Jump to content

Owca

Użytkownicy
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. DAC jest wpięty cały czas. Stary Sony jako transport po COAXie idzie do DAC potem do WBA a potem do końcówki. WBA kupiłem mega okazyjnie jako egzemplarz po-odsłuchowy. Też się na niego czaiłem z rok. Nie żałuję zakupu. Mam trzecią generację Firebirda. Dużo też tutaj do gadania ma wpływ użytych lamp. Może kiedyś poeksperymentuje coś z NOSami. Miałem kiedyś pierwsze BMN B2, bardzo dobrze je wspominam. Preamp na pewno wniesie coś od siebie, ale jak się zachowa z twoimi BMN to już wróżenie :). Uważam że powinieneś sam sprawdzić!
  2. Przez dwa lata słuchałem na DAC Benchmark 1 HDR z regulacją głośności wpiętym do końcówki. Od pół roku słucham na preampie dual mono Firebird (WhiteBird Amplification). Są tam dwie lampy Gold Lion ECC 88. Jak dla mnie jest o wiele lepiej. Dźwięk jest dociążony, gładki, pojawiło się więcej basu i przede wszystkim instrumenty mają fantastyczną "dźwięczność". DAC miał natomiast nieco lepszą informację o fakturze basu i ciut więcej informacji w górnym paśmie.
  3. Wierzę w Czarnoksiężnika z krainy Oz. W mojej kamiennicy mam bardzo podłe okablowanie w ścianach. Kupiłem z ciekawości używany Isotek EVO Premier za 300 zł i podłączyłem do Benchmark DAC 1 HDR. Ku mojemu zdumieniu poprawa była natychmiastowa. 1,5 m kabla może zmienić brzmienie! Tylko trzeba spróbować. Sam byłem kablosceptykiem przez 10 lat.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.