Jump to content

lukag72

Branża
  • Content Count

    2052
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

132 Dobry

1 Follower

Informacje profilowe

  • Zainteresowania
    Wszystko co jest mi nie znane ,a wciąga po chwili.. nr tel 698921479 messenger I WhatsApp LukaGoska. jeżeli nie odbieram to nie ma mnie w kraju.
    Obecnie system. Sluchawki custom player AK. W domu.nic
  • Branża
    Usługi

Recent Profile Visitors

9909 profile views
  1. lukag72

    Kolumny do 35m2+

    Spendory dawno sprzedane.. A 14 za nowe w Kartonach. To raczej nie oszalalem. Pewnie z 6 tys byś może dał.
  2. lukag72

    Kolumny do 35m2+

    Jak dorzucisz troszkę do budżetu powiedzmy 2 tys to Proponuję Tannoy DC10T.
  3. A może Classe 2100 lub ASR Emitter 1 plus. Pewnie o okolicach 7-9 tys.
  4. lukag72

    Linn Klout

    Pewnie po za piękna polszczyzną, popartą korektą elektroniczną, nie za wiele masz do przekazania, gigusiu. Nie. Jestem dla Ciebie żadnym misiem pysiem czy jak sobie tam wymyślisz. Twoja opinia mnie mało interesuje.
  5. lukag72

    Luxman d-05u

    Można spróbować Linn cd12. Kiedyś legenda i pierwsza 5 top Świata.
  6. lukag72

    Linn Klout

    Rozumiem że znasz mnie doskonale, oczerniasz mnie obrzucasz, błotem, przed forum. . Jeżeli jest to przetłumaczony teks z z kogoś czy jakiegoś innego artykułu. udowodnij to, a nie krzyczysz publicznie bzdetów. Po drugie, jak nie masz nic ciekawego do napisania w tym temacie to po co zabierasz głos?
  7. lukag72

    Linn Klout

    Z linn jest mocno obeznany. Począwszy od fenomenalny h Linn kann 2 od Seri 42... Po przez wszystkie isobarik - obecnie ostatni model z Seri do 1992 r, Linn classic intek, pretek lk 280.,lk140, Linn ikemi Genki. I obecny gramofon lp12 +Ekos. Valhalla i Lingo. Te klocki uwielbiają własną konfigurację w zestawach aktywnych biją na głowę konkurencję. Choć Meridian który był zdecydowanie bardziej drogi nie ustępuje mu pola. Brytyjskie flagowce nie są potęga mocy. To nie Krell czy Mark Levinson. To kultura grania najlepiej wspierana przea 2 - 6 kompanów każdy na jedną częstotliwość czyli 3 klauty na trzy drogi. Alternatywą było np kupno Meridian 558.2 lub 3 krotnie tańszego Tag Mc laren. Pisz na priv
  8. Oj przyznam rację , wczesne serie Gold LSU 8 ,10 ,15 w starych skrzyniach z oryginalnymi zwrotnicami na sztywnym zawieszeniu to absolutny top . O ile seria SMR x używana przez muzyków nie do końca nadaje się do użytku domowego , o tyle HPD a najlepiej Gold to na prawdę zacne granie ceny ogromnie zróżnicowane . jeszcze warto rozważyć serię rzadko występującą w Polsce to jest Wildcat np Puma , po mimo rodowodu estradowego słuchałem ich w warunkach domowy , bas jak dzwon wokal namacalny wysokie skupione , no i maja dwa atutu można je kupić dość tanio np około 5000 po za tym w przypadku impry można rzucić w nie butelko nic się nie stanie . Puma to głośnik 15 cali a jest jeszcze mniejszy Linx 12 . Nowe modele no cóż dopiero Westminster pokazuje klasę ale za jaką cenę , nie mówiąc o Kingdom . Natomiast nowsze serie XT czy Precision -to no cóż pitu pitu dla początkowych słuchaczy . Podpisuję pod tym dwoma rękoma nic ująć nic dodać . Smr x są stworzone do studia nagraniowego , myślę że tak skonstruowana została zwrotnica która miał absolutnie wyzbyć się jakichkolwiek podbarwień, wyostrzając każdy dżwięk do granic możliwość , SMRX pozbawione są muzykalności czaru -powietrza miedzy instrumentami . To wszystko świadczy jedynie o ogromnym potencjale samego przetwornika. Kiedyś przy użyciu aparatury pomiarowej zakresu częstotliwości . porównałem dwa głośniki Celestion Ditton 66 studio monitor , oraz Tannoy Gold super monitor . i powiem tak mamy bardzo spaczone wyobrażenie niskich częstotliwości . Na danym materiale od słuchowo , wydawało się że Celestiony graja niżej , a jednak to tyko było złudne wrażenie to około +6db przy 40-60 hrz sprawiało takie wrażenie . przy zapisie z mikrofonu pomiarowego oczywiście w danym pomieszczeniu Tannoy wydobył dużo niższe częstotliwości , ale to tak na marginesie
  9. Właśnie ku mojemu zdziwieniu dość pozytywne wrażenie odniosłem w zestawieniach Lampa Dynaudio Focusy z Leben 300f całkiem przyjemne grania choć od razu czuło się brak wypełnienia C2 słyszałem z Marantzem pm11 s3 po mimo słabego okablowania zagrały die lub 3 klasy lepiej niż Audio Physic Virgo 5 w tym samym zestawieniu . Nie wiem czy końcówka tranzystorowa i pre lampowe nie było by najlepszym rozwiązaniem .Pozdrawiam i owocnych poszukiwań Wspomniany tu Copland może być strzałem w 10.
  10. Nie napisałeś jakie kolumny chcesz napędzić . Dynamika , muzykalność ,barwa . Czego szukasz .Osobiście znam dobrze serię Pm 6000 ., i uważam za całkiem ciekawy wzmacniacz . z nowych nie znam się absolutnie . Starsze konstrukcje to np Meridian 551 Linn Majik _ a jeszcze lepiej konćówka lk140 i np pre wakonda . można również w tej cenie pomyślęć o jakimś vintage amplituner Yamaha cr 2020 , Marantz 4370 -quadro . Ciekawą opcją jest również Sansui au x 901 lub cyfrowy 911 . jednak ceny róże 3000 super ale i osiągają chorą cenę 5000 zł . świetne wyjście zbalansowane XLR . może parę stówek drożej Denon PMA 2010 poszukaj też węgierskiego Heed Obelisk najlepiej z zasilaczem mały ale wielki duchem wzmacniacz . Może Roksan Caspian ale naprawdę duże pazury pokaże dopiero z końcówką mocy .
  11. lukag72

    Spendor

    Piter rzeczywiście może nie potrzebnie się czepiam , ale skoro nie słuchałeś , wielu rzeczy które wymieniłem . Po co od razu je przekreślać .Tym bardziej że nie znajdziesz nigdzie beukotu reklamowego w/w przez zemnie rzeczy . To może oświeć mnie co na Tobie do tej pory zrobiło wrażenie i z czym to był dopasowane . jestem otwarty na nowe -stare . Pozdrawiam
  12. lukag72

    Spendor

    Piter rozumiem że twoja wiedza w dziedzinie audio jest absolutna , jesteś urodzony ze słuchem wybitnym ? A twoje dewagacje w stronę osób które mocno zarysowały drogę dżwięku w audio są uzasadnione . Szkoda ,dla mnie twoja opinia przyjajmniej to co piszesz to bzdet , i jest to po prostu słabe . Rozumiem że takie firmy i ich wyroby są też poniżej dzisiejszych norm . Spica, Dunlavy ,Shahinian, Sonab Carlson, Geithain, czy choć przez chwile miałeś okazje obcować z ich wyrobami ?
  13. lukag72

    Spendor

    Piter bez obrazy , każdy ma swoje zdanie , które należy uszanować . Jednak to co piszesz to dla mnie czysta teoria. Nie podejrzewam Ci o to abyś nie miał doświadczenia w odsłuchu wielu różnych modeli głośników . Ja słucham około 50 par rocznie w różnych konfiguracjach . Swoje przemyślenia mam również nie wszystko zer wszystkim . Ale pisząc o głosnikach które używane są zawodowo w przy tworzeniu wybitnych dzieł muzycznych , , czy warunkach domowych , z Tannoy korzystali Pink Floyd , Adel, Elton John. w że są słabe itd , to tylko świadczy że nie miałeś z nimi odpowiedniego doświadczenia . TO moje przemyślenia . Pozdrawiam .
  14. Dokładnie, ale kogo było stać na wyłożenie 50 tys plus 25 za. Dekoder. Dziś ten komplet można. Mieć za 15-17 Tys? I daleko szukać konkurencji
  15. lukag72

    Spendor

    Klipsch i nie zagrają top? Kolego widzę że ogromna droga przed tobą. Set przy skuteczności 104 db wymiata tak że powietrze barwa i skład instrumentów brzmia nad wyraz prawdziwie. się składa że jedyną firma która trzyma te parametry w ryzach była Klipsch z swoim Horn na czele. PAMIĘTAJ ŻE WIELE MODELI TEJ FIRMY PRODUKOWANO PRZEZ 50 LAT., w niezmienionej formie. Z tymi sami przetwornika i i typami obudów. O czym to świadczy? Zastanów się. Dla przykładu Taki Audio Physic co roku zmieniał przetworniki obudowy i nigdy nie byli dość. Tannoy to nie moja para kaloszy. A które Tannoy słuchałeś z Czym Gold, Red, Black, Silver? Sam osobiście słucham na 60 m2. Więc potrzebuję trochę mięsa w dźwięku lub Kultury w. Brzmieniu. Ale do tego trzeba dojrzeć i mieć lata doświadczenia. Czego życzę Tobie i innym, zaloznany w Audio od 1988 r
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.