Jump to content

Sovereign

Użytkownicy+
  • Content Count

    2374
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

256 Bardzo dobry

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

6353 profile views
  1. Bym ci odpisał na to o co pytałeś, żebyś tego nie wpisał. Coś pokręciłeś i to grubo. Wtedy zacząłeś krytykować/naśmiewać się z tzw. ''metkowców'' (jak to zaczepnie nazywacie) pisząc jak klakier, podchody zacząłeś robić przy Tower HR-7 które sam wrzuciłeś, rozszalałeś się przy monitorach Westlake BBSM-12, a od kolumn California Audio Technology MBX 10.9S46, miałeś lepsze w garażu klepać :D ... a nawet przetworników nie masz dostępnych. Nie było nic, że twoje kolumny diy od klakierów. I nic o kupowaniu zagranicznych. A jak za drogie, to nikt ci nie każe kupować. Odpisałem, że masz diy by yb-audio w stylu ap virgo i coś, że powinny mieć co najmniej logo, jak na zamówienie w polskiej firmie. Jak klakier pisałeś, bierzcie polskie, tylu producentów w PL, wspierać polskie manufaktury, które jak pisałeś potrafią zrobić to samo - tzn. zerżnąć, ale nawet tego nie potrafią. Ze wspieraniem miałeś na myśli także m.in. podwórkowe/osiedlowe polskie wyroby (''garażowe wypociny Pana Mietka'') od typów, którzy tu przez swoich klakierów uważani byli za królów DiY - sam sobie wspieraj polskich chamów. Polskie samochody i polskie przetworniki odzwierciedlają potencjał polskich producentów. Gdzie masz światowe kolumny na polskich przetwornikach. Gdzie w PL masz tor F1, nie mówiąc już o zespole F1, który wygrywa generalkę. Polacy i polscy diy-owcy (poza jakimiś wyjątkami - sympatycznymi, kulturalnymi i miłymi osobami) to buńczuczne bufony z rozsadzonym ego i pychą, a ci co jakiś zysk mają, to potrafią jechać jak po trupach, za pomocą swoich klakierów.
  2. Japońska ekipa Kenrick Sound to profesjonaliści i zapewne sympatyczni. Polskie diy w 99,9% to amatorka, i głównie chodzi o to, że niesympatyczni - oczywiście nie wszyscy, ale dużo.
  3. Tak szybko zapomniałeś od czego się zaczęło. To przypomnę :
  4. Wszystkie (poza 15''-ami) nie muszą być w kolumnie, można z góry ustawiać. Świetna sprawa, przy tych kolumnach. Tak jakby były stworzone do takich opcji rozbudowy. Kolumny to całość nawet jak wszystkie pozostałe drivery są wyżej. C50 | Olympus S8R jak bratnia wersja inaczej wykończona z zewnątrz. http://www.lansingheritage.org/html/jbl/specs/home-speakers/1973-c50-c60.htm Ekipa Kenrick Sound też coś potrafi rozbudować/dostawić jak w tych pod nazwą/opisem: ''JBL Olympus with HL88 Super Custom KENRICK SOUND Edition'' W tych głównie dodane duże horny. 3-way kolumny sprzedane: 2,780,000 JPY (bez wliczonego podatku) http://jbl43.com/?pid=97430916 130A, PR15, 375 + HL88, 075. Network LX5, N7000. 450Hz, 10kHz. Takayoshi Matsunaga - The Main Man Taka wersja była za 2,980,000 JPY (bez wliczonego podatku) http://jbl43.com/?pid=120781329 ''Tuned JBL Olympus | Twin 130A woofers, Beryllium 375 driver + HL89 GoldWing, Special Crossovers'' 130A (x2), 375 + HL89, 075. Network LX5, N7000. 450Hz, 6.5kHz. Improvisation - Drums Les Du Tons - STS Digital: Dynamic Experience Volume 2 KRS żeby rozbudował do 4-way, do tego wszystkie crossovery z CC, i porządne standy dorzucił, to wyszłoby około 6 baniek JPY. Można 4-way, jak tu prywatnie. Jeszcze z innym hornem na MF. Bardzo szeroki horn (gdzieś z 80-85 cm) i tylko ten drewniany, a na HF aluminiowy. JBL LE15A Alnico V (LF) + JBL PR15 (LF) + JBL 375 Alnico V (MF) + JBL 175 Alnico V (HF) + JBL 075 Alnico V (UHF). 段银莹 - 红豆红 Te powyższe 4-way najbardziej zbliżone, a jeszcze bardziej byłyby gdyby na MF miały horny/lensy jak w tamtych wcześniejszych, czy tu w Hartsfield. Sprzedane: 7,800,000 JPY (bez wliczonego podatku) http://jbl43.com/?pid=139077584 150-4C, 375 (diaphragm D16R2440) + H5039 + L5090. Crossover Frequency: 420Hz. Fryderyk Chopin - Fantaisie Impromptu No. 4 in C sharp minor, Op. posth. 66 (Duisburg Philharmonic Orchestra)
  5. Widać wasze zachowanie od około 55 str. gdzie pieklicie się przez kilkanaście następnych stron i bez końca. Tak jak pisałem wcześniej, gdzie m.in. wspomniałem/zacytowałem trafne wpisy innych z tych waszych przepychanek. diy-owcy niesympatyczni, niekulturalni itd. A później się dziwią, że ich nie lubią. Nie wszystkich, ale spore grono, w tym klakierów od podwórkowych/osiedlowych polskich wyrobów. Sami wszczynacie. W diy róbcie swoje bagno jak wielokrotnie. Ja lubię sympatycznych, kulturalnych i miłych, a nie takich jak wy.
  6. Ponownie chciałeś zabłysnąć swymi prostackimi tekstami jak z rynsztoku diy. Zdjęcia dawno wrzucałem i to sporo, do swojego wątku. Wklejasz jakieś zdjęcia z netu i wypisujesz jakieś pierdoły, a nic konkretnego nie widać u cb. Gdzie te twoje ''RM-6VC''? Choć na twoim miejscu uderzyłbym od razu w ładniejsze i większe WARP-15W. Jak to twoje klimaty.
  7. U mnie jako sekcje basowe, bo dalej nic nie łapiesz, tylko próbujesz piać personalnie, jak nie masz pojęcia. Byłeś przekonany, że ..., a wymysły piszesz jak wcześniej, gdzie wymyśliłeś sobie ''Bo z tego co piszesz tu na forum'' a nic takiego nie było. Proste masz w Studio Monitor, a nie różnych domowych np. C60 | Sovereign 1 S8R gdzie wykończenie najbardziej przybliżone do WARP-15W. I się podoba, tym bardziej z maskownicami. Nawet nie załapał, że i wewnętrznie cztery ścianki wymiarowo są różne, jak front jest pochylony. Wolę solidne oryginalne, które cb. przeżyją spokojnie, niż jakieś ''no name'' od bufoniastych DiY-owców. W mniejsze ilości komponenty takie można zastać także w C44 | D44000 Paragon i Hartsfield. Hartsfield poza wooferemi (150-4C) ma wszystkie te komponenty. Jeszcze więcej nowsza wersja gdzie woofery były ładowane z tyłu i dodatkowo doszył crossovery i bullety. Druga (z trzech) wersja D44000 Paragon posiada wszystkie te same crossovery i przetworniki. Inne horny i cały projekt. W DiY ktoś chciał/chce zrobić replikę C44 | D44000 Paragon - chyba z ''papieru'' 😄 (i do tej pory nie widać https://www.audiostereo.pl/topic/140458-jbl-paragon-replika/). To żadna replika bez oryginalnych przetworników, po biedocie z ''D.A.S.'' (MF), ''Isophon PS 385'' (LF). Może jeszcze Hartsfield, czy C60 | Sovereign 1 S8R. Jak nawet na komponenty/przetworniki na mają. Będą mieli jak kupią oryginalne domowe kolumny, ale wtedy nie potrzebna replika. W pl w diy jedynie najprostsze w wykonaniu klony 4343 / 4344 / 4345 Studio Monitor (i to nie na wszystkich przetwornikach jak w oryginale) na co ich stać, aby sklecić i sprzedać za kilkanaście/kilkadziesiąt tys. PLN. Chyba za dużo nie zarobili, odliczając koszta tańszych pro komponentów i produkcji diy. Studio Monitory słabsze, nawet przy standardowych. Konfiguracje jak np. w 4345 mnie nie interesują. Od razu przy wooferach horny, a nie mid-bass. Studio Monitor z mid-basem nawet zakresu MF nie ma lepszego, nie mówiąc już o całej reszcie. Do szybkiego/precyzyjnego drivera na HF, najlepsza szybka precyzyjna sekcja MF także z Hornem. Kenrick nawet nie stosuje ''slot'' tweeterów, tylko najszybsze bullety. Do Westlake jeszcze inne brali jak były produkowane/dostępne. Żadne typowo domowe nie mają konfiguracji z papierami na średnicy/mid-bassie. W nowszych Studio Monitor 4338, 4365, 4367 też już wyszli z tego. Ostanie były 4348 najlepsze z wszystkich studio monitor 4-way. Rey Audio WARP-15W (z czteropakiem 4 x 15'') wygra jedynie na LF, a przegra na MF/HF/UHF. LF też bez ograniczeń można rozbudować, w dużych metrażach, dostawiając moduły sub-bassowe. I nie potrzebne Tower SM-1. Driver/Horn/Lens (jak w Hartsfield). Można dostawiać do innych ich kolumn / sekcji basowych z tamtych lat. Tak jak dedykowali. Największe Horny z Westlake, wcześniej były pod nazwą H-61 (z driverem 375) w wypasionym/niedostępnym systemie głośnikowym z 1965 r. JBL Cinetron IV (D14S20) http://www.audioheritage.org/vbulletin/showthread.php?10707-Cinetron-System - Sekcja basowa dwa x jak u mnie. 2 x 15'' JBL D140B + 2 x 15'' Passive Radiator JBL PR15. Taki zestaw, żeby był dostępne, to też bym zabrał. Piejesz nie mając pojęcia. Co innego ten pan, od razu wiadomo, że ma orient - z takim miałbym temat. TAD TH4001 słabe w 2401 i innych kolumnach z tym i mu podobnym drewniakiem uśredniają, kolorują, zamulają. To się daje potężne/grube metalowe horny i rozbudowuje sekcje do trzech driverów dla całego zakresu MF / HF / UHF. Nie wątpię, że w zakresie średnio-wysokotonowym pogoni monitory Kinoshita / Rey Audio. Bez żadnego wcześniejszego wspominania, wyskakujesz z obudowami by zapiać personalnie. Dla stolarza tu nie ma miejsca, bo poza obudową basową, same stale/metale (MF/ HF / UHF), metale i granity na podstawie. Metalowe horny z grubo odlanego alu bardzo neutralne tonalnie i nie stonują detalu jak drewniaki. Kwestia wysterowania - wtedy może drewniaki się zbliżą. Living Voice Vox Olympian (bez subwooferów Vox Elysian) w niczym nie są lepsze. Mniejszy driver Vitavox S2 z drewnianym/hornem Vitavox RW300 podkolorowane (a dedykowane klasyczne horny to Vitavox CN-157, a RW300 to nowe drewniaki), i wyżej w tamtej amplifikacji z kondo dwa zmulone/stonowane TADy: 2002 i 703 (średnie na Vitavox'ie lepsze niż wysokie na TAD). Focal Grande Utopia / Utopia Evo - z tym co mają na średnich i wysokich, nie zagrają lepiej i całościowo z dwa razy wolniejsze. Z sub i mid-bassem zamiast od razu wchodzącym wooferem, to inne konfiguracje. Tych obu powyższych kolumn nawet bym nie chciał mieć, bo po co. Wolniejsze zestawienia jak w 4350/55 z dużym mid-bassem i wooferami, jedynie bardziej na masę. Chyba, że coś tam rozbudują. Dostawka Horn jak w Westlake lub podobna Yamaha i driver 2450J, to już zacnie. Świetnie wysterowana sekcja średnio-wysokotonowa z SM-1, pewnie już tak (w przeciwieństwie do dwóch wcześniejszych). Albo byłyby potrzebne ich horny w wersji z grubego alu, jakby mi było za grzecznie za delikatnie na drewnianych. O stopień niższe modele z 15''-ami, 10'' mid-bass'em, 2'' i 1'' driverem i hornami Westlake. W zakresie średnio-wysokotonowym z FM Acoustics i te grały słabiej - bankowo typ nie dał rady ich wysterować. Coś tam później wspominał, że strasznie zamulające aktywne zwrotnice Westlake. Wcześniej grały w dużym Studio we Francji z trzema wzmacniaczami mocy BGW. Najpotężniejszy ich piec jak dwa mono w jednej obudowie który spodobał się na LF, został zabrany. Z ograniczeniami, do mniejszych składów nadają się kolumny WE L-8 z 12'' LF Jensenie P-12N i małym driverem WE 713B (Alnico magnet phenolic diaphragm) + KS 12024 aluminium horn. Średnie, wysokie i bas słabsze. Bardzo krótki szybki mid-bass na sztywnym 12'' Jensenie P-12N w odgrodzie. Westerny i Eurodyny z ograniczeniami. Nie dla mnie. Ciekawe są największe drivery WE 594A, to już może być i do konkretnego grania jak moje nowsze w wersji z Alnico V. Jedne i drugie idealnie do moich hornów na MF. Oprócz tego co mam, jeszcze mogłoby mnie zadowolić tylko EVEREST DD6X000 i TOWER SM-1. Ale tak gra, że dożywotnio mi nie potrzeba innych. U mnie całe kolumny lepiej się prezentują, solidniej, bardziej konkretnie i rasowo, niż Living Voice Vox Olympian z mosiężną rurą (HF) sterczącą jak w rudym 102. Na takie nie lecę, tym bardziej, że z innej mańki drivery i horny, jeden horn drewniany, drugi mosiężny. Oba horny musza być z tego samego tworzywa - albo wszystkie drewniane, albo wszystkie aluminiowe. A nie jakieś mieszanki i różne drivery - jeden angielski, drugi japoński. A teraz twoje wcześniejsze pytanie, tu do cb. Stefanie. ''Na czym ty słuchasz'' Piękny Stefan? ...
  8. Nigdzie tak nie było napisane - zakłamujesz fakty. @Sovereign ''Słucha'' na ostatecznych kolumnach 4-way Sovereign/Hartsfield w możliwej najlepszej konfiguracji na najlepszych przetwornikach, hornach i lensach. JBL C60 | Sovereign 1 S8R + JBL Hartsfield mid-frequency section. Four-Way Loudspeaker System • LF: JBL LE15A Alnico V Woofer • LF: JBL PR15 Passive Radiator • MF: JBL 375 Alnico V Compression Driver + JBL rectangular exponential Horn + JBL folded-plate Acoustic Lens • HF: JBL LE85 Alnico V Compression Driver + JBL round exponential Horn + JBL slant-plate Acoustic Lens • UHF: JBL 075 Alnico V Ring Radiator Bullet Tweeter Crossover Frequency: 500Hz, 3.2kHz, 10kHz Charge-Coupled Linear Definition™ Crossover System (CC 77VDC || 77VDC) Connection / Amplification: (only) Quad-Wire / Bi-Amp, Tri-Amp or Quad-Amp Dimensions (H x W x D): 151cm x 100cm x 56cm Weight: 220-250kg (each) with the stand
  9. babatular pisze z xajas'em, czy w innych wpisach z tobą, gdzie tam się spieracie. Nie wtrącaj mnie w tą waszą jałową gadkę. Pieklicie się w temacie ''monitory wszechczasów,TOP 20'' gdzieś od około 55 strony (przez kilkanaście następnych - zaraz będzie kilkadziesiąt) jałowe gadki i jakieś przepychanki (w niektórych trochę racji), ale i tak szkoda czasu. Stare dziadki a jak dzieci w piaskownicy. Od 55-ej doszli już do ponad 70-ej str. w swojej jałowej gadce. Wystarczy przejrzeć te kilkanaście stron. Mi nawet tego czytać za bardzo się nie chce. Co najwyżej z grubsza okiem rzucę, na sekundę moment. Niech sobie każdy lubi co chce. babatular'a jara wygląd kolumn Sonus faber. xajas'a Rey Audio na zdjęciach. Topowe Rey Audio WARP-15W wizualnie obudowę z tymi frezami mają w stylu moich sekcji basowych z końca 60-tych, początku 70-tych lat. Najładniejsze z wszystkich Kinoshita / Rey Audio. I nie widzę powodów by nie zgrały. WARP-15W z takim 'czteropakiem' na stronę (4 x 15'') i wielkim hornem, babatular'a wkomponują w ściankę razem z jego Sf. Podjudzać* to ty możesz klakierów od podwórkowych/osiedlowych polskich wyrobów. To jest bardzo nie miała i nie sympatyczna grupa zaślepiona i gł.pia. rocha i tomka za co niektóre trafne wpisy można pochwalić. Nie w temacie jak niemalże wszystkie wpisy od około 55 str., ale i tak wybrane z ciekawszych. Zauważyłeś usera co miał kilka kont (3-4), z jednego wrzucał produkt diy, a z drugiego konta zachwalał 😄 - jedna a ta sama osoba. Później tu przerodził się branżę - on stolarz klepie budy i zleca wykonanie elementów i na końcu to tylko składa i sprzedaje. Typ współpracuje z jakimś innym królem DIY, który to Papierwoleju kiedyś sobie tu nałowił klientów/klakierów, a później założył jakąś tam jednoosobową osiedlową, legalną czy na dzika. Ktoś na alledrogo sprzedawał chiński wzmacniaczyk lampowy za kilka tys. Wzmacniacz jakiś chinol, nowy może za 2tysie, a on w opisie, że po jego tuningach rapier.ala topowe tranzystorowe wzmacniacze mocy po 100 tys. PLN A tego chinola pewnie tuningował/stroił na budżetowych kolumienkach. Szukał jelenia takiego jakim sam jest. polskiego lampizatOr'a big 6 pożyczali do drogich systemów. W dłoniach jakby miał się rozpaść i grał na poziomie takim jak i jego solidność - z radością się pozbył. Z DiY to jak się uda DiY-owcom bombowcom, 1 produkt na 100, albo 1000 coś tam zagra, niektóre do poprawki a większość do wyrzucenia. Płacisz grube tysiące a wykonanie i brzmienie jest tragiczne, jakieś tam gadżety inne listwy ulepszacze, które zamiast poprawiać to psują sound. Wewnątrz się telepią polepione taśmami, klejami itd. A DiY-owiec bombowiec myśli że spec i ktoś jemu podrobi - to markerami pozamazywał nazwy użytych komponentów/elementów. Śmiechawy było co nie miara z tego. Nawet w DiY po inżynierach elektronikach trzeba poprawiać. Ego ich rozwala jak coś tam technicznie wiedzą już myślą ze spece, jakieś elektryki. Sprzęt niby z gwarancją, a jak padnie np. zasilanie, które wcisną w zamkniętą budę bez cyrkulacji powietrza, to płacisz ponownie. Musieliby grubo testować pod względem awaryjności, a nie jak się uda i robią sobie królików doświadczalnych z innych którzy im płacą za produkt, a co do czego to ich DiY prototypy wadliwe. Powtarzalności brak. Żeby tak firmowe wychodziły to miałbyś wersji z Mk100 ... i co chwilę z każdą drobną zmianą, gadają miazga rozwala poprzednią wersję, kupuj! - i tak w koło, aby doić na kasę. Kable DiY hu.owe za tysiące interkonekty nic nie warte. Nigdy nie bierz kabli, jak nie poda dokładnie wszystkich elementów i przewodników użytych do budowy kabli dokładnie co i skąd. Bo biorą podróby itd., a gadają że oryginalne. A przewodniki jakie to technologicznie nie kosmiczne z najbardziej wyszukanych azjatyckich krajów hehe. Za te ceny masz używane starsze firmowe sprzęty, które zawsze możesz odsprzedać, albo przy-tuningować i dalej grać. Po kilkunastu/kilkudziesięciu latach najlepszy inżynier elektronik DiY-owiec będzie potrafił coś sensownego wykonać. Dopiero wtedy finalną jakość brzmienia będzie odzwierciedlać to jaki ma system / zespoły głośnikowe. Coś wymagającego jakieś absolutne topy - im wyżej tym lepiej. Jak DiY-owiec swe kable i elektrownię tworzy mając firmowe kolumny Westlake Audio Tower SM-1 itp., to z chęcią odsłucham. A jak klecą elektronikę przy jakiś amatorskich budżetowych skompresowanych malutkich kolumienkach na konwencjonalnych przetworniczkach/kopułkach (do brzdąkania 1-2 dźwiękami), to niech sobie sami słuchają, bo później tak czy siak nie będzie grac przy wymagających topach. ...wtedy do wyrzucenia, albo do hardcorowej przeróbki to co klecą DiY-owcy bombowcy.
  10. Arya Audio Labs | AirBlade Transducer (https://www.arya-audio.com/airblade) AirBlade 180 Specifications Frequency response: <1kHz to >20kHz Directivity: 180˚ (other versions upon request) Impedance: 4Ohms, purely resistive, linear phase Diaphragm surface area: 19200mm² Magnets: 34 Neodymium magnets per driver Weight: ca. 1.4kg per driver Dimensions: ca. 13.5 x 7.6 x 7.6 cm (W x D x H) https://www.audioxpress.com/news/the-airblade-transducer The audioXpress team - Ward Maas and Joao Martins - meet Arthur Marker and his new venture, Arya Audio Labs. * * * http://www.christensenaudioip.com/ https://www.audioxpress.com/article/new-transducer-technology-from-christensen-audio
  11. Średnia (z dwóch ocen) 1,5 na 5: http://www.audioreview.com/product/speakers/bookshelf-speakers/aad/2002-audiophile.html ''In conclusion, they look like $5000 monitors, but they sound like $500 floorstanding speakers.'' Czyli co, nowe za $3200 wyglądają jakby były za $5000 a grają jak podłogówki za $500 Czyżby to dla tych co biorą monitorki tylko dla wyglądu. Albo jeden z drugim nie potrafili nawet wysterować monitorów AAD 2002 Sensitivity ([email protected] 1 meter) 88 dB Impedance 6 Ohm Frequency Response 27Hz-30kHz Crossover Frequency 500 Hz/2.5 kHz Recommended Amplifier Power (Watt) 50-400 Dimensions (HxWxD) 495x140x330mm Woofer 2 x 5.25" Metalized Polypropelyne Tweeter 1" Titanium Dome Net weight (Per speaker) 26 Kg Różnie podają Crossover Frequency dla AAD 2002 : 500 Hz, albo 500 Hz i 2.5 kHz jak dla podłogowych AAD 2003 http://www.lightav.com/home/aad/2000.html Tak to jest na różnych innych stronach (na obrazku w specyfikacji 500 Hz/2.5 kHz, a obok w opisie 500 Hz). Kiedyś na stronie firmowej pewnie były dane techniczne. Podłogowe AAD 2003. Średnia (z czterech ocen) 5 na 5: http://www.audioreview.com/product/speakers/floorstanding-speakers/aad/2003.html , bo jedna o tej samej treści 2x napisana przez tego samego usera, więc nie wliczam jako piątą. * * * Tu masz pewniaka z końca XXw monitory Revel Ultima Gem http://www.audioreview.com/product/speakers/floorstanding-speakers/revel/ultima-gem.html https://www.soundandvision.com/content/revel-home-theater https://www.stereophile.com/news/10318/ (Joint Loudspeakers of 1998) Revel Ultima Gem https://www.stereophile.com/content/revel-ultima-gem-loudspeaker-ultima-sub-15-subwoofer-page-4 O brzmienie pytaj branżę @jello, (on słuchał m.in. z Air Tight ATM-2), albo czytaj recenzję w polskim magazynie Audio 2/2000 Revel 9041134-001 - zmodyfikowany Revelator. Midwoofery Revel. Okablowanie Kimber Kable 4VS Podłogowe Revel'e (z pierwszej generacji Ultima) mają aluminiową kopułkę. Tylko monitory z textile dome tweeter. Najlepsze serie: Ultima2 (na tytanach i berylach) i PerformaBe (na aluminiowo-ceramicznych i berylach). http://www.aadsound.com/about/reviews/374.pdf / https://www.mixonline.com/technology/field-test-american-acoustic-development-model-7001-369607 http://www.aadsound.com/about/reviews/370.pdf - w tym modelu wewnętrzne okablowanie Transparent Audio. Design spoko, małe pancerniaki z (6.5") membraną bierną. American Acoustic Development (AAD) 7001i Reference Monitor Loudspeaker by Phil Jones Specifications for this product: Model 7001i Type 2-way Monitor Loudspeaker Sensitivity 86dB Impedance 8 ohm Frequency Response 25-60KHz +/-2dB Bass Principle 6.5" Pnuematic Power 100-1000W Size 16.5x9.8x16.5 inch (H x W x D) Speakers HF: Horn loaded Neodymium RiBBon Tweeter LF: 5.25 inch Woofer Aluminum Cone, Neodymium motor 50mm Voice Coil Net Weight 77lbs Standard Finish: Aquamarine tiger maple, piano black or cherry http://www.aadsound.com/products/indexcdef.html?id=38 Nowe monitory California Audio Technology, m.in. do Studio
  12. tomek7776, pamiętasz za ile te monitory były kiedyś u bazodrut'a. Około 10 lat temu w jego wystawionych przedmiotach widziałem monitory Sf Extrema - ale jaka tam była cena 13 tys. zł? czy ciut więcej. W tamtym czasie wystawiał m.in. kolumny Urei. Czy to ta stara oferta, obecnie archiwalna, czy była jeszcze starsza. Za ile on sprzedał te monitory Sf?
  13. To co branża jafi i user Miroslav1 prawią, mogą łyknąć / łykają co niektórzy z tych co ograniczeni są do podobnych maluszków jak LS3/5a. W swojej kategorii nie było lipy, ale bez przesady, że punkt odniesienia. @jafi, że: ''są monitorami odniesienia dla innych.'' @Miroslav1, że: ''LS3/5a mogą być punktem odniesienie dla każdych innych kolumn (nie tylko podstawkowych)''. W swojej kategorii z podstawkowymi/podłogowymi w okolicach ''Klangurteil: 82 Punkte'' - to już bardziej realne. Możecie brać, jak poszukujecie czegoś na sam początek. Zobacz w Spitzenklasse (76-90 Punkte) jaka szeroka konkurencja :) w tańszych przedziałach jest mnóstwo różnych kolumn do wyboru. Jedynie w swojej cenie mogą się bronić - i jedynie przy swoich 1-2 naj. aspektach. Bo w kategorii bez limitu, to nie istnieją - nawet w swych najlepszych aspektach. To jest ich pułap. Poniżej średniej w Spitzenklasse (76-90 Punkte): Chartwell LS3/5a (Klangurteil: 82 Punkte) Stirling LS3/5a V2 (Klangurteil: 82 Punkte) AUDIO Ausgabe 12/2013 : https://www.testberichte.de/a/lautsprecher/magazin/audio-12-2013/384116.html Skądś żeś wydumał jakąś ''muzykalność'' - z polskiego magazynu Hi-Fi i Muzyka, czy internetowego StereoLife. Podkolorowane, uśrednione, cało-pasmowo skompresowane brzmienie - to ta wasza muzykalność 😄 jak się domyślam. Muzykalność to pojęcie względne. I nici z twojej muzykalności jak sound jest mocno zakłamany. Mdłe, nudne, skompresowane brzmienie - to ta wasza ''muzykalność'' etc. Nie używam tego pojęcia, a jak widzę, że ktoś pisze o muzykalności, to od razu odrzuca mnie na samą myśl o tych waszych muzykalnościach i myślę sobie tzw. audiofilska amatorka, najzwyklejsze hi-fi. Co innego, prawdziwe tonalnie, nieskompresowane, live'owe, uniwersalne, rasowe brzmienie. Wszystkiego więcej i lepiej, a przy tym maksymalnie angażujące. Mega real prawdziwy Sound - to najbardziej wciąga :) Im bardziej wyśrubowany Sound we wszelkich aspektach (jak do bicia rekordów) tym jeszcze lepiej. Ale to nie z takich zabawek/monitorków, które mają własne ograniczenia. Z tych wszystkich monitorów to tylko macie wycinek/skrawek dźwięku/muzyki. I nici z twojej muzykalności 😄, zostaw ją dla siebie, jak cb. nie mdli ta twoja muzykalność.
  14. przez barni, 18 Marca 2018 https://www.audiostereo.pl/topic/138207-koncertowe-brzmienie-high-end-rock-metal-czyli-co-po-zollerach/ - średnie typy i jałowa gadka co niektórych z bólem tyłu, którzy lepszych nie mają u siebie i gadają trzy po trzy. Wspominaj/wymieniaj :) Dalej szukasz... 😄 barni, 31 Grudnia 2018 Wilsony odpadają. Lepiej inne kolumny, te co maja własne firmowe przetworniki. Z B&W możesz brać 800 D3 - też (jak niższe modele) są wykonturowane z podkręcona górą i do 'tłuścioszków' nie należą, ale nie są tak wychudzone jak niższe modele z tej serii. Z czym to może zagrać. VTL z Rockport Technologies były ciemne i zamazane, z tranzystorami McIntosh'a jeszcze słabiej. Raz RT zagrały z MC2301 na KT88. B&W 800 D3 polecam sprawdzić co najmniej z VTL S-400 Series II, lub wyższymi modelami. Przeczuwam, że może to fajnie zagrać. Drugi zestaw jaki możesz sobie sprawdzić/kupić, to Focal Stella Utopia EM Evo + Naim Audio Statement. Kolumny bardziej sztuczne/chłodne/techniczne jakby bały się neutralnej/rzetelnej elektroniki. Trzeba wcisnąć sporo watów by coś się ruszyło. Ale i to bardziej wolę takie granie niż coś w stylu PMC Fenestria. Wiedziałem, już wtedy :) Ale mam ubaw z tych wszystkich co (zamiast słuchać muzyki) ciągle zmieniają/przerzucają klocki/kolumienki ze średnio-niskiej / niskiej półki (tzw. audiofilska amatorka - najzwyklejsze hi-fi) i nie zaznają muzycznej/dźwiękowej nirwany :)
  15. Sovereign

    Scena i jej uklad

    Wybaczam. W nagrodę masz do rozpoznania Studio i Studyjne Monitory : ...widoczne w videoclipie utworu Znalazłam - O.N.A.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.