Jump to content

iro III

Użytkownicy+
  • Content Count

    3873
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3330 Audioholik^3

Informacje profilowe

  • Zainteresowania
    M - jak Muzyka.
  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. iro III

    Audio mity

    teraz to są dopiero jaja - kto pracuje tyle godzin w tygodniu????!!! (polityk? 🤣) Skąd się ta liczba wzięła? OKi OKi - zapomniałem z kim (na własna "prośbę") wszedłem w dysputę. Już się wycofuję, nie odpowiadaj, nie cytuj - szalenie przepraszam za moją "wcinkę" OK?
  2. iro III

    Audio mity

    No to nie mógł napisać tak jak Ty? Można? Można.
  3. iro III

    Audio mity

    Wprawdzie to nie moja "kłótnia" - ale czy nie widzisz szymon, że w jednym zdaniu napisałeś o wymiarze tygodniowym pracy i jednocześnie o "zysku" godzinowym w wymiarze MIESIĄCA, zapominając dodać, że chodzi już nie o tydzień? (jednostki czasu - należy sprowadzać do wspólnego "mianownika" bo inaczej wychodzą bzdury w wyliczeniach mat./fiz. ale także w zwykłej pisaninie na forum.) Napisałeś niechlujnie, to co napisane widać a tego co miałeś na "myśli" nie widać i o to kolega się "czepił", nie musiał ale jednocześnie miał pełną rację
  4. iro III

    Audio mity

    Nie mniej, niż teksty wprost o głuchocie i tanim, śmieciowym sprzęcie.
  5. Czego nie rozumiesz w tej części zdania? Nie spotkałeś na swojej drodze takich płyt, gdzie kompresji jest tak mało, że to nie przeszkadza, jest ta kompresja niesłyszalna? zresztą już się nie wysilaj, nie odpowiadaj - "kaziku-t" albowiem na takie "mondrości" jest lekarstwo na forum = ignor ON.
  6. Jak nie rozumiesz prostego jasnego przekazu...cóż, nic na to nie poradzę. Nie wiem tylko po jaki wuj podkreśliłeś na czerwono wybrane fragmenty??? Wiesz co i po co podkreśliłeś manipulatorku? Pytałeś co słyszę - odpowiedziałem - co słyszę z mojego audio - NIE PO WYMIANIE DRUTÓW! - na co dzień, tym bardziej, że została wcześniej w wątpliwość poddana jakość mojego słuchu. Drutów nie zmieniam, nie "próbuję", bo nie lubię robić zbędnych, niczemu nie służących, bezsensownych czynności. Teraz zrozumiałeś? A myślałem, że do tak prostego przekazu wystarczy przeciętna inteligencja, okazało się, ze niekoniecznie.
  7. myhy, szczególnie ci co to słyszą to, czego w realu nie ma.
  8. Zbliżasz się do "koronnego argumentu" - jesteś głuchy. Nie idź tą drogą. Co słyszę? Muzykę słyszę. W zależności od nagrania, wydania - o słabym brzmieniu, o dość dobrym, dobrym, bardzo dobrym, doskonałym, wybitnym. O brzmieniu z dużą ilością loudness war, z mniejszą lub niesłyszalną, jasnym, ciepłym, mniej lub bardziej naturalnym, ciemnym, z większą "sceną" lub mniejszą z wyraźniejszymi źródłami pozornymi lub mniej, ze "sceną" głębszą lub bardziej płaską itd. itd. itd. To wszystko nadal w zależności od nagrania, wydania, czasem re-masteru, czasem re-mixu. Czy uważasz może, że gdy jakiś odjechany muzyk postanowi zarejestrować w swoim nagraniu dźwięk kopanego gumofilcem pudła kartonowego to sprzęt HajEndowy i/lub HajEnd druty odtworzą z tego dla Ciebie bas głęboki, niski, mięsisty, kontrolowany, czy jaki tam inny lubisz? Będziesz wtedy zmieniał druty by taki jednak uzyskać? pomogłem?
  9. Przecież przemak wyraźnie dość przytoczył producenta sieciówki i jego pomiary gdzie "różnice" wyszły na poziomie 0,001 dB. Pomijając już to, że taaaaaka różnica to zwykły błąd pomiarowy zawarty w tolerancji dokładności urządzeń pomiarowych ...to jest jeszcze ta "różnica" ponad 1000 (tysiąc) razy mniejsza by to móc w ogóle usłyszeć. Tak, bo to wszystko (ewentualny wpływ filtrów RLC) sprowadza się do mniejszego lub większego TŁUMIENIA (ciszej) sygnału. Tylko to i nic więcej. Tzn. tak by było w przypadku drutów audio gdyby oczywiście wartość ich tłumienia była na istotnym poziomie (> 0,3 dB). Jeżeli jest bardziej stłumiona średnica - odczujesz to jako zmiana barwy, każdy wpływ filtra spowoduje tylko to, że jakiś fragment pasma (góra ,jej część, mid bas czy dół) będzie głośniejszy (więcej usłyszysz "szczegółów" lub mniej) lub cichszy. Dodatkowo, wszelkie sprawy w brzmieniu - szczegóły, mgiełki, planktony, wybrzmienia, czarne tła, pogłosy i co tam jeszcze, powstają w nagraniu w studiu (tam zresztą też "tworzone" są z pomocą aktywnych filtrów), akustyki komnaty, w której słuchasz i jakości użytych głośników.
  10. Bo to są SŁYSZĄCY -PODGLĄDACZE. 😂 No! ładne cacko! 😍
  11. O! Zgaduje, że ocena byłaby jeszcze (proporcjonalnie do ceny i marki), duuużo wyższa. Bawi mnie niezmiernie "problem" tzw. podróbek. Oraz "niemożność/trudności" ich odróżnienia... No żesz ...A TO TEGO NIE SŁYCHAĆ!!!??? 😁😁😁
  12. Ciągle (jeszcze, choć starają się niektórzy mocno) mam chęć PROSTOWANIA technicznych... (dyplomatycznie) niedorzeczności. Urządzenia audio to tylko i aż technika, nic tam z magii nie ma. Magia może i ujawnia się tylko dzięki odtwarzanej przez nie Muzyki.
  13. Ale jak duże te różnice maja być? Pomiędzy normalnymi przewodami? Dla prądów, napięć i częstotliwości sygnału audio = bez znaczenia. Zawsze można sobie wymyślić i zrobić taki z o rzędy wielkości większym oporem (będzie tłumić, działać jak filtr)...tylko PO CO???!!!
  14. Zasilacz w audio jest ważny! - nie jakiś drut doprowadzający do niego zewnętrzne zasilanie. (parametry RLC w zasilającym drucie!!!??? ło Dżizaśku najukochanijszejszy!) a to akurat w pewnej części jest prawdą (pre-phono).
  15. Zaczynasz wchodzić na cieniutką ścieżynkę z której doskonale widać zmęczenie, frustrację i brak nie tylko sensownych, jakichkolwiek argumentów.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.