Skocz do zawartości

Audiostereo.pl: Audiostereo Forum - Audiostereo.pl


YAMAHA CD N500 ROM ERROR


  • Nie możesz odpowiedzieć
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   butcher

  • Użytkownicy
  • 10 postów
  • Rejestracja: 01.07.2014

Napisano 09.02.2017 - 22:17

Witam wszystkich.
Od niedawna mam problem z moją Yamaha CD N500 a mianowicie przy końcu aktualizacji oprogramowania do wersji 2.06 pojawił się błąd ERROR 0002 a po ponownym włączeniu na wyświetlaczu pojawia się napis ROM ERROR. Próbowałem instalować oprogramowanie kilka razy, za każdym ten sam efekt. Podkreślam, że pendrive z, którego wgrywałem był formatowany w FAT32 wg zaleceń producenta.
I teraz moje pytanie/a:
Czy ktoś miał już podobny problem i udało się z nim poradzić?
Czy ktoś posiada wcześniejsze(przed 2.06) wersje firmware do Yamaha CD N 500?
Czy orientujecie się czy w salonie YAMAHY poradziliby sobie z tym problem i ile mniej więcej taka usługa kosztuje?

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!

#2 Użytkownik jest zalogowany   rafal735r

  • Użytkownicy
  • 9864 postów
  • Rejestracja: 31.10.2007

Napisano 09.02.2017 - 23:21

Nie możesz zapiac LANa i zrobić normalnie aktualizacje?

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   butcher

  • Użytkownicy
  • 10 postów
  • Rejestracja: 01.07.2014

Napisano 09.02.2017 - 23:38

Wyświetl postUżytkownik rafal735r dnia 09.02.2017 - 23:21 napisał

Nie możesz zapiac LANa i zrobić normalnie aktualizacje?
W tym momencie po włączeniu odtwarzacza nie jestem w stanie nic zrobić, pojawia się napis ROM ERROR i nie ma możliwości jakiegokolwiek sterowania. Do aktualizacji przez LAN zatem nie mam w tym momencie dostępu :(

Mogę jeszcze dodać co jest dla mnie dziwne, że dioda pure direct cały czas miga z wysoką częstotliwością nawet gdy cały odtwarzacz jest w trybie off. Dopiero po odłączeniu od zasilania dioda gaśnie jednak po ponownym podłączeniu znowu zaczyna migać.

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   porlick

  • Użytkownicy
  • 6122 postów
  • Rejestracja: 18.03.2005

Napisano 10.02.2017 - 05:03

Wysypał się program podczas aktualizacji.
Niestety, tu pomóc może jedynie serwis.

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   mik_

  • Użytkownicy
  • 13 postów
  • Rejestracja: 26.10.2016

Napisano 10.02.2017 - 09:53

możesz ten link coś podpowie, co prawda do innych modeli ale błąd ten sam
http://faq.yamaha.com/us/en/article/audio-visual/aventage/rx-a720_black_u/10313/7321/

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   butcher

  • Użytkownicy
  • 10 postów
  • Rejestracja: 01.07.2014

Napisano 10.02.2017 - 09:59

Wyświetl postUżytkownik mik_ dnia 10.02.2017 - 09:53 napisał

możesz ten link coś podpowie, co prawda do innych modeli ale błąd ten sam
http://faq.yamaha.com/us/en/article/audio-visual/aventage/rx-a720_black_u/10313/7321/
Tak, zrobiłem tak jak mówią... Aktualizuje się przez powiedzmy 10 min i następnie po aktualizacji wyskakuje ERROR 0002 i po ponownym włączeniu ROM ERROR.

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   mik_

  • Użytkownicy
  • 13 postów
  • Rejestracja: 26.10.2016

Napisano 10.02.2017 - 10:32

Spróbuj wgrać jeszcze przez inny pozyczony pen i jeszcze raz ściagnąć firmware.
Szkoda tego odtwarzacza, mam i jestem z niego zadowolony, szczególnie ze muzyka z kompa przez sieć leci prawie od razu.

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   butcher

  • Użytkownicy
  • 10 postów
  • Rejestracja: 01.07.2014

Napisano 10.02.2017 - 15:26

Niestety nic nie pomogło. Teraz się zastanawiam czy oddać go do serwisu czy sprzedać za pół darmo. Orientuje się ktoś ile takie coś może kosztować i czy wgl jest szansa na naprawę?

#9 Użytkownik jest zalogowany   rafal735r

  • Użytkownicy
  • 9864 postów
  • Rejestracja: 31.10.2007

Napisano 10.02.2017 - 23:02

Napisz do Yamahy, bo raczej nikt ci nie powie.

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   margaryna85

  • Użytkownicy
  • 1172 postów
  • Rejestracja: 03.11.2013

Napisano 11.02.2017 - 10:31

http://allegro.pl/yamaha-cd-n500-uszkodzony-i6715001770.html
Czyli rozumiem że naprawa jest dość kosztowna ?

#11 Użytkownik jest zalogowany   rafal735r

  • Użytkownicy
  • 9864 postów
  • Rejestracja: 31.10.2007

Napisano 11.02.2017 - 11:22

A może nawet nie chciało się skontaktować z serwisem?

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   butcher

  • Użytkownicy
  • 10 postów
  • Rejestracja: 01.07.2014

Napisano 11.02.2017 - 12:44

Serwis stwierdził, że nie są w stanie wycenić przez telefon. Musiałbym jechać z nim do Warszawy. W ogóle czy spotkaliście się kiedyś z taką sytuacją, że padła pamięć w sprzęcie audio?

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   kolmen

  • Użytkownicy
  • 817 postów
  • Rejestracja: 25.02.2007

Napisano 12.02.2017 - 10:58

Wyświetl postUżytkownik butcher dnia 10.02.2017 - 15:26 napisał

Niestety nic nie pomogło. Teraz się zastanawiam czy oddać go do serwisu czy sprzedać za pół darmo. Orientuje się ktoś ile takie coś może kosztować i czy wgl jest szansa na naprawę?

A ile za niego dałeś ? :)

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   butcher

  • Użytkownicy
  • 10 postów
  • Rejestracja: 01.07.2014

Napisano 12.02.2017 - 11:25

Wyświetl postUżytkownik kolmen dnia 12.02.2017 - 10:58 napisał

A ile za niego dałeś ? :)
~2000, chciałbym za niego 500zł

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   kolmen

  • Użytkownicy
  • 817 postów
  • Rejestracja: 25.02.2007

Napisano 12.02.2017 - 11:47

Wyświetl postUżytkownik butcher dnia 12.02.2017 - 11:25 napisał

~2000, chciałbym za niego 500zł

Dziwne , wydaje mi się że kupiłeś od tego człowieka
http://allegro.pl/yamaha-cd-n500-ideal-uszkodzony-bcm-i6708868826.html

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   sturek

  • Użytkownicy
  • 2 postów
  • Rejestracja: 08.12.2016

Napisano 13.02.2017 - 10:21

Spróbuj czegoś takiego: http://faq.yamaha.com/us/en/article/index/id/7321/?search_query=n500&current_page_id=1

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   mik_

  • Użytkownicy
  • 13 postów
  • Rejestracja: 26.10.2016

Napisano 13.02.2017 - 13:39

Wyświetl postUżytkownik sturek dnia 13.02.2017 - 10:21 napisał

Podałem ten link wcześniej, próbował już tego.

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   hey

  • Użytkownicy
  • 294 postów
  • Rejestracja: 18.04.2015

Napisano 17.02.2017 - 17:27

Prawdopodobnie jest to trwałe uszkodzenie i nic się nie da z tym zrobić. Nie zdziwiłbym się gdyby tak naprawdę było to fabryczne uszkodzenie. Ja miałem podobna sytuację kiedy kupiłem nówke sztuke to na dzień dobry miała uszkodzone oprogramowanie, ale na szczęście w sklepie mieli na miejscu drugi egzemplarz to wymienili.





Użytkownicy przeglądający to forum: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Audiostereo Magazyn

 
Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

Audiostereo dokłada wszelkich starań, aby traktować użytkowników uczciwie i otwarcie, przy uwzględnieniu najlepszych praktyk. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania naszego serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj