Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/20/19 in Blog Comments

  1. 6 points
    Dostałem foty na maila (plik za duży by go wrzucić na forum) wklejam kilka fotek dla zainteresowanych:
  2. 6 points
    O designie Harbeth 40.1 nie ma się co za bardzo rozpisywać. Albo się to komuś podoba albo nie. Jak ktoś lubi smukłe kolumny to takie duże, szerokie paczki nie przypadną go gustu. Na pewno przyciągają wzrok, nie znikają z pomieszczenia. Patrząc na nie miałem wrażenie jakbym przeniosła się sporo lat wstecz. Samo wykonanie na powiedzmy dobrym poziomie choć w tych pieniądzach i nawet mniejszych widziałem lepsze. Pierwsze jak wszedłem do Rafała leciała symfonika. Nie jestem znawcą tego gatunku , ale po kilku pierwszych dźwiękach wiedziałem , że będzie lepiej niż w przypadku odsłuchiwanych ostatnio Magico Q1. Skala brzmienia znacznie większa od Magico co oczywiście też nie dziwi patrząc na gabaryty. Kotły zabrzmiały potężnie i mocno. Brzmienie nie było męczące mimo dużej ilości instrumentów oraz sporego poziomu głośności. Herbatniki nie budowały za szerokiej sceny, ale w głąb zagrały całkiem nieźle. Na drugim planie sporo się działo. W każdym bądź razie scena była. Przeszliśmy przez większość gatunków (chyba oprócz elektroniki) i po dłuższym odsłuchu wyszło , że 40.1 mają dość mocno podbarwiony bas. Słychać było bassreflex. Bas był monotonny i zwalisty. Ciągle/często zwracał na siebie uwagę. Przy większych spiętrzeniach dynamiki brakowało szybkości i sprężystości. Kolumny te najlepiej się czuły przy spokojnym repertuarze, wokal, mało instrumentów. Przy spokojnych snujących się kawałkach brzmiały przyjemnie , dobrze się ich słuchało. Średnica jest na dobry poziomie i może się podobać. Góra jest moim zdaniem lekko wycofana. W jaśniejszych realizacjach nie grały tak czysto i gładko jak Ethosy. Kopułka w kolumnach Rafała jest moim zdaniem lepsza. Harbethy narzucają mocno swój charakter i jeśli to trafi w nasz gust mogą być to kolumny docelowe. Dla mnie było trochę za bardzo przewidywalne. Nie są to uniwersalne kolumny, ale mają coś w sobie. Do tego cholernie prądożerne. Wszystkie te uwagi są w bezpośrednim porównaniu do Ethosów gospodarza, a nie do np. mojego systemu czy innych odsłuchów. Od wielu kolumn H 40.1 na pewno okazują się lepsze. Ethosy , które sam coraz lepiej poznaje po kolejnych odsłuchach (za pierwszym ciężko było wszystko ogarnąć) zagrały po Herbatnikach znacznie lepszą dynamiką, nie podbarwiały. Pięknie różnicowany bas . Czasem były jakby przyczajone , żeby potem huknąć jak z armaty. Bas świetnie przechodził między niższym i wyższym zakresem. Ethos były też bardziej szczegółowe. Często zaskakują różnymi "smaczkami" aż gęba się sama śmieje. Separacja i umiejscowienie instrumentów na scenie znacznie bardziej wyraźne. Głębokość sceny większa. Fajnie , że udało się posłuchać Harbeth 40.1, żeby zobaczyć pomysł na brzmienie innego producenta. Przy okazji polecam płyty : Antonio Forcione Quartet In Concert oraz Fausto Mesolella Live ad Alcatraz.
  3. 5 points
    Po pierwszym szoku związanym z wizytą u Rafała był następny krok ,czyli wizyta u Szymona. Nie będę robił recenzji z wrażeń muzycznych ponieważ zostały one precyzyjnie i trafnie opisane przez kolegów wyżej i są tożsame z moimi odczuciami. Mam jednak kilka swoich uwag i przemyśleń z tym związanych. Różnice między systemami Rafała i Szymona są niewielkie. Wpływ ma głównie wielkość pomieszczeń. U Rafała trudno było przestawić się z wrażenia jakie wynikało z kameralnego pomieszczenia (18m), a wielkości dźwięku i uzyskanej głębi. Natomiast u Szymona, to granie ekstremalne. Na co niemały wpływ ma na pewno powierzchnia w jakiej stoi system. Jak wspomniałem wyżej nie będę opisywał wrażeń muzycznych, które można znaleźć wyżej. Chciałbym zwrócić tylko uwagę na jeden aspekt. Często powtarzany banał, że muzyka klasyczna jest weryfikatorem systemu w tym przypadku jest potwierdzeniem tej reguły. Takiej dynamiki i ataku nie słyszałem jeszcze nigdy słuchając klasyki. Tutti porównałbym umownie do tsunami.W takim systemie można dopiero docenić i ewentualnie odkryć na nowo muzykę klasyczną. Będąc jeszcze pod wrażeniem tego co usłyszałem,, postanowiłem na fali euforii u siebie odpalić marsze F. Fennell'a.Jak gorzko to nie zabrzmi, była to karykatura grania w aspekcie rytmu, ataku i dynamiki. Napisze nieskromnie, że moi znajomi bardzo pozytywnie oceniali brzmienie mojego systemu twierdząc - u mnie tak nie gra fajnie. Ja po wizytach u Rafała i Szymona mogę odpowiedzialnie stwierdzić - u mnie też nie gra tak fajnie i dodać: jeszcze nigdy nie słyszałem żeby gdziekolwiek tak grało. W załączeniu zdjęcie z wizyty u Rafała.
  4. 5 points
    Zbliżające się recenzje to Wilson Audio Alexia, DCS BARTOK, jakiś z 4 sprzętów Kinki Studio. W przygotowaniu Harbeth M40.1...
  5. 4 points
    Więc daj żyć tym, którym się chce. Wszystko widziałeś, wszystkiego słuchałeś jesteś wielki guru i niech już tak zostanie.
  6. 4 points
    W mojej ocenie określenie użyte przez Szymona, że Ethosy grają ciemno nie do końca jest bliskie prawdy, coś w tym jest, ale trudno to określić, uchwycić. Ja bardziej porównałbym to ze zjawiskiem często używanym w opisach, że muzyka tworzyła głębokie i ciemne tło. Coś jak komora bezechowa, a wokół ciemność i tylko niczym niezakłócony przekaz muzyczny. Naprawdę trudno to uchwycić. Ja byłem jedną z osób, które skorzystały z zaproszenia Rafała i pośrednio Szymona, więc miałem okazje osobiście zweryfikować opinie o Ethosach. Dla mnie to kolumny bliskie ideału, pomijając resztę toru i akustykę pomieszczenia. Wyszedłem ze spotkania oczarowany i utwierdzony, że opinie które słyszałem o tych kolumnach nie są przesadzone. Czy można jeszcze lepiej? Może tak, ale nie w tej kwocie i mam świadomość, że dla wielu są to pieniądze astronomiczne jakie trzeba zapłacić za Ethosy. Konkluzja jest taka, że"powrót do rzeczywistości był trudny"cytując słowa Szymona.
  7. 3 points
    Witam byłem,sluchalem,widziałem a później płakałem;-) dźwięk bezdyskusyjny !!! nie do opisania śmiem twierdzić że to gra lepiej niż na żywo...dopiero u Szymona można zrozumieć określenie Hi-End,;-) polecam wszystkim goniącym króliczka poszukiwania u Szymona się zakończą....;-);-);-)
  8. 3 points
    Panie Moontan chciałeś coś mądrego spłodzić ale nie wyszło. Wklejasz jakieś koślawe tłumaczenie recenzji starej integry Diablo, która ma tyle wspólnego z wyżej opisaną końcówką mocy Antileon Evo co VW Polo I generacji z najnowszym Phaetonem. Nowe urządzenia Gryphona grają zupełnie odmiennie od starszych serii, żeby się tego dowiedzieć wystarczy przeczytać mój powyższy test. Zanim następnym razem palniesz taką głupotę dobrze to przemyśl. Poniżej zdjęcie nowej integry Gryphon Diablo 300. Zapraszam na mojego bloga bez cenzury http://szymonfaber.pl/?page_id=2
  9. 3 points
    Kurde i żadne foty nie wypłynęły do sieci ? Chyba Szymon robi rewizje osobistą i zabiera wszystkie aparaty i telefony 😉 Czyli da się lepiej niż u Rafała ? Pierdziele nie jadę nawet jak ktoś zapłaci bo jak potem posłucham u siebie. Będzie załamka jak nic.
  10. 3 points
    Oczywiście że przyjmuje do wiadomości. Problem w tym, że takiego wpisu merytorycznego z Twojej strony nie było. Kolejny wpis bez sensu. Bo w tym zdaniu jedyne co jest pewne to, to że nigdy nie słuchałeś żadnego z modeli Ethos. Więc skoro piszemy jak wypadają zachodnie konstrukcje na tle Ethosów , to aby wypowiedzieć się merytorycznie na ich temat wypadało by skorzystać z naszego zaproszenia. Nic nie poradzę na to że ; W.A.Alexia , Davone Grande, Magico Q1, M5mk2, Harberth40.1,czy T&F Isis , nie spełniły naszych oczekiwań. Widać są większe od Twoich, ot cały problem.
  11. 3 points
    To prawda nauczyć by się mogli sporo Ci panowie, szczególnie w kwestii aplikacji tej kopułki.... najśmieszniejsze jest to, że jej ewidentne "wyciągnięcie" i nadpobudliwy charakter bez problemu wyłapał mój kierowca, który był ze mną na odsłuchach Wilsonów u Szymka, a nie jest on audiofilem i na co dzień obraca się w "marketowych" zestawach za nieduże pieniądze.... kiedy na koniec usłyszał cenę kolumn.... to zbladł :) ale dla kolegi babatular to widzę właśnie cena i nazwa firmy (koniecznie zagranicznej, bo jakże by inaczej) jest gwarantem dobrego brzmienia :)
  12. 3 points
    A jakie to modele słuchałeś i w jakich konfiguracjach sprzętowych napisz proszę bo mam mocne podejrzenie, że kolumny s16 to Ty widziałeś ale na www.studio16hz.pl a tam posłuchać ciężko.
  13. 3 points
    A gdzie jest napisane, że te kolumny podobają/podobały się Rafałowi albo Szymonowi? Należy czytać ze zrozumieniem, ponieważ podałem za przykład te kolumny całkowicie w innym kontekście. Od razy widać, że nigdy tych głośniczków w życiu nie słuchałeś, a nawet nie widziałeś. Trzeba było przewertować strony w internecie, żeby się odnieść. To tak jak lizanie lodów przez szybę. :-) Recenzje w prasie były średnie, a użytkownicy mieli odmienne zdanie. Co nie zmienia faktu, że miały wiele ograniczeń. Na szczęście w archiwum hifi.pl jest opis więc można było "błysnąć", że Mite to słabizna.
  14. 3 points
    A jakie to ma znaczenie jak wyglądają wewnątrz " te wzorcowe kolumny"? Nie można zdyskredytować brzmienia, to trzeba szukać mankamentów w środku? Dawno , dawno temu jak w Polsce pojawiły się kolumny kanadyjskiego Totem'a, to wielu zachwycało się podstawkowymi Totem Mite i dziwiło jak takie mini monitorki mogą tak dobrze grać? Po zajrzeniu do środka okazało się, że za wysokie tony odpowiada najtańsza i w ocenie ogółu tandetna kopułka firmy Tonsil Września, jeżeli to jeszcze komuś coś mówi. :-) Kwestia aplikacji, ewentualnie modyfikacji głośnika ma duże znaczenie. Ethosy w środku nie maja czego się wstydzić co wystarczy posłuchać.
  15. 3 points
    Dzięki uprzejmości Rafała.M i Szymona mogłem znów nacieszyć ucho wspaniałym systemem z Ethos Ultimo na czele. Słuchałem również w/w Herberth 40.2 i mogę tylko powiedzieć iż poza "zrelaksowanym" wokalem niczym nie zachwycają . Scena mniejsza , przestrzeń jakby skurczona , średnica i góra złagodzona - dzięki czemu wokale są jak przedmówca wspomniał relaksujące. Dół pasma zdecydowanie odstaje od średnicy. Generalnie dźwięk bardzo "kleił" się głośników - zamiast tworzyć scenę. U Rafała praktycznie każdy aspekt wypadł zdecydowanie gorzej w porównaniu z Ethos' ami - a mocy u niego nie brakuje (Monosy Amplifon WM300) Mi osobiście się nie spodobały - co nie znaczy że w innym systemie nie mogą zagrać... Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję Rafałowi i Szymonowi za mile spędzone godziny. Pozdrawiam Tomek sorry za fopa w nazwie , oczywiście chodziło o HARBETH 40.1
  16. 3 points
    ..jako że nie mam ani jednej płyty Metallici, raczej słucham spokojnego repertuaru więc trochę to tłumaczy... główne/podstawowe różnice między m40.1 a m40.2...przede wszystkim m40.2 są zdecydowanie łatwiejsze do wysterowania nie są tak prądożerne to też powoduje że grają z większą energią....druga zmiana to bas....nie jest tak zwalisty/obszerny jak m40.1 jest bardziej zwarty/skupiony....w takich małych pokojach jak u Rafała czy u mnie z całą pewnością lepiej zaprezentują się m40.2 ......faktycznie mają swój charakter - akurat mi bardzo odpowiada..to chyba na tyle ;-)
  17. 3 points
    Dzięki za dzisiejsze spotkanie. Kilka godzin zleciało błyskawicznie 🙂
  18. 2 points
    Totalnie bezkompromisowy system.... i sam widzisz jak tu rozsądnie rozmawiać z ludźmi, którzy nie słyszeli a wiedzą??? Różnica w prezentacji systemu Szymka a tego co mogłem przez całe swoje życie audio posłuchać to po prostu niebo a ziemia. Niesamowita dynamika, transparentność, detal, precyzja i pozycjonowanie połączone z niesłychaną barwą, której różnorodność powala a wszystko podane super gładziutko z odpowiednim dociążeniem na olbrzymiej scenie, której rozmiary a w szczególności głębokość po prostu się w głowie nie mieści... muzycy są naturalnych rozmiarów tak jak wszystkie proporcje i odstępy między nimi, które pozostają cały czas zachowane, człowiek chwyta się na tym, że chciałby podejść i stanąć koło saksofonisty, potem dwa i pół metra do tyłu i w prawo tam mamy kontrabas...coś pięknego, palcem można wskazać a metrem zmierzyć odległości, niesamowita sprawa.
  19. 2 points
    Dokładnie w punkt. Też tak myślałem do pierwszej wizyty w Łodzi.... a też jeździłem zmieniałem kombinowałem i w sumie długo zdanie miałem podobne. Tu się zgadzam w 100%, śmieją się Ci którzy byli i słuchali, jak również Ci co nie byli posłuchać i nie będą z różnych względów ale zdanie mają wyrobione... tyle że kontekst tego śmiechu u jednych i drugich jest zupełnie inny :) Duma mnie rozpiera, że jestem częścią tego pośmiewiska :)
  20. 2 points
    Póki co dokonałeś dokładnie ZERO wpisów merytorycznych. Cały czas czekamy na opis włącznie ze zdjęciami z testu Wilson Audio w Twoim systemie.
  21. 2 points
    Panowie z Wilson Audio - skaszaniliście świetną kopułkę Scana, nie znacie się i kiepsko słyszycie. Ale mam dla Was dobrą radę - jest w Polsce złotouchy geniusz który może Was nauczyć fachu - to bardzo pomocny człowiek - służy swoją wiedzą, swoim hangarem i swoim systemem ( najlepszym na świecie - tak dla przypomnienia )
  22. 2 points
    Wszyscy wiemy jak ważne jest porządnie wykonane zasilanie. Stosowanie tej impulsówki to ewidentna oszczędność w produkcji. Wkład materiałowy w takim Dave w stosunku do ceny jest niezwykle mały. Gdyby ten przetwornik kosztował w granicach 20kzł byłoby to bardziej adekwatne.
  23. 2 points
    Ja też słuchałem swoich CG w systemie u Rafała. Różnica ogromna ale cena jaką trzeba by za to zapłacić kosmiczna. To co @Miroslav1 może jakiś małe nie zobowiązujące spotkanie i porównanie ?
  24. 2 points
    Widać Wasze odczucia sugestywne a co za tym idzie wymagania wobec sprzętu są zgoła odmienne. Mogło by się i tak zdarzyć ,że słuchając Magico u Szymona ,ocenił byś ich granie jeszcze wyżej.
  25. 2 points
    Temat już kilkukrotnie akcentowałem. Po sprzedaży firmy Marton Logan, obecne modele to cień dawnej świetności. Oczywiście zszycie basu w modelach hybrydowych nigdy nie było wybitne ale w obecnych to jest żart z klienta. Podobnie zresztą jak w tubach AA. Starsze Logany miały pasywny moduł basowy lub "foliowy" w topowych rozwiązaniach stare CLS i nowsze CLX. Cieszy fakt, że zadajesz sobie trud jeżdżenia i odsłuchu na pokazach, wystawach ale sam przyznasz, że takowe prezentacje mają kilka istotnych wad. Brak sprzętów odniesienia, ograniczony czas na zapoznanie się z produktem, niemożność zmiany i dopasowania konfiguracji sprzętowych, ograniczone możliwości odsłuchu własnej muzyki, przypadkowe pomieszczenia z często niewystarczającą lub zerową adaptacją akustyczną.
  26. 2 points
    A czego się spodziewałeś? Napisałeś ogólnikowo że słuchałeś ML, nie wiadomo jakiego modelu, nie wiadomo z czym (a wiadomo, że są to kolumny wybredne) i nie wiadomo gdzie i podejmujesz dyskusję z osobą, która pokazuje i opisuje wszystko czarno na białym wraz z dokumentacją zdjęciową. Jest to zasadne pytanie rzekł bym nawet podstawowe by wejść w jakąkolwiek polemikę. Gdybyś podał podstawowe dane o konfiguracji sprzętu towarzyszącego, pomieszczenia no i przede wszystkim model kolumn to otwarło by pole do dyskusji oraz refleksji dlaczego dźwięk był taki a nie inny. To taka mała ironia z mojej strony, próbuje brać na wesoło te dziwne obyczaje biznesowe z którymi spotkałem się na co dzień tylko w branży audio.
  27. 1 point
    Dziekuje za tą i reszte bardzo ciekawych opinii ! Gdyby ten blog oferował recenzje przystępnej cenowo elektroniki to byłby killer 🙂 Pozdrawiam
  28. 1 point
    Wstępniak na stronie szymonfaber.pl powala. Zacytuję tylko jedno zdanie skierowane do dystrybutorów/producentow : "To jedyne takie miejsce i niepowtarzalna okazja aby przekonać się o realnej wartości sonicznej waszych urządzeń"
  29. 1 point
    ....oj wielu rzeczy jeszcze się nie da zrobić na zapas....wyspać, wyseksić... Zapraszam na http://szymonfaber.pl/?page_id=2
  30. 1 point
    Panowie, albo nie chcecie z Babatularem dyskutować (jak deklarował Szymon), albo wdajecie się z Nim w dyskusję o zupach pomidorowych - tylko nie miejcie później pretensji, że jakość merytoryczna wątku spada - dzieje się to również dzięki Waszym wpisom i odbijaniu piłeczki. Co do dyskusji to nie nadążam za jedną i drugą stroną, bo co niby mają takie Xaviany 360 wspólnego z grafenem, przecież to koncepcyjnie i technicznie najbliższa s16hz kolumna jaką znam... Ogarnijcie się trochę... Z drugiej strony porównywać 360ki do Ethosów... wg. mnie jeśli już to raczej do Credo150 lub 400 bo koncept bliższy właśnie im MZ. Ale pisać, że one grają tak czy siak w porównaniu do ethosów których się nie słyszało to już w ogóle dla mnie nie pojęte... Z tego co mi wiadomo conajmniej dwóch rzeczy nie da się zrobić na zapas - człowiek nie jest w stanie najeść się na zapas, no a drugą rzeczą jest chyba właśnie brak możliwości nasłuchania się na zapas. Co to da, że ktoś 30 lat się na słuchał i metodą dedukcji sądzi, że jest wstanie stwierdzić jak grają jakieś głośniki czy inne sprzęty...
  31. 1 point
    Żeby szczęście było blisko trzeba mieć umysł otwarty i dopuszczać wszelakie dostępne technologie. Te w rękach odpowiednio zdolnych ludzi mogą się wzajemnie uzupełniać. A osiągnięty efekt staje się niezrozumiały dla takich konserwatystów jak ty. Kto na tym traci.....spójrz w lustro. Ps. Moja lampa stanie w szranki z dowolnym Twoim wzmacniaczem , plikowiec z dowolnym twoim źródłem , kolumny też porównany. No baba ,podnosisz PAN rękawice pośmiejemy się wspólnie z naszych wyborów. A - zapomniałem że PAN sam jadasz.. No to dupa ,nici z powyższego. A może?, strach Cie obleciał ,przed stwierdzeniem faktu ,że Twój wybór po 30-tu latach poszukiwań może okazać się ,zwykłym Hi-Fi?
  32. 1 point
    Panowie Ale z czym dać spokój. Przez ponad 30 lat testowałem, zmieniałem, jeździłem, kombinowałem, odsłuchiwałem. Już mi się po prostu nie chce - bo wiem wszystko co chciałem wiedzieć. NIE MA sprzętu, systemu który deklasuje, miażdzy, itd wszystkie inne. NIE MA. TWA myśli że złapało Pana Boga za nogi i znalazło taki system - zakładając że tylko o to w tym wszystkim chodzi................CENZURA A jeśli chodzi o te słynne testy BEZ CENZURY - to cała Polska z Was się śmieje - audiofile-marzyciele
  33. 1 point
    Dokładnie tak. Taka dyskusja wraca już kolejny raz. Szkoda czasu. Też bym chętnie poczytał , a najlepiej posłuchał, ale to chyba niezbyt popularne kolumny u nas i nie wiem czy byłoby skąd je zorganizować na odsłuch.
  34. 1 point
    Się nie dziwię. Zwłaszcza jeżeli micha okazuje się być wypchana cuchnącym gnatem.
  35. 1 point
    Kolega babatular to Wilsona oglądał na prospektach i to jest jego główny problem 🙂
  36. 1 point
    50 tysi za niewielkie pudełko,które budową wewnętrzną też nie powala? Świat audio zwariował...
  37. 1 point
    Jak nie widać? Jak widać...
  38. 1 point
    Mirku na pewno jest tak jak piszesz bo miałeś obie wersje więc wiesz najlepiej. To tylko się cieszyć , że poprawili bas. Pewnie tu większy pokój coś mógłby pomóc (co do ilości) , ale pamiętajmy , że u Rafała jest akustyka ogarnięta i pokój wysoki. Jak będzie okazja kiedyś posłuchać 40.2 to chętnie skorzystam.
  39. 1 point
  40. 1 point
    Witam Pamiętam testy tych kolumn w latach 90. Z tego co pisali ponieważ są to bipolary mają specyficzną przestrzeń. Nawet posunąłbym się do stwierdzenia ,że wywodzą się one z nurtu Home Theatre. Przynajmniej tak to wtedy odebrałem. Możliwe ,że błędnie :) Na targach CES zdobywały nagrody, przypomniało mi się. Też lubię Focale. Na jaki model polujesz? Trochę Focali a wcześniej Jm Labów miałem. Co do wyglądu to też może mieć znaczenie. Inne podobne Gradient czy Vandersteen też chyba nie najlepiej się sprzedają aczkolwiek to też bardzo dobre głośniki. Na ostatnim Audio Show chwilę słuchałem ostatniego modelu Gradienta 1.4. Czysty ,świetny dźwięk. Jeden z lepszych w Sobieskim. Pozdrawiam serdecznie.
  41. 1 point
    jak zwykle fajnie się czyta Twoje opinie, czekam na Bartoka!
  42. 1 point
    Ta firma nie jest postrzegana jako stricte audiofilska i nie będzie. U nas tego nikt nie kupi raczej. Ciężko uwierzyć ,że w Polsce to się sprzedaje. To nie Proac, Sonus Faber czy Focal. Jest trochę takich firm Polk Audio, Paradigm, Canton, Magnat , Heco itp.
  43. 1 point
  44. 1 point
    Niestety nie Mam od niedawna dodatkowy bass absorber nad głową przy suficie, nie wiem czy jutro uda mi się ale na dniach zrobię pomiary u mnie
  45. 1 point
    Napisał. Gerard. Na tym komputerze mam tylko jedno zdjęcie, niestety jakość jest jaka jest, teraz ocen czy kłamie Nigdzie nie napisałem że kłamiesz, i też tak nie myślę. Napisałem natomiast ze szanuję Twoje subiektywne oceny. A że różnią się od moich to bardzo dobrze. Znaczy to tylko tyle że model grania tych kolumn ma swoich zwolenników. Niemniej jednak jak będziesz w kraju to zapraszam serdecznie. Z dumą zaprezentuje Ci możliwości Polskich konstruktorów. Pozdrawiam.
  46. 1 point
    tak to prawda decyzja admina Szymon ma wpisane konto do kolejki moderacyjnej co rzeczywiscie powoduje poslizgi w temacie wątku- Szymon proponuje dołóż jakąs stałą czesc o sprzecie domowym plus opis pokoju z adaptacja akustyczna Oczywiscie jest to gdzies na forum ale kto tego szuka. Forma bloga z szybkim wejsciem w konkretny test i powiazanem za kazdym razem z krótkim info/wstepniakiem/ o warunkach odłuchu /sprzet adaptacja akustyczna/ pewnie podniosłoby atrakcyjnosc całości
  47. 1 point
    Z tego nie powinno brać się przykładu ani uczyć, to się tępić powinno
  48. 1 point
    Piszesz straszne farmazowy 1. poszukaj sobie jak certyfikowane są komory bezechowe i do jakiej częstotliwości sięga certyfikat a okaże sie ,że w zadnej nie zrobisz pomiaru ponizej wyzszego basu 2. zadaj sobie pytanie po jaka cholerę robic pomiar w komorze skoro nie słuchasz w niej muzyki 3. Swoje opinie opierasz na odsłuchu we własnym pomieszczeniu więc zamiast udowadniac spadki czy górki jakiegos pasma na podstawie fabrycznych charakterystyk głosników masz sznasę udowonić je pomiarem w pokoju w którym słuchasz 4. Jesli nie znasz sie zupełnie na pomiarach kolumny, poproś Grzeska a na pewno do kolejnej recenzji zrobi Ci taki pomiar 5. co do ostatniego Twojego zdania pomiar i zakres czestotliwości zalezy od bramki i odległosci mikrofonu a w Twoim pomieszczeniu prawdopodobnie spokojnie mozna uzyskać zakres od 300hz do końca pasma dlatego zamiast sie wymigiwać działaj
  49. 1 point
    Z tego co usłyszałem od kolegi z Łodzi to podobnież zajmujesz się Szymonie adaptacją akustyczną pomieszczeń. Tak więc może przy testach kolumn pokusisz się też o ich pomiar. Myślę że było by to wartościowe dopełnienie wrażeń odsłuchowych.
  50. 1 point
    Może późniejsze opisy tu wkleisz też?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.