Skocz do zawartości
Ta podstrona jest jeszcze w przebudowie! Czytaj więcej.. ×

Audio Show 2013 - Hotel Radisson Blu Sobieski cz. 2


palton
  • 6fc835b16b58755ed2757afe83339316 https://www.audiostereo.pl/uploads/monthly_11_2013/ccs-24402-0-36733100-1385054615.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-24817900-1385052235.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-97344700-1385052287.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-70405700-1385052333.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-71374300-1385051989.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-81395800-1385052009.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-12394400-1385052110.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-82123000-1385052138.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-36934700-1385054639.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-38013200-1385054661.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-65919900-1385056968.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-78292600-1385057088.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-64888900-1385057104.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-47378400-1385057124.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-59102000-1385057146.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-23953200-1385057206.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-45047500-1385057243.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-51358700-1385057274.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-14692500-1385057293.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-19607700-1385057312.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-93799200-1385057343.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-19405200-1385057366.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-86206500-1385057383.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-02069600-1385057491.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-96037400-1385057515.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-96356200-1385057546.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-82676700-1385057573.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-69784700-1385057615.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-64701200-1385057661.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-94112400-1385057697.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-75920400-1385057732.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-58108900-1385057772.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-34613000-1385057792.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-90386400-1385057826.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-43124600-1385057958.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-57470600-1385058003.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-65904700-1385058026.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-89491200-1385058066.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-37455200-1385058106.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-13961200-1385058161.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-35006700-1385058347.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-88429500-1385059682.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-96248400-1385059790.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-37887700-1385059836.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-70356200-1385059881.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-11034900-1385059958.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-79660400-1385060031.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-81447400-1385060056.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-76227400-1385060089.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-79769300-1385060118.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-42823300-1385060146.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-99080400-1385060175.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-72030400-1385060227.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-29060200-1385060254.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-82275500-1385060275.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-89492700-1385060307.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-44720400-1385061054.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-64523300-1385061296.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-02061200-1385061322.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-94065600-1385061381.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-27087500-1385061403.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-10847400-1385061462.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-05719100-1385061488.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-12977100-1385061510.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-83110900-1385061544.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-57112800-1385061568.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-48784300-1385061593.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-04207500-1385061619.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-23153100-1385061649.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-77024000-1385061682.jpg,monthly_11_2013/ccs-24402-0-72132700-1385062178.jpg

Reportaż z wystawy Audio Show, postanowiliśmy podzielić na czwórkę recenzentów. W związku z licznymi obowiązkami związanymi z pokojem DiY (relacja w osobnym artykule), otrzymałem zaledwie trzy piętra Hotelu Radisson Blu Sobieski. Jednak jak się okazało, znalazło się tam kilka perełek,oraz wile ciekawych urządzeń do obejrzenia.

 

Kilka systemów, zwróciło moją uwagę w sposób szczególny, więc pozwolę sobie przedstawić je nieco szerzej.

 

ccs-24402-0-37455200-1385058106_thumb.jpgccs-24402-0-35006700-1385058347_thumb.jpg

W pokoju Chillout Studio, prezentacje prowadził osobiście konstruktor i współwłaściciel firmy Raidho Acoustics, pan Lars Kristensen. Kolumny Raidho model D-1 grały w towarzystwie transportu dCS Puccini i elektroniki Jeffa Rowlanda, w której skład wchodziły monobloki 725, preamp Corus, oraz dac Aeris. System został okablowany przewodami nieznanej u nas szerzej firmy Ansuz.

Całość prezentowała się świetnie, zarówno wizualnie jak i dźwiękowo. Jeśli chodzi o to ostatnie, to trzeba przyznać, że system kreował bardzo dużą scenę muzyczną. W szczególności jej głębokość była wyróżniająca się na tle innych prezentacji. Muszę przyznać, że bardzo lubię tak podany dźwięk, gdzie ma się doskonałą iluzję obcowania z muzyką na żywo. Precyzyjne rozstawienie muzyków na scenie, oraz doskonałe oddanie akustyki sali gdzie odbyło się nagranie, to duża sztuka. Tutaj udało się to doskonale, źródła dźwięku można było wskazać palcem, nic nie nachodziło na siebie. Niektórzy mogliby chcieć nieco większego wypełnienia w średnicy pasma, wiem, że wiele osób lubi taki sposób prezentacji. Trzeba jednak przyznać, że to co usłyszałem było bliskie neutralności, a więc bliższe prawdy. Kolumny zagrały bardzo detalicznie, kokietowały nas ilością informacji i wybrzmień. Szczególnie wysokie tony przykuwały do siebie naszą uwagę. Rozdzielczość była na najwyższym poziomie, więc doskonale były słyszane mikrodetale zawarte w tle nagrania. Każde skrzypnięcie krzesła, nabieranie oddechu śpiewaka, czy przesunięcie ręką po strunach, można było śledzić bez problemu. Trzeba jeszcze koniecznie wspomnieć o braku podbić na basie, na co (jak się zapewne przekonaliście) zwracam szczególną uwagę. Trudno w hotelowej rzeczywistości zapanować nad niskimi częstotliwościami nawet z monitorów, jednak tym razem nie miałem uwag.

 

Podsumowując więc, pokaz był nastawiony na perfekcyjną precyzję w całym zakresie i we wszystkich aspektach dźwięku. To byłoby świetne narzędzie dla recenzenta, które pozwoliłoby na wyłapanie najdrobniejszych zmian. Szkoda tylko, że cena jest tak wysoka, ale cóż, za taką jakość trzeba zapłacić...

 

ccs-24402-0-79769300-1385060118_thumb.jpgccs-24402-0-42823300-1385060146_thumb.jpg

TAD pokazał własną elektronikę z kolumnami TAD-CR1. Za źródło odpowiadał odtwarzacz D600, do któego był podłączony preamp C200, oraz końcówka mocy M2500.

 

To wyróżniająca się dla mnie prezentacja, choć nie pozbawiona wad. Do pełni szczęścia zabrakło adaptacji akustycznej, co było niestety słyszalne. Na całe szczęście CR-1 to monitory, więc problem nie był aż tak dotkliwy, jak w pokojach, gdzie grały kolumny podłogowe. Głośniki zostały rozstawione dosyć szeroko, co zaowocowało dużą i głęboką sceną dźwiękową. Wprawdzie precyzja lokalizacji źródeł pozornych nie była tak imponująca, jak w przypadku systemu opartego na kolumnach Raidho, to jednak wielkość i skala były imponujące. Rozmach w skali makro był spektakularny, zwłaszcza, jeśli uwzględni się wielkość przetworników. Wyrafinowanie sekcji średnio - wysokotonowej, to majstersztyk. Coś mają w sobie głośniki koaksjalne. Tworzą one punktowe źródło dźwięku, co cechuje się świetnym zszyciem głośników. Struny gitary wibrowały długo w przestrzeni, jednocześnie mając odpowiednią masę. Doskonale można było obserwować efekty przestrzenne, szczególnie ciekawie wypadały przeszkadzajki w postaci dzwoneczków i innych tego typu audiofilskich przysmaków. Także kontur natarcia był niesamowity, a transjenty mieniły się wielobarwnie.

 

Podsumowując muszę stwierdzić, że dźwięk był wyczynowy, wyśrubowany w niektórych aspektach bardzo wysoko. Do pełni szczęścia, zabrakło odrobiny płynności, którą znalazłem w pokoju Albedo, oraz tej nieszczęsnej adaptacji akustycznej.

 

 

ccs-24402-0-57470600-1385058003_thumb.jpgccs-24402-0-65904700-1385058026_thumb.jpgccs-24402-0-89491200-1385058066_thumb.jpg

W pokoju Albedo-Ansae, dźwięk zaciekawił mnie już od samych drzwi. Przywitałem się więc szybko z Grzegorzem Gierszewskim, właścicielem firmy Albedo i zacząłem wsłuchiwać się w detale jakie niosła ze sobą muzyka. Muszę przyznać, że dźwięk zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Znamy się z Grzegorzem już parę lat i wiem, że przedkłada on barwę i nasycenie w średnicy, nad konturowość, dokładność i dynamikę. Trudno jest połączyć ogień i wodę, więc Grzegorz zdecydowanie do tej pory wybierał ogień, który zapewniają wzmacniacze oparte o szklane bańki. Zdziwiłem się więc, że tym razem za serce zestawu służył wzmacniacz tranzystorowy o wdzięcznej nazwie "Innamorata" - zaczerpniętej z języka włoskiego. Jest to końcówka mocy nieznanej mi dotąd firmy Wells Audio pochodzącej z Kalifornii. To naprawdę spora niespodzianka, bowiem ten kto zna właściciela Albedo ten wie, jak zdecydowane stanowisko zajmował do tej pory, uznając niemal wyłącznie wzmacniacze lampowe. Wypytałem szczegółowo, co stoi za taką odmianą i otrzymałem odpowiedź, że to wyjątkowa końcówka mocy, który łączy zalety obu technologii. Urzeczony jakością dźwięku, wysłuchałem opowieści o technologiach wojskowych, użytych przy budowie wzmacniacza. Okazuje się, że jest to jedyny taki sprzęt na świecie, który wykorzystuje oczyszczanie szumu zasilacza na poziomie kwantowym. Nie wiem w jakim stopniu za tak udaną prezentacje odpowiadał rzeczony wzmacniacz, jest jednak pewne, że musi to być bardzo dobra rzecz. Tak, czy inaczej, muzyka w tym pokoju stanowiła jedną całość, bez szatkowania jej na poszczególne składowe. Oczywiście można było skupić się na poszczególnych detalach, jednak gładkość w całym zakresie i płynność przekazu, wnosiły spokój i dużą kulturę. Wysokie tony były zwiewne i subtelne. Nie było tu mowy o agresywności, czy sybilantach. Średnica namacalna, barwna i jednocześnie bardzo przejrzysta. Najtrudniejszym zadaniem w hotelowych warunkach, to poprawność w niskich częstotliwościach. Tutaj nie stwierdziłem żadnych problemów z podbiciem tego zakresu, co z tak dużego głośnika jest sporym osiągnięciem. Zapewne pomocne były tu ustroje akustyczne firmy Acoustic Manufacture, naszego kolegi forumowego cocacola. Rozpraszacze Czarka znajdowały się w wielu pokojach na wystawie, jest to więc najlepsza rekomendacja. Sam używam paneli 1 i 2D od Cezarego, więc wiem, jak duży mają wpływ.

 

Będąc zauroczony dźwiękiem systemu, zainteresowałem się jakie są jego poszczególne elementy. Patrząc od końca toru- kolumny to ART Neo 8, które zostały połączone ze wspomnianym wzmacniaczem Innamorata kablem głośnikowym Metamorphosis ułożonym na nowych podstawkach antywibracyjnych Albedo, o nazwie "Butterfly". Dalej znajdowała się, wielokrotnie nagradzana łączówka Monolith wpięta do lampowego preampu Conductor firmy ART audio. Interconnect Neo, łączył pre z magnetofonem szpulowym Akai 747 z 81 roku. Całość była zasilana kablami sieciowy Ansae Suprim, wpiętymi do listwy zasilającej Power Tower.

 

Moja rekomendacja - najlepszy dźwięk, który miałem s okazję usłyszeć na wystawie w tym roku.

 

ccs-24402-0-24817900-1385052235_thumb.jpgccs-24402-0-81395800-1385052009_thumb.jpg

Wśród systemów, które postanowiłem wyróżnić, znalazło się miejsce dla firmy Pylon. Ten system zwróciłby moją uwagę nawet wtedy, gdyby nie znajdował się naprzeciw naszego pokoju DiY (330). Tak jednak się szczęśliwie złożyło, że jako sąsiad, mogłem często zaglądać do pokoju 331. Nie będę tu mówił o wybitnej jakości dźwięku, bo tak nie było. Było natomiast wiele dobrego, czyli solidne stereo, niezła przestrzeń i cywilizowany bas. Wszystko to o czym piszę, trzeba czytać przez pryzmat niewielkiej ceny kolumn - 1590zł. Na dodatek elektronika towarzysząca, to starsze modele Musical Fidelity, a więc skromny systemik, jak na warunki warszawskiej wystawy.

O dźwięku powiem w skrócie - wybitny w swojej cenie i to nie jest przesada. Nieźle brzmiał często grany w tym pokoju, znany kawałek wykonywany przez Johna Lee Hookera. Charakterystyczny tembr czarnoskórego wokalisty oraz dźwięki jego gitary, wypadały bardzo realistycznie. Widziałem zdziwione miny zwiedzających, że niewielkie głośniczki potrafią grać z tak dużym rozmachem. Minimonitory sprawdzają się znakomicie w takich pomieszczeniach, jak pokoje wystawowe podbijające najniższe częstotliwości. Jeśli macie u siebie niewiele miejsca, to warto zainteresować się kolumienkami Pylona z serii Topaz.

 

ccs-24402-0-12977100-1385061510_thumb.jpgccs-24402-0-83110900-1385061544_thumb.jpg

Nie lubię pisać, o prezentacjach nieudanych. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest świadomość, jak trudno w tak krótkim czasie jaki pozostaje do dyspozycji wystawców, dopieścić prawidłowo system. Jednak nie mogę się tym razem powstrzymać do słów krytyki. Mówię tu o o pokoju 428 - Destination Audio / Lampizator. Jest to dla mnie najgorsza prezentacja, jaką mogę sobie przypomnieć na naszej corocznej wystawie od lat. Duże kolumny tubowe wciśnięte w narożniki niewielkiego pomieszczenia, dały dźwięk szczupły, wręcz suchy w średnicy, ostre wysokie tony i oderwany od reszty dudniący bas. Dało się słyszeć brak koherencji czasowej, niespójność zszycia głośników i pomimo zastosowania wzmacniacza lampowego, wspomnianą suchość. Boję się pomyśleć, co by się działo z tranzystorem... Na całe szczęście, nigdy tego nie doświadczę. Nie mam pojęcia, co autorom tego projektu przyświecało. Nie chodzi przecież w audio o to, żeby się o czymś mówiło, nawet gdy mówi się źle. Powyższym opisem zapewne obrażę czyjeś uczucia, jednak moje są takie, jak szczerze opisałem.

 

Tekst i zdjęcia:

Robert Trzeszczyński

ccs-24402-0-37455200-1385058106_thumb.jpg

ccs-24402-0-35006700-1385058347_thumb.jpg

ccs-24402-0-79769300-1385060118_thumb.jpg

ccs-24402-0-42823300-1385060146_thumb.jpg

ccs-24402-0-57470600-1385058003_thumb.jpg

ccs-24402-0-65904700-1385058026_thumb.jpg

ccs-24402-0-89491200-1385058066_thumb.jpg

ccs-24402-0-24817900-1385052235_thumb.jpg

ccs-24402-0-81395800-1385052009_thumb.jpg

ccs-24402-0-12977100-1385061510_thumb.jpg

ccs-24402-0-83110900-1385061544_thumb.jpg

ccs-24402-0-37455200-1385058106_thumb.jpg

ccs-24402-0-35006700-1385058347_thumb.jpg

ccs-24402-0-79769300-1385060118_thumb.jpg

ccs-24402-0-42823300-1385060146_thumb.jpg

ccs-24402-0-57470600-1385058003_thumb.jpg

ccs-24402-0-65904700-1385058026_thumb.jpg

ccs-24402-0-89491200-1385058066_thumb.jpg

ccs-24402-0-24817900-1385052235_thumb.jpg

ccs-24402-0-81395800-1385052009_thumb.jpg

ccs-24402-0-12977100-1385061510_thumb.jpg

ccs-24402-0-83110900-1385061544_thumb.jpg

ccs-24402-0-37455200-1385058106_thumb.jpg

ccs-24402-0-35006700-1385058347_thumb.jpg

ccs-24402-0-79769300-1385060118_thumb.jpg

ccs-24402-0-42823300-1385060146_thumb.jpg

ccs-24402-0-57470600-1385058003_thumb.jpg

ccs-24402-0-65904700-1385058026_thumb.jpg

ccs-24402-0-89491200-1385058066_thumb.jpg

ccs-24402-0-24817900-1385052235_thumb.jpg

ccs-24402-0-81395800-1385052009_thumb.jpg

ccs-24402-0-12977100-1385061510_thumb.jpg

ccs-24402-0-83110900-1385061544_thumb.jpg

ccs-24402-0-37455200-1385058106_thumb.jpg

ccs-24402-0-35006700-1385058347_thumb.jpg

ccs-24402-0-79769300-1385060118_thumb.jpg

ccs-24402-0-42823300-1385060146_thumb.jpg

ccs-24402-0-57470600-1385058003_thumb.jpg

ccs-24402-0-65904700-1385058026_thumb.jpg

ccs-24402-0-89491200-1385058066_thumb.jpg

ccs-24402-0-24817900-1385052235_thumb.jpg

ccs-24402-0-81395800-1385052009_thumb.jpg

ccs-24402-0-12977100-1385061510_thumb.jpg

ccs-24402-0-83110900-1385061544_thumb.jpg

ccs-24402-0-37455200-1385058106_thumb.jpg

ccs-24402-0-35006700-1385058347_thumb.jpg

ccs-24402-0-79769300-1385060118_thumb.jpg

ccs-24402-0-42823300-1385060146_thumb.jpg

ccs-24402-0-57470600-1385058003_thumb.jpg

ccs-24402-0-65904700-1385058026_thumb.jpg

ccs-24402-0-89491200-1385058066_thumb.jpg

ccs-24402-0-24817900-1385052235_thumb.jpg

ccs-24402-0-81395800-1385052009_thumb.jpg

ccs-24402-0-12977100-1385061510_thumb.jpg

ccs-24402-0-83110900-1385061544_thumb.jpg

Załączone miniatury



Opinie użytkowników

Rekomendowane komentarze



Piszesz:

„Najtrudniejszym zadaniem w hotelowych warunkach, to poprawność w niskich częstotliwościach. Tutaj nie stwierdziłem żadnych problemów z podbiciem tego zakresu, co z tak dużego głośnika jest sporym osiągnięciem. Zapewne pomocne były tu ustroje akustyczne... Sam używam paneli 1 i 2D od Cezarego, więc wiem, jak duży mają wpływ.”

 

Mając kilkunastoletnie doświadczenie w temacie pozwolę sobie sprostować

Rozumiem Robercie, że na akustyce się nie znasz więc wyjaśnię Ci, że dyfuzory o których piszesz czyli szczelinowe i Schroedera 2D działają w zakresie kilkuset Hz i wzwyż. Zwłaszcza te o małej głębokości 10-12cm (nawet powyżej 700Hz). Pasmo basu obejmuje częstotliwości 250Hz i niższe a tak naprawdę 170Hz i mniej czyli uśrednioną (męską i damską) dolną granicę głosu ludzkiego . Zatem jak sam widzisz wymienione ustroje w ogóle nie oddziałują na pasmo basowe. Zatem ich wpływ i ewentualna ocena jest tylko efektem placebo. Tak na marginesie to nie dostałeś przypadkiem ustroi od Czarka? Rozumiem, że o bezstronności w tym przypadku zadecydują czytający.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorę pod uwagę, że uwaga nie zawierająca insynuacji uważana jest na AS za niemęską, ale co w razie, jeśli faktycznie nie było w tym pokoju słyszalnego problemu z niskimi tonami? Kolega był w pokoju i stwierdził, że bas się wzbudzał?

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Bracia" moderatorzy ludzi możecie próbować oszukać fizyki się nie da. Jozwa zapewniam Cię, że istnieją pomieszczenia i zestawienia grające bardzo dobrze bez żadnej dodatkowej adaptacji akustycznej. Nie ma to nic wspólnego z niedziałaniem powyższych ustroi na pasmo niskich częstotliwości. Jeżeli twierdzisz, że jest inaczej to zapraszam z wynikami pomiarów. Ja mam za sobą tysiące takowych więc merytorycznej dyskusji się nie boję.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt cię nie oszukuje, obsesję masz? Pytam tylko grzecznie, powtarzam grzecznie, czy przypadkiem w tym pokoju nie było jednak dobrego basu. A jeśli był dobry, to w takim razie Palton mógł to przypisać obecnemu tam zagraceniu rozpraszaczami, jakkolwiek oczywiście przynajmniej częściowo błędnie. Częściowo, bo obecne w pokoju bardzo liczne ustroje tworzyły duże płaszczyzny, które musiały zakłócać typową propagację od ścian, choć zapewne nie były w tym celu projektowane.

A w pokoju akurat byłem, bas się nie wzbudzał.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Bracia" moderatorzy ludzi możecie próbować oszukać fizyki się nie da. Jozwa zapewniam Cię, że istnieją pomieszczenia i zestawienia grające bardzo dobrze bez żadnej dodatkowej adaptacji akustycznej. Nie ma to nic wspólnego z niedziałaniem powyższych ustroi na pasmo niskich częstotliwości. Jeżeli twierdzisz, że jest inaczej to zapraszam z wynikami pomiarów. Ja mam za sobą tysiące takowych więc merytorycznej dyskusji się nie boję.

 

 

Józwa też umie mierzyć!!

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie nie unoś się tak. Po to właśnie zamieściłem sprostowanie. Cieszę się, że w pokoju Albedo grało porządnie bo cenię sobie Grzegorza za jwgo wkłąd w rozwój polskiego rynku kabli. Zwłaszcza prawdziwie produkowanych a nie konfekcjonowanych ze szpuli.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt cię nie oszukuje, obsesję masz? Pytam tylko grzecznie, powtarzam grzecznie, czy przypadkiem w tym pokoju nie było jednak dobrego basu. A jeśli był dobry, to w takim razie Palton mógł to przypisać obecnemu tam zagraceniu rozpraszaczami, jakkolwiek oczywiście przynajmniej częściowo błędnie. Częściowo, bo obecne w pokoju bardzo liczne ustroje tworzyły duże płaszczyzny, które musiały zakłócać typową propagację od ścian, choć zapewne nie były w tym celu projektowane.

A w pokoju akurat byłem, bas się nie wzbudzał.

I bardzo dobrze. Chyba wszystko już jest wyjaśnione. Razem z kolegami dopingujemy takie imprezy. Jeszcze siedzimy w robocie...

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.