Ogłaszamy początek współpracy z Mixcloud, czyli jedną z wiodących internetowych platform radiowych i DJ-skich na świecie! Razem z serwisem, organizujemy konkurs, którego laureaci wystąpią na tegorocznej, dziesiątej edycji festiwalu. Termin nadsyłania setów i live-actów mija 17 maja 2015.
Konkurs skierowany jest do DJ-ów i producentów z całej Europy, a wśród nich zostanie wybranych dwóch zwycięzców – jeden z Polski i jeden z zagranicy. Dwie nagrody główne składają się z:
Godzinnego występu na Independent Market Stage podczas festiwalu Audioriver 2015, w dniu 24 lipca lub 25 lipca
Zapewnienia przez Audioriver dwuosobowego pokoju w hotelu w Płocku, na 3 noce
Zapewnienia przez Audioriver zwycięzcy z Polski zwrot kosztów transportu do Płocka (samochodem lub pociągiem). Zwycięzcy spoza Polski Audioriver zapewni lot międzynarodowy w obie strony oraz transport do Płocka
Dwóch biletów VIP na Audioriver 2015 dla każdego zwycięzcy
Scena Independent Market co roku cieszy się ogromnym zainteresowaniem, jednak z uwagi, że jest scena dzienna, poszukujemy artystów w klimacie muzyki house, downtempo i lżejszej elektroniki (tylko występy solo – żadnych duetów czy zespołów). Aby wziąć udział w konkursie musisz:
Wrzucić 30 minutowy DJ set lub live-act na Mixcloud przed 17 maja 2015.
Przesłać link do swojego pliku na [email protected].
Nazwać mix: „Nazwa Artysty – Audioriver 2015 Competition Entry”.
Otaguj swój set na Mixcloud frazą: Audioriver 2015 DJ Competition
Od 17 do 31 Maja 2015 promować swój mix i zdobyć jak najwięcej „serduszek” (Favourites) w serwisie Mixcloud.
To nie pierwszy konkurs DJ-ski w historii naszego festiwalu – wcześniej organizowaliśmy go we współpracy z lokalnym partnerem, ale uznaliśmy ze dziesiąta rocznica to dobry czas na rozwój. Zazwyczaj otrzymywaliśmy około 100 zgłoszeń, a potem sami decydowaliśmy o wynikach. Mamy nadzieję, że rozszerzenie zasięgu zwiększy również liczbę uczestników konkursu, lecz przez to nie będzie już możliwe, abyśmy sami oceniali nadesłane miksy. Dlatego też musieliśmy trochę zmienić zasady i wprowadzić próg polubień wewnątrz serwisu Mixcloud.
Nowe warunki zachęcają uczestników konkursu do pokazania umiejętności promocji poprzez narzędzia dostępne na Mixcloud i inne media społecznościowe, bowiem zwycięzca zostanie wybrany spośród najlepszych 20 polskich miksów (na podstawie liczby tzw serduszek/favourites). To samo dotyczy laureata z zagranicy. Zwycięzcy konkursu zostaną wybrani przez organizatorów Audioriver do 14 czerwca 2015.
Zapraszamy do udziału, ale wcześniej, do przeczytania regulaminu.