Nowy program CoverPlus365 oferuje klientom całościowe wsparcie techniczne oraz przechowywanie produktów zastępczych w miejscu instalacji.
10 lutego 2015 r. — Na targach ISE 2015 firma Epson zaprezentuje nowy program wsparcia i obsługi przed- i posprzedażowej. CoverPlus365 jest dowodem zaangażowania firmy Epson w świadczenie usług najlepszych w swojej klasie i udzielanie bezprecedensowego wsparcia bezpośrednio u Klienta tak, aby zagwarantować klientom bezproblemowe użytkowanie instalacji.
CoverPlus365 zapewnia klientom bezpośredni dostęp do wyszkolonych specjalistów firmy Epson, którzy udzielają wskazówek i wsparcia na wszystkich etapach: od porady przedsprzedażowej, po złożoną integrację i montaż systemu. Usługa pozwala również na przechowywanie produktów zastępczych w miejscu montażu, co jest doskonałym rozwiązaniem w przypadku najważniejszych instalacji.
Po zakończonej sukcesem wdrożeniu pilotażowym na terenie Wielkiej Brytanii klienci z całej Europy mogą teraz korzystać z najlepszej w swojej klasie usługi wraz z wyjątkową jakością obrazu dzięki technologii 3LCD, która zapewnia wyrazisty i jasny obraz wysokiej jakości z równie wysokim natężeniem światła białego i barwnego.
„Targi ISE to doskonałe miejsce do zaprezentowania naszego nowego programu gwarantującego usługi najlepszej w swojej klasie. CoverPlus365 w ramach usługi zapewnia naszym klientom niezrównaną responsywność i pozwoli nam ugruntować wizerunek firmy zapewniającej wsparcie i pomoc, które będą bezkonkurencyjne na rynku systemów audio-wizualnych” — wyjaśnia Daniel Rose, kierownik projektu w Epson Europe.
Firma Epson posiada ogromną sieć serwisową składającą się z ponad 370 punktów serwisowych projektorów w 63 krajach, co oznacza, że klienci mogą czerpać korzyści z szerokiego wachlarza usług wsparcia.
Dzięki nowemu programowi będą oni mieli dostęp do zapasowych projektorów, lamp i filtrów przechowywanych w ich magazynach. Takie rozwiązanie pozwala na zachowanie maksymalnej ciągłości i zmniejsza ryzyko przestoju do minimum, co w przypadku najważniejszych instalacji jest kluczową kwestią.
Klienci będą również otrzymywać wyjątkowe wsparcie od samego początku. Zespół wyszkolonych specjalistów firmy Epson udziela porad i wskazówek od etapu przedsprzedaży, aż po złożoną integrację i montaż systemu. Specjaliści prowadzą również szkolenia i udzielają klientom porad, w celu przekazania umiejętności niezbędnych do rozpoznawania ewentualnych błędów i ich szybkiego naprawiania.
Zespół e-Service firmy Epson udziela klientom wsparcia również za pośrednictwem internetowego czatu, telefonicznie, drogą mailową czy za pomocą portali społecznościowych.
Firma Epson będzie uczestniczyć na targach ISE 2015, Hall 1, stanowisko H75, w dniach 10–12 lutego 2015 r.