Jump to content

purple2

Użytkownicy
  • Content Count

    850
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

54 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione
  1. zapewne ktoś z ZEA PW czyta Twoje posty?
  2. Dzius nie wiesz przypadkiem dlaczego nazwisko Nykiela zniknęło z listy pracowników ZEA PW ? nigdy nie miałem okazji rozmawiać z nim natomiast mile wspominam kontakty z prof. Żerą obecnym szefem zakładu http://www.ire.pw.edu.pl/zea/gpEasy/Pracownicy
  3. nie tylko chcę ale żądam żeby studia nagrań przestały udawać że nagrywają dźwięk i zaczęły rejestrować transjenty
  4. nie jestem realizatorem, namów Przemaka
  5. na neumannach u87 ? nie rozumiesz o co się kłócisz, rozpaczasz nad przesłuchem i szumami vinylu a nie rozumiesz podstawowego pojęcia teorii pbwodów czyli widma fazowego sygnału i związanej z nim charakterystyki fazowej toru, demagogia i hipokryzja 2 in 1 ? za późno, nawet dla Ciebie nie mogę już edytować postu
  6. odsłuch stereo jest konsekwencją sygnału generowanego przez mikrofony
  7. tak jest w monofonii, w stereofonii jest to niemożliwe z powodu różnicy dróg jakie ma przebyć czoło fali akustycznej docierającej do obu mikrofonów skad to założenie?
  8. przypomina mi się dowcip o sporze o oknie bez szyby czy ma być otwarte? nagranie studyjne konwertowane do 24/96 czy 24/192 jest nadal tym samym 20khz-owym nagraniem oczywiście, że jesteś filozofem, faza jest różnicą czasu pojawiania się transjentu w jednym i drugim kanale
  9. to dotyczy sygnałów stacjonarnych czyli sinusów z generatora, transjent jest impulsem, dźwiek naturalny składa sie wyłacznie z transjentów, w materiale dźwiekowym jest tyle transjentów ile uderzeń w bębny i talerze, szarpnięć strun gitary czy naciśnięć klawiszy fortepianu
  10. przy zachowaniu autentycznego zbocza transjentów nie ma różnicy w odsłuchu słuchawkowym i głośnikowym, czyli "nie wiesz" czy masz słuchawki na uszach czy słuchasz z głosników czy jesteś we filharmonii, w komercyjnych nagraniach studyjnych nie ma transjentów
  11. szybko się uczysz Dzius, pamietaj także o charakterystyce fazowej toru, to takie proste sygnał audio ma widmo fazowe i amplitudowe i nie należy go zniekształcać, widmo fazowe ma sygnał audio a charakterystykę fazową ma tor audio, czyli żeby nie zniekształcić widma fazowego sygnału audio potrzebna jest płaska charakterystyka fazowa toru audio
  12. Ty chyba z wykształcenia jesteś filozofem?
  13. nie czytasz dokładnie moich postów, nie podaję definicji elektroakustyki
  14. demagogia, co mają wspólnego dziedziny naukowe, które wymieniłeś z elektroakustyką? elektroakustyka zajmuje się wiernym przenoszeniem sygnału i to wszystko
  15. to w takim razie wadą jest także to że człowiek ma dwoje uszu? zapewniam Cię, że wystarczą 2 kanały do kreowania pełnej przestrzeni stereofonicznej, człowiek słyszy 2-wymiarowo bo w przeciwnym razie niewidomi poruszaliby się nie widząc bez przewodnika nic nie muszę udowadniać chyba, że jesteś ignorantem matematycznym?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.