Jump to content

belami

Użytkownicy
  • Content Count

    549
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

28 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zgraj ulubione utwory, jakimkolwiek programem z wymienionych powyżej, do formatu bezstratnego (wav, flac) a później nagraj utworzoną składankę na płytę jako audio-CD.
  2. To oczywiste, lecz nie mogę znaleźć czasu na wypożyczenie. Mam nadzieję, że w tym miesiącu uda mi się posłuchać X14.
  3. Które monitory teoretycznie lepiej powinny zagrać z lampą LARa: Dynaudio X18 (ponoć lepiej grają w małym pokoju niż X14) czy Evoke 10. Rozmiarowo podobne i to się dla mnie liczy. Inne przetworniki i tego dotyczy pytanie. Moje warunki: pokój około 16m, z marną akustyką, monitory stoją na szafce - około 1m odstępu od siebie, stosunkowo blisko ściany, po bokach mało miejsca. Canto One New nie zagrały i gabarytowo były za duże. Obecnie używam Harbeth HL-P3 (z 1990r.) i czegoś mi brakuje. Nie wiem. czy to tylko wypełnienie basu.
  4. Normalnie hi-end - to aluzja z racji wyboru zakładki. Tak na poważnie to posłuchaj czegoś z Cyrusa PRE z DAC. Moim zdaniem cyrus jest neutralny.
  5. Przewody Mogami (model 3103, użytkowe do nagłośnień), są bardzo transparentne, u mnie lepiej zagrały posiadane Chord Epic. CD fajnie zagrało z IC Linn Silver (porównywałem z Albodo Flat One, Wireworld Eclipse II). Z kolei Majik DS lepiej gra z Albedo niż z Linnowskim ic (black czy silver). Z poprzednim wzmacniaczem sprawa miała się jeszcze inaczej i ten sprzęt co fajnie grał z pewnymi IC, z LARem zagrał inaczej, co jest potwierdzeniem, że gra system 🙂 Greg czy próbowałeś Cyrusa z dedykowanym zasilaczem?
  6. Jestem po odsłuchu Canto One New i nie jestem zachwycony. W moim metrażu i przy moim ustawieniu, nie zagrały jak oczekiwałem. Akustyka pomieszczenia także jest dramatyczna. Góra była czysta, środek przestrzenny, ale basu nie udało mi się uzyskać, takiego z niskim zejściem, głębokiego, odczuwalnego. Poza tym jednak są gabarytowo za duże do mojego pokoju i nie podobają się żonie. Ale nie ma złego co by na dobre nie wyszło - podłączyłem ponownie Harbethy. No i wpadłem. Nie wiem czy to wina wygrzania wzmacniacza, kombinacji z ustawieniem, czy autosugestii, ale małe P3 zagrały fantastycznie. Góra czyściutka, klarowna, z długim wydźwiękiem instrumentów, średnica bogata, z separacją instrumentów, głęboka i stosunkowo szeroka - nieco poza linię monitorów. Wokale to poezja, ale to oczywiste przy tej marce 🙂 Monitory stworzone do jazzu, akustyki, małych składów i to potwierdzam. Przy takim repertuarze nawet nie odczuwa się braku niskiego basu. Wszystko tak jest zespolone, takie ma brzmienie, że nie chce się przestać słuchać. Słucham już 3 dni, ale niedługo wrócę z ciekawości do RLS Callisto III i ciekawe co wtedy napiszę, skoro je tak chwaliłem. Zastanawiam się tylko, czy nowszy model HL-P3ESR (np jubileuszowy na 40 lat) zagra nieco lepiej niż posiadany, niespełna 30-letni HL=P3 (1990r.). PS. Greg dzięki za odtwarzacz CD. Bardzo dobrze gra z LARem.
  7. Sprzedaję swojego Majika-I, ale zostawiam Majik DS: https://www.olx.pl/oferta/linn-majik-i-CID99-IDBYY0y.html Zniżka dla klubowiczów i ludzi z forum.
  8. Najlepiej jakby grał podobnie do CEC TL51XZ, którego posiadam, lecz z braku miejsca (top loader) jestem zmuszony sprzedać. Gra rewelacyjnie, tak na marginesie.
  9. Jaki odtwarzacz CD do lampy: Naim CD 5X czy Cyrus CDI. Musi zajmować mało miejsca: niski jak Naim lub wąski jak Cyrus - stąd takie a nie inne propozycje z mojej strony. Repertuar to jazz, elektronika, spokojny rock itp.
  10. Nie wiem jak to opisać, ale z Harbeth jest klarowniej i czyściej, jak dla mnie bez basu, z RLS jest przyjemniej i z niskim zejściem na basie. Co do Uniti to posiadam sporo muzyki na CD, poza tym Naim to też streamer, tylko czy lepszy od Linn Majik DS, tego nie wiem, bo Naima nigdy nie słyszałem. Ewentualnie Majik DS zamienię na Akurate DS lub Klimax Renew DS, bo cena stosunkowo podobna.
  11. Integra lampowa dotarła i jestem na etapie odsłuchu. Wstępnie Harbeth HL-P3: góra rewelacyjna, środek niezły, lecz bas punktowy i moim zdaniem słaby. RLS Callisto 3: środek i bas super, góra bardzo dobra, lecz nie taka dźwięczna i czysta jak w Harbeth. Na chwilę obecną RLS zostają i planuję w tym miesiącu odsłuch Canto One New oraz Dynaudio Focus 110 (jeśli się uda). Mam pytanie odnośnie zgrywania się źródeł firmy Naim a konkretnie Uniti 2. Z braku miejsca muszę sprzedać odtwarzacz CD i zostawić strumieniowy oraz gramofon. Najchętniej zastąpiłbym cd i Linn Majik DS kombajnem Naima (posiada wzmacniacz, lecz wykorzystywałbym tylko źródła, ewentualnie spróbował biampingu z Harbethami.
  12. Nie lubisz ciepełka klasy A. Gdyby nie LAR to celowałbym właśnie w tę firmę jako współtowarzysz do Harbetów
  13. Wzmacniacz obecny to Linn Majik-I, czyli 2x100W i zasilacz impulsowy. Harbethy nie grają w ogóle, dlatego czekają na swój czas w piwnicy. Callisto 3 cieszą ucho, lecz jak to w Linnach bywa, grają lepiej przy wyższych poziomach głośności. Zależy mi raczej na cichszym odsłuchu, dlatego decyzja o zmianie integry na lampę, a w samych wzmacniaczu zmiana alpsa na drabinkę Khozmo. Callisto to naprawdę bardzo dobra konstrukcja, zwłaszcza do metrażu jaki posiadam. Jeśli Harbeth nie zagra tak jak oczekuję, to w planie mam jeszcze porównanie odsłuch Canto One New (Studio 16 Hertz), które z lampą powinny grać dobrze.
  14. Szczerze przyznam, że o Lebenie tylko czytałem, nie słuchałem. Wszelkie wątpliwości co do połączenia LARa i Harbetha rozwieją się w przyszłym tygodniu. Może się okazać, że RLS Callisto zostaną a Harbethy wrócą do piwnicy.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.