Jump to content

mirek10

Użytkownicy
  • Content Count

    1976
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

mirek10 last won the day on May 15 2016

mirek10 had the most liked content!

Community Reputation

365 Bardzo dobry

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mirek10

    kolumny życia

    To tez super propozycja,swietnie graja,szybkie ,dokladne czujemy ze az niosa muzyke... [link_zablokowany]filedata/fetch?id=538012&d=1573713845 [link_zablokowany]filedata/fetch?id=538014&d=1573713967 chodzi o klumny Legacy Audio , byly kolumny rekamowane na AVS w Warszawie jako najlepsze do 100000zl a sprzedawane za 60000zl swietna propozycja.
  2. mirek10

    kolumny życia

    Na AVS w Warszawie swietnie zagraly te kolumny,tak jak podaje w kolejnosci tak mi sie najbardziej podobaly,mialbym pieniadze i takie pomieszczenie jak kolega "Pawcio70" tobym to przesluchal,wiem ze nie ma problemu aby je w Polsce wypozyczyc: Swietnie tez zagraly kolumny Legacy Audio ktore sie reklamowaly jako najlepsze kolumny za 100tys zl a kosztujace 60tys zl super szybkie i pieknie grajace kolumny,prosze sprawdzic jaki to byl model w relacji z AVS w Warszawie...
  3. Ramię gramofonowe | 12” J.Sikora KV12 - „BEST Product 2019” Na AVS w Warszawie jak zawsze odwiedzilem pokoj Janusza Sikory i chcialem zobaczyc jego nowy produkt, czyli nowe ramie KV12 wykonane pierwszy raz na swiecie z materialu jakim jest kevlar(polimer z grupy poliamidow(dokladnie aramidow) z ktorego przendzie sie wlokna sztuczne o wysokiej wytrzymalosci na rozciaganie tak mowi wikipedia. Ramie w kolorze zoltym wygladalo imponujaco,wszystko zapakowane w skrzyneczke wraz z VTA w cenie 6000eur,powiem strzeze pomyslalem ze na swiecie jest tyle znanych producentow ramion gramofonowych ze co tam nasz Januszek mogl modrego wymyslic! gramofony robi fantastyczne,ale z ramieniem tym to chyba porwal sie jak z motyka na slonce i to jeszcze z kevlaru, ktorego do ramion nikt nawet nie stosowal. Uwielbiam Janusza Sikore i jego gramofony,ale pomyslalem ze tu to nie widze wiekszych szans,bo stosowal w swoich gramofonach slynne ramiona Kuzmy, ktore jak wiemy sa jednymi z najlepszych na swiecie,wiec wyzwanie Janusza jest jakby nie logiczne,co taki nowy konstruktor na polu ramion moze podskoczyc. Jedna recenzje przeczytalem na temat ramienia J.Sikora KV12 wydana przez Marka Dybe i byl zaskoczony tym wspanialym ramieniem,teraz ukazala sie recenzja juz Wojciecha Paculy a ten gosc to juz potrafi wszystko dobrze skrytykowac i podsumowac w dziedzinie gramofonow,ramion gramofonowych,wkladek i przedzwacniaczy gramoonowych, jak nie kto inny. Okazalo sie ze ramie gramofonowe wykonane przez J.Sikora KV12 to jedno z najlepszych jak i nie najlepsze ramie gramofonowe na swiecie,sam nie moglem ocenic ,tylko wzrokowo, jak jest wykonane,bo nie jestem fachowcem i nie umiem porownywac ani nie mam mozliwosci jak nasz znany recenzent czyli W,Pacula ze ma mozliwosc podczas odsluchow wymieniac rozne najlepsze ramiona i i relacjonowc na zywo jaka jest roznica soniczna miedzy nimi w graniu. Tak naprawde to jestem szokowany ze Janusz Sikora zrobil tak wspaniale ramie i ze W,Pacula przyznal temu ramieniu gramofonowemu nagrode „BEST Product 2019” z calego serca gratuluje J,Sikorze, jak widac coraz czesciej to co polskie, jest najlepsze. Ciesze sie tez , ze dla mnie najlepszym gramofonem na tej wystawie ,byl tez sam gramofon J.Sikory, ktory tu jest na zdjeciu jest demonstrowany z ramieniem KV12... [Hidden Content]= [Hidden Content] [Hidden Content]
  4. Bylem na AVS w Warszawie i odsluchiwalem kolumny Xaviana te podlogowki co opisywal Piotr Ryka ala Perla i graly obok w innym pokoju tez Orfeo,mialem jeszcze odsluchac monitory Perla na koniec wystawy, ale nie dojechalem na czas, ale i tak nie mozna byloby ich posluchac postawionych przy samej scianie ,tylko na standach.Poznalem ten dzwiek,model Orfeo gral owiele lepiej a Perla pozbawiona byla basu.Ogolnie graly ladnie i delikatnie,maja swoj specyficzny dzwiek,to nie jest spektakularny dzwiek ktorego oczekiwalem,podobal mi sie dzwiek w drozszym modelu ,ale ja szukalem malego modelu monitoru.Wykonczenie w drzewie to nie SF to daleka droga do isiagniecia tego poziomu wykonczenia,dokladnie wyglaskalem obudowe,chropowata z wieloma drobnymi szczelinami.Fajnie grajace monitory,ale nie tego szukalem.Trzeba najpierw zawsze posluchac i to zrobilem...
  5. Nad Falkonami LS 3/5 tez sie zastanawialem,ale jest udowodnione przez specalistow ze rostaw miedzy nimi to max 1.8m i tyle samo od sluchacza,bo inaczej sie gubia,to sluchanie bliskiego pola,basu nie maja,przerobilem pare mnitorow,musze miec takie, ktore beda graly blisko sciany i bas refleks musi byc z przodu i dobrze grac gdy sluchajacy siedzi od kolumn 3.5m, czyli nie bliskiego pola.Narazie to pozostaly do odsluchania Xaviany Perla Madera w Warszawie na AVS jak beda tak ladnie graly jak wygladaja to zapewnie kupie do mojego drugiego toru odsluchowego,bede sie cieszyl bo wygladaja pieknie...
  6. Nazdjeciu akurat jest Ambra, ale podobnie wygladaja, tylko Ambra ma okragly sredniotonowiec a Perla kwadratowy,okragly lepiej jednak wyglada...
  7. Przetlumaczylem z czeskiego na polski i nic nowego sie nie dowiedzialem,pozatym co wiedzialem w komentarzach audioili tylko przeczytalem ze promuja te kolumny, jak sie daje na swiecie,rynek odbioru jeszcze maly, jak na ta reczna dlubanine to graja w miare dobrze,tylko przesadzaja w porownanich z innymi znanymi firmami,mowia ze to " piorniki szkolne" jakos sie sprzedaja,chyba nawiazuja do nowej obuwy z drewna,ale przeciez takie zawsze sa poczatki...mi sie Perla Ex. Marina bardzo podoba,jak bede w Warszawie na AVS to poslucham jak bedzie ladnie grala i tak pieknie wygladala jak tutaj,to zapewnie kupie ....
  8. Wystawa tragiczna,szkoda czasu bylo,moze ze w Ascot dlatego potraktowali audiofili jak konie i bylo trzeba latac z pokoju do pokoju po 50m...trzba przyznac ze wielki niewypal,dobrze ze zaraz zobacze AVS w Warszawie i narecie zapomne o tej wystawie,az nie chce sie pisac co tam gralo,bo wszystko gralo przecietnie....
  9. Jak widac po odpowiedziach z firmy Xavian,rodzaj drewna uzytego do budowy glosnikow jest bez znaczenia,moze tylko ma znaczenie trwalosci wiekszej w przypadkach jak np.debu,ogolnie jak myslalem chodzi tylko o wyglad a nie o walory soniczne.Obudowa nie gra, calkowicie jest wytlumiona,czyli mialem 100% racje ze wybiera sie to co jest latwiejsze w obrobce i to co lepiej sie barwi i wyglada.Akurat odnosnie glosnikow to co wszystko napisali to nowosc i tu jest wiele zmian i twierdza ze nowe glosniki stosowane w ich nowych kolumnach sa na 100% lepsze, co sonicznie oni sprawdzili w bezposrednich odsluchach ze starymi.
  10. Dostalem dosc wyczerujaca wypowiedz z firmy Xavian na wszystkie moje i wasze pytania,odnosnie nowych ich produktow,pozwole sobie przytoczyc,tlumacz automat: "dziękuję za Twój e-mail i wiele komentarzy, które doceniliśmy, doceniamy je wszystkie. Niestety nie jesteśmy świadomi „ciągłej zmiany rodzaju drewna”. W naszych modelach używamy MDF w lakierowanych wykończeniach lub drewna dębowego w innych wysokiej klasy modelach. Użyliśmy tutaj również orzecha włoskiego, ale dąb jako bardziej wytrzymałe drewno wytrzyma jeszcze dłużej - nie ma prawdziwej różnicy dźwiękowej, ponieważ wszystkie nasze modele są mocno tłumione (bitumiczne płyty samoprzylepne + 2 różne tekstylne warstwy tłumiące). O sterownikach głośników - opracowaliśmy własne sterowniki, ponieważ te stare, o których wspomniałeś, nie były wystarczające do naszego użytku. Używamy membran takich samych jak na przykład ScanSpeak (dostarczona przez niemiecką firmę Müller) i mamy większe magnesy i cewki drgające niż ScanSpeak w porównywalnych modelach. Dzięki temu kierowca jest po prostu szybszy i bardziej precyzyjny. Sugerujemy umieszczenie naszego starego głośnika i każdego nowego głośnika w porównywalnej cenie obok siebie i posłuchanie go. To wszystko, czego potrzeba. Jeśli porównujesz na przykład Perla Esclusiva (2 000 EURO / para) z XN 250 (w dzisiejszych cenach około 3 500 EURO / para), powinieneś uzyskać głębszy bas (zgodnie z różnicą w poziomie cen), ale szczegółowość , dynamika i naturalność powinny być lepsze z Perla Esclusiva (co czyni Perla Esclusiva świetną okazją, prawda?), jeśli masz przynajmniej standardowy porządny wzmacniacz hi-fi. Zaufaj nam, wykonujemy te kontrole, aby się upewnić :). Należy również pamiętać, że nowy głośnik powinien grać przez co najmniej 100 godzin, a tuż po tym czasie należy go porównać do całkowicie wypalonych starych głośników. Jesteśmy jednak wdzięczni za szczere opinie i mamy nadzieję, że prosta sesja odsłuchowa ze starymi i nowymi modelami udzieli ostatecznej odpowiedzi na pytanie, co jest lepsze. Wiemy, ile wysiłku i czasu wkładamy w to, aby być lepszymi z każdą nową generacją głośników, więc wierzymy, że słyszalnie się poprawiamy. Ale ... słuchaj siebie! Z wyrazami szacunku, XAVIAN "
  11. Ale chwile...kupiles Orfeo, ktorego cena wynosi ok.25000zl a powinienes porownac swoje stare XN 250 jak juz to z Ambra to ona wlasnie jest w tej samej cenie co stare XN250, bo Orfeo kosztuje dokladnie dwa razy wiecej,tak ze to nie te porownanie jakosciowe ani cenowe....
  12. Ciesze sie ze sa dobre opinie tez,sam chcem kupic Perle tak ze mi lzej na duszy ze nie tylko te nowe glosniki sa tez ladniejsze ,ale i graja dobrze...
  13. Tez bylem w Ascot i od 45-lat jestem na wystawach audio na calym swiecie i tak slabej wystawy nie widzialem przez cale zycie,to byl szok nieudacznictwa organizacyjnego,te odleglosci i pororzucane pokoje po paru pietrach,musza przyjechac do Warszawy na AVS i od Adama Mokrzyckiego wziasc przyklad, jak organizuje sie swietne wystawy,ten brexit zniszczy wszystko...
  14. Bylo tyle czasu ,aby sprawdzic technicznie i sonicznie, ktore drewno jest najlepsze a nie zmieniac w locie trzy gatunki drewna,bardziej to wyglada ze chodzi o wyglad i latwiejsze barwienie i obrobke drewna, niz aspekt soniczny.Wiecej audiofili szuka starych kolumn z MDF ze starymi glosnikami niz chce kupowac a nie nowe,to samo jest na zagranicznych forach,komercja zaczyna sie klaniac i chenc zysku,dlatego 250Evo jest bardziej poszukiwane,ale zobaczymy na AVS w Warszawie,posluchamy i zobaczymy.Napisalem do wlaciciela firmy aby przygotowal sie do tych pytan na wystawie,bo jestesmy zainteresowani odpowiedzia.. "Prosze powiedziec dlaczego ciagle zmieniacie gatunek drewna w swoich obudowach,na wielu forach trwa dyskusja ze to malo profesjonalna metoda takich zmian w gatunku drzewa.Nie martwicie sie ze bedziecie zle postrzegani,przeciez drewno ma duzy wplyw na dzwiek i przez tyle lat powinniscie wiedziec ,ktore drewno jest najlepsze,jaki jest powod? Druga sprawa poruszana przez audiofili to glosniki stosowane w waszych kolumnach,kiedys znanej firmy teraz niby wlasnej,wiele osob twierdzi ze wasze koluny kiedys graly lepiej mimo ze obudowa byla z MDF ale glosniki stosowane w kolumnach, byly lepsze i drozsze.Teraz kolumny sa ladniesze a glosniki zastosowane gorsze,to chyba nie jest dobra wiadomosc,audiofile poszukuja waszych starych 250Evo bo wola od nowszych. Prosze przekazac wlascicielowi moja wiadomosc,bo bedziemy go oto pytac osobiscie i niech sie przygotuje wyczerpujaco na te pytania. Pozdrawiam i widzimy sie na AVS w Warszawie..Miroslaw z Londynu" Jestem zainteresowany sam kupnem akurat tych monitorow tej firmy,bardzo mi sie podobaja optycznie te kolumny,zobaczymy jak graja?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.