Skocz do zawartości

Dźwięk z urządzeń Sonos wypełni przestrzenie handlowe i gastronomiczne. Oto Sonos Pro – pierwsze rozwiązanie typu SaaS

Kraków, 18 kwietnia 2023 - Firma Sonos wprowadza własną ofertę oprogramowania jako usługi (SaaS), która umożliwi firmom handlowo-usługowym zapewnienie doskonałego dźwięku w każdej lokalizacji. To nowa kategoria produktowa firmy bazująca na subskrypcji. Sonos Pro jest dostępny w Stanach Zjednoczonych. W planach jest stopniowe wprowadzenie usługi na kolejne rynki.


Dźwięk z urządzeń Sonos wypełni przestrzenie handlowe i gastronomiczne. Oto Sonos Pro – pierwsze rozwiązanie typu SaaS

image.png
Kraków, 18 kwietnia 2023 - Firma Sonos wprowadza własną ofertę oprogramowania jako usługi (SaaS), która umożliwi firmom handlowo-usługowym zapewnienie doskonałego dźwięku w każdej lokalizacji. To nowa kategoria produktowa firmy bazująca na subskrypcji. Sonos Pro jest dostępny w Stanach Zjednoczonych. W planach jest stopniowe wprowadzenie usługi na kolejne rynki.


Sonos Pro obejmuje m.in. prosty w obsłudze pulpit nawigacyjny do zdalnego zarządzania systemem w
wielu lokalizacjach, komercyjnie licencjonowaną muzykę czy indywidualne wsparcie techniczne. Usługa
jest kompatybilna z urządzeniami Sonos.


Najważniejsze funkcje Sonos Pro to:

  • Zarządzanie i monitorowanie z dowolnego miejsca: pulpit nawigacyjny dostępny z przeglądarki internetowej umożliwia firmom przeglądanie i zarządzanie aktywnością w różnych lokalizacjach. Użytkownicy mogą wstępnie ustawiać harmonogramy odtwarzania, zarządzać uprawnieniami administratora, przyznawać dostęp zaufanym pracownikom i uzyskać dostęp do wsparcia premium na żądanie z dowolnego miejsca.
  • Unikalny głos marki: ekskluzywny dostęp do Sonos Backgrounds, komercyjnie licencjonowanej usługi muzycznej zawierającej szereg utworów od niezależnych artystów, a także możliwość skorzystania z serwisów streamingowych innych firm, takich jak Mood Mix, Soundtrack Your Brand lub Rockbot, pozwala stworzyć spójne doświadczenie marki w oparciu o dźwięk.
  • Dobra jakość dźwięku w przestrzeniach komercyjnych: w każdej lokalizacji można cieszyć się czystym, zbalansowanym i głębokim dźwiękiem, który zapewniają głośniki Sonos o przemyślanej konstrukcji oraz intuicyjne w obsłudze oprogramowanie.
  • Dostosowywanie i skalowanie systemu: każdą lokalizację można wyposażyć w kilka kompaktowych głośników lub łączyć ze sobą różne głośniki i komponenty w wielu lokalizacjach. Wszystkie produkty Sonos współpracują ze sobą, dzięki czemu można rozbudowywać system o kolejne głośniki i łatwo dostosowywać plany subskrypcji w miarę rozwoju biznesu.

- Konsumenci wciąż cenią sobie robienie zakupów w sklepach stacjonarnych, restauracje znów zaczynają tętnić życiem po pandemicznym okresie przestoju. Właściciele biznesów wykorzystują doświadczenia zmysłowe, w tym muzykę, by stworzyć jak najlepszą atmosferę w punktach usługowych i zbudować więź z klientami. Obserwując te zjawiska w przestrzeniach handlowych, postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów biznesowych i zaoferować im niestandardowe rozwiązanie. Testowaliśmy różne funkcje w setkach lokalizacji i dziś możemy dostarczyć proste rozwiązanie, które zostało zaprojektowane od podstaw, aby zaspokoić potrzeby tej grupy odbiorców" - powiedział Patrick Spence, dyrektor generalny Sonos.

Sonos dla firm – nowe doświadczenie
Teraz obok głośników, soundbarów i subwooferów, Sonos wprowadza ofertę oprogramowania jako usługi. Typowe rozwiązania audio dla  firm wymagają posiadania złożonego zestawu produktów i narzędzi. Inaczej jest w przypadku nowej oferty amerykańskiego producenta. Sonos Pro ułatwia zarządzanie muzyką i usprawnia działanie w firmach.

- Muzyka jest podstawą tworzenia atmosfery. Klienci zwracają uwagę na dźwięk w sklepach czy restauracjach i na tej podstawie decydują, czy wrócą po więcej. Sonos Pro został zaprojektowany po to by pomagać markom w budowaniu i wzmacnianiu ich wizerunku, dzięki narzędziom do zarządzania treściami i tworzenia unikalnych doświadczeń dźwiękowych, które rezonują z klientami - powiedziała Audra
Kinsley, wiceprezes i główna menadżerka w Sonos Professional. Sonos Pro jest dostępny w Stanach Zjednoczonych w cenie 35 dolarów miesięcznie za jedną lokalizację.
 


O firmie Sonos
Sonos (Nasdaq: SONO) to jedna z czołowych marek specjalizujących się w doświadczeniach dźwiękowych. Firma stworzyła pierwsze bezprzewodowe urządzenia domowe multi-room audio, a dzięki jej innowacjom użytkownicy mają dostęp do swoich ulubionych treści oraz zyskują nad nimi pełną kontrolę. Sonos znany jest z zapewniania niezrównanych doświadczeń dźwiękowych, przemyślanego designu
wpasowującego się w każdy dom, a także prostoty użytkowania i otwartości swojej platformy. Sonos sprawia, że każdy może uzyskać dostęp do całej gamy treści dźwiękowych. Siedziba firmy zlokalizowana jest w Santa Barbara w Kalifornii.
 


Opinie użytkowników

Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia



Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • faq
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.