Jump to content

fafarskid

Użytkownicy
  • Content Count

    1053
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

fafarskid last won the day on October 23 2011

fafarskid had the most liked content!

Community Reputation

149 Dobry

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pięknie wygląda ten Mac. Co do lamp, to Amperex Bugle Boy wyglądają mi na squere getter i powinny brzmieć najciekawiej z tych trzech. Mogę polecić dampery EAT do wypróbowania. https://www.guildfordaudio.co.uk/products/product/106-eat-cool-damper No i tak jak mówiłem lampy to nie jest remedium na wszystko, one nie poprawia innych błędów występujących w torze. Życzę udanych odsłuchów.
  2. To jest wątek ECC81 i takie JJ miałem na myśli. Innych nie znam. Akurat też mam Docet Lector 7TL i miałem w nim firmowe JJ. Nic nie zagrało gorzej od nich. Dla mnie lampy to jest wisienka na torcie i dopiero zaczynam próbować jakieś lepsze gdy tor jest dopracowany. .
  3. Rozumiem. JJ są słabiutkie. Prawie wszystko jest od nich lepsze.
  4. Z czym była porównywana ta Marconi, i jak wypada to porównanie? Pytam ponieważ dla mnie bardziej miarodajne jest porównanie z innymi lampami w danym torze. To dlatego, że daje to wtedy obraz samej lampy a nie całego (nieznanego mi) toru audio.
  5. fafarskid

    Sprzedam/kupię

    Czy ktoś może pomierzyć lampy sterujące w okolicy Dąbrowy Górniczej? Jaki miernik i jaka cena. Odpowiedź proszę na priv.
  6. Te z Anglii najprawdopodobniej są robione w UK. Możliwe że przez mullarda. Można dopytać jakie mają kody. Te z allegro to mogą być włoskie Marconi. Można też zapytać sprzedawcy czy są jakieś inne kody na lampach. Jak grają nie wiem bo żadnych z nich nie słyszałem. Jeżeli moje podejrzenia są prawdziwe to lampy te będą grały różnie ponieważ pochodzą z różnych fabryk. Jeżeli kolega zakupi te z Polski to będę prosił o opinię jak grają.
  7. Jeżeli listwa jest potrzebna to bez żadnych filtrów, tylko układ w gwiazdę, grube przewody z litej miedzi. Przed listwą jak najlepsza sieciowka. Oczywiście jeżeli nie zamierza się już na wstępie zabić muzyki w swoim systemie.
  8. 12AX7 ze starej produkcji to wymierajacy gatunek. Popularność zrobiła swoje.
  9. Zwłaszcza że każdy ma inną wartość na wyjściu źródła, różny gain wzmacniacza, różną skuteczność kolumn i różne pomieszczenie.
  10. Zwyczajnie zniekształcenia mogą czasem wystąpić już na etapie sprzętu nagłośnieniowego na koncercie, ktory jest nagrywany.
  11. Sybilanty muszą się pojawić tam gdzie są w nagraniu. Inna sprawa jak przedstawi je sprzęt. Jeżeli sprzęt nadmiernie je wyostrza, zniekształca to stają się dokuczliwe.
  12. Lubię lampy, ale zrezygnowałem z takiego wzmacniacza. Teraz mam lampowe źródło i wzmacniacz tranzystorowy. Zawsze mocno kibicuje tym którzy mają wzmacniacze lampowe, bo to fajne granie. Trzeba się umieć obchodzić z takim sprzętem, to może zminimalizować zużycie. Właściwy bias, soft start, przeglądy. Jednak lampa pięknie gra i jest humorzasta. Tak już jest.
  13. Panowie wasza kłótnia zdominowała wątek. Upraszcza się o zaprzestanie tego.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.