Ramona Rey dająca autograf oburącz w perspektywie lustrzanego odbicia, szalejący z gitarą na parkiecie Elephant Stone czy... szydełkujące Ms No One. To tylko niektóre z wariacji, jakie uczestnicy Pepsi Vena Music Festival stworzyli na potrzeby promocji hasła Pepsi „I CAN”. Kampania zachęca do aktywnego realizowania swoich marzeń oraz aktywnego wspierania zespołów w walce o nagrodę publiczności na www.ican.pepsi.pl.
Tych, którzy dokładnie zapoznali się już ze stroną www.ican.pepsi.pl zaskoczą nowe filmy, jakie w najbliższy poniedziałek, 21 września, zostaną dodane do profili finalistów Pepsi Vena Music Festival. Każda z mini produkcji pokazuje widzom, że chęci i wiara w siebie to przynajmniej połowa sukcesu. Grupom, które obejrzymy podczas Pepsi Vena Music Festival już udało się wygrać - są w finale i pragną zachęcić innych do pójścia w swoje ślady. Każdy robi to na swój sposób. Ramona Rey demonstruje swoje niesamowite, magiczne umiejętności manualne, podpisując się na tablicy Pepsi „I CAN”. Ms No One i St City Surfers w żartobliwy sposób przeinaczają myśl przewodnią hasła. Elephant Stone pokazało zakończony hucznym finałem popis na gitarze, który wykonał jeden z członków zespołu. Na www.ican.pepsi.pl obejrzymy również filmy Rotofobii, Milk Shop, SuperXiu, iLike, Skinny Patrini oraz The Boogie Town.
Do 30 września na stronie www.ican.pepsi.pl każdy może głosować na swoich faworytów. Każda aktywność na stronie – założenie profilu, komentowanie filmów, zapraszanie znajomych, oddawanie głosów – zwiększa szansę na losowanego codziennie wśród internautów iPhone’a 3G.