Jump to content

qbakos

Użytkownicy
  • Content Count

    883
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

128 Dobry

Metody kontaktu

  • Adres URL
    http://www.videoquality.pl

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

1813 profile views
  1. qbakos

    Nowe Kino

    A nie patrzysz na to, że poza SONY wszystkie pozostałe to proje DLP? Przecież to podstawowa kwestia od której trzeba zacząć, a nie że optyka szklana czy nie. Jeśli jesteś czuły na efekt tęczy, to nie dasz rady tego oglądać, jak było w moim przypadku.
  2. A wiecie może czy istnieją takie korektory z wejściem i wyjściem HDMI? Wchodzę zdekodowanym PCM 7.1 i koryguję każdy kanał osobno. To byłoby świetne rozwiązanie do kina domowego.
  3. Ten Sony nie ma wyjść analogowych w ogóle żadnych. Bierz Panasa - ma pełne 7.1, więc nie ma z czym porównywać.
  4. Nie wiem jak w Marantzu, ale w moim starym Arcamie ustawiało się w menu, który kanał ma być aktywny. Wyłączenie powodowało, że kanał fizycznie był odcinany - było słychać kliknięcie przekaźnika. To samo się działo jak przełączaliśmy tryby stereo/7.1 Jeśli kanały są na stałe nieużywane, to poszukaj czy masz w menu takie ustawienie i je wyłącz.
  5. To może każdy niech sobie uważa jak chce, które kanały w KD są dla niego najważniejsze i po problemie. Dla Ciebie jest najważniejszy sub, dla innego fronty i po co bić o to pianę?
  6. Może brzmieć zupełnie inaczej. Oppo słynie z dobrej jakości dźwięku, nie wiem jak Ci będzie grał procesor AV. Nie mówię że gorzej, ale na pewno może być inaczej. I nie ma tu nic do rzeczy ta regulacja głośności, na którą się tak uparłeś. Z tego co pisałeś w pierwszym poście to różnicę w jakości robiły u Ciebie różne urządzenia, które łączyłeś ze wzmacniaczami, a nie regulacja głośności. A co do Twojego pytania to najlepiej gdyby ten procesor miał regulację cyfrową - wtedy ustawiając głośność na max. masz na 100% pewność, że nie ma żadnej ingerencji w sygnał. Nie wiem jak to dokładnie wygląda na analogu.
  7. Jaka znów podwójna? A myślisz, że na czym polega to Twoje fixed volume? To przecież zablokowanie głośności na 100%, czyli przy maksymalnej mocy sygnału powinieneś mieć referencyjne 2V napięcia na wyjściu. Jednym słowem szukasz trochę dziury w całym. A wiesz czemu tak jest? Bo Oppo ma po prostu świetne przetworniki, sekcje zasilającą i jeszcze to wszystko sterowane jest przez mega dopracowane oprogramowanie, czego nie można powiedzieć prawie o żadnym ampli KD... oto cała tajemnica.
  8. Ale zaraz zaraz, bo czegoś tu nie rozumiem... Po co szukać jakiegoś źródła z fixed volume, jak osiągniesz dokładnie to samo ustawiając głośność na 100%, a resztę niech regulują te dwa wzmacniacze. Masz jedną regulację głośności jak chciałeś. Ale i tak lepszym rozwiązaniem mieć cyfrowo regulowaną głośność ze źródła + końcówki mocy. To, że jakiś starszy model Oppo miał fixed na wyjściach to jest raczej wada, a nie zaleta, bo nie podepniesz końcówek mocy. Dlatego w nowszych modelach zostało już wprowadzone sterowanie głośnością na wyjściach.
  9. U mnie jak się przyłoży ucho do tweetera to też słychać lekki szum. Normalne... szczególnie w niskoomowych kolumnach, ale przecież to w niczym nie przeszkadza. Gdybyś słyszał to z połowy pokoju, to wtedy byłoby coś nie tak. Nie szukaj problemów gdzie ich nie ma.
  10. Ale jak głośny jest ten szum? Przykładałeś smartfon do tweetera, żeby to nagrać czy słyszalny jest z połowy pokoju? Bo to zmieniałoby mocno postać rzeczy...
  11. Po tym co piszesz to widzę, że jesteś mocno nastawiony na basowe granie. Zainwestuj w solidnego suba zamkniętego. który sprawdzi się w stereo i nie bazuj tylko na ampli i kolumnach, bo nie tędy droga. Nic nie napisałeś na temat suba, więc nie wiem jak to u Ciebie wygląda. A co do dociążenia frontów, to ampli lub końcówka musi mieć odpowiedni zapas mocy, wtedy będziesz miał go pod dostatkiem i dobrej jakości.
  12. Czemu pulpit rozszerzony, to klonowanie nie działa? Miałbyś na jednym i drugim wyjściu to samo, czyli obraz i dźwięk.
  13. Cambridge CXU też ma bardzo dobre audio. Sprzedałem wszystkie DACi, które miałem w systemie jak go kupiłem, bo grał lepiej. Na innych przetwornikach niż w Oppo, ale poza tym to właściwie jego klon. Też chyba już nie do dostania, niestety.
  14. A nie słyszałeś o urządzeniach, które mają ten sam układ DACa, a grają kompletnie inaczej? To jest tylko jeden z elementów składowych brzmienia.
  15. Ja wypowiem się tylko o projektorze, bo do reszty nie chce mi się odnosić. Ten LG jest do d..y, głównie za sprawą swojej nieadekwatnej do możliwości ceny, co WARMSTONE próbował Ci już powiedzieć. Poza tym nikt go tutaj nie ma, więc niczego się nie dowiesz. Z projów do kina kupuje się głównie Epsony, Sony albo JVC. A to czy proj ma czy nie ma 4K jest akurat najmniej ważne, tym bardziej, że źródła będziesz miał w 90% w FHD, co sam napisałeś. Poczytaj o 4K enhancement czy e-shift - te systemy robią bardzo dobrą robotę, mimo fizycznego braku matrycy 4K. Mogą Ci to potwierdzić osoby, które tego używają. Kolejna sprawa to krótki rzut. Może potencjalnie sprawić Ci więcej problemów, niż dać plusów. Bo jedyny plus jaki tu widzę to krótsze kable. Natomiast zobacz jak wygląda soczewka w takich projektorach i zastanów się jaki to może mieć wpływ na jakość obrazu. Krótkiego rzutu używa się głównie w modelach prezentacyjnych, a te do kina domowego są klasyczne... zastanów się dlaczego. I już widzę to 2700 lumenów jasności w krótkim rzucie... jeśli ten LG nie ma przysłony, a nic o niej nie widzę, to będziesz miał obraz, który zabije Cię jasnością, a nie kinowe wrażenia. No chyba, że zamierzasz robić pokazy przy ostrym świetle to będzie jak najbardziej ok 😉 A ten cały Web-OS to niby do czego? Projektor ma wyświetlać obraz możliwe najlepszej jakości, bajerami niech zajmują się urządzenia do tego przeznaczone (kupisz np. takiego Shielda i sprawę będziesz miał załatwioną).
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.