Jump to content

marslo

Użytkownicy
  • Content Count

    5033
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

marslo last won the day on October 29 2015

marslo had the most liked content!

Community Reputation

1033 Audioholik

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Winyl:) Co do plikow to bardzo goracym tematem na forach jest serwer ze Sound Galleries z Monako polaczony z nowym Dakiem T+A DAC 8, ten serwer ma HQ Player i wszysko transkoduje do DSD 512, super zegary i zasilanie, selekcjonwane czesci. Cena w Erupie 16 k euro z Vat. Jak ich odzwiedzalem w ubr , planowali 10 k euro, ale potem koszty znaczaco rosly, robi przy tym m inn Jussi z Finlandii ,spec od kodowania i sonaro wojskowych, ma podobno wybitnie czuly sluch. Strasznie cmokaja nad tym serwerem, ja jakos jestem sceptyczny na transkodowanie wszystkiego do DSD, wole natywne granie, jak zapisane. Tak czy inaczej ,jak bedzie okazja porownam ten serwer do W20. Sami tworcy twierdza, ze jest znaczaco lepszy. Tu masz czytanke : [Hidden Content]
  2. Marcin Nie chce sie pastwic nad poziomem tego kolegi, informuje tylko ,ze juz tu nie bedzie szkodzil.
  3. Na pewno sie lepiej znasz na Transparentach ode mnie , co do tego nie mam watpliwosci. Na kartonie jest napis: Transparent Powerlink MM, to byl wtedy topowy i najdrozszy model zasilajacych tej firmy, powyzej serii XL. Kupione u Darka Blachnio. Patrzylem przed chwila w cennik HiFi club , nadal model Powerlink, tylko MM2 jest najdrozszy w oferciez 8800 pln. Seria XL zniknela, zamiast tego jest Reference, dwa razy tanszy. Ale to jest cennik 2015. Chyba topowy teraz jest Opus z chora cena, na stronie amerykanskiej Transparenta widzialem ,ze seria XL wrocila, nie ma za to serii MM, ktora chyba zastapila wlasnie seria Opus. Na marginesie, bardzo komplikuja te nazwy, trudno sie polapac.
  4. Tak, nazwa jest b. dluga, to jest Reference MM link , pierwsza iteracja. Teraz jest juz druga , jesli nie trzecia seria MM link, prawda?
  5. Nie pisalem o braku szczegolow tylko nieco nizszej przezroczystosci na tle topowych Acro, oczywiscie na moj gust i w moim systemie. Moze dluzsze sluchanie by to zmienilo. Z acro to byla milosc od pierwszego wejrzenia:) Ja jestem raczej zwolennikiem strojenia kablami i tweakami tak dlugo az barwa i namacalnosc mnie zadowola. Same Acro mi sie nie podobaly, zakladam ,ze podobnie bedzie z innymi markami. Kazdy ma swoja droge . Lubie te zabawe ze strojeniem systemu powolutku, malymi krokami, duzych zmian sie boje. Nie moglbym zmienic z dnia na dzien calego zasilania, moja listwa , kabel do niej i gniazdo ma tam rowniez duzy wplyw. Nawet kabel uziemiajacy do Minimusa potrafil mnie draznic, albo ethernetowy do gniazdka w scianie:) No i ja mam jeszcze dodatkowe 2 kable do kolumn z b.szczegolowymi Oyaide serii 004. Duzo drobnych elementow stroi u mnie dzwiek, poki co jestem b. happy, nie ciagnie mnie do zmian. Ciekaw jestem co Marcin wybierze.
  6. Ja mysle, ze Ty Jarek preferujesz nasycone i dosyc cieple granie, stad zamilowanie do Siltecha, wybor Lumina i Acccordo mi to uswiadomil. U mnie Siltech to bylo za duzo ciepla, wole wiecej transparencji. No i topowe Sltechy to najdrozsza opcja jednak, chociaz zaleznie od gustu i reszty toru moze byc najlepszym wyborem.
  7. Mam od wielu lat Transprenta MM link piewszej serii, dalem do niego topowe Oyaide F1/M1e i do mojego wzmacniacza nic lepiej dotad nie pasowalo, juz nie szukam. Lepsze jest wrogiem dobrego podobno:) Cenowo ten komplet to bylo cos ok 8 k pln i chyba byloby trudne do pobicia za te pieniadze. Probowalem Acro 9500 do wzmaka, ale Transparent ma wiecej powera, Acro finezji. Za to topowe Oyaide rozciagnely pasmo Transparenta i go " uszczegolowily" , nabral szlachetnosci. Wygrzewalo sie dlugo, na poczatku bas szalal nieujarzmiony, ale ulozyl sie. Kupilem tego Teansparenta jak mialem Arc ref8 bo pisali na audiogonie ,ze to super synergia . Mi sie takie amerykanskie granie nie podobalo, dalem wiec acro do zrodla i Transparenta do wzmaka i to bylo bingo.
  8. Ja ostatnio wpialem acro 9500 do zasilacza phono stage i od tego czasu chyba stawiam dzwiek winyla na pierwszym miejscu w swoim systemie. Phono jest na tranzystorach i do wzmaka SET i tub tak jest chyba najlepiej. Pewnosci 100 % nie mam, , wiele zalezy od nqgrania i mojej wrazliwosci w dany dzien. Troche to mi sie to wydawalo przesadne, bo phono stage ma detal 5 k GBP , ale w polaczeniu z Shelter Harmony Acro 9500 dal dzwiek tak wypelniony a jednoczesnie transparentny , pelny mikro detali, ze az sie buzia smieje. Za to do lampiego Big 7 na Duelundach Copper Pio wole jasniejszy acro 7300, 9500 to bylo za duzo basu i ciepla. Przepinam wiec acro 9500 raz do phono stage , raz do Fontanny, do ktorej 9500 pasuje rewelacyjnie. Moze Milion bylby jeszcze lepszy, ale podobnie jak u Demiurga cena jest trudna do zaakceptowania. Tak ze Acro 9500 u mnie jest dobry zarowno do zrodla cyfrowego , jak i analogowego. Genralnie Acro 9500 do jasniejszej lampy i dobrego trana to jest najlepsza synergia wg moich doswiadczen.
  9. Zanim sie o czyms napisze, lepiej sie na tym znac chociaz troche . Jakby kolega cokolwiek wiedzial o kolumnach Avantgarda i zaleceniach producenta dotyczacych ich ustawien , to by tych bzdur nie pisal publicznie. Wystarczy poczytac, posluchac i nauczyc sie, zamiast udawac , ze sie cokolwiek wie. Wiem, ze kolega poprawia sobie samopoczucie i obolale ego majac mnie za glupka bez doswiadczen, ktory topi kase w idiotyczne sprzety, ale to co i jak kolega pisze swiadczy zle tylko o wiedzy, kulturze i audiofilizmie kolegi, a nie o moim. Rozumiem, ze w ten sposb kolega kompensuje sobie niepowodzenia zyciowe, szczerze wspolczuje. A sugerowanie, ze nie znam sie na tym , co robie zawodowo jest swiadoma impertynencja. Chyba wolalem byc zbanowany niz dyskutowac z takimi przypadkami medycznymi. Przepraszam kolegow, trudno zniesc takie chamstwo bez reakcji. To ostatni moj wpis w tym durnym watku.
  10. 3 strony bzdur liczac od poludnia, bez urazy prosze. Koledzy audiofile, zbiorka i prosze odmaszerowac. Przeciez to prowokacja osob, dla ktorych spor jest esencja forum, im bardziej jalowy, tym sie lepiej czuja. To nie ma nic wspolnego z audiofilstwem, oczyiwscie mz.
  11. I czego te dyskusje ucza nas, slyszacych roznice wnoszone przez: kable, gniazda, stopki, platformy i inne tweaki ? Zeby sobie je darowac. Ale moi drodzy koledzy niosa z uporem kaganek oswiaty audiofilskiej, wierzac, ze cos zmienia. Nie, zastepy sceptykow audio, ktorych misja jest udowodnic swiatu, ze hiend to sciema sa nieprzebrane. Prozny trud.
  12. Zajrzyj wiec na grupe. W tym tygodniu wpadam , na bank, sciegno mi sie goi:) Termin na mail? Mam b. podobnie- dol to oddzielne moduly basowe tzw short basshorn, wzmaki w klasie D 1000W z firmowym DSp, srednie i wyoskie to tuby, srednia tuba bez zwrotki prosto z zaciskow wzmaka do zaciskow drivera tuby. Efektywnosci ca 108 dB .
  13. Nie , to sprawa z modem i adminami, nie chce tego ciagnac, moreno.
  14. Moreno, To byla sprawa salonikowa i dyskusja na priv, dostalem bana na 2 mce do 10 lipca, ktos teraz zdjal , nie chce rozdrapywac rany:) Co do klasy D to mam kilka juz miesiecy doswiadczen u siebie w domu i kilkaset godzin sluchania i moge powiedziec - tak, klasa D na bas i DSP to jest dobry kierunek mz.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.