Jump to content

grzegorz

Użytkownicy
  • Content Count

    309
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Miałem nadzieję, iż używając cytatu z części wpisu Frederika jest jasne, że mam na myśli www.audiosklep.pl. Jednocześnie zwróciłem uwagę na fakt, że akurat ta strona żadną konkurencją cenową dla nikogo nie jest. Za to użyłem nazwy "Audio-ON", jak mi się wydaje w jednoznacznie pozytywnym kontekście 🙂 Pozdrowienia
  2. Frederik, don't worry. This company offers prices that no one who knows a bit will benefit. There are no discounts on their website. I think they still have prices based on the offer of the previous Polish distributor. Maybe you were confused by the fact that they give the price for 1 loudspeaker, not a pair. Best Audio-ON satisfied customer 🙂
  3. Dobre pytanie 🙂 Jeszcze nie robiłem porównania side to side, ale na pierwszy rzut ucha Goldy (200 oczywiście) posiadają charakterystykę przesuniętą w kierunku niskich częstotliwości. Akurat w moim pomieszczeniu odsłuchowym uznałem, że tego basu jest za dużo, chociaż na pewno dysponują takim fajnym wykopem, który da się odczuć również na niższych poziomach wzmocnienia. Co do reszty pasma, to odnoszę wrażenia, że mimo wszystko średnica i wysokie są delikatnie bardziej wyraźne jednak w Gato. Dodatkowo efekty przestrzenne są również, porównując FM-15 do 200ek, lepiej zaznaczone jednak w Gato. Co do 100ek, to mam je w drugim systemie (napędza je Unity Atom) i również złego słowa nie powiem 🙂. Tak naprawdę, jedną z przyczyn chęci pozbycia się 200ek było to, że nie chciałem mieć w dwóch systemach (salon i sypialnia) kolumn tej samej firmy, dlatego właśnie zdecydowałem się sprawdzić jak zagrają u mnie FM-15. Kiedy przyjechały do mnie kolumny GA i je podłączyłem wiedziałem od razu, że zastąpią w salonie podłogówki MA, ale zaznaczam przede wszystkim dlatego, że zawsze mogę posłuchać MA Goldów 100 w drugim systemie, bo ten dźwięk też jest świetny i co warto podkreślić o ile często słyszy się, że kolumny Monitor Audio potrafią sypać górą i to całkiem nieprzyjemnie, o tyle w 5. generacji Goldów góra jest świetnie zestrojona z resztą pasma i na pewno w moim odczuciu można mówić tutaj o uzyskaniu bardzo dobrego zgrania i jakości sopranów. Równocześnie u mnie w salonie, który niestety jest nieszczęśliwy akustycznie (otwarty na kuchnię i przedpokój oraz dodatkowo w prostokącie o stosunku boków 2 do 1) lubi się wzbudzać bas (poległy w nim nawet Sonus faber Olympica II) w związku z czym na ten moment FM-15 na tyle się wpasowały w warunki odsłuchowe, że mimo wszystko zdystansowały skądinąd świetne Goldy 200.
  4. Akurat nie 🙂 Mam na zbyciu Monitor Audio Gold 200 5G
  5. Witam w klubie Od poniedziałku posiadam FM-15, trochę dłużej DIA-250S. Niech jeszcze się trochę sprzęt wygrzeje, to spróbuję po Nowym Roku coś więcej napisać.
  6. Stan kolumn idealny, dystrybucja polska, gwarancja, kartony akcesoria +. Najnowsza wersja kolumn. Cena za parę. Preferuję odbiór osobisty. Na życzenie prześlę zdjęcia.
  7. Faktycznie świetne urządzenia, ale niestety nie mają HDMI, dopiero Arcam SR250 je posiada.
  8. Połącz Chromecasta kablem Toslink z optycznym wejściem w amplitunerze. Po stronie Chromecasta przewód powinien dysponować końcówką mini, po stronie Onkyo - normalną.
  9. Czy o "niebo" - bym polemizował, nawet bez odsłuchu Elaców. Należy zwrócić uwagę, że Vela 407 jest cennikowo przeszło dwukrotnie droższa od QR3, a "materiałowo" tej różnicy już tak nie widać. Obecnie Audiovectory z drugiej ręki są do dostania w okolicach 5K zł i jak zawsze pojawia się dylemat, czy różnica w cenie jest warta dopłaty w stosunku do różnicy w dźwięku 😉. Ale żeby dokonać oceny autor wątku powinien to sprawdzić na własne ucho, a nie czyjeś i jak widzę systematycznie to robi i dzieli się z nami swoimi wrażeniami za co wielkie dzięki. Na marginesie, jest jeszcze jedna wyższa propozycja z serii QR czyli QR5, w dalszym ciągu znacznie tańsza od Elaców, ja bym też ją włączył do listy planowanych odsłuchów jako konkurenta lub substytut do Vela 407.
  10. A może wybrałbyś się na odsłuch kolumn Audiovector QR3. Konstrukcyjnie wyglądają na podobne do Elaców. Czytając Twoje wrażenia z odsłuchów dochodzę do wniosku, że Audiovectory mogą być bardzo blisko Elaców. Piszę tak ponieważ kupując je, poszukiwałem kolumn, w których bas był czytelny, nie narzucający się ale z dobrą dynamiką, natomiast średnie i wysokie możliwie szczegółowe, ale nie jazgotliwe i to znalazłem. Możliwe że to co piszę nie jest do końca obiektywne ponieważ sam jestem na sprzedaży QR3, ale zamieniłem je na kolumny wielokrotnie droższe i z inną nieco sygnaturą dźwiękową.
  11. C368 nie dysponuje obsługą systemu korekcji akustyki Dirac. W urządzeniach stereo NAD-a jest on dostępny w M10 oraz przedwzmacniaczu C658. C368 posiada możliwość regulacji tonów niskich oraz wysokich, niestety nie pamiętam na jakich częstotliwościach, ale w dokumentacji powinno to być opisane.
  12. Gratuluję drogi do uzyskania swojego optymalnego zestawu audio oraz wytrwałości w jego konfiguracji. Przyznam, że sam nie posiadam tyle cierpliwości, chcę szybko i czasami na siłę, co się różnie kończy. Ale do rzeczy, skoro w Twoim przypadku pozostał tylko ten niuans związany, jak zrozumiałem, z drobną ostrością w wysokich częstotliwościach, to jeśli tego nie przećwiczyłeś, spróbuj poeksperymentować z kątem dogięcia kolumn, niewielkie jego zamiany zawsze powodują zmiany przede wszystkim właśnie w ilości sopranów. Może ten najprostszy środek, związany z ustawieniem kolumn, w Twoim przypadku okaże się skuteczny.
  13. Snajper, 25 Lip 2007, 11:29 >Podepnę się pod ten temat, choć trochę w innym kierunku pójdę. > >Otóż w najnowszym numerze HiFiCritic na okładce widać młodszego, ale większego brata Squeezeboxa, >czyli Slim Devices (a raczej już Logitech) Transporter. Ma ktoś dostęp do tego wydawnictwa? Z chęcią >bym poczytał, co tam o nim napiszą teoretycznie bezstronnie i bez robienia dobrze producentom i >dystrybutorom... ;) Do HiFiCritic nie mam dostępu, ale może zainteresuje Ciebie to: [Hidden Content]
  14. grzegorz

    Vincent vs ShengYa

    Informacja skopiowana z sieci: Technical Specifications SV-233 Amplifier with balanced output and remote control. Nominal Output Power: 2 x 280 W RMS into 4 Ohm Nominal Output Power: 2 x 200 W RMS into 8 Ohm Frequency Range: 20 Hz - 20 kHz +/- 0.5 dB Input Sensitivity: 260 mV Total Harmonic Distortion: < 0.1 % (1 kHz, 1 W) Signal-to-Noise Ratio: > 90 dB Input Impedance: 47 kOhm Input: 5 x RCA / 1 x XLR Output: Record out Mains Power Input: 230 V / 50 Hz Dimensions (W x H x D): 430 x 130 x 400 mm Weight: 17 kg Colour/Finish: black / silver Jak widać obsługuje 4 Ohmy. Ale nie mogę powiedzieć, żebym podłączał kolumny 4 Ohmowe.
  15. grzegorz

    Vincent vs ShengYa

    Vincent jest tylko marką ShengYa dostępną w Europie (nie wiem pod jaką marką jest sprzedawany ten sprzęt w USA). Sprzęt jest ten sam (wielokrotnie przyglądałem się ofercie ShengYa porównując do Vincenta, jedyne różnice to napisy). Serwisu gwarancyjnego SengYa w kraju nie ma.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.