Jump to content

opteron

Użytkownicy
  • Content Count

    5246
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

596 Bardzo dobry

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

15739 profile views
  1. Jak słyszę doskonale różnicę między kablem a jego brakiem to znaczy że słyszę kable?
  2. A teraz skup się: Teraz ty się skup i zastanów co, do kogo i w odpowiedzi na co chciałeś napisać "dziubku"... bo chyba Ci się coś, nie po raz pierwszy zresztą w tym wątku pomyliło.
  3. Proszę Cię, nie pisz takich rzeczy...
  4. Mylisz zasadnicze pojęcia, usuwanie próbek a usuwanie bitów to co innego. Interpoluje się brakujące próbki, nie bity i na tym bazuje MQA, podobnie jak odtwarzacze denona z lat 90 z bajerem o nazwie Alpha processing.
  5. Ten Twój przykład jest równie słaby jak ten "niezły" system pomiarowy owego producenta audio. Po wstępnym wypracowaniu zawieszenia głośnika, zmienia się w sposób najbardziej zauważalny cms i rms. Zmiany są na tyle wyraźne że prawie wszyscy producenci kolumn (piszę prawie bo ten powyżej to pewnie nie) mierzą swoje produkty dopiero po przepracowaniu odpowiedniej liczby godzin. Producenci głośników tak samo, podają pomiary głośników już wygrzanych.
  6. Wtedy miałem podłączone T+A TMR80 no i się im dostało, moim głównym kolumnom nic nie grozi, sam bas ma obciążalność 400W, nieraz na obecnym zestawie słuchałam z poziomem 0.0dB więc głośniej się już nie da, nie dość że nic złego się nie stało to jeszcze było fajnie i czułem się jak na koncercie - i to takim na prawdę dobrze zrobionym 🙂
  7. A właśnie że się da - przed laty Bob Carver zrobił kopię brzmieniową wzmacniacza Levinsona którego ponoć walorów brzmieniowych nie dało się inaczej uzyskać niż stosując patenty pewnej firmy za co ML kazał klientom słono płacić. Wzmacniacz Carvera był prostszy, miał wielokrotnie niższe zniekształcenia a po wprowadzeniu tych, jakie obserwował w oryginale (stosując notabene dość prostą metodę pomiaru) nikt nie był w stanie odróżnić kopii od pierwowzoru. Carver został znienawidzony w środowisku producentów drogiego audio i nie trudno się domyślić dlaczego.
  8. Bo w tym ustawieniu poziom głośności jest osobno ustawiany i zapamiętywany, na przykład jeżeli ustawisz w trybie PO+LO np. -50dB a po przełączeniu się na LO ustawisz -55dB i wrócisz do PO-LO to poziom wróci do -50dB i analogicznie, ponownie włączając samo LO znowu zrobi się -55dB. Ja tak wysadziłem w powietrze wspomniane wcześniej kolumny, PO-LO miałem 0.0dB (o czym nie wiedziałem) a w LO jakieś tam używane ostatnio -30 czy ileś tam, przypadkowo kliknąłem na PO-LO i poszło wp***u 🙂
  9. Zniekształcenia - przytoczyłem przykład osoby Bob Carver, ale nie masz ochoty sprawdzić kto to i co zrobił bo pewnie wg Ciebie to pewnie nikt nie warty uwagi... Zgodność fazowa A Ty przeczytaj ze zrozumieniem co napisałem w odpowiedzi...
  10. Niczego nie dostarczyłem, nie szufladkuję sprzętu ze względu na klasę w które pracuje jak robisz to Ty. Jeżeli ten TAD to było AB to było AB i wisi mi to. Miałem dość różnych urządzeń żeby sobie wyrobić własne i nie poparte mitami zdanie. Przykładowo kiedyś u mnie A klasowy wzmacniacz zastąpił AB, jego zastąpiła końcówka klasy H, tą zastąpił wzmacniacz klasy D a teraz mam znowu AB ale nie dlatego że jest najlepsza, po prostu na ten moment najlepiej wpasowała się w resztę ale bez żadnego marudzenia mógłbym wrócić do dowolnego wzmacniacza wcześniej posiadanego - no może poza czystą klasą A.
  11. To co gości w audiofilskich domach ma niewiele z racjonalnym podejściem wspólnego. Ciekawe, chyba w 2012 roku to cały zestaw TAD był dźwiękiem wystawy przy którym 90% ludziom opadły kopary do ziemi, w tym i mnie... Ale rozumiem że nie każdemu musi się to podobać.
  12. Lyngdorf'a prognozy się nie sprawdziły nie z powodu tego że klasa D jest gorsza, tylko z powodu konserwatywności i odporności ałdiofilów na nowe (jak coś jest tańsze i lżejsze to "wiadomo" że jest gorsze). Mówiąc wprost, przeszacował ich rozsądek... Lyngdorfa i Boba Carvera łączy jedno, obaj potrafią skonstruować wzmacniacz wg własnej topologii grający tak, jak sobie tego będą życzyć a nie jak innym się wydaje.
  13. Obawiam się że jeżeli chcesz poprawnego i dociążonego basu w 25m2 to nawet wzmacniacz za bańkę nie pomoże, tutaj trzeba zmiany kolumn.
  14. Nie ma sensu szufladkowanie wzmacniaczy ze względu na klasy pod kątem brzmienia. Można zrobić bdb grający wzmacniacz klasy D, można zrobić lepiej od niego grający wzmacniacz AB, można następnie zrobić jeszcze lepiej grający wzmacniacz klasy D od tego AB. O czym to świadczy? Bo na pewno nie o zastosowanej klasie... Jak do tego dodamy preferencje i zaczniemy modelować brzmienie użytymi elementami i nastawami to dojdziemy do stworzenia każdego rodzaju brzmienia bez względu na to jakiej klasie pracuje wzmacniacz.
  15. Albo troszkę grubszy materiał, tez powinien lepiej maskować. Bezramkowe też można wieszać bez narzędzi, z tyłu jest płyta i tam można dać wieszaki, haczyki czy co tam kto preferuje. Na pewno, to najbardziej zaniedbywana i najbardziej pusta powierzchnia w prawie każdym pokoju 🙂
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.