-
Content Count
2804 -
Joined
-
Last visited
-
Project Array series z basem strojonym na głębię. M.in. dla odmiany urozmaicenia względem innych linii. Z serii "niebieskich" monitorów, to w nowszych/nowych z XX w. masz szybsze i precyzyjniejsze basy i ogólnie lepsze brzmienie (4365 & 4367), niż ze starszych/starych studio monitorów z wooferami 15'' / 18'' na deep bass i potęgę. Ogólnie najbardziej neutralne, szybkie i dokładne w całym pasmie, to topowe domowe systemy głośnikowe z przeróżnych lat - począwszy od najstarszych, skończywszy na najnowszych. Wszystkie EVEREST-y, wszystkie K2 S9xxx. I inne JBL-e optymalnie rozbudowane
-
Jak rzetelnie napędza neutralne Revel-e Ultima Studio2 tzn. że integra Diablo 300 nie jest ''cienka'', czy tam słabowita/marnizna. Projektowane w UK to tzw. "British Sound" W UK bardzo słabo z neutralnością. Tam neutralnych systemów głośnikowych musisz szukać jak igły w stogu siana!... Żeby cokolwiek znaleźć, o ile w ogóle coś znajdziesz.
-
Na systemy głośnikowe z ''SM-1 Series'' to te 250 tysięcy dolarów USA ''trochę'' ;) za mało, szczególnie na Tower SM-1 : Tower SM-1 Single-Amp nie istnieje w systemach głośnikowych SM-1 Series z dwiema 18''-ami. Absolutne minimum w najtańszych opcjach, to Bi-Amp mode. Monitorom Westlake Audio SM-1F można dokupić aktywne piedestały SM1-312P (3 x 12" Super Mid Bass) i grać w trybie 6-way operation. [Hidden Content]
-
4343 -> 4343WX -> 4343B -> 4343BWX (?) [Hidden Content] LF masz z 2231A czy 2231H. Na średni bas wstawiłeś nowszy mid-bass jak w dużo nowszych 4344 MkII. 18'' 2245H w 4345 i subwooferze B460 do L250. 15'' 2235H w 4355. 2245H i 2235H szły też do Westlake Audio. Czasami wersje z Gauss'ami i 2420 (w najstarszych) lub 2421 (w ciut nowszych ze starszych) na HF. HR-1VF średnio wypadł w PL - tak grały, że już nawet 4355 bym wolał. W RU dożo lepiej. SM-1 co innego, te każdy by chciał, żeby tyle mamony miał i elektrownię do ich napędzenia.
-
Widzę @Yasior tych samych monitorów i podłogówek słuchałeś. Do tego też słuchałem S4700 i te (spośród tych co wymieniałeś) najlepiej grały. A @ASURA gdzieś musi nadrobić zaległości z ''E1TX'' - jak chce może i na kanale u pani Beatki ;) [Hidden Content] - tam są wszystkie o które ASURA pytał i jeszcze więcej. ASURA niech szybciej bierze wielbione przez siebie CE1, bo życia mu zabraknie, by na starsze lata zaszaleć choć odrobinkę, w klasie niedużych monitorów (jak CE1) do jakiegoś pułapu. Wrzuć Go na żywo w podwójne ślepe testy z tymi ''E1TX, CE1 i ME1'' to zobacz
- 2836 replies
-
- 1
-
-
@pmcomp Fotele jak tron. A jak z wygodą.
-
JBL Project K2 S9990 Price: US $80,000.00 (per pair)
-
Cewka drutowa na rdzeniu transformatorowym dobra na basie. Je możesz zostawić, a całą resztę sprzedać ;-), tak że z kolumn zostaną tylko cewki na LF.
-
Całe życie przeżyjesz i umrzesz w niewiedzy którą chcesz wmówić. Zależy od konfiguracji jak i zastosowanych driverów i hornów. Przy najlepszych to ta Twoja konwencjonalna sekcja MTM (z SS na MF i SB na HF) - jest taka jak piszesz wyżej. Po ustawieniu takiej sekcji w miejscu MF-HF-UHF z metalowymi hornami/lensami, to ta Twoja byłaby jakbym narzucił koc na horny. Czyli płaska i tępa, z gorszą sceną, otwartością i detalem - gorszym całym zakresem MF-HF-UHF. Nawet w Westlake tylko do tańszych idą konwencjonalne (jak np. do BBSM-10VNF), by najlepsze z hornami dać do SM-1 Series.
-
A skąd to wiesz, skoro nawet na oczy ich nie widziałeś? Znam też takie jak u @piorasza w starszej wersji z innymi wooferami przewinęły się i takie jak u piano. Przy topowych dużych zestawach z compression driver, tamte z papierowymi na MF i HF to jak na początek przygody audio. W swojej klasie/cenie w porządku jak pisał @piano. Ale przy tych z compression driver, to zdecydowanie nie ten pułap. To w ogóle co innego, inny świat. Tacy jak @piorasz, @AnAm, @ASURA, @slawek.xm, @S0nic itp. amatorzy słuchający na popierdółkach, nie mieli komponentów jak z Hartsfield, Paragon, Sovereig
-
A skąd to wiesz, skoro nawet na oczy ich nie widziałeś? Komponenty znane także z WARP-15 i przy rozmiarze tych zestawów wiadomo co jest grane w takiej konfiguracji z czterema wooferami i jednym hornem pośrodku. Były tam te Tower-y SM-1 z przetwornikami JBL i elektrownią Boulder-a.
-
Ależ ''popieprzył'' @ASURA @[email protected] @Wełniany - To ten pan od akcesorium ASURA™ QRS-Quality Recovery System Level 1. Panowie [xajas & JBN] piszecie się ;) na coś takiego pod swoje zestawy. Co sly30, plastik1989, rochu i McGyver myślą o tym QRS ''Recovery System''... By dać pod jakieś tam komponenty w swoich zestawach ? ;) Co do Project EVEREST, to ASURA popieprzył maksymalnie. Napisał byle co, byle coś napisać, nie mając pojęcia o projekcie i przetwornikach które znakomicie sobie radzą w całym spektrum częstotliwości. Tak że nie trzeba żadnych pośrednich p
-
Czyli wszystkie zestawy z DSP na LF są patentem od sly30 wg slawek.xm :D haha ha - ale ''jajony'' - jak to Szymon powiadał. Dużo wcześniej były i są zestawy z DSP tylko dla LF. A MF i HF z konwencjonalnymi crossoverami. PBN Audio MASTER REFERENCE III To są kolumny w jednej całości z 18'' subwooferami. A jak ktoś chce jeszcze więcej LF, to do tego opcjonalnie BASS TOWER SPEAKERS Tak że łącznie otrzymuje się 12 x 18'' na LF. Jak te zestawy grają u producenta w Kalifornii, to kwiatki na parapecie się ruszają. Zestawy jak u sly30 mogą i mają zapożyczo
-
Sylwan, to u cb. taka kolekcja J.A. Baczewskich? Po prawej nawet masz wiśniówkę!