Jump to content

rambo54

Użytkownicy
  • Content Count

    5023
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

rambo54 last won the day on April 13 2017

rambo54 had the most liked content!

Community Reputation

6695 Audioholik^n

Metody kontaktu

  • Adres URL
    http://www.gps4adv.com

Informacje profilowe

  • Zainteresowania
    Film, muzyka,
    Audio i video
  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

10465 profile views
  1. C1 to w sumie też 4 generacje, każda gra minimalnie inaczej,
  2. Ja mam pytanie z jeszcze innej beczki Jaka jest żywotność takie konda, czy on po 5 czy 30 latach zmienia swoje parametry ? utlenia się to jakoś czy nie ? [Hidden Content]
  3. 16,5cm. Evoke 30 jakieś 12,5cm.
  4. Pisałem o C3.4 w pierwszej linii, gdyż posiadałem je jakiś czas i użytkowałem w 45 metrowym salonie, i ta kolumna ze stajni Dynaudio wypełni po prostu dźwiekiem taki metraż. Pisanie o S40 czy Evoke na 14,5cm driverach to po prostu spuścizna robienia ludziom wody z mózgu, przez prasę i branżę hifi. Oni udają że rynek wtórny nie istnieje i robią wszystko by klient kupił nowe, nie koniecznie pasujące produkty pod pomieszczenie gdzie bedą używane. Obok tych S3.4 stały też u mnie F260 jak i S5.4, stąd też mój sceptyzyzm do Evoke 30 czy F260. S3.4 są nawet na tych samych driwerach co F260 ale znacznie większa i sztywniejsza obudowa, oraz strojenie głośników w Conturach, pozwala na swobodniejszy i mniej podbarwiony bas, szczególni w takim metrażu. F260 tam po prostu zginą, i bedą grać "małym" dźwiękiem, i "małą" sceną dźwiękową. Co do cen dzisiejszych Dynaudio, no cóż 🙂 Chińczycy tu nie narzekają 😄
  5. kupiłem materiał na maski. czarny, matowy i bardzo lekki. [Hidden Content]
  6. Żone bede zapraszał na projekcje a po projekcji bede te ustroje zdejmował.
  7. Tweeter Utopi za pewne, lepiej będzie grał z kondensatorem nie uważanym za suchotnika w zwrotnicy wysokotonowców... I nie jest mezaliansem, łączenie szeregowo kondensatora, za dwukrotność ceny samego głośnika, ale chyba jednak tu przyoszczędziłeś i skutki były do przewidzenia. Spróbuj coś może nie tak super rozdzielczego jak słynne Mundorfy SGO, ale za to neutralnego i gładkiego np Clarity Cap CMR albo MR. To powinno znacznie płynniej zagrać, raczej bez eksponowania sybilantów, ale z ładna przestrzenią i dobrym rozdzielaniem instrumentów między sobą na scenie.
  8. Jak lubisz jazz i neutralne granie to raczej Contour niż Focus. Focusy bardziej do szeroko pojętego Popu. Contoury to bardziej ałdiofilskich zadań. Poza C3.4 można w drugiej kolejności rozważyć C3.0 albo C1.8 mkII. Chociaż w 40 metrach pięknie zagrają C3.3 i C5.4 oraz Confidence C2. Evoke 30 to jest żart z dwoma 15cm głośnikami które udają że odtwarzają bas. PS: żart za 13,5 tysiąca złotych
  9. Aleś Ty Fetek radykalny.. Przyszedł dzis czarny materiał, bede przerabiał salon na czarną jame za pomocą rzepów i tasmy dwustronnie klejonej 😁
  10. Czytałem dużo dobrego o tych Audynach MKT ale polece od Siebie Miflexy MKP10.
  11. Monitory z 17cm midwoorefem do 40 metrów? Pomysl lepiej o Contour 3.4 z rynku wtórnego. Nawet Special 25 "zginą" w takim metrażu. Tylko podłóg podłogowe kolumny zagraja jak nalezy.
  12. Panowie, mam do oddania końcówkę KST 100 ostatniej generacji. 130W zamiast 100W, i brzmienie KSA 150 za mniejsze pieniądze. Pisali o tym w Sterephile: [Hidden Content] Jak ktoś chciałby posiadać taką maszynę, to proszę pisać na priv
  13. rambo54

    QUAD

    Ja robiłem przekondensatorowanie całej 909 w Cougars Audio. Gra też wyraźnie lepiej, wszystkie kondensatory nowe oraz usunięcie Quad link + nowe gniazda rca CMC z miedzi, bo fabryczne to jakiś tani fosforobrąz. Zapłaciłem 1000zł i mam na to rękojmie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.