Jump to content

Studio16Hertz

Branża
  • Content Count

    1053
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1142 Audioholik

1 Follower

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie przejmuj się użytkownikiem rochu , kiedyś jeździłem do niego na odsłuchy i wydawał się w porządku . Odkąd ustawodawca zajął się porządkiem w jego branży (komornicy ) to jego podejście do wielu osób w tym przedsiębiorców , pasjonatów audio stało się takie jakiego teraz doświadczasz . Nie moja wina że parlament zajął się wreszcie w tej " branży " przejrzystym prawem ,ja natomiast gdybym miał wpływ na kształt ustaw dla komorników zaostrzył bym prawo zdecydowanie bardziej aby nie dochodziło do takich idiotyzmów jak : - zabranie ciągnika rolnikowi (nie dłużnikowi) ,zamiast sąsiadowi https://www.tvp.info/18375913/komornik-zabral-rolnikowi-ciagnik-za-dlugi-sasiada-zadne-wyjasnienia-go-nie-interesowaly -trzy miesiące bez pieniędzy. Bo komornik się pomylił http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/1,134263,20020663,trzy-miesiace-bez-pieniedzy-bo-komornik-sie-pomylil.html? disableRedirects=true -licytacja psa zajętego przez komornika https://natemat.pl/47473,pies-zajety-przez-komornika-czy-zwierze-moze-byc-elementem-splaty-dlugu-waszym-zdaniem I wiele wiele innych absurdalnych działań komorników --------------------------------- Uważaj także na użytkownika plastik 1989 ,ten swego czasu był moderatorem tego forum i przekazywał tajne informacje moderatorskie na temat reklamodawców ,wszelkich ustaleń i te z rozmów z prezesem portalu panem Dawidem na lewo i prawo ,mnie także je przekazywał ,ale zorientowałem się o co mu chodzi kiedy to chciał zakupić ode mnie kolumny głośnikowe za mniej niż połowę ceny katalogowej ,odmówiłem to teraz atakuje mnie i moje produkty . ---------------------------- A Twoje monobloki przyjdę zobaczyć ,z miłą chęcią posłuchać , zamienić kilka zdań bo to dla nas pasjonatów brzmienia ,słuchania muzyki COŚ nietuzinkowego .Gratuluję z góry taaakiego projektu .
  2. Adam tu podpisze się pod tym co napisał Paweł. Tylko złożenie do siebie pasujących urządzeń zapewni Ci bardzo dobre brzmienie i Twoje spostrzeżenia są bardzo trafne ,naprawdę słyszysz bardzo dobrze . Napisze iż SOL II z lekką nutką zaokrąglenia dźwięku połączony z zaokrąglonymi Dynaudio X14 daje wypadkową brzmienia po stronie zmiękczenia konturów. Paweł słuchając SOL II na szybkich i ultra konturowych Minas Anorach ( przeciwieństwo brzmienia Canto i Dynaudio ) usłyszał ja to także potwierdzam bardzo dobrego brzmienia . Różnicą w odbiorze SOL -a II są inne kolumny o inaczej rozłożonych akcentach szybkości i rytmiki. Dokładnie tak jest ,to informacja dla osób które chcą dokonać wyboru w ciemno .Czytajcie te pasujące połączenia sprzętu zwłaszcza kolumna - wzmacniacz ,ale zawsze zachęcam do posłuchania własnym przyrządem słuchu. YBA Heritage A100 nie słyszałem ,ale słyszałem Soul Note SA 300 w Rybniku w Uniwex z Minas Anorami i nie grało optymalnie ,ale ....zagrał z Minas Anorami Soul Note SA 710 ,moc : 2x10 W (8 Ω) !!!! Grał bliżej lampy ,przyjechał z nim nawet po 2 miesiącach mój kolega który ma kilka systemów grających i szukał do sypialni do cichego i średniego co do głośności słuchania i wybrał ten wzmacniacz z Minas Anorami Signature IV .Bardzo dobrze gra od niskich poziomów głośności ,jak ktoś nie słucha głośno wystarcza ten model . Adam jak widać każda kolumna musi trafić na swój wzmacniacz ,to jak z nami każdy chłop musi trafić na swoją babę i odwrotnie inaczej gryź się będą przez wspólne życie 🙂 Ale taka prawda ,analogia tu pasuje.
  3. To nie będzie połączenie wzorcowe . Minas Anor z SOL II to bardzo udany zestaw . SOL IV jest bardziej drapieżny ,techniczny ,szybki i wprawdzie wydajny ale do SOL -a IV co do jego charakteru widziałbym ciepłe bardziej zaokrąglone kolumny .
  4. Mam kilka płyt CD Antonio Forcione ,ale takiej nie mam ,czyli trzeba ją mieć 🙂 Lubię Antonio Forcione i realizacje tych nagrań są bardzo udane .
  5. Co do spraw dystrybucji i gwarancji : Wyłącznie sprzęt marki Cayin sprowadzany i dystrybuowany przez naszą firmę na teren kraju posiada oficjalną gwarancję .Serwisowany jest wg. ścisłej współpracy z marką Cayin. Nasz serwis posiada schematy serwisowe naszych urządzeń i dostęp do oryginalnych części zamiennych. Uściślę tylko numery seryjne produktów sprowadzonych przez nas posiadają gwarancję i bezpłatny serwis .Przekonało się o tym wielu użytkowników gdzie towar jest sprowadzony i posiada niewiadome pochodzenie .Często to produkty z rynku azjatyckiego gdzie zasilacze pracują na napięciu 220 V . Do serwisu płatnego przyjmiemy każde urządzenie Cayina i wydamy opinię oraz sprawdzimy skąd pochodzi dany egzemplarz. Dla potrzeb Europy napięcie zasilania wynosi 230 V co jak wiadomo we wzmacniaczu lampowym jest innym napięciem żarzenia lampy oraz innym napięciem anodowym. Nieprawidłowa praca i zużycie lamp w ma miejsce wówczas. Dodam iż fabryka Cayin produkuje pod wyłącznie zamówienie dystrybutora danego kraju ,na stanie magazynowym nie posiada egemplarzy na rynek europejski poza kilkoma wyjątkami w niedużej ilości .Reszta to wyłączne zamówienie danego dystrybutora .Dodam iż A55TP w nowej wersji produkowany jest wyłącznie dla nas .Model A70TMK2 to model produkowany WYŁĄCZNIE dla Studio16Hertz i nie można go spotkać na żadnym innym rynku sprzedażowym. Tyle technikaliów.
  6. Widzisz polemika z Tobą jest utrudniona ,zatem nie podejmuję się tego zadania na stałe. Wprawdzie posiadałeś najtańszy model MT-35 S i żaden inny ,ale czy brak brumienia był jedyną zaletą skoro posiadałeś nawet dwa egemplarze tego modelu . Przypomnę spotkanie u Rocha modelu A-55TP +Canto Grand +standów VAP . Niegdyś chwalił ,teraz mu się przewrócił obraz mojej osoby .I atak .A co . Paweł czy Ty jesteś zazdrosny ? o kogo ?
  7. https://en.cayin.cn/about?c=166 Żebyś szybciej znalazł tutaj masz kontakt do fabryki z trzema adresami .Możesz dzwonić rozmawiają po angielsku . To światowa korporacja zatem nie będziesz miał problemu .Jak wiesz produkcja w Cayin odbywa się nie tylko pod ich logo ale także dla firm amerykańskich ,japońskich ,europejskich ,oraz dla brandów kupionych przez Cayin . Niezawodność tej marki przecież poznałeś,oraz cicha praca i brak brumienia co nie jest tak oczywiste nawet w ultra drogich wzmacniaczach lampowych .McGyver miał KONDO to może Ci powiedzieć jak to jest z brumieniem. To tak przy okazji Ci pisze . Address: (Head Office): 9 Lianfa Road, Liangang Industrial Park, Shuanglin Zone,Zhuhai, Guangdong, China Tel:0756-3828711 Fax:0756-3828722 Post code:519015 Website:www.cayin.cn E-mail:[email protected](Marketing China) [email protected](Marketing International) [email protected](Technical Support)
  8. Już Tobie odpowiadam . Dystrybutor w kraju Polska sprzętu Traditional Audio Cayin jest firma Studio 16 Hertz . Dystrybucja sprzętu Personal Audio w kraju Polska - firma Audiomagic. Masz jakieś wątpliwości ? to napisz do fabryki Cayin z zapytaniem.
  9. Miło słyszeć ze podobał się produkt spod znaku 16Hz . Wprawdzie nie ma takiego monitora w ofercie ,ale jak pokazują przypadki ten i inne podobają się także produkty które powstały jako zlecenia indywidualne w ilości od 1 do kilku kompletów . A było ich sporo na przestrzeni dwudziestu kilku lat . Zawsze można nabyć taki produkt z rynku wtórnego ,choć sądzę że teraz Patryk nie będzie chciał sprzedać bo poczuł się dowartościowany komplementami o brzmieniu .Cieszy mnie też fakt że przywieziony wzmacniacz pasował pod kolumny ,odpowiednio je sterował i nadawał kolumnom barwę bo z tym jest różnie jak życie pokazuje . Życzę dalszego zadowolenia z brzmienia tych monitorów jak i pozdrawiam osłuchanego i mającego dobre przygotowanie muzaman-a ,bo jak to mówią nie staż 1 miesięczny na portalu go czyni . Z cyklu kolumny indywidualne ok.15 lat temu w garażu wystrugałem takie kolumny poniżej . W przyszłym roku przygotujemy monitory na Scan Speakach z korektorem fazy takim samym jak poniżej Usher w ilości 5 kpl ,wszystkie w klonie naturalnym z maskownicami na magnesy dopasowane do ścięć bocznych kolumny . Będzie to monitor do mniejszych pomieszczeń ale bardzo muzykalny ,bardzo barwny .Nagłośni nieduże pomieszczenia do 15m2 max.
  10. Canto Grand w białym półmacie. Na życzenie naszego kolegi jadą za granicę kraju Canto Grandy w białej satynie z białymi maskownicami .Maskownice do białych kolumn mamy srebrne ,białe i czarne ,tym razem zostały wybrane białe. Kolumny te będą mało audiofilsko wisieć na ścianie .Uchwytowanie za pomocą holenderskiego Vogelsa .Uchwyt jest duży ,a blacha montażowa spora 150 mm długości montowana na tylnej ściance nad terminalem .Będzie możliwość skierowania kolumn w dowolną stronę ,pochylenie jej ,dogięcie do środka .
  11. Ja słuchalem wszystkich modeli Haiku które wystawione były w Audio ON w Czechowicach Dziedzicach kilka miesięcy temu. Hybrydy, tranzystory ,lampy w SE i PSE. SOL II zrobił na mnie najwieksze wrażenie ,SOL I zbyt miękki i gęsty -tu widzialbym szybkie, jasne kolumny z ograniczonym ilościowo basem ,SOL IV mocny ,dynamiczny i bardziej jaskrawy .Z tego co wiem o ile się nie mylę to zakupił go klient pod nasze monitory PLANUS (iluminatory) ,zastąpił udanego Baltlaba Epoca III i zagrało to bardzo dobrze ,a przywołany SOL II słuchalem na Canto Grand New które prezentują się w Audio ON i ten wzmak zagrał kompletnie ,wszystko jak trzeba rześko ,żwawo ,dynamicznie i melodyjnie ,dobre tempo i ładna barwa .W 100% się zgadzam ,ten wzmak w dobrym towarzystwie gra !!! Dobry wzmacniacz zawsze się obroni i jak widać nie musi być to lampa ,choć ...... takich donrych tranzystorówców jest mało ,oj mało .
  12. Sposobów na dobre brzmienie z celulozy jest kilka .Producentów także jest wielu .Sam głośnik z jego potencjalnie dobrym brzmieniem musi pasować do innego głośnika w aplikacji kolumny a ta dobrze jak jest zestawiona z dobrą pasującą do niej elektroniką . Celulozowo-węglowe ScanSpeaki to stare jak świat bardzo dobre przetworniki a było ich sporo odmian jak m.inn. 18W8545, 8545, 4545 na karkasach kaptonowych ,aluminiowych i z włókna szklanego , wersje 18W8535 , 4535 i pochodne wersji z 38mm cewką z racji mniejszej masy układu drgającego grają lepiej środkiem i taki też mamy w Credo D400 w wersji 4 ohm. W starszych CREDO 1 mieliśmy 18W8535. W pokoju Haiku były kollumny na 20cm Tonsilu jeszcze oryginalnym z kopułką ARN Tesla. I brzmiało bardzo dobrze z pojedynczą lampką EL34 . Dobra stara polska celuloza . JBL K2 nie słuchałem ,ale bym posłuchał to uznana kolumna ,nie posiada jej dystrybutor obecnie , moze keidyś udałoby się ją pożyczyć i zademonstrować publicznie na jakiejs prezentacji . Przybył by też handlowiec znamy się dobrze . W CREDO D400 tylko jeden przetwornik jest z domieszką włókna węglowego średniotonowy 18W4545 (4 ohm) . Średnica jest naturalna ,spokojna, taka po cieplejszej stronie .Arcada to sporo żywsze granie energiczne ,bliższe w stronę sluchacza ,plany są wielowarstwowe ,ta średnica z Arcady (10,5 grama układu drgającego i 133cm2 powierzchni membrany ) jest bardziej angażująca. Projekt Credo jest kolumną ktorą wytwarzamy na zamówienie ,Arcada 2,5 . 3,5 jest zawsze w ofercie bo to nasz motor napędowy na nie stawiamy ,to szybkie kolumny świetnie grające środkiem ,energetyczne basem ,zwinne ,nie ociężałe stąd klasyka gra bardzo dobrze , całość na ScanSpeakach ale brzmienie nieScanspeak-owe nie wolne jak stare Ariesy na ILuminatorach ,nie wolne jak Credo R150 , D400-choć te duzo lepsze od Ariesa i Ariesa Plus Z wolnymi kolumnami się już pozegnaliśmy . Arcada to energia i barwa dlatego tutaj stawiamy na wzmacniacze barwne zarówno lampowe jak i tranzystorowe . Wiesz ,takie kolumny Ci wyszły i tak Ci te kolumny zagraly. Jak widzisz głośnik to jak element sklądowy potrawy ,kucharzy jest wielu a efekty różne. Głośniki 21W8555 na rynku wystepują przynajmniej w 3 odmianach 21W8555, 21W8555-01 ,21W8555-10 ,juz nie podaję specjalnych wersji . Te 3 wymienione grają w różnych litrażach co do swoich możliwosci brzmieniowych. Typ głośnika +komora+rodzaj wytłumiania +strojenie portem +strojenie elektryczne +rodzaj obudowy +aplikacja z pozostałymi głośnikami daje dopiero obraz kolumny . Twój kolega z klubu po odsłuchu Credo D400 napisał: "Największe wrażenie zrobiły na mnie kolumny S16HZ Credo d400, byłem u kolegi pod Rzeszowem by ich posłuchać." Więc jak sam widzisz kolumna kolumnie nierówna nawet jeśli posiada podobny głośnik . Dodam ze sluchał tych kolumn na monoblokach lampowych i szybkość basu bardzo dobra . Oczywiście lampy to tetrody strumieniowe czyli przeciwienstwo triody. Jedna ważna uwaga wszystkie wersje 21W8555 to nie węglowe głośniki ,pomarszczenia są charakterystyczne aby nawiązać wizualnie do węgłowek 18-centymetrowych .To sztywna celuloza HPC . Pasjonat konstruowania powinien znać na pamięć wywiady dostepne w sieci z konstruktorem tego głośnika Lars-em który stworzył ten głośnik i jego odmiany . W zaŁ CREDO 1 z 2004 roku . Ten egzemplarz 4 lata później ,pierwsze były mahoniowe ,kto pamięta spotkanie w Puzonie w 20004 roku tam były prezentowane. Kawałek już czasu .W roli tweetera D260 ESOTEC. Z grubsza na tym bym zakończył rozmowę o głośnikach w tym klubie ,a przeszedł do zestawień kolumn, tu się możemy wymieniać kompletnymi informacjami o polecanych urządzeniach do konkretnego modelu kolumn.
  13. To kolumna kolegi konstruktor testował klasyczne 17-tki C173-6-191 i wybrał 15-tkę .Dla jego potrzeb projektowych kolumna ta zagrała najkorzystniej wraz z C22-6-221 .Wiem że u Ciebie jest typ C173-6-090 ,nie testowałem, nie porównywałem , za to silne pole w szczelinie i lekkie zmiany membrany cena zbyt wysoka ,mozliwe że warta ceny, ale napiszę nie aplikuję accutonów na codzień ,nie są w moim katalogu kolumn, doceniam dobre zestawienie na accutonach .A w kwestii brzmienia wolę accutony niż przecietnie brzmiącą celulozę ,wolę metalową kopułkę wysokotonową niż kiepskie tekstylne .Ale najlepsze tekstylne i najlepsze celulozowe głośniki i mieszanki z celulozy są dla mnie najprawdziwsze ,dziś mamy czasy (ostatnie 30 lat) gdzie potrafi dobry dostawca zapewnić wiele cech tłumienia, nasączenia celulozy tak aby brzmienie było najprawdziwsze ,zresztą zwykle stare głosniki brzmialy pod tym kątem najlepiej ,zobacz na LivingVoice IBX-R2, technologia sprzed wielu dekad i gra ,zobacz na AudioNote AN-K ,również technologia sprzed dekad i muzyka płynie .Nie mówię że to doskonałe kolumny ale jest w nich barwa mozna sluchać godzinami . Wiele kolumn słyszałeś i wielu opiniach jestem zgodny z Tobą ,zwłaszcza tych kolumn grających za kotarą , czytam czasem forum, dla mnie to nie wyścigi ,sądzę ze kiedyś możnaby zorganizować spotkanie aby posłuchać gdzieś w środku Polski z dobrym dojazdem Twoich kolumn, są napewno ciekawe konstrukcyjnie .Ja nie jestem do niczego uprzedzony ,dla mnie to forma koleżeńskiego poszerzenia horyzontów ,piszę to z zamiarami zupełnie neutralnymi. Byłem u Grzegorza raz kiedy jechałem przejazdem .Jeżeli Grzegorz Was zaprosi warto posłuchać muzyki u niego ,naprawdę w dobrym wydaniu muzyka płynie .Chce się słuchać i to każdego materiału muzycznego od lekkiej i porzyjemniej do Metalic'i.
  14. Wiesz ja oceniam brzmienie kolumn a nie samych głośników. Oczywiście ceramiki Accutona mają wspólny mianownik co do brzmienia bardziej zacieśniony wokół tej technologii i z pewnością kilka kolumn które u mnie gościły miały podobne brzmienie ,ale nie takie same , piszę tu o kolumnach w całości na Accutonach i gdyby były tak doskonałe to tylko takie kolumny byłyby w naszej ofercie ,a jak widzisz nie ma żadnej poza zleceniami indywidualnymi a to też żadkość u nas. Nie oznacza to że Accutony są złe,mogą się podobać i ja to rozumiem ,gościły u mnie kolumny szweckiej firmy ,polskiej i nasze . Moze się podobać dość zwarty dźwięk ,zwłaszcza dół jest szybki ,zwarty ,nie jest to bas rozlazły ,zwykle nie dudni ,jest duzo emocji na srodku ,jest detaliczność na samym szczycie , zwłaszcza miotełki instrumentów perkusyjnych brzmią rozdzielczo i metalicznie w swojej prawdzie (dotyczy to tweeterów standardowych jak i cell, te dugie są bardziej napowietrzone ).Scena też się rysuje dobrze.To się moze ludziom podobać ogólnie to bezpieczne granie wbrew temu co piszą ,ale jak mi zagrał akordeon z płyty Pata Methemego Secret Story to wyłączam takie granie.Jest nienaturalnie .Ogólnie barwy są nieco przekłamane . Wszystko jest kwestią przyzwyczajenia ,ale też sprzętu towarzyszącego ,wiekszosć userów z forum nie dysponuje wyrafinowaną elektroniką ,nikogo nie dyskredytuję ,warto przekonać się co dane kolumny potrafią z czymś lepszym po prostu . Celowo nie pisze o kolumnach gdzie bas gra z Etona Hex,takich kolumn jest i było wiele na rynku ,tu jest osobna historia .Aplikowałem 8 cali Etona HEX ,ale Twojego 12 cali nigdy stąd nie wiem jak to brzmi ,może znakomicie .8 cali nie gra dobrze , Twój może być inny . Co do celulozy rozstrzal brzmienia jest kosmiczny .Jako ze oceniam kolumny nie głośniki to w skrócie napiszę o głośnikach ,kolumny sobie znajdźcie ,kto z branzy śledzi przynajmniej 20 lat do tyłu firmy i modele ..Kiepsko brzmi celuloza z takich głośników jak Vifa Premium Line PL18WO ,PL14 WO (są reaktywowane na zamóienie przez ScanSpeaka) ,Seas ER18,ER15 , VIFA BC18-ale to chińczyk , TC18 -bardzo dobrze bo to Kurt Muller, Nie przepadam za Satori MR16, MW16 -mial byc świetny jest średni mało nasycony ,no i wiadomo Revelatory 15,18 cm niby grają średnicą niby nie wkurza srodek ale emocji brak ,a po godzinie trzeba wyjść na spacer :-) Ale powiadam każdy ma swój hajend ,niczego nie trzeba udowadniać ,czasem jest tak że to co u mnie zagra u innego nie musi . Akustyka +elektronika+kolumny + preferencje słuchacza to się równa zadowoleniu słuchacza. Na koniec tylko wpomnę o kolumnach mojego kolegi które są na accutonach +lampa GM70 ale zupelnie inna brzmieniowo niż Amplifon SET 42 pomimo tej samej lampy w secie ,do tego CD AudioNote serii 3 ,(starej serii 3) i ten dźwięk mi się podoba. To jedne z nielicznych accutonów w tej aplikacji całego systemu gdzie mi się to zestawienie podoba .
  15. Dzień Dobry Panowie , Pobory prądu są zawyżone ,podane zwykle maksymalne wartości ,jak sami widzicie realne pobór urządzeń jest realnie mały . 1 KWh kosztuje średnio 0,49 złotych ,czasem 0,59 ,a nocna jak ktoś ma 0,18 -0,25 złotego ,czyli gdyby sprzęt zużywał 1000 Watt (ok.8x więcej niż lampa CS88A ) to godzina kosztowała by Was 0,18-0,59 złotego ,ale zużywa 6- 8x mniej wiec słuchanie za grosze -dosłownie . Co do modelu CS120SA to on pracuje w klasie AB .Poprzednik czyli model A-265Ai pracował tylko w klasie A i zużywal prądu wiecej . LO PWR -oznacza że końcówka mocy 4 pary silnych tranzystorów V MOS sterowana jest napięciem ok.34 volt . HI PWR -oznacza że końcówka mocy sterowana jest napięciem ok.60 volt . To czysto aspekty techniczne ,zawiaduje tym procesor uruchamiany z przekaźnika. Z chęcią bym go też skonfrontował z CS 845 A NO gra trzeba przyznać .Wzmacniacz do szybkiej efektywnej i barwnej kolumny jak Arcada 2,5 , 3,5 , Ethosa też steruje . Nie ma teoretyzować , zabierz kiedyś swoje kolumny i sam się przekonasz czy do accutonów lampa pasuje czy nie i na jakim poziomie to zagra .W zasadzie bardziej tu pasuje pytanie czy do kolumny konkretnej marki zestrojonej wg.konstruktora pasuje takie urządzenie .Kolumna kolumnie nierówna nawet jeśli jest na accutonach .Niedawno mieliśmy rynkowe kolumny w całości na accutonach ,ale też takie w tym nasze na 8 cali HEX Eton + 6,5 cala i tweeter accutona ,coś podobnego do Twojej kolumny z mniejszym basowcem. Realne zestawienie wiele może powiedzieć o brzmieniu takiego zestawu .
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.