Jump to content

Laberon

Użytkownicy
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutralny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Laberon

    Wzmacniacz 'Ugoda'

    Czy ktoś ma na zbyciu, dobierane w pary 2SA1837/2SC4793.Potrzebuję kilka par. Wiadomosć na Priva.
  2. Laberon

    Wzmacniacz 'Ugoda'

    Możesz napisać co nieco jak to brzmi razem ?. Szukam dobrego "partnera" do tego klona.
  3. Laberon

    Wzmacniacz 'Ugoda'

    Dzięki czekin1 ,właśnie o to chodziło !. Będzie to dużym ułatwieniem dla mnie przy ewentualnym demontażu czy podmianką jakiegoś elementu.
  4. Laberon

    Wzmacniacz 'Ugoda'

    Witajcie ! Potrzebuję zdjęcie lub coś / uleciała mi nazwa / czerwonej płytki Ugody . Chodzi o tą stronę PCB z rozpiską poszczególnych elementów na tej płytce. Pozdrawiam.
  5. Chyba użyłem "złych środków wyrazu". Nie chodzi o mnie i moje Ego. Odniosłem to ironicznie do " najlepszego wzmacniacza jakiego kiedykolwiek udało się wyprodukować firmie Marantz". Takie chodzą opinie na forach audio i w opiniach "expertów audio'.Jezeli tak naprawdę jest / w co nie wierzę/ to czym są, logicznie rzecz biorąc, inne wzmacniacze duuuużo droższe od wymienionego? Gdyby ktoś mi proponował Syrenę i Maybacha / gratis / oczywiście wybrałbym Maybacha. Ps. Chodziło mi o tuningowaną Syrenę.
  6. Znam te kondensatory, ponieważ wymieniłem je znajomemu / zasilanie /w wzmaku Marantz Pm75 .Są to B.dobre kondensatory moim zdaniem. Oczywiście wzmacniacz zabrzmiał o wiele lepiej ...ale włożony koszt był nie adekwatny do wartości tego urządzenia. Myślę że Syrena nawet po kosztownym tuningu nie będzie posiadała walorów Maybacha. Nie wiem czy akurat myślimy o tych samych kondensatorach. Wspominam tutaj o Mundorfach MLGO M-Lytic, czarnych ze złotymi napisami
  7. Siłą rozpędu, rozbebeszyłem również Marantza PM7000 i sprawdziłem "organoleptycznie" jak przysłowia mają się do rzeczywistości i oto co subiektywnie stwierdziłem. Na wejściu koncówki PM7000 do wlutowanej tam uprzednio podstawki wkładałem najpierw różne elektrolity /Teapo, Nichicn, Vishay ,Philips,Rubicony /na koniec poszła Vima MKS. Wcale nie było wstydu.Wpasowała się w tym miejscu lepiej niż wymienione elektrolity. Pojemności były jednakowe /6,8uF/. Zachęcony efektem, wymieniłem w płytce Volume, czerwone Elny Cerafine, na foliowce Evox-Rify/ są tam 4 szt./ i również jest postep. Ogólnie posze
  8. No i jestem już po pomiarach istniejących kondensatorów i modyfikacjach koncówki Denona POA2800. Podmieniłem w torze sygnałowym Nippon-Chemicony SM na BCComponents, Nichicony KG,FG, Elny w róznych konfiguracjach, w róznych miejscach. Kondensatory umieszczałem w wlutowanych podstawkach, tak aby łatwo można było je podmieniać.......I co nastepuje....po wygrzaniu i odsłuchach wróciłem do oryginału. Jednak te stare czarne Chemicony SM mają to coś w sobie. Nie udało sie uzyskać takiej zwiewnosci i przejrzystości w dżwieku za pomocą w.wym. kondensatorów. Owszem /tak jak ktoś już tutaj pisał / w pa
  9. boomaga dzięki za konkret. takich 10,100nF mam gdzieś w swoich zasobach / jakieś Rify,Vishay, Wima,Okaya/ Wybiorę coś z nich i poexperymentuję. Zobaczymy czy coś to zmieni. O efektach napiszę . Dzięki.
  10. To prawda że w audio nic nie jest czarno białe. Jest tak, jak z gotowaniem. Wrzucamy bezmyślnie do gara 100 róznych produktów i klapa. Nawet 1 przypadkowy produkt moze zepsuć smak potrawy. Dlatego , nawet jesli jestem elektronikiem praktykiem to wiem że w tym fachu są madrzejśi i z większą praktyką ode mnie, dlatego pytam, jak w temacie. Oglądając wnętrze koncówki Denona wyciągnąłem logiczny wniosek : skoro firma stosuje w całym urządzeniu tylko czarne nippon chemicon SM, to albo te elektrolity są tak uniwersalne/ co nie wydaje mi się / albo poszli na łatwiznę i nie experymentowali z brzmie
  11. Witam wszystkich ulepszaczy ! Chciałbym wymienić wszystkie mniejsze pojemnosci w końcówce Denona POA 2800 /prod. lata 80 -te / To dziwne rozwiazanie, poniewaz w całym klocku, wszystkie pojemności to Nippon Chemicon. W zasilaczu zastosowano 4 duże brązowe kondy wielkości szklanek. Tych nie chciałbym wymieniać, ponieważ nie straciły swoich pojemności no i.....ze względu na koszty. Reszta wszystkich kondensatorów to czarne Nippon Chemicon -SM . Myślę o ich wymianie . Czy doradziłby ktoś z praktyków na jakie kondensatory mógłbym wymienić te chemicony ? Miałem różne Denony i tam stosuj
  12. Dzięki JanF za odpowiedż. Wyglada na to że "zgrubsza" filozofia ,regulacji wzmocnienia jest podobna do mojego pre.
  13. JanF nie wiem czy dobrze zrozumiałem ? Czy chodzi Ci o takie rozwiązanie jakie mam w pre /Denon DAP250/ ? jest tam zastosowany potencjometr 4*100K .Wzmocnienie jest tam regulowane jednoczesnie na wejściu i wyjściu pre. Jest to w praktyce i na tzw. ucho, bardzo skuteczna regulacja. Czy w tym Pre dałoby się coś takiego zastosować ? Na wejściu napewno tak ....lecz na wyjściu już chyba byłby problem ? /R12:C10/ Napisz dokładniej o Twojej koncepcji.
  14. Czy ktoś z kolegów próbował zmniejszyć wzmocnienie klona? Wiem że w oryginalnie takowe istnieje zmniejszane przełacznikiem hebelkowym na płycie czołowej. Bardzo proszę praktyków "lampowych" o jakąś praktyczną radę........
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.