Jump to content

anxion

Użytkownicy
  • Content Count

    1482
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

anxion last won the day on July 10 2012

anxion had the most liked content!

Community Reputation

65 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Specjalnie takie schody kazalem zrobic, zeby pokoj byl jak najwiekszy.
  2. Tak wyglada wejscie do mojej salki kinowej, wiec z magic bedzie ciezko.
  3. Adeo jest czesciach z tego c pmaietam, z tym nie bedzie problemu.
  4. No ja tez jestem zadowolony z magic screen. Jedynie to ze nie dam rady wniesc na strych 125 cali 😕 nie wykrece sie w drzwiach, wiec musze wybrac cos co sie sklada.
  5. Tak sobie mysle, ze w dobrych kinach nigdy nie widzialem bialego ekranu tylko szare, lub prawie czarne. Hmm
  6. Dzieki Bipo, dobrze wiedziec, wiec raczej kupie bialy.
  7. Ekran Jest Magic Screen 100 Cali. Ale bede wymienial na Adeo 125 Grey.
  8. Pomieszczenie to jaskinia Batmana hehe, wszystko na czarno. Dedykowany pokoj do kina. Wlasnie bardziej mnie przekonuje JVC 7900 lub 5900 mozna w dobrej cenie je dostac. Ostatnio, zrobilem kalibracje mojego Soniacza przez skalibruj tv. I cos im nie wyszlo. Ale oczywiscie wina projektora itd. Czarny mam jak mleko teraz 😕 i wszyszto zoltawe 😕 Te nowe JVC Nseries sa za grube, i nie mialy by czym oddych w pólce 😕
  9. hehe, w Irladni zapomnij o demo drozszych Projektorow jak 1k euro. 2 sklepy AV na krzyz, i jeszcze musisz zamowic. Kupujesz kota w worku.
  10. Witam Jestem na kupnie z jednego projektorow wyzej wymnienionych. Bede w polsce w Sierpniu na tydzien. Czy jest jaks firma tutaj gdzie moge umowic sie na demo ? Krakow i Okolice. Pozdrawiam
  11. Akustyka jest okay. Nie ma zandych dyfuzorow itp. Ogolnie pokoj jest wyciszony przez firme, 5 layers wygluszenia.
  12. Witam Jak by ktos mial ochote wpasc i posluchac kina lub stereo. To zapraszam.
  13. Dzieki za ostatnia niedziele, teraz juz wiem, ze wzmcniacz musze wymienic jak najszybciej.
  14. RAF77, Uwierz mi nie ma zadnych takich efektow, napewno bym zauwazyl cos takiego, dla mnie obraz musi byc perfekcyjny. Jak by mi cos nie gralo to odrazu bym sie go pozbyl. A nawet myslalem ze by wymienic na 125 cali MS, ale funduszy zabraklo.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.