Jump to content

Aethelred

Użytkownicy
  • Content Count

    321
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation Całkowita

54 Neutralny

Audiostereo

54

Bocznica

0

Karta premium

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. D1 z dodatkowym zasilaczem na niektórych forach był porównywany do A1. Myślę że dźwięk w podobnym kierunku i średnica w D1 jest bardzo emocjonującą, ale mniej szczegółowa. W D1 tak jakby wszyscy co interesujące d z ialo się tylko w średnicy, a skraje były dodatkiem. W T2 tak jak pisałem tych szczegółów jest dużo więcej ale nie razi to. Po prostu w D1 jest jakby więcej plam dźwiękowych połączonych razem , a w T2 jest więcej informacji o akustyce i szczegółów w artykulacji, ale nadal jest to spójne granie, tylko trochę inne.
  2. Miałeś może Farhad copper level 2, bo nad tym się zastanawiam, czy srebrny jest lepszy a jeśli tak to czy nie idzie w stronę lepszej separacji kosztem płynności i wypełnienia.
  3. Nagrania brzmia troche inaczej bo i mastering był trochę inny. Np. CD to 3 wersje divox antiqua z różnych lat i wersja FIM. Na tych Divoxach słychać różnice pomiędzy masteringiem. Ale porównanie o którym mówiłem wcześniej było,pomiędzy tym samym wydaniem np. Cohen live in O2 to to samo wydanie vinyl, cd i plik z tego samego cd.
  4. Realizacja jest ta sama. Jesli porownuje to np Katie Melua vinyl, cd I plik z tego samego wydania. Nie wiemy jakie źródło czy taśma matka były użyte do tłoczeń czy masteringu . Zgadzam się że najlepiej mieć dostęp do matki wtedy jest to 100 procentach wiarygodne, ale ja użyłem.tego co mam w swojej kolekcji. Nie twierdzę że to naukowe podejście, piszę co słyszę. Odnośnie reliazacji jest np nagranie Carmignola Cztery pory roku z Sonatori zespołem. Mam chyba wszystkie oprócz jednego wydania tego dzieła i vinyl i cd. Każde brzmi troche lub bardzo inaczej. Co było zrodlem, nie wiem. Nie zastanaw
  5. Ja porównywałem D1 z Sboosterem mkI z T2 z Farad Super8. ( D1 to nie A1 choć DAC chip jest ten sam i widziałem gdzieś porównania z A1) D1 - bas OK, niezbyt dobrze zdefiniowany czy kontrolowany, trochę nieprzewidywalny - na niektórych nagraniach potężny a na innych, gdzie powinien się pojawić, nie jest zbyt wyraźny. Średnica super, jeśli ktoś lubi taka trochę romantyczna średnicę, wydaje się ze dźwięk w tym zakresie ma jakieś dodatkowe harmoniczne. Maria Callas - głos jest bardzo przekonywujący, choć nie ma pełnej definicji, Cohen z płyty Live i O2 "If it will be your will" - słychać harmo
  6. Moge potwierdzić jakość zasilacza farrad. Wiecej czarnego tła, separacja lepsza, dynamika. Zwłaszcza tło jest lepsze. Porównywane do sbooster mki na Lumin T2
  7. Ja mialem 140. Ok dźwięk nic więcej, potrzebowalem czegoś mocniejszego do ESA ostinato2. Mało wyrafinowany, mocny, poprawny, raczej do rocka. Wymieniłem na Coplanda CSA28. NIEBO A ZIEMIA. W malo znane firmy można się bawić jeśli znamy dźwięk i na 100% chcemy to urządzenie. Ja mam kilka takich ciekawostek, ale też można wtopić jak się chce sprzedać, też mam taką ciekawostkę teraz.
  8. No właśnie dynamika była super słaby słaba. Wszedłem tam po wizycie w pokoju Audio Note i lekko mówiąc szok. Ale ogólnie lubię Guttenberga. Jeśli chodzi o jego egzaltowanie się First watt Sit3 to podzielam. Najlepszy wzmacniacz tranzystorowy jaki słuchałem. Mam na własność w nadziei, że może kiedyś znajdę kolumny do niego. A jak nie to sprzedam.
  9. Slyszalem je w 2019 na audio show pod Eindhoven. Dla mnie zagrały zbyt grzecznie, Bez pazura i bez życia. Ok. Można było słuchać godzinami ale detalu nie bylo, wysokie słabe, emocji też nie było. Może problemem bylo pomieszczenie zbyt małe albo elektronika. Tak jak spatial audio z elektronika Tsakiridis byl porażka. Już bardziej podobały mi się te kolumny 2 lata temu jako Horn 1 w podobnych warunkach akustycznych. Wtedy bylo dla mnie za dużo basu. Rozmawiałem też dość długo z twórca Zev'em i pewne wrażenia było podobne. Bardzo chciałem je kupić wtedy ale mój pokój to 20m2 a wtedy siedząc ok 2
  10. Sytuacja jest trochę bardziej skomplikowana. Stare wydania dobre to sa np Prestige Mono deep Groove w Jazzie, Columbia silver label, Decca Dffs, Deutsche Gramophon Edge Tulip w klasyce. Rock nie wiem bo nie mam nic wartościowego ale ogólnie reszta starych to nic specjalnego. Może bardziej analogowe, ale u mnie to przykłada się na gorsza dynamikę i płaski dźwięk bez oddechu. Nowe te dobre wydania a nawet porządny mainstream to niebo a ziemia, ale... Mogę zrozumieć że ktoś może preferować na starszym gramofonie i wkładce z epoki te stare. Ja wolę nowsze np ACT, Dramatico, Alpha, blue note nie mó
  11. Zgodzę się że na koncercie ciężko jest osiągnąć 100 % stereofonię i scene, ale ostatnio na koncercie Carmignoli byłem w stanie śledzić z zamkniętymi oczami gdzie instrument się znajduje. Na tej samej płycie Carmignola, Brunello - Bach / Vivaldi - jest lepiej ale nie ma przepaści w porównaniu do wykonania na żywo. Tannoy super ale każdy, mój kontakt kończył się stwierdzeniem ze dla mnie zbyt jazgotliwie, brak subtelności w detalu, słychać to zwłaszcza na klasyce np. Savall. Może chodzi o repertuar, a może mój słuch, sam nie wiem. Wrażenie live jest pełna gębą. To fakt.
  12. W moim odczuciu nie warto 1200 . Co to za model 280 po przeróbkach? Jeden włącznik z td 140-160 reszta jak z 280 chyba. Poleciłem ten protractor jako rozwiązanie końcowe pod warunkiem częstej wymiany wkladek, więcej niż 1 ramię i drogie wkładki. Nowy ortofon czarny kosztuje mniej niż ten przyrząd a więcej zyskasz kupując droższa wkładkę. W temacie myjek to zależy jaka kolekcja płyt, jeśli wszystkie są nowe to być może zwykła szczotka z włókna węglowego wystarczy, ja też myje nowe płyty ale pewnie bym się zastanowił czy kupić myjke gdybym nie miał. Jeśli w kolekcji są płyty używane to nie ma
  13. Ja myślę że tu właściciel.watku potrzebuje trochę dystansu. Ten smart tractor kosztuje nowy 500euro ile sie nie myle. Ustawialem na papierowy szaablon wkladke zyx wiec taka w cenie samochodu i nie bylo problemu. Pewna reka, czas i kilka powtorek . Trzeba pamietac ze tansze wkladki np te Ortofony maja wieksza tolerancje bledu ustawienia. Dopiero pozniej zaczyna sie droga przez meka. Myjka obowiazkowo. Ultradzwiekowa wydobedzie mniej brudu. Jest fajny filmik chyba Framera o myciu i on uzywa ultradzwiekowej juz po normalnej jako final touch. Ultradziwekowa, ktora moze wydobyc wiecej brudu albo ty
  14. Tak naprawde potrzebujesz : Waga do wkładki - chiny 20pln Kawałek klocka żeby nakleić wydrukowane linie do VTA - O PLN Program do druku szablonu pod twoje ramię 0 PLN Tektura żeby nakleic szablon - 0 PLN Lupa żeby sprawdzić igłę - chiny -10 PLN Czyścik do igly - gąbka z melaniny pan proper czy jakoś tak, tylko oryginalny i bez dodatków - nie wiem ile A i 1 arkusz folii lustro do drukarki żeby szablon końcowy wydrukować na lustrze i widzieć ustawienue igly względem pionu - nie wiem 5 PLN. Jeśli chcesz wypas ustawianie dr.feickert protractor koszt 250 PLN używka albo jak masz smykałkę można zro
  15. Bronze jest lepszy do klasyki, czarny jeśli chcesz zamknąć temat MM. Szczerze to myślę że do metalu niebieski będzie całkiem ok na początek a nawet dłużej. Te różnice są ale są lepiej widoczne czym wyższa klasa ramienia i reszty toru. Też uważam że MM będzie lepsza. MC to droga opcja.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock podczas używania strony.

Zarejestrowani użytkownicy mogą wyłączyć ten komunikat.