Jump to content

dankam

Użytkownicy
  • Content Count

    1182
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation Całkowita

258 Dobry

Audiostereo

258

Bocznica

0

Karta premium

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A miałeś cały czas ten sam zestaw wtyków? Jesteś w 100% pewien poprawności wszystkich połączeń?
  2. Jak ze wszystkim coś jest coś się kończy. Na początku 2020 jeżeli dobrze pamiętam faktycznie 2szt zostały wymienione. Tak dla jasności tematu, godząc się na zakup icepower w tym wątku korzystarz z okazji zakupu podzespołu nie dostępnego w otwartj sprzedaży. Otrzymujesz produkt nowy prosto od europejskiego dystrybutora. I tyle, nie gwarantuje serwisu, kontroli poprawności połączeń, audytu infrastruktury wokół, przeszkolenia z podstaw elektroniki w celach uruchomienia itd. Kupujesz po prostu nowy sprawny moduł. W samym wątku jest poruszone wiele aspektów technicznych budów. Pis
  3. Tak. Już praktycznie jest kilka chętnych ale na razie dystrybutor ich nie ma na stanie więc nie finalizuję bo nie wiem kiedy będzie dostawa.
  4. [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] Trzy najpopularniejszcze
  5. Spisując rzeczy oczywiste i podlegające ogólnym regułom dojdziemy to sytuacji jak w ameryce że będzie trzeba pisać że nie wolno się kąpać z podłączoną do prądu suszarką do włosów. Nie mniej zachęcam wszystkich którzy mają jakieś pytania dot szczegółów do ich zadawania. Najlepiej przed a nie po fakcie.
  6. Arek to nie sprawa naiwności a zrozumienia pewnych zasad które nie muszą być opisywane aby obowiązywały. Przychylam się i też życzę wszystkiego dobrego.
  7. Zły przykład. Zasilacz możesz kupić normalnie w sklepie nie będąc firmą tak samo jak myszkę czy klawiaturę i wiele innych. Ten model Icepower 1200AS2 - nie. Więc Twoje porównanie ni jak ma się do tej sytuacji. Wracając jednak do icpowera bo o tym mowa. Nikt nie mówił, że nie ma gwarancji, tylko że ona ma jakieś warunki a montaż w sposób niezgodny z zaleceniami producenta powoduje że te warunki nie są spełnione. Pomijając już że zakup był na forum poza normalnym kanałem sprzedaży. I nawet gdybym to ominął i udawał że ja reklamuję to jak pisałem nie wiem co się z tym działo
  8. Co innego zachwyty nad pomysłem wykonania gotowej obudowy a co innego podłączenie modułu. Tiu nie widzę żadnej wtyczki dedykowanej do gniazd na module. Nie wspominasz nic o tym czy była pasta między radiatorami. Myślisz że jak dystrybutor dostałby te zdjęcia to stwierdził że było do podłączone zgodnie ze sztuka i zaleceniami producenta i powinien teraz diagnozować co się zepsuło? Mogę już Ci za niego odpisać na zgłoszenie. Urządzenie nie było użytkowane zgodnie z wymaganiami producenta.
  9. U mnie od 1,5 roku działa moduł połączony jak na zdjęciach z pierwszych wpisów tego wątku. Załączam go za pomoca przekaźnika sterowanym przez wifi, bez standby czy innych kombinacji. Zwyczajnie właczam/wyłączam 230V i to kilka razy dziennie.
  10. Tak by pewnie było gdybyś zakupił produkt dedykowany dla klienta końcowego w oficjalnym kanale sprzedaży. A tak naprawdę, korzystając z dobrej woli innych podłączyłeś się do zbiorowego zamówienia na forum aby nabyć półprodukt który jest dedykowany na rynek OEM i niedostępny w normalnej sprzedaży. Dodatkowo kablowałeś go nie oryginalnymi wtykami i "rzeźbiłeś" jakieś radiatory i obudowę. Nikt nie wie jakie masz doświadczenie i wiedzę w tym temacie i czy było to zrobione zgodnie ze sztuką i zasadami. Jedyne co przekazałeś to ciągłe roszczenia i że moduł samoistnie się zepsuł a
  11. Taki który nie jest stroną w temacie, tj. zgłaszającym lub przyjmującym zgłoszenie. No i oczywiste specjalizuje się w temacie. Opinia hydraulika się tu nie będzie liczył. Myślę że to oczywiste ale widzę, że logika gdzieś znika jak się pojawiają sprawy do rozwiązania. Bo koszt transportu to tylko jeden z aspektów. Tłumaczyłem Ci już to tyle czasu. Nikt za darmo nie będzie robił diagnostyki, jak nie wiem co się z nim działo nie mogę tego przekazać w zgłoszeniu. Oczekujesz że będę Twoim adwokatem w sprawie czy co? Powtarzam jeszcze raz to nie jest toster ze sklepu, temat jest b
  12. Mylisz się, gwarancja jest. Na zasadach jak opisałem wyżej. I przestań siać zamieszanie bo zepsułeś moduł a teraz szukasz winnego lub sposobu tego przerzucenia na innych, w kilkudziesięciu wiadomościach SMS i Whatsap już Ci to tłumaczyłem dlaczego tak jest. Jeżeli niezależny serwis stwierdzi, że to zepsuło się samo z siebie to reklamujemy. Nie mam czasu i możliwości osobiście tego sprawdzić a nie wiem co było z nim robione. A z założenia więcej niż włożenie wtyczki do zasilania i wciśnięcie przycisku power. Więc przestań użalać się na świat i wymagać od wszystkich innych poza
  13. Dla wyjaśnienia sytuacji. Moduły są objęte gwarancją. Jednak jako element który nie jest gotowym zamkniętym produktem, którego podlega działaniom na otwartej elektronice, montowaniu go w różne obudowy wymaga innego podejścia niż pralka kupiona w sklepie dla nie idiotów. Tu z założenia jest "kombinowane", a to wtyczki a to chłodzenie itd. Do tego natura człowieka jest taka że zrobi wszystko aby się wybielić i zrzucić winę na zewnątrz. Do tego stopnia, że moduł odpowiedzialny jest za spalone pre, daki, głośniki, dzieci i niewierne żony 😉 Sprawa jest prosta jeżeli jesteś pewi
  14. To nie klocki Lego czy meble z Ikea. Pewne podstawy wiedzy i znajomość swoich umiejętności trzeba mieć. Zawsze można kogoś poprosić napewno znajdzie się ktoś kto za przysłowiwą flaszkę pomoże to złożyć. A z gotowymi kablami to jest już naprawdę łatwe.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock podczas używania strony.

Zarejestrowani użytkownicy mogą wyłączyć ten komunikat.