Jump to content

LunaticAllegro

Użytkownicy
  • Content Count

    735
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23 Neutralny

Informacje profilowe

  • Zainteresowania
    Wzmacniacz, kolumny, akustyka pomieszczenia
  • Branża
    DIY

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Proszę o kontakt - PW nie przyjmuje do Ciebie wiadomości - jestem zainteresowany
  2. Niestety nie wypowiem sie na chwile obecna w sprawie temperatur... kupilem moduł z pierwszego zbiorowego zamówienia... jeszcze go nie odpalilem bo mam na czym sluchac ale powoli sobie w nim grzebie...
  3. Ale wy odwracacie kota ogonem... Jak pokazalem wam zdjecia mojej redukcji i dodatkowego nie malego radiatora to wszyscy prawie hejtowali ze po co..bo moduly sie tak nie grzeja...a w ghent audio to tylko do pokrywy przykrecone i wszyatko ok... Jak napisałem ze plaszczyzne styku smarowalem pasta jedna z lepszych do procesorow na rynku to tez patrzyliscie na mnie jak na wariata... Teraz jak jest awaria to krytykujecie zupelnie odwrotnie... Bo przykrecenie plyty to za malo...bo nie bylo pasty itd... Polakowo!!!
  4. Pewnie ze nie przechodzi - tylko skąd róznice w brzmieniu po wymianie kondensatorów zasilania?
  5. Panowie... takze stalem przed dylematem na jakie kondy zmienic baterie no name w A klasie .... Wybralem kemety ale dosc duze bo 270000uF na sztuke... z parametrami 9mohm 29.8 prad tętnień... Nie wiem jaki bedzie rezultat brzmieniowy ale musi byc dobry bo rezultat po kieszeni juz znam... Teraz robie blachy polaczeniowe miedziane do nich i czeka mnie przebudowanie wnetrza wzmacniacza bo gabaryt duzy a ciasno sie robi
  6. Dla mnie nic.... tylko glosno mysle... niczym paliwo w PL... barylka ropy staniala do 1/3 a u nas spadek tylko 40gr/l
  7. Przy mniejszym kursie kupilem za 1200 zl... Skad takie wahania?? Marza?? Tylko kogo?
  8. I wlasnie takie sa. To karbowanie zwieksza powierzchnie radiarora
  9. Nie boje sie... obudowa bedzie dosc mocno przewiewna a przy wzroscie temperatury aktywne wentylatory zaczna prace.... Moze nie bedzie potrzeby = zobaczymy.. Ustawie punkt zalaczania wentylatorow dosc nisko....
  10. Kupie transformatory toroidalne zalewane: 12V na wtórnym o mocy 25-40 VA 9V na wtórnym o mocy 40-50 VA
  11. Ja robilem na cnc redukcje pomedzy radiator a modul by wykorzystac wszystkie srodkowe otwory gwintowane... to bardzo wazne bo te zewnetrzne nie daja mocnego przylegania... Ja robilem 10mm redukcje na podstawie szablonu z tego tematu - trzeba tylko pamietac aby redukcje wykonac jako negatyw bo inaczej nie pokryja sie te otwory bloko osi modulu...
  12. Jakby co mam do odstapienia komputerek z zainstalowanym Daphile... zmieniam streamer wiec ten pojdzie do nowego klienta... wiecej na PW
  13. Pass fajny... ma tylko dwie zasadnicze wady - moze nawet trzy... Koszt budowy - obudowa, kondensatory i transformatory... osiąga pełnię dźwięku po dobrej godzinie ciągnie co najmniej 300W w spoczynku (wszystko w zaleznosci od ustawionego prądu spoczynkowego) Mam 1200AS2 ale dopiero w trakcie budowy - Passa słucham od jakiegoś czasu - nie długo ale zamieniłem firmową integrę Audio Analogue Fortissimo na niego i nie żałuję - chociaż robiłem go w ciemno
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.