Jump to content

dd6

Użytkownicy
  • Content Count

    2795
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

dd6 last won the day on May 3 2016

dd6 had the most liked content!

Community Reputation

1135 Audioholik

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

12556 profile views
  1. Topowe końcówki CA to ich jedyny udany produkt. Na priv więcej info jak chcesz
  2. Ja już buduję, według indywidualnego projektu. Jakby ktoś chciał jakieś info to priv.
  3. Mój system to taki akurat do 50k za nowe elementy. Ciekawe jest co innego: jak go kupowaliśmy razem z żoną to zakładałem dużo niższą kwotę. Równocześnie miałem w głowie pewne wyobrażenie dźwięku. I nie dało się tego zrealizować taniej. System kształtował się więc pod wpływem oczekiwań dzwiękowych jako pewne akceptowalne minimum. Moj system jest dla mnie wystarczajacy, jak pojde wyzej to bedzie juz w moim przypadku fanaberia.
  4. Wyjaśnienie kwestii basu jest proste: to nie chodzi o najniższe tony. Chodzi o odpowiednie połączenie zakresu niskotonowego z wyższymi zakresami. Taki estradowy wzmacniacz nie oddaje prawidłowo szybkich zmian sygnałów. To słychać od razu na wysokich: brak niuansów. Ale to powoduje również subiektywne odczucie słabej jakości basu, bo to odczucie powstaje przez brak zgrania całego zakresu. Z tego wynika jedno: można takiego estradowego wzmacniacza użyć, ale do samych basów w bi-ampingu. Wtedy mamy inną sytuację. A co do szybkości sygnałów w tym również osławionej stopy i relacji tego zjawiska do głośnika niskotonowego to polecam posłuchać stopy gdy podłączony jest sam głośnik niskotonowy. To bardzo pouczające doświadczenie.
  5. W jaki sposób zapisuje się próbkę powyżej 0 dBFS? Takich próbek nie ma. To jest nie możliwe i to na pewno nie o to chodzi.
  6. O co chodzi z tym clippingem większości źródeł skoro to jest podłączone cyfrowo?
  7. Niby ten sam sygnał, ale przy bi-wire płyną poszczególnymi kablami inne prądy, inne indukują się pola, więc...
  8. Można jazzu i klasyki nie lubić, ale bez odnośnika brzmienia w postaci klasyki nie bardzo można coś powiedzieć o jakości sprzętu odtwarzającego.
  9. Jak chodzi o jakość to kocham płyty z lat 60-siątych, pomimo że szumią. I nie jestem odosobniony i bynajmniej nie słucham ich z gramofonu.
  10. Ale kalibracją nie da się odzyskać utraconej informacji. Nie można kategoryzować sprzętu pod kątem równomierności pasma bo to jest mało istotny aspekt. w tym zakresie ucho się przyzwyczaja. Chodzi raczej o to, że niuanse w ogóle nie są odtwarzane przez słabszy sprzęt. A w zasadzie każdy sprzęt bo jak na razie tego co w filharmonii nigdy na żadnym sprzęcie nie słyszałem, i to pomimo faktu, że słuch mam już gorszy niż dawniej.
  11. Nie to miałem na myśli: to że w studio dobrze zrealizowano nagranie nie oznacza, że w studio jest najlepszy sprzęt do jego odtworzenia. I nie chodzi mi tu o zabarwienia tylko zwyczajnie o jakość sprzętu.
  12. Studio nie jest żadnym punktem odniesienia. W domu można mieć dużo lepszy dźwięk.
  13. Zgodnie z rysunkiem kolegi rozmawiamy o odsłuchu z 2m. Ale nawet gdyby tak nie było, to przy różnicach o klasę dźwięku, takie założenia projektowe są do pominięcia, moim zdaniem. Nie rozmawiamy o rozwiązaniu idealnym, tylko o optymalnym przy założonym budżecie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.