland Mk V Ultimate (14.900 Euro). Bas z ogromnym dołem, szczególnie w wyższym basie, jak dziurawy oderwany od reszty. Mnóstwo zniekształceń w całym paśmie, i Maximalpegel 91 dB Poza kilkoma nielicznymi wyjątkami, w ogóle nie chcą brać tych niemiaszków. -------------------------- W Korei też już grają Studio2: Revel Ultima Studio2, Mark Levinson No.33HL, MBL 6010D, Melco N1A/2, Linn Klimax DS/3, Switching hub LHY Audio (2개). Audio Recorder: Sony PCM-D100. Dave Brubeck - Take Five (Instrumental)
  7. Było coś o tym basie w twoim temacie Tannoy Definition DC10A: A komu innemu z 15'' papierem na basie, ponoć było wszystko w porządku. Triangle Signature Delta, nowe kosztowały 24990 zł. 5kzł mniej od większych Alpha. Bas to nie jest ich najlepszy aspekt. Z ich lat wysokim modelem był Triangle Magellan Concerto Sw2 za 90kzł. Słuchałem największych Triangle Magellan Grand Concert. Tubowe tweetery wyraźniej było słychać niż resztę, która była mniej obecna niż tweetery. Tweetery jak do jakichś kolumn typu horn, jako wysokotonowe, gdzie obok na średnicy większy horn i driver. McIntosh nie pasował do tych Triangle. Tannoy Definition DC10A z Maximalpegel na poziomie 111 dB, to o 6 dB więcej niż Tannoy Kensington GR z których najsłabsze aspekty, to bas i neutralność. Ciekawe jak wypadają np. przy Triangle Magellan Quatuor 40th i Cello 40th. Edycje jubileuszowe m.in. z ulepszonymi tweeterami [TZ2900PM-MG] i z magnezowymi membranami. Do tego zwrotniczki z czarnymi kondensatorami SCR MKP i miedziane okablowanie AudioQuest, to czysto i gładko. [Ukryta Zawartość] Te Cello 40th testował już pan Andrzej Kisiel: [Ukryta Zawartość] ; i pan Tomasz Karasiński: [Ukryta Zawartość] ''Spotkanie z pierwszymi Cello ponad 15 lat temu już na zawsze pozostanie w mojej pamięci jako doświadczenie ważne i przyjemne. Do tamtej pory brzmienie Triangle było u mnie "na cenzurowanym", a Cello bardzo poprawiło reputację i zmieniło moje nastawienie. Nie stałem się bezkrytycznym entuzjastą wszystkich Triangli, ale już się nie obawiałem o kłopotliwe wyniki testów. A same Cello były subiektywnie tak dobre, trafiając w moje ówczesne potrzeby, że je kupiłem… i służyły mi dostatecznie długo, abym mógł ostatecznie potwierdzić, że nie było to nieporozumienie ani chwilowy kaprys. Jednak od ładnych paru lat Cello już nie mam, czasami budzi się ciekawość, jak by one zagrały w konfrontacji z wieloma innymi kolumnami, które pojawiają się przede mną, jak poradziłyby sobie z niektórymi nagraniami… Dlatego możliwość przetestowania specjalnej edycji Cello ucieszyła mnie szczególnie.'' - Andrzej Kisiel [Ukryta Zawartość] Triangle Magellan Cello 40th w bezpośredniej konfrontacji pokonały Franco Serblin Accordo Essence: Magellan Cello 40th z nieco wzmocnionym basem. Spadkiem w rejonie 1.3 kHz ~ 2 kHz - największym 5 dB przy 1.5 kHz. Wyżej od 14 kHz zaczyna spadać tak, że przy 17 kHz jeszcze więcej dB na minusie, ale ważniejsze co poniżej w głównym zakresie. Accordo Essence z podobnym niemalże bliźniaczym dołem w 1.5 kHz i z jeszcze większymi zniekształceniami w basie. Messwerte [Triangle Magellan Cello 40th] 8 na 10. Messwerte [Franco Serblin Accordo Essence] 7 na 10. Messwerte [Tannoy Definition DC10A] 5 na 10. Tannoy Westminster Royal SE wg Niemiaszków (w porównaniu do DC10A) z dużo lepszą dynamiką, bardziej naturalne i z trochę lepszą jakością basu. Rozciągnięcie basu 57 Hz (-3 dB) i 52 Hz (-6 dB). Maximalpegel 115 dB. Messwerte 6 na 10. Dla porównania. Revel ULTIMA Salon2 u nich zszedł do 18 Hz (-3 dB) i 16 Hz (-6 dB).
  8. [50:03] Loudspeaker Measurements Explained, John Atkinson, Stereophile Editor - October 16, 2011 [Ukryta Zawartość] W dniu 8 marca 2015 r. (do $21,998*) podium John'a Atkinson'a: 1. Revel Ultima Salon2 2. Triangle Signature Delta [Ukryta Zawartość] 3. Sony SS-AR2 [Ukryta Zawartość] Dla Tomkly'ego Revel Ultima Salon2 najlepsze do 100 tys. PLN za nowe. * $21,998.00 to było już w styczniu 2008 roku. W 2023 roku na liście Stereophile'a: Recommended Components 2023 Edition Loudspeakers, są Revel Ultima2 Salon2 (w cenie): $24,200/pair ★ [Ukryta Zawartość] Topowo (jak na konwencjonalne kolumny) przetrwały próbę czasu. Są z 2007 roku, a nadal trzymają wysoką formę. Bardzo dobrze, szczególnie jak na nie-szerokie kolumny z 3 x 8" na basie. Wilson Audio Alexia, Sasha V - technologicznie i brzmieniowo zacofane przy JBL Project K2 S9800 Special Edition. K2 S9800SE jak ponadczasowy system głośnikowy z przyszłości, a Wilsony na szmaciakach, mięciutkich membranach, jak zwykłe/konwencjonalne kolumny z XX wieku. K2 S9800SE neutralnością, rozdzielczością, precyzją, dynamiką, szybkością, jakością basu i ogólnie brzmieniem lifelike; pokonują te Wilsony. Grubo (+8 dB) podbity bas w Wilson Audio Alexia. Czy Alexia V też ma podobnie (?). Grubo podbity bas i wysoko podbite wysokie w Wilson Audio Sasha V. Holger Biermann testował kolumienki Alexia, a 14 miesięcy wcześniej (04 | 2013), również on testował 4365 Studio Monitor. Od tych obu Wilsonów, już bym wolał JBL 4365 Studio Monitor, z ogromną rezerwą potencjału brzmieniowego. ''Die Klavieranschläge klangen völlig natürlich aus. Diese Klarheit ist womöglich ein Resultat der extrem niedrigen Horn-Verzerrungen; natürlich trägt auch der 38-Zentimeter-Bass mit seiner immensen Membranfläche von fast 900 Quadratzentimetern seinen Teil bei... Aber die 4365 beherrscht auch das Feine, stellt etwa Phasenverschiebungen wie auf Madonnas „Ray Of Light“ noch genauer dar als die B&W und lässt den Zuhörer so an der Arbeit der Tonmeister teilhaben. Und sie harmoniert besser mit Röhren. An ihnen klang die 4365 noch bezaubernder, nicht mehr ganz so direkt. Dafür wurden die Klangfarben satter und feinste Hochtonverästelungen (wie in Monty Alexanders „Hurricane Come And Gone“) noch freier wiedergegeben. Dennoch muss ich einräumen, dass es Verschwendung wäre, diesen Lautsprecher an kleinen Röhren und nicht an Wattboliden wie den Referenz-Monos Ayre MX-R zu betreiben. „The Race“ von Yello mit 120 Dezibel durch den Hörraum jagen zu lassen ist ein Erlebnis, das man so schnell nicht vergisst und das süchtig macht – und das mit klassischem HiFi und mit Röhren selbst der 100-Watt-Klasse nicht möglich ist.'' - Holger Biermann [Ukryta Zawartość] ''Like a chameleon, the Salon2’s sound changed with changes in source components and amplification.'' - Robert Harley, The Absolute Sound | January 2008 [Ukryta Zawartość] ''The Salon2 is a large and demanding widebandwidth speaker, with genuinely high-end performance. That makes it extremely demanding of partnering equipment, as the accompanying list demonstrates. Don’t be fooled by their comparative affordability (at least compared to the competition); this is one speaker with which you can’t cut corners.'' - Chris Binns, Hi-Fi+ | December 2008 [Ukryta Zawartość] ''It’s seldom that a pair of speakers reaches this ideal of sounding so real, but these did.'' - Doug Schneider, SoundStage! Network | December 2009 [Ukryta Zawartość] by Larry Greenhill | Jun 17, 2008 (Stereophile, Vol.31 No.6) [Ukryta Zawartość] by John Atkinson | March 2009 (Stereophile, Vol.32 No.3) [Ukryta Zawartość] by Jim Austin | May 2019 (Stereophile, Vol.42 No.5) [Ukryta Zawartość] by Larry Greenhill | July 2019 (Stereophile, Vol.42 No.7) Salon2 z sześcioma (6) przetwornikami. Studio2 z czterema (4) przetwornikami. W Salon2 dodatkowy przetwornik na basie~subbasie, i pomiędzy mid-wooferem/niską średnicą a tweeterem, czyli niemalże w samej średnicy 575 Hz ~ 2.3 kHz, bo niska średnica to 300 Hz ~ 800 Hz. Filter Network [Salon2]: Four-way, high-order acoustic response @ 150 Hz, 575 Hz, and 2.3 kHz Filter Network [Studio2]: Three-way, high-order acoustic response @ 230 Hz and 2 kHz Sensitivity [Salon2]: 86.4 dB SPL with 2.83 V @ 1m (4 pi anechoic) Sensitivity [Studio2]: 87.7 dB SPL with 2.83 V @ 1m (4 pi anechoic) [Ukryta Zawartość]
  9. Rozhulały im duże Salon2, to i poradziłyby z mniejszymi Studio2. Zaprojektowane w UK, składane ChRL, monofoniczne wzmacniacze mocy Icon Audio GU81 Mono Blocks 250 Watts of Triode Power - MB81 PP [Ukryta Zawartość] PP Review Hi Fi World March 2015.pdf / [Ukryta Zawartość] - wizualnie i brzmieniowo spodobały się właścicielowi kolumn Salon2: [Ukryta Zawartość] Grają w Singapurze, czyli właściciel ma blisko na Grand Prix Singapuru w Formule 1. Vegas - Pratigi (Original Mix) [Ukryta Zawartość] Metallica - Enter Sandman [Ukryta Zawartość] Larry Carlton - Sunrise (Fire Wire) [Ukryta Zawartość] Vanessa Fernandez - Here But I'm Gone (Use Me) ========= W Rosji, kolumny, kable i elektronika amerykańska: Revel Ultima Salon2; Monobloki Red Dragon Audio (Latest Generation Class-D ICEpower amplifier Technology) + Audio Culture Air Pillar AP0345T Ultimate Pro (absorber, isolation footers); NBS Statement Extreme III (Speaker Cable, Interconnect Cable XLR, Power Cable); Apple MacBook Air; Audio Culture - Обеспечиваем абсолютную нейтральность воспроизведения звука. Andrew Cyrille · Wadada Leo Smith · Bill Frisell - Worried Woman (Lebroba) Lionel Loueke · Cyro Baptista · Christi Joza Orisha - Bouriyan (The Journey) Béla Fleck and the Flecktones - Blu-Bop (Flight of the Cosmic Hippo) ========= W Korei: Revel Ultima Salon2; Wzmacniacz mocy Soniccraft ODIN (Korea); Acrolink 7N-S1400 Leggenda (Speaker Cable), Oyaide TUNAMI (Power Cable); Spectral DMC-30 Preamplifier; Cappuccino DAC (Korea) / Mytek Brooklyn DAC+; Aurender N100H. N. A. Rimsky-Korsakov: The Snow Maiden - Suite - Danse des Bouffons · Boston Pops Orchestra · John Williams (Pops à la Russe)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.