Jump to content

Sklep.RMS.pl

Partner Audiostereo
  • Content Count

    3764
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

196 Dobry

About Sklep.RMS.pl

Metody kontaktu

  • GG
    582630
  • Adres URL
    sklep.rms.pl

Informacje profilowe

  • Branża
    Sklep

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. RAFKO Dystrybucja, wyłączny przedstawiciel marki NuPrime w Polsce, informuje o wprowadzeniu do sprzedaży referencyjnej końcówki mocy mono 230W ST-10M. Końcówka mocy stereo ST-10 uchodzi za jedną z najlepszych na rynku. Mimo to, inżynierowie NuPrime oświadczyli, że projekt niósł za sobą pewne kompromisy. Ograniczone miejsce nie pozwoliło na zastosowanie wszystkich pomysłów jakie mieli, a przy tym "ograniczało" moc końcówki, jak twierdzą ludzie z NuPrime. Stąd "tylko" 150W na kanał. Teraz autorzy ST10tki powracają z informacją, że w dobrze znanej obudowie da się "pomieścić" 230W mocy na kanał. Aby to zapewnić stworzono de facto nowy projekt, którego pomysł narodził się, gdy powstała końcowka stereo ST-10. Tak powstał poprawiony moduł wzmacniacza najnowszej 4. już generacji, który zadebiutował w ST-10M. Nie jest to więc zamknięta w tej samej obudowie monofoniczna wersja tej samej końcówki, ale poprawiona koncepcja, na który składają się nowe obwody oraz nowe komponenty i nowe brzmienie. Zaczęto od nowego transformatora toroidalnego o mocy 300W. Następnie zoptymalizowano ułożenie elementów we wnętrzu obudowy, tak aby zmniejszyć interferencje wpływające na jakość sygnału audio. Obwody zasilające ST10 zostały odświeżone przez zastąpienie 10-amperowych mostków prostowniczych 50-amperowymi diodami Schottkiego, zwiększono pojemność kondensatorów do 30mF, dzięki czemu końcówka ST10 zapewnia o wiele niższy poziom szumów niż stereofoniczna końcówka ST-10. ST10M zapewnia brzmienie pełne, bogate w detale, a przy tym szybkie, o wyraźnie większym nasyceniu barw w stosunku dźwięku ST10 w wersji stereo - uważanego przez wiele osób za referencyjny. Większa moc i niższy poziom szumów pozwala instrumentom wybrzmiewać pełnią barwy i akustyki. Scena jest głębsza i szersza, co daje poczucie lepszej lokalizacji źródeł pozornych. Wyposażona w moduł wzmacniacza już czwartej generacji zapewnia zupełnie nowe parametry względem poprzednika: damping factor na poziomie 400 brak przesunięcia fazy 20dB lepszy stosunek sygnał/szum skrócona o 20 procent ścieżka sygnałowa poprawiona wydajność dla kolumn nisko impendancyjnych poprawione zabezpieczenia, gdy wzmacniacz pracuje bez obciążenia udoskonalone końcówki mocy w klasie D przełączające się przy 600kHz (w przeciwieństwie do klasycznych, które przełączają się przy 300kHz) nowy liniowy zasilacz z wydajnym transformatorem toroidalnym wzmocniona druga harmoniczna (H2) dla ciepłego lampowego brzmienia bez ograniczeń znanych ze wzmacniaczy lampowych O marce NuPrime: Raptem rok po oficjalnym starcie, pierwsze produkty NuPrime zyskały wyróżnienia od najbardziej prestiżowych amerykańskich magazynów audiofilskich: The Absolute Sound oraz SoundStage! Network. Dzisiaj NuPrime jest jednym z liderów w dziedzinie budowy obwodów impulsowych (przełączających), zaś jego urządzenia słyną ze znakomitego przetwarzania i wzmacniania sygnałów cyfrowych.
  2. Jak obchodzić 30. urodziny? Wydając zupełnie nowy przedwzmacniacz gramofonowy – tak brzmi najwyraźniej definicja tej okrągłej rocznicy według Chord Electronics. Wobec tego, przedstawiamy Huei (nie, nie mylić z Huawei), czyli niewielkie urządzenie z całkiem sporą mocą. Więcej w RMS.pl https://rms.pl/aktualnosci/sprzet/3092-chord-electronics-huei
  3. Wciąż zapominasz o Sony, chyba z racji specyfiki polskiego rynku. Ale powodem, dla którego Sound United nie jest monopolistą w segmencie budżetowych ampów są Yamaha i właśnie Sony.
  4. Niestety, klienci nie chcą kupować amplitunerów i stacjonarnej elektroniki, tak jak w latach 80-tych. Aktualny rynek to ułamek złotych czasów hi-fi na świecie. Kiedyś nie było sprzętu przenośnego i jedyna opcja, żeby posłuchać muzyki to zakup dużego hi-fi. Dzisiaj mało kogo takie hi-fi obchodzi. Ludzie traktują to jako wyróżnik statusowy - dzisiaj kolumny i wzmacniacz to dobra poniekąd luksusowe i nieco zbędne w nowoczesnym domu. Podkreślają status melomana. Ludzie słuchają muzyki na słuchawkach, głośnikach bluetooth i soundbarach. I to jest dzisiejsze hi-fi. Taki jest główny nurt, gdzie płyną miliony od klientów do kieszeni producentów. Tak jak 30 lat temu był to segment CD + amp i kolumny. Sound United nie jest "monopolistą", tylko firmą, która skupia kilka marek w ramach malutkiego segmentu na gigantycznym rynku. Gdyby był monopolistą, to żaden urząd antymonopolowy nie pozwoliłby na takie połączenie. To trochę większa łódeczka, która pływa sobie po oceanie zwanym sprzęt audio i skupuje marki produkujące sprzęt na rynek, który co roku się kurczy. Onkyo, Pioneer, Denon i Marantz sprzedają razem mniej niż bardzo przeciętnej wielkości producent chińskich soundbarów z europejską plakietką. Taki jest powód tego "nabijania w balona". Nikt normalny nie chce już takich urządzeń jak segment hi-fi ze strumieniowcem, ampem i CD. Albo będą produkować ten sprzęt tak jak teraz, albo go nie będą produkować, bo klasycznie hi-fi kurczy się z roku na rok. Takie rynki jak polski, gdzie wszystko z grubsza stoi w miejscu to wyjątek. Ale i tak, wzrosty sprzedaży głośników Bluetooth i soundbarów sa w ostatnich latach trzycyfrowe w Polsce. Tym samym, w proporcji klasyczne hi-fi znika.
  5. RAFKO Dystrybucja, wyłączny przedstawiciel MEE Audio w Polsce informuje o wprowadzeniu do sprzedaży uniwersalnego adaptera Bluetooth z aptX Low Latency i trzema trybami odtwarzania, dedykowanego do wszystkich słuchawek wyposażonych w złącze MMCX. Zamień swoje ulubione przewodowe słuchawki dokanałowe w słuchawki Bluetooth za pomocą jednego adaptera wyposażonego w złącza MMCX, będące standardem wykorzystywanym przez wielu renomowanych producentów audio. Dzięki wykorzystaniu technologi Bluetooth 5.0 oraz Qualcomm aptX i aptX Low Latency, adapter zapewnia najwyższą jakość dźwięku i idealną synchronizację dźwięku i obrazu w połączeniu z urządzeniem nadawczym kompatybilnym z tymi samymi kodekami. Oprócz implementacji aptX Low Latency, BTX2 w porównaniu do poprzedniego modelu BTX1, wprowadza dynamiczne tryby pozwalające dopasować dźwięk do preferencji użytkownika: NATURAL - brak ingerencji w przebieg fali dźwiękowej BASS BOOST - zwiększona odpowiedź basowa i głębia najniższych częstotliwości VOCAL BOOST - wyeksponowane wokale i górna część pasma przenoszenia Adapter został wyposażony w trójprzyciskowy pilot z mikrofonem, dzięki któremu można sterować odtwarzaną muzyką i odbierać połączenia telefoniczne bez wyjmowania smartfona z kieszeni. Przytrzymanie przycisku funkcyjnego przez 2 sekundy pozwala przełączać się między trybami odtwarzania. Zastosowanie technologi Bluetooth 5.0 pozwoliło znacznie zwiększyć czas działania baterii. BTX2 oferuje do 9 godzin rozmów telefonicznych i do 8.5 godzin ciągłego odtwarzania muzyki. BTX2 sprawdzi się nie tylko w domu czy w biurze, ale również podczas treningów dzięki poziomie wodoodporności poświadczonemu przez certyfikat IPX5. Oznacza to, że na działanie urządzenia nie wpłyną negatywnie krople wody czy potu. Adapter posiada wzmocnioną, lekko usztywnioną część przewodu przeprowadzaną za uchem, dzięki czemu słuchawki zyskują dodatkową asekurację i są mniej narażone na przypadkowe wypadnięcie z małżowiny. O marce MEE Audio MEE Audio to firma specjalizująca się w produkcji słuchawek sportowych i Bluetooth. Założona w 2005 roku z siedzibą USA, w stanie Kalifornia, nieopodal Los Angeles. Zespół MEE Audio stawia sobie za cel produkcję przenośnych słuchawek łączących bardzo przystępną cenę z jakością wykonania i wygodą użytkowania zdecydowanie przewyższającą standardy obowiązujące w danym segmencie cenowym. Ponadto słuchawki MEE Audio zdobyły sobie wśród użytkowników amerykańskich for internetowych opinie produktów oferujących wysoką jakość dźwięku przy zadziwiająco niskiej cenie. Produkty MEE Audio zyskały sobie liczną rzeszę ambasadorów. Od modelki fitness Victorii Lomba przez liczne grono perkusistów takich jak: Cody Stewart, Johnny Michals, Andrew Holzbaur, kończąc na jednym z najbardziej wpływowych bębniarzy młodego pokolenia Joey'ym Muha. Na portfolio MEE Audio składają się produkty takie jak: przenośne słuchawki do smartfonów przenośne słuchawki sportowe przenośne słuchawki dokanałowe dla muzyków (profesjonalne) przenośne słuchawki dla audiofilów transmitery Bluetooth przenośne słuchawki nauszne Bluetooth przenośne słuchawki sportowe Bluetooth dziecięce słuchawki nauszne z limiterem poziomu głośności wykonane z plastiku wolnego od BPA (non toxic plastic) adaptery Bluetooth Więcej produktów w kategorii słuchawki i słuchawki bluetooth
  6. Musical M8xi to nowość pokazana targach w Monachium. Moc to 2x520W RMS. Wzmacniacz w pełni zbalansowany z wejściami optycznymi i koaksjalnymi
  7. Ken Ishiwata to postać, którą wielu kojarzy nierozerwalnie z marką Marantz – już niedługo. Wspólne porozumienie kończy współpracę obu stron po 41 latach od rozpoczęcia przez Kena kariery koordynatora technicznego i 23 bycia ambasadorem produktów Marantz. Więcej w RMS.pl https://rms.pl/aktualnosci/sprzet/3089-ken-ishiwata-odchodzi-z-marantza
  8. Heh. Można tę sytuację odczytywać jako monopol i jak niektórzy chcą i wszędzie widzą - "że branża oszukujo". Ale prawda jest niestety dużo bardziej brutalna. Pioneer sprzedał swój dział elektroniki domowej audio w 2014 roku dla Onkyo bo przynosił straty. Jak donosi jeden z raportów giełdowych w momencie sprzedaży działu domowego AV i kolumn w 2014 roku "For the fiscal year ended in March, Pioneer generated 70% of its revenue from car electronics while its home electronics division, which includes audiovisual equipment, only accounted for about one fifth of its revenue totaling $4.8 billion. Its home electronics unit logged a tiny operating profit for the previous fiscal year and it was in the red just two years ago." Innymi słowy, jeśli Onkyo nie kupiłoby Pioneera ten po prostu zniknąłby z rynku domowego audio. I radziłbym w ten sposób patrzeć na ewentualne podobieństwa między urządzeniami. Albo będzie tak, że producenci będą unifikować pewne elementy, albo marki nie będzie, bo ten rynek mocno się kurczy. Teraz idźmy dalej. Onkyo Corporation sprzedało swój dział produkcji amplitunerów i reszty home audio dla Sound United. Cała firma po 5 latach bycia pod kreską z trudem wypracowała w tym roku zysk około 5,5 mln dolarów. Można podejrzewać, że na potrzeby całej transakcji. Innymi słowy, i ten dział najpewniej ledwo balansuje na krawędzi. Dzień po ogłoszeniu przejęcia Onkyo i Pioneera z Marantza odszedł Ken Ishiwata. W moim odczuciu, Marantz może być marką, która albo pójdzie cala do obcięcia, albo przynajmniej segment hi-end i górny middle end, stąd ambasador dla audiofilów nie jest już dłużej potrzebny. Nie ma co ukrywać, że i Marantz nie był najbardziej dochodową marką, o ile też w ogóle był. Podsumowując. Jedni z was mogą widzieć, że krwiożercza branża unifikuje się i swoje urządzenia, żeby wyciągać Wam moi mili miliony z kieszeni i pławić sie w owych milionach niczym Sknerus McKwacz smiejąc się w twarz, ale niestety, smutna prawda jest taka, że to próba ratowania tonących statków w nadziei, że uda się je z czasem wyprowadzić z powrotem nad kreskę. Tak więc, mogliby po prostu nie kupować i wtedy mielibyśmy do wyboru Denona, być może Marantza, Yamahę i Sony. Czy wtedy bylibyśmy bardziej zadowoleni?
  9. Chcesz kupić nowe kolumny KEF? Lepszego momentu nie będzie - teraz przy wymianie starych kolumn głośnikowych dowolnej marki, kolumny KEF z serii Q otrzymasz 20% taniej. Proste! KLIKNIJ I SPRAWDŹ CENY I SPECYFIKACJE KOLUMN KEF Z SERII Q Regulamin promocji: Promocja trwa od poniedziałku 13 maja 2019 do poniedziałku 30 września 2019 Rabat 20% można zastosować tylko przy wymianie starych głośników Wymiana dotyczy każdego głośnika dowolnej marki Promocja ma zastosowanie wyłącznie do nowych zakupów dowolnych modeli z serii Q od autoryzowanych sprzedawców marki KEF i jest dostępna na terytorium Polski KEF zastrzega sobie prawo do zmian lub zmiany oferty w dowolnym momencie KLIKNIJ I SPRAWDŹ CENY I SPECYFIKACJE KOLUMN KEF Z SERII Q
  10. Targi High End w Monachium okazały się świetnym czasem na nową premierę Arcama, który zaprezentował wzmacniacz zintegrowany SA30 z serii HDA. Na pokładzie AirPlay 2, Dirac Live i moc 120W na kanał przy obciążeniu 8 Ohm. Co jeszcze? Zapraszamy na rejs! Więcej w RMS.pl https://rms.pl/aktualnosci/sprzet/3087-arcam-sa30
  11. Zajrzyj tutaj - set up your home theather https://www.dolby.com/us/en/technologies/home/dolby-atmos.html
  12. Jeszcze kilka dni temu pisaliśmy o nowym odtwarzaczu Kann Cube, a dziś znów przychodzimy z nowościami Astell & Kern. Tym razem kolejny model z serii A&ultima, czyli SP2000, pół roku po premierze wersji SP1000. Astell & Kern A&ultima SP2000 ma być nowym, flagowym modelem producenta, stojącym na czele referencyjnej linii A&ultima. Więcej w RMS.pl https://rms.pl/aktualnosci/sprzet/3086-astell-kern-a-ultima-sp2000
  13. Słynny Mu-so od Naima doczekał się swojego kolejnego wydania. Według producenta – w 95% jako coś zupełnie nowego. Czego nowego możemy się spodziewać, a co zostało „po staremu” po pięciu latach od wydania pierwszego Mu-so? Sprawdzamy! Więcej w RMS.pl https://rms.pl/aktualnosci/sprzet/3085-naim-mu-so-2
  14. Ja bym nie kupował w ciemno. 5000zl to dużo kasy i szybko / łatwo go nie sprzedasz.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.