Jump to content

p0is0n

Użytkownicy
  • Content Count

    964
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

111 Dobry

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. p0is0n

    Klub fanów Accuphase

    ..ktore maja sie nijak do nowych konstrukcji.
  2. p0is0n

    Klub ART Loudspeakers

    Panowie,podjąłem męską decyzję i wystawiam moje Art Emotion Monitor na sprzedaż.Stan idealny,kartony w komplecie.Nie wiem czy to dobra decyzja ale czas sprobowac czegoś nowego.Howgh !
  3. p0is0n

    Klub fanów Accuphase

    To nie sa bardzo wymagajace kolumny.Moje A20V robilo z nimi co chcialo. Przenosisz sie do Australii?na co Ci w PL 240V?tak samo dobrze jest miec 220.. ...Shengya "prawie jak" Gryphon?;)
  4. Inne laptopy maja to ustawienie po prostu ukryte. Jak masz panel ustawien karty Intela, to jak dobrze poszukasz to znajdziesz. Aha, efekt ktory opisujesz, to niedopasowanie przestrzeni RGB FULL (0-255) vs LIMITED (16-255) i to na pewno da sie ustawic takze na Intelu. Najlepiej wymusic wlasciwa opcje, bo czesto zdarza sie, ze AUTO nie dziala. Cwiczylem to wiele razy u siebie.
  5. Do pewnego stopnia masz rację i pewnie za kilka lat spryciarze z marketingu Dolby na to wpadną i będzie Atmos X-Treme, uwzględniający dolne źródła, tymczasem jednak prosiłbym o trzymanie się tematu i ograniczenie przemyśleń życiowych do minimum.
  6. To moze moglbys dla zaspokojenia mojej (i pewnie nie tylko mojej) ciekawosci, zrobic test z wycelowaniem tych glosnikow pod katem w sufit i oczywiscie rekalibracja? Do nowego setupu w HT ciagna mnie: lepsza kalibracja, 4k i ew atmos. Z tym, ze nie wykluczam dzielonki, ale kto wie.
  7. I złamanego wyświetlacza to nie posiada..nie. to nie hejt. Po prostu dosyc mam urzadzen, projektowanych bez sensu.
  8. p0is0n

    Klub fanów Accuphase

    Leben 28cx + a45 na zmiane z A20V + art emotion monitor.
  9. Istotnie,jednak za wiele tam na temat nie powiedziano.
  10. Hej, ostatnio mnie naszło i nie wiem, czy poczekać aż przejdzie :-) ...czy może jednak spróbować takiego setupu... Porównywał ktoś wrażenia ze standardowym 5.1 lub 7.1 ? A zwłaszcza 5.1.2 z głośnikami nie wiszącymi na suficie, a wycelowanymi z dołu w sufit (bo oczywiście tak łatwiej). Jakieś polecane głośniczki specjalnie do Atmosa? Myślę ew o ampli Yamahy lub Denona z obecnych serii. Zapraszam do dyskusji.
  11. p0is0n

    Klub fanów Accuphase

    Zostaw jak chcesz.Mialem to zestawienie w domu przez ponad tydzień i bylo to takie cieple ok granko bez detalu i przestrzeni,ale nic poza tym.Jak ktos to lubi to ok.
  12. p0is0n

    Klub fanów Accuphase

    Zostaw jak chcesz.Mialem to zestawienie w domu przez ponad tydzień i bylo to takie cieple ok granko bez detalu i przestrzeni,ale nic poza tym.Jak ktos to lubi to ok.
  13. p0is0n

    Klub fanów Accuphase

    Jeśli to gra dobrze,to ja juz nic nie mówię..swiadczy to tylko o braku osłuchania..taki dzwiek to mozna miec za kilka tys z byle chinskiej lampowej integry bez j... sie w dzielonki za dziesiatki tysi.
  14. p0is0n

    Bristol Audio Show

    Rozwazam,moze ktos sie wybiera?Ktoś byl?Warto?Tylko zajrzec czy 3dni maja sens?
  15. Serio.Chlop pyta wyraznie o kolumny do Accu.A Ty doradzasz jakies kolumny,ktorych z Accu nie slyszales.Wiec?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.