Jump to content

nissio100

Użytkownicy
  • Content Count

    413
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

33 Neutralny

Informacje profilowe

  • Zainteresowania
    MOTOCYKLE I HIFI STEREO
  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

5826 profile views
  1. Audia Flight ONE , TWO ,THREE jeden z tych zależy jaką masz kasę na wzmacniacz! Bardzo muzykalne! Audia Flight one jeden z najbardziej muzykalnych wzmacniaczy jakie słyszałem!
  2. Jaka kwota wchodzi w grę? Mam Opery Seconda MK1 i Opera Grand Callas. Służę pomocą.
  3. A ja niesmialo stwierdze ze tytul postu mowi wszystko!!!Wzmacniacz do 20 tysi!!!! Wiec zastanawia mnie po co bijecie piane o 100kzlotych itp. Panowie robicie smietnik z tego postu!!! Autor pyta o wzmacniacz do 20 tys. a wy polemizujecie jak baby na targu. Interesuja was koloce za setki tysiecy to na priv i tam sobie uzywajcie.
  4. Obiecalem to pisze 🙂 System o ktorym chce troszke napisac to: Audia Flight ONE integra Audia Flight ONE CD oPERA sECONDA mk1 Kndycjoner NORDOST QUANTUM 2x2 Kable xlr Audioquest Niagara DBS 1X1metr Glosnikowe AUDIOQUEST METEOR 2X3M Kable sieciowe ACCUPHASE 40th ANNIVERSARY. Salon 25 metrow niezagracony normalny bez audiofilskich fajerwerkow. muza: Diana Krall Glad Rag Doll , PINK FLOYD The Later years 1987/2019 remixy, Kaleida Tear The Roots. Ogolnie brzmienie bardzo muzykalne zwarte gora nie natarczywa ale bardzo nasycona nie chirurgiczna uszy daja rade 😉 powaznie gorne pasmo bardzo zdyscyplinowane nic ze sztucznosci powiem ze bardzo naturalne. W wypadku utworow Diany Krall gdzie wystepuje trabka powiem ze jest maly kosmos trebacz stoi w pokoju oddaja to co najlepsze nie natarczywie wrecz niesmialo ale bardzo wyraziscie. Woklae jak to w przypadku Opery bardzo naturalne slychac nawet jak Diana bierze wdech i.... mlaszcze 😉 czy jak to tam opisac..... bas ponownie moge to napisac szybki bardzo zrownowazony szybko sie wycofujacy. Napewno go nie brakuje i nie klei sie do podlogi jak to w przypadku pewnego japonskiego producenta. Pink Floyd co moge napisac? Wszystko poukladane chorki sa niesamowicie naturalne jak i reszta przekazu. Nie mozna dowalic sie do zadnego aspektu sceny. W wypadku Diany Krall czy Kaleidy swietne klubowe granie. Syntezatory Kaleidy brzmia bardzo analogowo reszta takze swietnie. Najmocniejsza strona Oper to oczywiscie scena i wokale. Projekcja jest niesamowita bardzo uporzadkowana kiedy trzeba bardzo duza a jak cos to potrafi sie zawezic. Wszystko zalezy od materialu jaki jest odtwarzany. Ogolnie pomijajac okablowanie i kondycjonery to wloski system bardzo muzykalny potrafiacy zasymulowac odczucia street klubowe jak i pierdyknac w pokoju sala koncertowa! Naprawde nikt nie powinien brac na powaznie ze Kolumna OPERA brakuje basu.. To kompletne bzdury prosto z remizy. Opery to bardzo kulturalne bez niepotrzebnej agresji kolumny dla wymagajacego melomana. Jestem przekonany ze po dobraniu do Oper odpowiedniej elektroniki mozna stworzyc system na bardzo wysokim poziomie brzmienia. W secondach MK1 urzeka mnie caly czas ich kultura i muzykalnosc swoboda przekazu tworzenia naprawde klubowej atmosfery. To naprawde swietne kolumny ktore potrafia rywalizowac zowiele drozszymi konstrukcjami. CDN... 😉 OPERA GRAND CALLAS
  5. Raczej choroba🤪! Audia Flight to jedne z najbardziej muzykalnych wzmacniaczy jakie słyszałem!
  6. Z elektronika dadzą sobie radę wzorowo z hip hopem tez! Słucham wielu gatunków muzyki! Od Vivaldiego do Slayera! Opery to naprawdę godne urządzenia! Obecnie grają u mnie Secondy z Audia Flight one Audia Flight CD one oraz z Octave v70 sx z black boxem i shanlingiem cd3.2 dają radę wcześniej były kloce electrocompanieta Nemo i Opery Grand Callasy pobiły Sonus Faber olimpica3 ale to moje zdanie. 😈 spróbuj opłaci się! Grand Callas czekają na Audie FLS10 już wkrótce!
  7. Ja bym spróbował jednak Secondy. Jestem pewien ze będziesz pod wielkim pozytywnym wrażeniem!
  8. Wszystko gra znalazlem sie. Praca troche mnie zajela. Problem w domu z piecem co itp Grand callasy zakupione. Opisze co nieco w weekend daje slowo. 🙂 od nowego roku dzieje sie w robocie i prawde mowiac rano wchodze po 20-tej wychodze.
  9. Obiecuje jutro cos napisac. Dodam ze do wzmacniacza Audia Flight One dolaczyl tez Audia Flight ONE CD.Wiec i moze kogos dodatkowo zainteresowac opis Calego systemu poza kablami i kondycjonerami pelna wloszczyzna 😉
  10. Udało mi się kupić Audia Flight One CD więc zobaczymy jak zestaw wypadnie razem. Za wcześnie by coś sensownego napisać o brzmieniu.... trochę trzeba posłuchać. Audio Research CD3 Mk.2 został umieszczony w rezerwie możliwe ze i wyższe modele. Narazie w pełni włoski system pomijając kable i kondycjonery Audia dostała do kompletu Opery Grand Callas. Po sprzedanym systemie Electrocompanieta.
  11. ASR Emiter 1 lub 2 potworki i grają naprawdę dobrze.
  12. W połowie lat 80-ch każdy technics był wow!
  13. Jak zapewne wiecie Moje Secondy graly chwile z Nad s 300 i s500. Jednak ich brzmienie przekonalo mnie ze zasluguja na o wiele mlodsza moze lepsza elektronike. I... zakupilem integre AUDIA FLIGHT ONE Oraz nowy cd SHANLING CD3.2 ... teraz czekac aby cd dobrze sie wygrzal i napisze co nieco o brzmieniu jak dotad Audia pokazala co potrafia Secondy moge napisac z czystym sumieniem ze to juz brzmi 😉 highendowo . Znakomite kolumny znakomity wzmacniacz mysle ze i Cd da rade docelowo bedzie pewnie Audia Flight CD ONE ale to roszke pozniej. bede musial sprzedac zestaw nada 😞 i koncowke Ayre aby uzyskac fundusze na cd Audia.
  14. Witam. Dwa dni temu zostałem właścicielem Audia Flight one. Trochę przypadkowo. Ale .... jestem bardzo zadowolony! Następny krok to zakup CD Audia Flight one. Udało się trochę odłożyć -$$$ wiec dlaczego nie. Audia będzie grała z Opera seconda OZ MK1, i narazie z CD Shanling CD3.2 tez nowy zakup. Przedświąteczny. A możliwe ze tak zostanie.... Pozdrawiam wszystkich klubowiczów. ps. reszta moich gratów w opisie o mnie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.