23. maja 2011 roku – Boston Acoustics, znany na całym świecie producent wysokiej jakości głośników, z dumą przedstawia wyjątkowy koncept produktu, którego premiera nastąpiła podczas tegorocznej wystawy High End w Monachium. Prezentacja głośników o nazwie „axperience“ została przedstawiona przez najbardziej cenionych w branży inżynierów i audiofilów. Po przedstawionych z wielkim sukcesem głośnikach Boston A- Series, wprowadzonych na początku tego roku, nadszedł czas, aby pokazać cały potencjał możliwości wynikający z dużych wysiłków nieustannie czynionych celem tworzenia bezkompromisowych produktów. Zasilone mocą sprzętu referencyjnego siostrzanej marki Marantz głośniki zostały przedstawione przez mistrzowski zespół Karl-Heinza Finka i Kena Ishiwata, wzmocniony przez Marka Nazara, wiceprezesa d/s badań i rozwoju w Boston Acoustics USA. Głośniki będą budowane na indywidualne zamówienia i będą dostępne od września 2011 roku w cenie 20.000 EUR za parę.