Jump to content

Leaderboard

The search index is currently processing. Leaderboard results may not be complete.

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/20/19 in Posts

  1. 3 points
    Oczywiście- moja negacja wplywu na scenę jest merytoryczna i uzasadniona prawami fizyki. Nie doczeka się. Żaden kabel NICZEGO NIE POPRAWI. Co najwyżej może wprowadzić straty- im lepszy, tym mniejsze. I tak są one daleko niższe, niż uważa towarzystwo wszechsłyszących i na pewno bez wplywu na scenę. Tę zostaw realizatorowi nagrania. Proste- jeden z drugim wymyśla fizykę alternatywną i trzeba go sprowadzić na ziemię.
  2. 2 points
    Skoro ja posiadam wątpliwą wiedzę techniczną, to może spotkamy się realnie i policzymy np. jitter i zapobieganie jemu poprzez odpowiednie projektowanie, w którego temacie, tak chętnie się udzielałeś, podpowiem Ci już teraz, że będzie potrzebny do tego m.in wzór λ=(c⋅π⋅tfr)/√εr, wiesz chociaż co on opisuje.
  3. 2 points
    To spróbuj popier***lić trochę, na jakiej zasadzie i jakie czynniki sprawiają, że przewód jest zdolny zmodyfikować scenę. Czekamy na RACJONALNE WYTŁUMACZENIE Z UZASADNIENIEM.
  4. 2 points
    Wnyki audiofilskie 😉
  5. 2 points
    A to przepraszam idę na ryby.
  6. 1 point
    To ja tak w pobliżu tematu bo spodobał mi się fragment biografii Komedy, gdy koncertowali w Szwecji 🙂
  7. 1 point
    Ja po próbach z Allo Boss i jakimś nawet niezłym DAC na ES9023 mam teraz Allo Piano 2.1 w trybie dual mono i jest z nich najlepszy, mieści się w budżecie. Jeszcze lepiej gra z reclockerem Kali, ale i bez niego daje radę.
  8. 1 point
    Kiedyś do sprzetu hi fi to dawali nawet schemat elektryczny aby w razie czego naprawić a teraz to nawet nie wiesz z czego jest to zbudowane aby czasami się nie okazało, że płacisz kilkadziesiąt tysięcy za kolumny a wsad warty 1000zł poprostu jestem realistą i nie lubię ściemy. A pomiary to powinny być w takiej instrukcji bo jak niby mam sobie to pomierzyć jestem użytkownikiem i chcę wiedzieć jakie jest pasmo itp.
  9. 1 point
    Tylko trzeba na część adaptera, która wystaje poza zacisk założyć rurkę izolacyjną, bo grozi zwarciem, i to bardzo.
  10. 1 point
    Sony, Pioneer, Sansui, Marantz (Philips) i co tam jeszcze. Warte jest tyle ile ktoś chce za to dać. Jakość dźwięku to inna sprawa, ale kto ma za sobą aktualne "techniczne" badanie słuchu? Tzn, ile herców słyszy i jak głośno, jak rozróżnia podobne f itp. Pewnie nikt. Odsłuch to bardzo indywidualna dla każdego sprawa. Tak samo jak miłość do marki a raczej do pewnych produktów marki. Pozostaje jeszcze moda na markę, a to kolejna historia.
  11. 1 point
    Dlaczego piszesz o gotowym wyrobie firm jako konstrukcji diy. Wspomniałem, że mam kilka par kolumn. Jestem otwarty na różne konstrukcję czy to diy czy firmowe i nie potrzebuję uznania i potwierdzenia w postaci kilku twoich kolegów aby się przekonać czy kolumna gra czy nie.
  12. 1 point
    No to zbyt poważna sprawa aby ryzykować. Chciał, nie chciał spełniłem swój obywatelski obowiązek i zgłosiłem podejrzenie o popełnieniu. Nie komplikuj i podaj mi na priv swój PESEL , Fetek ty też. Subfan napisz tu coś na temat akustyki coby zmylić moderatora.
  13. 1 point
    A u mnie Gatowe kolumny z nowym wzmacniaczem od wczoraj. Piękny duet, dźwięk gęsty, obfity i dociążony, nie męczący 🙂 Posłuchajcie klasy A z Gato przed zakupem.
  14. 1 point
    Powtórzę to, co napisałem jakiś czas temu w złożonym przez siebie wątku "Problem z zaciskami." Problem rozwiązałem stosując adapter na wtyk bananowy KaCsa BP-2683G. Może nie jest to rozwiązanie audiofilskie, ale w takich gniazdach trzyma kabel mocno. Dodam, że zastosowałem to w przypadku kabli AQ Type 2.
  15. 1 point
  16. 1 point
    @soundchaser chłopie daj już spokój...
  17. 1 point
    Jak to nie ma? A chocby do tego, że przykladowy gadżet z naukowego punktu widzenia jest tylko tworem do krojenia idiotów, ktorym nie chce się poznać choć trochę podstaw techniki. To mało?
  18. 1 point
    To jaki amulet proponujesz na pogłębienie sceny, a jakie zaklęcie zwala kolejny koc z głośnika? Może TO jest odpowiedni język dla "słyszących"???
  19. 1 point
    Proszę przedstawić równanie, bądź wyprowadzić je z dostępnych wzorów, opisujące wpływ zmian fizycznych przewodu i jego izolacji na zmiany fali akustycznej wychwytywanej przez aparaturę, jaką jest ludzkie ucho bądź, jak kto woli, zmian fizycznych przewodu i jego izolacji na przewodzony zmienny prąd elektryczny, który zamieniany jest następnie w przetworniku elektroakustycznym na falę akustyczną. To, że można napić się piwa nie będąc browarnikiem nie znaczy, że można bezkrytycznie zabierać zdanie w tematach technicznych bez wiedzy.
  20. 1 point
    Zakładam ten wątek, celem propagowania tworzenia własnoręcznych ustrojów akustycznych. Sądzę, że każdy może pokusić się o zbudowanie czegoś takiego lub podobnego. Osobiście do budowy n/w panela użyłem wełny mineralnej PT80 firmy Isover o grubości 10 cm. Wełna ta posiada następujące współczynniki pochłaniania dla określonych częstotliwości, a jej gęstość wynosi 80kg/m3 Do budowy użyłem kantówkę sosnową 2x3cm, surówkę lnianą, wełnę mineralną, oraz eksperymentalnie panel sklejki z siatką binarną. Zdjęcia pokazują kolejność montowania ustroju - mam nadzieję, że wszystko jest jasne - oczywiście pytania mile widziane. Ostatecznie panel obsadzony jest w ramach z gotowej płyty meblowej zakupionej w Castoramie - głębokość ramy 20 cm - umieszczenie panela 10 cm od ściany (pustka powietrzna). Marek
  21. 1 point
    wyobraz sobie, teraz przyjdzie sprzataczka i poprzewraca te klocki odkurzaczem. Gosc jest zajety pol roku ponownym znalezieniem optymalnego rozkladu kabli
  22. 1 point
    Panowie "kablowyznawcy" proszę przedstawić wyliczenia albo jeszcze lepiej samemu wyliczyć, w co wątpię żebyście potrafili, a google nie pomoże, jak konkretne kable zmieniają wielkości fizyczne, które następnie są rozpoznawane przez ludzkie ucho, bo czy Wam się podoba czy nie, to tzw. audio opiera się o nauki ścisłe, które tym się różnią od humanistycznych i "lania wody", że można wszystko przedstawić za pomocą wzorów i wyliczeń. Bo idąc Waszym tropem, to każdy może zostać inżynierem projektującym i stawiającym drapacze chmur, na zasadzie "... zbudujemy z tych cegieł bo ja widzę, że wyglądają na dobre ...".
  23. 1 point
    To wskaźnik utraty wartości w chwili zakupu.
  24. 1 point
    Ważne, żebyś to Ty był zadowolony z wyboru a nie reszta forum 🙂
  25. 1 point
    To są takie skrawki, które powstają przy robieniu pełnowartościowych wysokich pomieszczeń bez skosów na poddaszu dużego domu. W bloku takich nie ma. Także lipa, nie pośmiejesz się z autora ani ze mnie.
  26. 1 point
    I na pewno są w zasięgu cenowym autora wątku - 500zł., w tej cenie można bez problemu wstawić Koda AV 702F jeśli chodzi o podłogówki i cieszyć się ładnym dźwiękiem w 14m2, a jeśli chodzi o podstawkowe to Mission m31i, lub M71 i też ładnie będzie.
  27. 1 point
    Zwróćcie uwagę na to, że można te zwory nabyć na raty, są więc osiągalne dla wszystkich ;)
  28. 1 point
    Poszukaj pary z uszkodzonym, drugi zamontuj u siebie.
  29. 1 point
    Obudowy robi się wedlug parametrów T-S głośnika, a nie pakuje glosnik do przypadkowej skrzynki.
  30. 1 point
    Sprzet z tamtego okresu charakteryzuja sie takimi parametrami o jakich dzisiejsze konstrukcje moga pomarzyc jedne sa wazniejsze inne mniej wazne zobacz sobie takie parametry jak Slew Rate (czas narastania sygnau, ten parametr odpowiada za szybkosc wzmacniacza) kiedys standardem dla wysokiej klasy konstrukcji byl SR powyzej 150, bardzo czestoo 300 a sa i konstrukcje z SR na poziomie 500v na mirosekunde, zaden wspolczesny producent nie podaje tego parametru Pasmo przenoszenia, bardzo czesto siegalo 300 a nawet i 500khz, wiele z nich bylo budowanych jako wzmacniacze napiecia stalego, zaczynajace majace zdolnosc wzmacniania sygnalu o czestotliwosci od 1Hz Signal to Noise ratio, odstep sygnalu od szumu, oczywiscie im wiekszy tym lepszy, uznane konstruykcje maja ten parametr na poziomie 120dB dla porownia Yamaha AS-2000 ma 84dB, Hegel H-360 100dB, Leema Tucana 2 104dB, Gryphon Diablo 88dB, Roksan Caspian M2 86dB, Gryphon Atilla 88dB, Primare i21 100dB Znieksztalcenia harmoniczne, wiele wzmacniaczy vintage ma THD na poziomie 0,001% dla przykladu nowe konstrukcje, Yamaha AS-2000 0,05%, Leema Tucana 0,006%, Gryphon Diablo 0,1%, Gryphon Atilla 0,1%, primare i21 0,05% Wielu z tych parametrow producenci obecnie nawet nie podaja, z prostego powodu, nie maja sie czym chwalic
  31. 1 point
    Jeżeli przez sprzęt rozumiesz kartę/interfejs, to sterowniki są do konkretnego sprzętu i z innym w ogóle nie działają, to oczywiste. Jeżeli przez sprzęt rozumiesz komputer, to jakiś mit jest, dobre sterowniki działają i już. Firmy - tradycyjnie wzorcem jest RME, to jest taki wzorzec, że aż głupio innym. Inni w sumie mogą być - Roland, Focusrite, M-Audio, doskakuje Presonus. Trzeba też uwzględnić jak to jest łączone, wydaje się, że pod względem stabilności usb jest najgorsze, więc najbardziej popularne 😉 W domowym audio widać doskonale, jak jest, na twoim przykładzie bardzo dobrze - nie mam sterowników asio, ale dlatego, że ich nie potrzebuję 😉 Bo po pierwsze jak nie mają problemów to nie piszą albo się im nie wierzy. A problemy mają choćby przez brak sterowników, bo ich nie ma, bo są niepotrzebne, i koło się zamyka. Mistrz z niestabilnym asio. Sory, ale masz słaby system albo soft albo oba. Ja komputer restartuje raz na miesiac jak mi się przypomni, a przełączam nie tylko utwory ale i częstotliwości próbkowania, o instalacji programów nie wspominając. I asio działa bez zarzutu.
  32. 1 point
    Więcej szacunku dla ludzkiej pracy! Płacisz za 13 lat trudu twórczego Artystów. U nas każdy chciałby wszystko za darmo. Dodatkowo dostaniesz telewizorek i dwu watowe nagłośnienie!
  33. 1 point
    janunio w żadnym temacie nie należy traktować poważnie.
  34. 1 point
    Mam dziecko? 😉 Nic mi o tym nie wiadomo. Rozumiem, że w szklanej kuli widzisz różne rzeczy (może zamiast zmieniać audio, warto zmienić kule). Żalenia się też nigdzie nie ma, tylko zobrazowanie jak to teraz u większości wygląda. Pisać zwięźle umiem, a umiem nawet napisać dłuższe wypowiedzi, jak nie widzisz nawiązań do tematu, bo jedno z drugim się łączy, to tym bardziej widzę, że masz problem z rozumieniem tekstu czytanego, już drugi raz na dwie Twoje wypowiedzi 🙂 🙂 myslenie zostaw tym, którym to wychodzi, bo kolejny raz jesteś w błędzie kolego. Ale to norma, zawsze na każdym forum znajdzie się taki jeden, co tylko mysli, jak by się tu do kogoś przypieprzyc i obrazić, cóż niektórzy mają różnie problemy i w taki sposób pokazują swoje męstwo. Także prośba do Ciebie, o ile teraz zrozumiesz czytany tekst, nie cytuj moich postów i się do nich nie odnosi, nie chce tracić czasu i wdawać się z Tobą w dyskusję. Pozdrawiam Cię kolego i uszanuj, bez odbioru 🙂 Czyli ceny w dużych miastach są dość podobne. Tak, ludzie wydają na bzdety (to co pisałem, o kupowaniu rzeczy, których nie potrzebują), stąd potem problemy jak uzbierać na coś pieniądze. Część ludzi żyje też ponad stan, bo każdy bank z przyjemnością wciśnie kartę kredytową i wtedy u niektórych, hulaj dusza, piekła nie ma 😁 a wtedy na lepsze audio już totalnie nie ma pieniędzy.
  35. 1 point
    Ojej, przepraszam, zniknął obrazek. Już poprawiam
  36. 0 points
    Nie Freju. Teraz gram na Earstream audio ale tez Dpa black sixteen no i Krynie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.