Jump to content

marslo

Użytkownicy
  • Content Count

    5033
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

marslo last won the day on October 29 2015

marslo had the most liked content!

Community Reputation

1033 Audioholik

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Winyl:) Co do plikow to bardzo goracym tematem na forach jest serwer ze Sound Galleries z Monako polaczony z nowym Dakiem T+A DAC 8, ten serwer ma HQ Player i wszysko transkoduje do DSD 512, super zegary i zasilanie, selekcjonwane czesci. Cena w Erupie 16 k euro z Vat. Jak ich odzwiedzalem w ubr , planowali 10 k euro, ale potem koszty znaczaco rosly, robi przy tym m inn Jussi z Finlandii ,spec od kodowania i sonaro wojskowych, ma podobno wybitnie czuly sluch. Strasznie cmokaja nad tym serwerem, ja jakos jestem sceptyczny na transkodowanie wszystkiego do DSD, wole natywne granie, jak zapisane. Tak czy inaczej ,jak bedzie okazja porownam ten serwer do W20. Sami tworcy twierdza, ze jest znaczaco lepszy. Tu masz czytanke : http://www.computeraudiophile.com/f10-music-servers/sound-galleries-music-server-25805/index7.html
  2. Marcin Nie chce sie pastwic nad poziomem tego kolegi, informuje tylko ,ze juz tu nie bedzie szkodzil.
  3. Na pewno sie lepiej znasz na Transparentach ode mnie , co do tego nie mam watpliwosci. Na kartonie jest napis: Transparent Powerlink MM, to byl wtedy topowy i najdrozszy model zasilajacych tej firmy, powyzej serii XL. Kupione u Darka Blachnio. Patrzylem przed chwila w cennik HiFi club , nadal model Powerlink, tylko MM2 jest najdrozszy w oferciez 8800 pln. Seria XL zniknela, zamiast tego jest Reference, dwa razy tanszy. Ale to jest cennik 2015. Chyba topowy teraz jest Opus z chora cena, na stronie amerykanskiej Transparenta widzialem ,ze seria XL wrocila, nie ma za to serii MM, ktora chyba zastapila wlasnie seria Opus. Na marginesie, bardzo komplikuja te nazwy, trudno sie polapac.
  4. Tak, nazwa jest b. dluga, to jest Reference MM link , pierwsza iteracja. Teraz jest juz druga , jesli nie trzecia seria MM link, prawda?
  5. Nie pisalem o braku szczegolow tylko nieco nizszej przezroczystosci na tle topowych Acro, oczywiscie na moj gust i w moim systemie. Moze dluzsze sluchanie by to zmienilo. Z acro to byla milosc od pierwszego wejrzenia:) Ja jestem raczej zwolennikiem strojenia kablami i tweakami tak dlugo az barwa i namacalnosc mnie zadowola. Same Acro mi sie nie podobaly, zakladam ,ze podobnie bedzie z innymi markami. Kazdy ma swoja droge . Lubie te zabawe ze strojeniem systemu powolutku, malymi krokami, duzych zmian sie boje. Nie moglbym zmienic z dnia na dzien calego zasilania, moja listwa , kabel do niej i gniazdo ma tam rowniez duzy wplyw. Nawet kabel uziemiajacy do Minimusa potrafil mnie draznic, albo ethernetowy do gniazdka w scianie:) No i ja mam jeszcze dodatkowe 2 kable do kolumn z b.szczegolowymi Oyaide serii 004. Duzo drobnych elementow stroi u mnie dzwiek, poki co jestem b. happy, nie ciagnie mnie do zmian. Ciekaw jestem co Marcin wybierze.
  6. Ja mysle, ze Ty Jarek preferujesz nasycone i dosyc cieple granie, stad zamilowanie do Siltecha, wybor Lumina i Acccordo mi to uswiadomil. U mnie Siltech to bylo za duzo ciepla, wole wiecej transparencji. No i topowe Sltechy to najdrozsza opcja jednak, chociaz zaleznie od gustu i reszty toru moze byc najlepszym wyborem.
  7. Mam od wielu lat Transprenta MM link piewszej serii, dalem do niego topowe Oyaide F1/M1e i do mojego wzmacniacza nic lepiej dotad nie pasowalo, juz nie szukam. Lepsze jest wrogiem dobrego podobno:) Cenowo ten komplet to bylo cos ok 8 k pln i chyba byloby trudne do pobicia za te pieniadze. Probowalem Acro 9500 do wzmaka, ale Transparent ma wiecej powera, Acro finezji. Za to topowe Oyaide rozciagnely pasmo Transparenta i go " uszczegolowily" , nabral szlachetnosci. Wygrzewalo sie dlugo, na poczatku bas szalal nieujarzmiony, ale ulozyl sie. Kupilem tego Teansparenta jak mialem Arc ref8 bo pisali na audiogonie ,ze to super synergia . Mi sie takie amerykanskie granie nie podobalo, dalem wiec acro do zrodla i Transparenta do wzmaka i to bylo bingo.
  8. Ja ostatnio wpialem acro 9500 do zasilacza phono stage i od tego czasu chyba stawiam dzwiek winyla na pierwszym miejscu w swoim systemie. Phono jest na tranzystorach i do wzmaka SET i tub tak jest chyba najlepiej. Pewnosci 100 % nie mam, , wiele zalezy od nqgrania i mojej wrazliwosci w dany dzien. Troche to mi sie to wydawalo przesadne, bo phono stage ma detal 5 k GBP , ale w polaczeniu z Shelter Harmony Acro 9500 dal dzwiek tak wypelniony a jednoczesnie transparentny , pelny mikro detali, ze az sie buzia smieje. Za to do lampiego Big 7 na Duelundach Copper Pio wole jasniejszy acro 7300, 9500 to bylo za duzo basu i ciepla. Przepinam wiec acro 9500 raz do phono stage , raz do Fontanny, do ktorej 9500 pasuje rewelacyjnie. Moze Milion bylby jeszcze lepszy, ale podobnie jak u Demiurga cena jest trudna do zaakceptowania. Tak ze Acro 9500 u mnie jest dobry zarowno do zrodla cyfrowego , jak i analogowego. Genralnie Acro 9500 do jasniejszej lampy i dobrego trana to jest najlepsza synergia wg moich doswiadczen.
  9. Zajrzyj wiec na grupe. W tym tygodniu wpadam , na bank, sciegno mi sie goi:) Termin na mail? Mam b. podobnie- dol to oddzielne moduly basowe tzw short basshorn, wzmaki w klasie D 1000W z firmowym DSp, srednie i wyoskie to tuby, srednia tuba bez zwrotki prosto z zaciskow wzmaka do zaciskow drivera tuby. Efektywnosci ca 108 dB .
  10. Nie , to sprawa z modem i adminami, nie chce tego ciagnac, moreno.
  11. Moreno, To byla sprawa salonikowa i dyskusja na priv, dostalem bana na 2 mce do 10 lipca, ktos teraz zdjal , nie chce rozdrapywac rany:) Co do klasy D to mam kilka juz miesiecy doswiadczen u siebie w domu i kilkaset godzin sluchania i moge powiedziec - tak, klasa D na bas i DSP to jest dobry kierunek mz.
  12. Przeciez tu jest grupa wszystkowiedzacych, oni nie dyskutuja , tylko pouczaja i udzielaja polajanek. Oraz decyduja kto jest lepszym audiofilem , a kto gorszym. O juz moge pisac, ktos mi bana zdjal, a to niespodzianka... W temacie mialem trany i lampy, zgadzam sie ,ze trzeba inaczej budowac tory i tak jak pisal Bobsapp, ich ocena wynika czesto z odmiennej wrazliwsoci i rodzaju sluchanej muzy, oczywiscie mz. Slyszalem wybitne trany i wybitne lampy. Kwestia pozostaje co dla kogo znaczy " wybitne". Dla mnie najbqrdziej liczy sie namacalnosc dzwieku, dajaca ulude dzwieku live. Pozostale parametry musza byc na poziomie, ale jak nie ma namacalnosci, tego wrazenia muzykow w pokoju, to nie ma mowy o hiendzie. Do moich kolumn zdecydowanie lampa, ale do tradycyjnych to juz roznie moze byc. Klasa D , do ktorej bylem uprzedzony doskonale sie sprawdza na basie, a firmowy DSP z zaawnasowana regulacja to PRZELOM , oczywiscie u mnie.
  13. marslo

    Roon

    Na pewno nie byloby tego wpisu, w zamian za to ktos odpowiedzialby merytorycznie . Skrot myslowy, udajesz , ze nie rozumiesz, czy naprawde nie lapiesz ? Dyskusja sprowadza sie do w sumie malo znaczacej dla tematu watku kwestii nazewnictwa over i up samplingu, ktore Elb proponuje polaczyc mianem resamplingu. Dla mnie ok, sadze , ze obie strony zarysowaly stanowiska, idzmy dalej.
  14. marslo

    Roon

    Dyskusja jest merytoryczna i na wysokim poziomie dla mnie, laika. Wywod nirvany do mnie przemawia bardziej poki co. Kolega jest wyksztalconym specjalista w tej dziedzinie? Zasadnicza dla mnie kwestia pozostaje jak te up czy over samplingi wplywaja na jakosc dzwieku? Pozostaje przy zalozeniu, ze im mniej , tym lepiej. Manipulacja sygnalu do czasu zapisu - ok. Przy odtwarzaniu- prosto i porzadnie, bez nadmiaru tych komputerowych wodotryskow. Oczywiscie caly czas pamietajac, ze moge sie b.mylic. Co do przeniesienia watku do zakladki pc audio to uwazam to za wyraz uprzedzen i poddania sie presji czesci uzytkownikow, dzis cala muza jest rejestrowana i odtwarzana przy wykorzystaniu techniki cyfrowej, rowniez ta najlepsza, czyli hiendowa. Elb , w zwiazku z tym mala sugestia- nastepny raz zaloz watek w saloniku, tam Cie nikt nie bedzie trollowal.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.