Jump to content

Studio16Hertz

Branża
  • Content Count

    1009
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1047 Audioholik

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To wszystko zależy od samego zainteresowanego . Model A-55TP to mocny i dosyć muzykalny wzmacniacz ,w dodatku bardzo uniwersalny .Można nie dokładać do tego interesu bo A-55TP to równo grający wzmacniacz .Inaczej jest z CS-55A ten jest bardziej wyrywny w brzmieniu i trzeba go spasować z odpowiednimi kolumnami ,czy odtwarzaczem .Na nim tez można zbudować dobry system lecz wymaga więcej uwagi ,np GATO M15 dobrze z nim grają . DO A-55TP większość rozsądnie zbudowanych kolumn brzmi dobrze i bardzo dobrze ,a jego dynamika jest imponująca .Premium Sound podłączał do niego Sounddeco F3 a tam siedzą dwa 22cm basowce od SB Acoustic.
  2. To Ci nic nie da gdy pójdziesz do sklepu i posłuchasz dowolnej lampy . Zmieniając pytanie to tak jakbyś poszedł do sklepu i zapytał jak brzmi tranzystor ,chcesz posłuchać .Sprzedawca podłączy Ci amplituner Marantza , Krella, Marka Levinsona , Atolla i Sugdena - każdy gra inaczej i jaki z tego wniosek ? żaden ,albo jeden że każdy wzmacniacz tranzystorowy gra różnie w zależności od pomysłu,techniki ,budowy itd. To samo jest z lampami ,w zależności od rozwiązań konstrukcyjnych ,rodzaju lamp, jakości podzespołów w tym transformatorów głośnikowych każdy taki wzmacniacz brzmi różnie . Ogólnie rzecz biorąc łatwiej w dobrym brzmieniu zrobić to na lampie niż tranzystorze ,choć są wyjątki od tej reguły. I konkludując dobry wzmacniacz lampowy ma wszystkie cechy dobrego tranzystora a całościowo zabrzmi od niego lepiej .
  3. CD-15 B to już staruszek ,w dodatku to model bez lamp. Z wyjściem lampowym to CDT-15B. Trudno dostępne części są już od strony serwisowej . Warto zainteresować się CD-50T -ten model dedykowany jest do wzmacniacza A-55TP ,to samo wzornictwo z lampą 12AU7 na przetwornikach PCM 1732. Ciekawy jest też CD-11 T z dwoma lampami 12AU7 ,posiada wyjścia zbalansowane XLR oprócz klasycznych cinch .
  4. Są,tylko muszę podzielić 7,5 megowy plik i wrzucę go .Na razie z zewnątrz
  5. Gato FM- 8 posiadają 5 calowy głośnik mid-bas , to model SB Acoustic 5" SB15NRXC30-4 ,średnica kosza 150mm, nie licząc pierścieni zewnętrznych . http://www.sbacoustics.com/index.php/products/midwoofers/nrx/5-sb15nrxc30-4/ https://www.gato-audio.com/downloads/GAFM-8MAN1,0_1702.pdf https://www.blackdotaudio.eu/glosnik-sb-acoustics-sb15nrxc30-4-6-p-625.html Większe FM-15 posiadają 6 calowy głośnik mid-bas ,to model SB Acoustic 6” SB17NRXC35-4,średnica kosza 171mm ,nie licząc pierścieni zewnętrznych . https://www.poweraudio.pl/sb-acoustics-sb17nrxc35-4-6-p-3276.html https://www.gato-audio.com/downloads/GAFM-15MAN1,0_1702.pdf Obie wyposażone są w głośnik wysoko tonowy pierścieniowy SB Acoustic SB29RDC-C000-4 http://www.sbacoustics.com/index.php/products/tweeters/ring-dome/sb29rdc-c000-4/ https://www.blackdotaudio.eu/glosnik-sb-acoustics-sb29rdc-c000-4-p-121.html
  6. Robert sprawa jest niby prosta ,jeżeli regulacja głośności w DAC-u podlączona do wzmacniacza Cayin A70TMK2 gra nie gorzej a nawet lepiej niż przez wejście liniowe to nie ma problemu z takim podlączeniem i używaniem A70 jako końcowki mocy .Problemem jest fakt że większość tego typu DAC-ów z regulacją głośności lepiej nie brzmi w ten sposób ,a podczas regulacji glośności w DAC-u są dodatkowe efekty (szumy ,trzaski).Trzeba sprawdzić każdy taki DAC indywidualnie . Na pewno dcs takich problemow nie ma bo sam sprawdzalem,poza tym system brzmiał lepiej kiedy wpinałem dcs-a Debussiego do A70 TMK2 i CS88A do wejść PRE IN czyli wzmacniacze grały jako końcówki mocy . To połączenie polecam z tym DACiem.
  7. Panowie dołączać do grupy ,ja do Was też jak najszybciej dołączę 🙂
  8. Tomek wiesz że ja nie reaguję na zaczepki kolegów z obu forów dyskusyjnych , gwarantuję że w moim towarzystwie nie pozwolę na docinki pod Twoim adresem ,znam Cię tylko od tej bardzo dobrej strony ,sam zresztą wiesz bo kilkakrotnie rozmawialiśmy o tym . Te sprawy które dotyczą wszystkiego innego tylko nie sprzętu i muzyki mnie nie interesują . Bliżej tej prawdziwej wiosny możemy się wybrać na odsłuch .Ten model dostępny też będzie w Kutnie w sklepie który otwierać się będzie za pewien czas . Tylko nie na dworcu w Kutnie jak śpiewał Kazik 🙂
  9. Witaj Tomek , Miło Cię słyszeć ! Wiesz co to spore kolumny bardzo słusznej j wagi ,nie są zbyt często przewożone , ale nie widzę problemu abyś kiedyś do mnie podskoczył i pojedziemy ich posłuchać do centralnej Polski razem .Swój piec jak najbardziej zabierz bo darzę go szacunkiem ,zobaczymy czy da radę tym kolumnom. Ja mam 29m2 pokoju wiec nie za dużo dla tych kolumn.Tutaj co najwyżej "małych Ethosów" można posłuchać . pzdr.serdecznie .
  10. To prawda . Kompletny system pokaże największe możliwości i należy go oceniać w całości .Rozczłonkowanie kolumn, wzmacniacza ,kabli ,źródła powoduje iż tak naprawdę niewiadomo co oceniamy . Dlatego często słuchając zestawu właściciela jestem w stanie ocenić jego zaangażowanie ,czas temu poświecony i etap na którym jest on sam. Gdy się włoży dużo serca w to co się robi finalnie wychodzi ciekawe brzmienie z tych przecież rożnych klockow audio jakie mamy przynajmniej w Polsce . A i sam przy tym zdobywam cenne doświadczenie.
  11. Witam mojego serdecznego kolegę :-) a Robert my rozumiemy się bez słów :-) Proszę o zdjęcie kobietki na obcasach :-) znaczy się kolumny głośnikowej smukłej i zgrabnej ,chyba mamy ten sam gust nawet dwojako czytając taki post :-) Mi to brzmienie u Ciebie bardzo się podoba ,mówię tutaj o drugiej wizycie kiedy to proces wygrzewania kolumn był w zaawansowanej postaci . Bardzo dobrze wzmak steruje tymi kolumnami a dopełnia to cedek Naima CD5X. Już to pisałem to po prostu pasujące dwa klocki niczym wysokie obcasy do smukłej sylwetki kobiety. Tematu Magico tu nie ma ,jednym zdaniem napiszę widziałbym do nich Musicala Fidelity, Lebena CS-300F , może Ayona Sparka czy Phasta na lampie 6C33 . Arcady 2,5 czy Arcady 3,5 to świetne kolumny ale nie wszędzie i nie z każdym sprzętem a na pewno nie w każdej akustyce grają świetnie to normalne ,ale ostatnimi czasy wstawione zostały do bardzo trudnego pokoju w stolicy kraju gdzie grać nie chciały Ethosy i Calidy (pozdrowienia dla Przemka ),a tu mniejsze Arcady 2,5 zagrały z werwą i sporą dynamiką co mnie mocno zdziwiło bo ustawione niedaleko ścian bocznych i tylnej .Grały bardzo dobrze .
  12. Ciężkie te Audio i audio zabawy gdy większość ludzi nie wie kto i dla kogo i za ile produkuje pod okreslonym brandem urządzenia . Dlatego rozumiem że trudno takie informacje wyczytać ,bo niby gdzie ,dlatego słuchać ,sluchać i zdać się na swoje uszy bo sprzęt i tak się kupuje dla siebie wyłącznie . Duze firmy będą grać metką ,małe szukają klienta przede wszystkim na odsluch . A brzmienie będzie w różnych systemach także i tych metkowych .Słuchałem wielu zagranicznych kolumn nieznanych szeroko na forach a brzmią świetnie .
  13. Dziękuję za mile słowa ,z wzajemnością oczywiście rozmawiam gdy poziom dyskucji nie staje się atakiem personalnym ,bądź gdy ktoś nie utożsamia się ze swoim sprzętem na życie lub smierć. Wiele firm posiada pomysl na brzmienie i taki zawsze pochwalam ,sam czytam wiele co wokół firm zagranicznych się dzieje . Harbeth od zawsze mial swój pomysł na brzmienie ,tego nigdy nie lekceważyłem, dotyczy to głośnikow radialnych na średnicy i tu w tym zakresie wyznacza wysoki poziom czasem niedostępny dla konkurencji .To samo tyczy Linna, Naima ,czy Lebena ,może ktoś pisać że ceny wysokie ,ze flat cap za drogi ,ale odpowiadam skuteczny ,a z Chinami nie ma co konkurować każdy polegnie w wielkoseryjnej produkcji ,trzeba mieć pomysł i tu ten pomysl widzę , przywołany niedawno przede mnie CD5X Naima w systemie z Cayinem A70T i Arcadami 3,5 zagrał bardzo dobrze ,jego atuty dynamiczne i schludność grania na wysokim poziomie . Interesu tu nie mam najmniejszego aby o tych metkach wspominać ,a wspominam bo po prostu grają . Leben 300F ponad rok temu u mnie gościł i od pierwszych chwil słychać było potencjal,należalo tylko szczuplej ,precyzyjniej bas zestroić w kolumnach i podać odważniej górę pasma ale srednica gdyby byla zła nic by się nie dało zrobić ,a była bardzo dobra i komplet ktory zmontowaliśmy klientowi zagrał na wysokim poziomie . Jest wiele przyzwoitych produktow na rynku polskim ale są te z których ulepić system jest trudno bo brak w nich potencjału.
  14. Panowie piszcie w zakładce Yamahy jakie to cudowne urządzenia AS-3000, 2000, 2100 ja Wam tam nie będę przeszkadzal ani też nie mam zamiaru dyskredytować posiadaczy ani dystrybutora że ma słabe brzmienie .Klient który był na prezentacji przyjechał z kolumnami B&W a drugi z Vienna Acoustic ,czyli sprzęt od jednego dystrybutora polecany i chwalony . A tu podłaczaliśmy jeszcze Dynaudio DM3/7, Focus 260 , Sonus Faber Minima (pierwsza wersja) ,B&W CDM1, Xavian XN250 . Brzmienie nowej Yamahay to takie podobne jak Marantza SM17 ktorego kupil kiedyś moj kolega w ciemno ,jałowe,bezplciowe ,bezbarwne. Dodam że tu jeszcze podlączalismy starą Yamahę A-1000 ,oraz Yamahę DSP A1 ,DSP A2 i te urządzenia deklasują te nowe . Zresztą DSP A1, A2 mają energię ,dynamike i grają gładko ,to też nie sprzęt moich marzeń ale przynajmniej ma energię i słucha się przyzwoicie . Nie wspomnę nawet o jakosci preampu gramofonowego wbudowanego w model 2100 ,podlączony zewnętrzny tani NAD PP2 czy Cambodza CP1 LEJE ten na pysk. Brzmienie znajdziecie prędzej w Cyrusie, Creeku ,starym Krellu, strej Yamasze, starym Harmanie .Pochwaliłbym gdyby to gralo ale nie gra ,tzn.gra ale dla pasjonata życia w tym niewiele . Ale wygląd AS3000 ,2000 calej tej serii perfekcyjny ,jakośc wykonania i wykonczenia detali perfekcyjna . Design nawiązujący do wspanialych lat 70 znakomity -tu podpisuję się w całości ,brawo za ten styl.
  15. Prawda ,literówka drobna się wkradła :-) Jak już o nim to pamiętam minę sympatycznego Pana który przywiózł Yamahę AS-3000 i owego Lebena CS-300F i sam sobie odpowiedział co warta jest Yamaha na tle skromniutkiej lampki bo jej gabaryt sporo mniejszy od AS 3000. A testy na 5 -6 parach kolumn nie tylko naszych . Lampa to brzmienie i tylko inna lampa może być lepsza od tej pierwszej :-) A kolumny stworzyliśmy specjalne pod Lebena CS-300F i zagrało świetnie ,to specjalna wersja Arcada 3.0 czyli 3 drożna na jednym revelatorze scanspeaka na basie 18W w wersji 4 ohm. Tylko z myślą o Lebenie CS-300F.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.