Jump to content

THX Ultra 2

Użytkownicy
  • Content Count

    951
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

41 Neutralny

Informacje profilowe

  • Zainteresowania
    Prawdziwy HOME THEATER, a nie jakieś pierdziwaki...made in china.
    No i jeszcze drugie hobby to: Focus ST MK2-2010 rok 300KM i 490Nm. I śmieszny przebieg, bo ok. 17 tys. km! Stan na dzień 31.XII.2019 rok.
  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

11772 profile views
  1. Jak będziesz miał opcję 14-stu dni na zwrot, to faktycznie najlepiej ściągnąć wszystkie trzy w tym samym czasie - wybrać jeden. Dwa pozostałe oddać i nie bawić się w dalszą odsprzedaż.
  2. D-700 Jamo to raczej nie ma, pewnie miałeś na myśli wygląd i budowa D-600 w stosunku do D-7. Ale stawiając na SVS też nie powinieneś się zawieść. A po za tym wersja piano black naprawdę fajnie się prezentuje. Jamo D-7 miałem ładnych parę lat temu i gdybym dzisiaj miał wybrać SVS, czy Jamo D-7 to bardziej skłaniałbym się w stronę tamtych Jamo. Ale ponieważ ich już nie produkują to chyba poszedłbym w stronę SVS. Jamo D-600 po prostu nie miałem okazji odsłuchać, więc tu nie chcę wskazywać jednoznacznego lidera. Jamo będą na pewno bardziej dynamiczne - certyfikat THX to gwarantuje. Mają też większy power od SVS. A w przypadku kina to dodatkowy atut. Więc tu się szala przechyla w stronę Jamo D-600.😂
  3. Z Twoich komponentów wynika, że na razie nie planujesz iść w Dolby Atmos. Chociaż jak jesteś w trakcie przebudowy garażu - to jest okazja o tym pomyśleć (przeciągnąć kable itp.). Co do SVS Ultra, jeżeli chodzi o te podstawkowe to grają muzykę trochę gorzej od np. podobnej wielkości Monitor Audio GX-100. Chociaż w kinie raczej tej różnicy nie powinieneś wyczuć. Za to możesz na nich więcej powera przyłożyć, bo SVS mają opcję bezpieczną do 150 Wat, a MA - do 120 Wat. Natomiast z kolei SVS ultra surround (do 250 Wat), które ja użytkuję od dobrego tygodnia spisują się bardzo dobrze i co najciekawsze - znakomicie się zgrywają z tylnymi Monitor Audio GX-100. Kiedyś próbowałem zgrać z moim systemem jakieś podstawkowe Definitive Technology jako przednie górne wysokościowe. Ale to była porażka - tak waliły basem, że nijak się nie dało ich zgrać z resztą. Z zestawu typowo kinowego z pod znaczka THX jaki ostatnio użytkowałem to były Jamo D-7. W kinie to po prostu rewelacja, ale w koncertach wielokanałowych nie bardzo się spisywały... O reszcie się nie wypowiadam, bo nie chcę teoretyzować... Pozdrawiam.
  4. Jak będzie jakiś zainteresowany, to będę miał do odsprzedania piękną końcówkę mocy generacji II czyli 7 kanałowa Emotiva XPA-7. Druga generacja Emotivy zebrała najwięcej pochlebnych opinii.
  5. Rozciąganie obrazów panoramicznych w pionie (powiększenie anamorficzne) - inaczej anamorphic zoom. Czyli funkcja w LX-91 dopasowująca proporcje obrazu do formatu kinowego 2,35:1. Chromecast nie podczepisz do Pionka LX-91...
  6. Jakbym wiedział, że to taki narwaniec - to nawet słowa bym mu nie odpisał. Póki co nie widać procesora, który mi by pasował tzn. taki z HDMI 2.1 który byłby przyszłościowy i w razie potrzeby za jakiś czas przepuściłby też sygnał 8K.
  7. Napisałem w kontekście tego, że u mnie trzy główne kanały przednie zasila Monster MPA-3250, a pozostałe efektowe ciut słabiej grająca Emotiva XPA-7 gen.2. Podałem tylko konkretny przykład z własnego doświadczenia. I tylko tyle, a Ty wysnuwasz jakieś niedorzeczne skojarzenia... Ale mając "aż" 19 dni stażu na tym forum to na pewno wiesz lepiej...
  8. Ja nie miałem na myśli mojego sprzętu. To był tylko przykład jak Monster podchodzi do budowy końcówki mocy, gdzie na każdy kanał daje osobne trafo, a np. Emotiva już nie. I dlatego Monster gra lepiej od Emotivy. I nie ma tu mowy o jakimkolwiek obrażaniu...
  9. Nie mogę tu oficjalnie o tym pisać, bo Soundclub ( dystrybutor Emotiva) by się na mnie wypiął, a nie chce u nich palić mostów...
  10. Tylko jedno trafo w 7-mio kanałowej końcówce mocy...
  11. Kolego SVS, jeżeli chodzi o typowy zestaw kinowy to takie już miałem w użytkowaniu. Pierwszy to był Jamo THX One, potem Jamo D-6 i Jamo D-7. Owszem w kinie to naprawdę grało, ale już jak chciałem posłuchać jakiegoś koncertu, czy w stereo, czy w formacie wielokanałowym - to już dźwiękowo była lipa. Drogą wielu eliminacji wybrałem jako główne Monitor Audio Platinum, które dają radę zarówno w kinie jak i w muzyce. Koncerty w DTS-HD-MA brzmią niesamowicie realistycznie. Co do wielkości trafo o których wyżej wspomniano, to proponuję zerknąć poniżej, na samym dole testu widać akurat jedno z dwóch trafo. W mojej wersji MPA-3250 są trzy oddzielne bestie na każdy kanał i nijak ma się to do Emotivy, gdzie jest bodaj tylko jedno trafo na wszystkie kanały. ecitydoc.com_monster-power-signature-series-mpa-2250.pdf
  12. Ja już wyżej wspominałem dlaczego za procesorem się nie rozglądałem. Jest to zakup na krótką metę ze względu na brak uaktualnień. A potem ciężko to sprzedać...
  13. Nie zapominaj, że ampli na wyjściach pre-out pracuje jako przedwzmacniacz. I ma to olbrzymie znaczenie jaki dźwięk potem na końcu wychodzi. Im tańszy ampli tym słabszy efekt końcowy i na to nic nie poradzi nawet końcówka mocy za 50 tys. Wystarczy spojrzeć na testy różnych przedwzmacniaczy... Ja próbowałem mój obecny ampli używać bez końcówek mocy, ale jak trochę więcej pary szło w kolumny to po chwili ampli się wyłączał, bo prądowo nie dawał rady. Poprzednik AVC-A1HDA nawet się nie zająknął. Ale jak chcesz dalej twierdzić, że ampli to ampli - to nic mi do tego. Ja wiem z własnego wieloletniego obcowania z różnym sprzętem, że jest inaczej.
  14. Arcama kiedyś rozważałem bo dobrze gra, ale wszyscy odradzali, ze względu na brak uaktualnień w ich sprzętach. Ale ta cena 2000E - bardzo kusząca...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.