Jump to content

JBN

Użytkownicy
  • Content Count

    161
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

12666 profile views
  1. Zapewniam cię że nie chciał byś się dowiedzieć gdzie powstają te syczące kobry .
  2. Kiedy we wrześniu 1990 wracałem do Polski , w bagażach miałem system : 4 x karty Pro tools z numerami od 007 4 x 442 1 x SapleCell beta 2 1 x LexiVerb beta 1 1 x Mac Fx Wszystko zażądzane Pro-Tools Beta 4. ( oraz Digital Performer Beta ) A w grudniu przyleciały następne systemy .
  3. W roku 1990 system Pro-Tools 16 track kosztował około 30 tyś dolarów amerykańskich . W Polsce były 3 trzy takie systemy .I mogę potwierdzić że nie miałeś żadnej szansy na zdobycie wiedzy o istnieniu takiego sprzętu a co dopiero zobaczenie go na żywo . W Polsce studiów z takim budżetem w tym czasie było 6. Studia w Polsce są od zarania dziejów opóźnione technologicznie średnio o 10-20 lat. Ale już w roku 1996 systemów Pro-tools i pochodnych było w Polsce kilkaset . Samych Media Composerów było ponad 100 , gdzie 442 był odpowiedzialny za dźwięk .
  4. Wszystko razem to jakieś 13 i pół $ 🤑
  5. U mnie 882 w piwnicy zalega z całym systemem Może wnuki zechcą kiedyś posłuchać Niemena , Czerwonych Gitar w oryginale bez konwersji .🤣
  6. Zabytków nie powinno się pozbywać No chyba że Sotheby’s był by zainteresowany.😟
  7. Audio ,,domowe” żyje i rozwija się dzięki niewiedzy użytkowników . Mam w magazynie nie używane od 25 lat kilka sztuk tego cuda.☺️
  8. Przy dzisiejszych możliwościach technologii nagraniowej , Nie występuje problem że czegoś nie da się zrobić w studio . Problemy o których piszecie były rozwiązywane z sukcesem ( czyli słuchacze o nich nie wiedzieli ) w studiach od 10-20 lat .
  9. Moje podejście wynika z walki ze zniekształceniami i kontrolą nad zmienną charakterystyką kierunkową a do tego FIRy , Brickwalle i Allpasy są niezbędne . Od zarania dziejów konstruktorzy zmagali się z tymi problemami i nareszcie teraz rozwiązanie ich jest możliwe . Ale inne koncepcje jeżeli docierają do celu są tak samo dobre .
  10. to oczywiście nie powstaje żadna częstotliwość 250 Hz a tylko zniekształcenie fazowe w okolicy 200 Hz opóżnione o ileśtam Brickwall nie dopuści do powstania tych zniekształceń ( niby 250Hz. ) ponieważ żaden z głośników nie będzie odtwarzał tych samych częstotliwości .
  11. I dlatego cały ten problem eliminuje się filtrami Brickwall w zwrotnicy aktywnej a resztę problemów fazowych filtrami Allpass . w systemach jednogłośnikowych wszystkie problemy o których piszesz występują zwielokrotnione i są prawie nieusuwalne .
  12. W moim fotelu są zainstalowane dwa siłowniki po 450 watt grające do 5 Hz i precyzyjnie zfazowane z głośnikami dają efekt walącego się stropu . Słuchającym nie jest do śmiechu .
  13. To są tabelki zakresu s t r o j e n i a instrumentów .
  14. Gdybyś zamieścił tabelkę zakresów barwy poszczególnych instrumentów to było by pomocne do zrozumienia zalet posiadania głośników pełnopasmowych . bo prawie żaden instrument nie ma barwy czystego sinusa .
  15. Na wykresie jest to nawet napisane cyframi .
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.