Jump to content

bronx99

Użytkownicy
  • Content Count

    419
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Blogs

Magazyn Audio Stereo - artykuły, recenzje, testy

Sklepy

Opinie

Producenci

Modele

Wytwórnie

Wykonawcy

Płyty

Opinie o płytach

Typ sprzętu

Ogłoszenia (sprzęt i płyty)

Ogłoszenia płyty (archiwum)

Lista kont (branża)

FAQ

Everything posted by bronx99

  1. Fajna cena może komuś się przyda... [Hidden Content]
  2. Wczoraj dotarł do mnie drugi Rel T5. W duecie grają super 😉
  3. Listwa została ze poprzedniego zestawu - chińska Bada lb-5600 i tą ją będę w następnej kolejności wymieniał. Co do goldów to dla mnie są one "kremowe" w barwie a do tego maja dużo detalu i bardzo dobrze się wpasowały w mój system (zresztą całe okablowanie mam ze srebra). Chciałem dać szanse Silver Electrze - zobaczymy co z tego wyjdzie 😉Zraziłem się kiedyś do kabli posrebrzanych i wychodzę z założenia że albo czyste srebro albo jak najczystrza miedź.
  4. Fajny zestaw 😎 U mnie akurat sprawdziły się zasilające Wireworld gold electra a ten Silver jest do listwy.
  5. Dzisiaj przyszedł wireworld silver electra na wtykach silverclad do listwy...wygrzewa sie 😉😂
  6. bronx99

    RPM 10 Carbon

    System jest w moim profilu. Głównym źródłem jest cd - ze względu na posiadaną ilość płyt (które aktualnie staram sie dublować na winylu). Do tego ze względu na brak czasu i 2 dzieci najwięcej słucham od pewnego czasu Tidala. Jeżeli chodzi o xtension to porównując go do cd dzwięk jest troche inny - jest więcej basu (minimalnie) i jest dodatkowa minimalna "mgiełka" analogowości aczkolwiek byłem w szoku bo mając w pamięci dzieciństwo to winyl kojarzył mi sie z trzaskami i szumem - tutaj nic takiego nie ma. Ogólnie dzwięk jest jak dla mnie naprawde dobry i nie mam sie do czego przyczepić - dla mnie to jest gramofon docelowy. Co do muzyki - jazz i rock
  7. bronx99

    RPM 10 Carbon

    Cześć. Używam akurat modelu równoległego (z tym samych ramieniem) xtension10 evo z ortofonem quintet blue i jestem z niego bardzo zadowolony - bardzo solidny sprzęt. Jedyną moją uwaga, że dla mnie gramofon to dodatkowe źródło dźwięku które używam "od święta" i dlatego pewnie nie jestem specjalnie wymagający co do tego typu źródła dźwięku. Wcześniej miałem Rege RP6 i też była fajna.
  8. A "bawił" się ktoś z Was DSPeaker Anti-Mode 2.0 Dual Core ? Sam jestem ciekaw jak to działa. Może lepiej zapłacić parę $ i aktywnie "poprawić" akustyka?
  9. Faktycznie z tym coś nie tak - wcześniej był 100% sprawny za 4450 PLN i myślałem że to ten sam...A to od innego sprzedającego.
  10. Na portalu aukcyjnym masz Jay's Audio cdt2 mk2 za 4250 PLN podobno fajne urządzenie...
  11. Jak co roku...słabo 😉 jak bym Hegla słyszał tylko na AS to bym go w życiu nie kupił. Lepiej wypadł z Vienna Acoustic niż z B&W.
  12. Możesz też sprawdzić Bada lb5600. Od poczatku do końca chińskie ale wykonanie jest naprawde ok.
  13. Miałem H80 i miło go wspominam. Duża zaleta wg mnie to potencjometr przy cichym słuchaniu. Miałem kilka wzmacniaczy z potkiem analogowym i przy cichym słuchaniu jeden kanał grał zawsze głośniej. Oczywiście to nie jest reguła ale przy takim budżecie...dodatkowo łatwiej przygłośnić i z pilota i poprzez pokrętło - często we wzmacniaczach z potencjimetrami wystepują problemy z płynnym i łatwym podgłaśnianiem. Zwróć jeszcze uwagę, że ogólnie hegle są mało awaryjne...to co heglowi zarzucę to jakość wykonania obudowy w niektórych egzemplarzach.
  14. No niestaty ale Hegel dużo traci m.in. przez takie wtopy. I mimo, że dźwiękowo jest wg mnie bardzo fajny to niestety obudowa pozostawia wiele do życzenia...
  15. Możesz sprawdzić Albedo digital reference na wtykach furutech (na stronie albedo go nie ma) Pozdr
  16. Ale ja do Hegla mam listwe ( i nie tylko do Hegla) nie po to żeby coś uzdrawiać. Potrzebuje kilku wejść i po to mi listwa a składając system miałem pewne założenia budżetowe których się trzymałem i dlatego wybrałem taką. Btw. Czy z listwą czy bez u mnie nic nie brumi, szumi itp. a to czy H jest jest wysokiej klasy...to już oceniać użytkownikom...ma zarówno zalety jak i wady...
  17. Hej. Ja do Hegla używam prostej chińskiej listwy z Bada LB5600 i jestem zadowolony.
  18. Może się komuś przyda jak nie ma - wydaje mi się, że cena jak za 2 Winyle ok :) [Hidden Content]
  19. [Hidden Content]. Jak ktoś lubi to cena przystępna jak na 3 vinyle i dvd 😉
  20. bronx99

    Gramofon

    Ja do swojego pro-jecta xtension 10 używam Heeda. Co prawda stałem się jego posiadaczem przez przypadek ale ogólnie fajnie to sie wszystko zgrywa i nie kosztuje dużo (ps. gramofon to nie jest moje podstawowe źródło)
  21. To wiem. Każdy element na tym poziomie jest bardzo ważny...ale od czegoś trzeba zacząć wymianę - wolę od wzmocniebia gdyż daci się dużo szybciej starzeją.
  22. Hd30 mialem pożyczony na chwile - bardzo fajny jak na cene 10-11 tys. Wole jednak skupić sie na h30/p30 bo uciekł mi taki zestaw w fajnych pieniądzach 😞
  23. Nie. Jedyne co w teraz wchodzi w gre z hegla to h30 i p30 a cenowo teraz wychodzi juz fajnie (a dodatkowo można próbować różnych pre ewentualnie)
  24. Panowie a czy ktoś z Was miał okazje porównać Boulder 865 z Heglem? Pytam bo docelowo chce isc w h30 i p30 ale akurat na allegro jest Boulder i tak sie zastanawiam...wiem że cenowo to inny świat ale od strony audio jak to wygląda...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.