Jump to content

nissio100

Użytkownicy
  • Content Count

    512
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

87 Neutralny

Informacje profilowe

  • Zainteresowania
    MOTOCYKLE I HIFI STEREO
  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

6536 profile views
  1. Temat umarł. Ayon zakupiony.
  2. Sam posluchaj u siebie. Qed to calkiem niezly kabel ktory rozwala o wiele droższe. Tellurium to nadmuchany balon nie rowny robi co chce i niezabardzo mu to wychodzi.
  3. Co by nie było to ten Pioneer to popierdółka. A teraz niech dzieje czekam na lincz.😈😈😈Co do Unisona to świetny klocek. Czyli sluchasz Łomotu🤪🤪🤪 joke
  4. Jungson to fajny wzmacniacz chociaż chińczyk ale to mało istotne w tym przypadku nawet przewinoł sie umnie jeden bardzo prądożerny. CA281A jak dobrze pamiętam. Jest jeden na ebay uk ale cena to 1000£ shanling 3.1 też miałem na odsłuchu i był bardzo fajny. Ja na twoim miejscu szukałbym Nada s300 i s 500 albo troche pokombinował z kasą i zapolował na Gryphona Tabu century😈Miałem też shanlinga 3.2 ale to grubo powyżej twojego budżetu o jakim wspomniałeś. Spróbuj tez Abrahamsena możesz być bardzo pozytywnie zaskoczony. Wkoncu Abrahamsen to był mózg electrocompanieta.Może Yamaha AS2000 ebay uk jest za ok 900-£ . Swietna maszyna.Podaje tobie propozycje dosc popularnych wzmacniaczy. Jeżeli chcesz cos bardziej wyrafinowanego pisz podrzuce troche propozycji na priv.
  5. Hejka. Dobry wybór Secondy mk1 tez mam i uważam że to naprawde świetne kolumny. Co do Wzmacniacza w tym budżecie ktory wymieniłeś to proponuje Nad S300 grał u mnie (teraz jako rezerwa) z Operami i bylo naprawde super. To bardzo bliski krewny (lepiej zbudowany) Gryphona Tabu . Potężny piec dual mono świetnie się sprawuje w tandemie z Nad s500 połączenie xlr. . Dobra alternatywa to Abrahamsen v2.0 tańszy jak zakladany budżet lub coś ze stajni electrocompaniet Ec3. Jak lubisz cieplejsze brzmienie ale nie z przesadą to może Marantz Pm15s1 lub S2 mozna znaleźc za 4 kzl. To tak na szybko. Na olx jest ASR Emitter 1 ale troche ponad budżet 5100pln ale naprawde to godny piec! Wręcz bestia. Do tego dobry CD i... bedziesz pan zadowolony. Mogę wywołać teraz burze ale pliki wymiekają przy dobrym CD takie info z Autopsji.
  6. Dzięki Bardzo za pomoc! I tego kabla bedę szukał. Ew. Jak da radę wypożycze .
  7. Jak byś dał rade dołożyć do kwoty którą podałeś to zainteresowac można się ASR EMITTER. Jak byś dał rade dołożyć do kwoty którą podałeś to zainteresować można się ASR EMITTER.
  8. Dziekuję za odpowiedz. Z wypożyczeniem to moze być problem. Bo mieszkam w UK. Jezeli mogłbyś mi podpowiedziec chociaż jakie modele są w Ofercie i ktore są godne zakupu to byłoby super. A nie chcialbym wyjsc na głupka jak bede sie kontaktował w sprawie ew. wypożyczenia🙄
  9. Dzięki za odpowiedz. Byłem na stronie WILE ale tam nie ma pokazanych kabli. No chyba że jestem ślepy🤪 gdzie moge znaleźć opisy kabli Wile oraz ich ceny? Przydałby sue jakis katalog czy cos. Jak by ktoś miał do sprzedania RCA WILE 5.1 Pro to jestem zainteresowany. Pozatym chcialbym dowiedziec się wiecej o tych kablach. Jak i o innych z oferty Wile.
  10. Witam! Gdzie moge poczytać o lub ewentualnie kupić kable Wile? Cieżko coś znalezć. Interesują mnie RCA. Później XLR. A moze ma ktoś do odsprzedania?Chcialym w końcu polskie produkty w swoim systemie. Narazie gra u mnie Audia Flight one i Ayon cd1 ale.... w kręgu zainteresowania jest Louis , Jazz i Sarah. Mozliwe kondycjiner MOC. Jednak z drugiej ręki. Mieszkam w UK i jezeli byłaby możliwość odkupienia z drugiej ręki Kabelkow to jestem zainteresowany w ramach eksperymentu😁
  11. Witam! Gdzie moge poczytać o lub ewentualnie kupić kable Wile? Cieżko coś znalezć. Interesują mnie RCA. Później XLR. A moze ma ktoś do odsprzedania?Chcialym w końcu polskie produkty w swoim systemie. Narazie gra u mnie Audia Flight one i Ayon cd1 ale.... w kręgu zainteresowania jest Louis , Jazz i Sarah. Mozliwe kondycjiner MOC. Jednak z drugiej ręki. Mieszkam w UK i jezeli byłaby możliwość odkupienia z drugiej ręki Kabelkow to jestem zainteresowany w ramach eksperymentu😁
  12. Bo właśnie o to chodzi! Odkrywanie muzyki. Im wyżej pójdziesz tym więcej zobaczysz(usłyszysz) gratuluje wyboru!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.