Jump to content

SZROT

Użytkownicy
  • Content Count

    1040
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

SZROT last won the day on May 9 2017

SZROT had the most liked content!

Community Reputation

415 Bardzo dobry

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. no niestety to nie jest do konca prawda, slucham na metalowej w Aktimate Epoz MIni rozstawionych na ok. 2 m od siebie i jest OK, a jestem bardzo wrazliwy na wszelkie wyostrzenia i agresywnosc...
  2. jesli to jest dla Ciebie jakiekolwiek kryterium to o czym my tu wogole rozmawiamy :)))))) uuahahahahah
  3. Ale krecisz, wiekszosc odradzala zakup kolumn z 17 cm glosnikiem do takiej klitki, to wszystko bylo do przewidzenia ale oczywiscie kierowales sie widzimisie a nie sensownymi radami. Wiec teraz radz sobie sam :))
  4. Twoje spostrzezenia sa sluszne co do obu systemow. Wybor nalezy do ciebie. Kazdy wybierze inaczej.
  5. SZROT

    ciemny kabel

    https://sourceforge.net/projects/equalizerapo/
  6. Zaraz zaraz to on ma tez optyk w minijacku? Serio? MAAAA!!!! hurrrrraaaa!!! Dzieki kwasior21 🙂
  7. Po prostu zwykly ale dobrej jakosci konwerter z usb z laptopa zeby zrobil porzadny sygnal optyczny do amplitunera. Co polecacie? Jakas chinszczyzna?
  8. SZROT

    Zestaw audio PC

    Mozesz kupic wszystko w thomann.de jest w miare tanio i wysylka za darmo powyzej 200 euro.
  9. Raczej tak... ostatnio zauwazam ze ta konwesrsja w gore wcale nic nie polepsza, a wrecz czesto pogorsza efekt koncowy...
  10. aaa wiec jak masz na liczniku 220 km/h to tak jezdzisz bo taka "sprzet ma specyfikacje :)))
  11. jak wiele masz plikow 24bit/96kHz? czy to realny problem? 🙂
  12. bardzo dobre kryterium wyboru, tym wlasnie nalezy sie kierowac, bo to ma byc przede wszystkim przyjemnosc, o czym wielu "poszukiwaczy" zdazylo juz w ferworze walki o ideał zapomniec 🙂
  13. Celuj w miniwieze Denon lub Yamaha.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.