Jump to content

miki450

Użytkownicy
  • Content Count

    213
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

42 Neutralny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Miałem F4, poprawione przez jednego z forumowiczów. Miałem różne wzmacniacze m.in. NAD 375. To było koszmarne granie. Bas pudełkowaty, nierówno prowadzony, podbity na ok. 60 Hz, wypchnięta średnica, nijakie wysokie. Scena i przestrzeń przeciętne. Pozbyłem się ich bez żalu i po odsłuchu kupiłem Pylon'y Sapphire 25, do których moje Tannoy F4 nie miały żadnego startu. F4 nie polecam zdecydowanie. Żeby nie było: miałem też niemodowane Tannoy F3. Tu w ogóle nie było basu, tylko takie pukanie, brumienie udające niskie tony, za to góry było w nadmiarze. Poza tym podobnie do F4 matowy, nijaki dźwięk. Nie wiem, może w innym ustawieniu te kolumny coś by pokazały. U mnie nie pokazały nic a jeździłem nimi po pokoju, zatykałem, zmieniałem długość bass refleksu i naprawdę coś próbowałem z nich wydobyć.
  2. NAD C375 napędzi Diamondy 28 ale nie wykorzysta ich potencjału. Do tych Pylonów można spokojnie podłączyć znacznie droższy wzmacniacz (niż C375) bez obawy o mezalians.
  3. NAD C546 do C375 to kiepski pomysł. Ten CD jest kiepsko wykonany (tani napęd, który lubi terkotać), plastikowy front (który łatwo zarysować) a do tego kiepsko gra: kluchowato, z silnie podbarwionym dołem. Do C375 idealnie pasuje Pioneer PD-50. To jest zupełnie inne wykonanie i granie niż słaby C546.
  4. miki450

    NAD M 3

    Jeśli chodzi o wykonanie, to M3 jest w hajendzie. Kiedyś o nim marzyłem, niestety z braku możliwości kupna zadbanego egzemplarza, odpuściłem i chyba do dzisiaj trochę żałuję.
  5. Wiem, że pytanie jest ogólne. Na tą chwilę interesuje mnie jakość wykonania przewodów i doświadczenia związane z producentem. Dźwięku posłucham, jeśli zdecyduję się na ew. wypożyczenie.
  6. Mam prośbę o opinie nt. w/w producentów i produktów. Obie manufaktury są polskie, dużo bardziej rozbudowaną stronę ma arini. Czy macie jakieś doświadczenia z produktami tych firm? O MB coś jeszcze można znaleźć ale arini jest zagadką. Aż dziwne bo na stronie są takie opisy i zdjęcia jakby to były najlepsze produkty w Polsce i nie tylko. Ktoś, coś może przybliżyć?
  7. Mylisz się, wszystkie te rzeczy są inne w as3000. Nie są inne. Polecam zapoznać się z wypowiedziami niejakiego pana Susumu Kumazawa będącego chief engineer of hifi products Yamaha. Jest też sporo opisów na zachodnich forach i zdjęć w necie. Można porównać. Żeby nie było, uważam, że 3000 poza doskonałą elektroniką, ma absolutnie topowe wykonanie, często nieporównywalnie lepsze z podobnie wycenionym sprzętem innych producentów.
  8. I po tym wpisie, wszystko co napisałeś o Yamaha'ch w tym wątku można wykasować albo wziąć w cudzysłów. Tak myślę, że inni krytykanci mają podobne "doświadczenie".
  9. A miało nie być o Yamahach? Dlaczego?
  10. Dość dokładnie porównywałem 2100 i 3000, i moim zdaniem, elektronicznie są identyczne (pomijając 2 wejścia XLR w 3000 i 1 wejście w 2100). Mają te same końcówki mocy, pojemność kondensatorów filtrujących, zbalansowany przedwzmacniacz, wzmacniacz słuchawkowy i pre gramofonowy. Różnią się trafem, wewnętrznym okablowaniem, miedziowanym wnętrzem, górną pokrywą, przednimi pokrętłami i wielkością wyświetlacza. 2100 jest takim nieco skromniej wykonanym 3000. 3000 (jak to się mówi) idzie na całość - tu nie widać kompromisów. Dźwiękowo nie potrafiłem ich odróżnić, co nie znaczy, że różnic nie ma. Różnice mogłyby się zapewne pojawić po zastosowaniu odpowiednio dobranych głośników i okablowania. Najważniejsze: ich dźwięk "stabilizuje" się po minimum 250 godzinach grania. Początkowo wydają się być jasne z wyraźną, krystaliczną górą.
  11. Ile warty jest sprzęt Naim'a pokazały obniżki w 2017r., zdaje się, że przy okazji zmiany dystrybutora. 5ka kosztowała 3,5 tys., XS2 - 6 tys., Supernait - 11 tys.. Rozważałem kiedyś Naim'a ale jak można kupić sprzęt niepełnowartościowy na starcie? No bo jak wytłumaczyć np. upgrady zasilania? Znaczy oryginalne zostało źle zaprojektowane, więc doimy klienta na kolejne pudełko z trafem w środku? Do tego dochodzą opisywane tu przygody z buczącymi trafami, brak soft startu, czy niestandardowe zaciski głośnikowe. No i jak dla mnie kontrowersyjna budowa, czyli dużo "powietrza" w środku obudowy. Żeby nie było, nie atakuję Naim'a. Warto tylko, żeby, zainteresowani znali pewne "przypadości", czy tech cechy szczególne tej marki.
  12. Szczerze, to mi lotto co o chłopakach myśli niejaki wloo-dek (o branży i o reklamach też). Patrząc na to forum, przez taki pryzmat, należałoby wyciąć z 50% wpisów. Natomiast wolałbym, żebyś opisał kolego w tym wątku swoje przemyślenia nt. tytułowych kabli. Bo jak wielu innych, poza smrodem, nie wniosłeś nic.
  13. Jaki sens ma dana recenzja, jeśli ta sama wkładka, na różnych ramionach, z różnymi pre, wzmacniaczami, kolumnami, pomieszczeniami, ba - nawet o różnej porze dnia i dla każdego słuchacza, zagra diametralnie inaczej? To dotyczy zresztą każdego elementu układanki. Przykładowo: Ortofon Quintet Black wisi na ramieniu RPM 9 a 2m Black na ramieniu RPM 5, reszta toru i pozostałe warunki identyczne. Wynik? "Lepszy" będzie zapewne Quintet. No to teraz dajmy 2m Black do 9ki a Quintet do 5ki. Jaki będzie wynik? A to najprostsze rozwiązanie, bo składowych zależnych, które mają wpływ na wynik jest znacznie więcej.
  14. Spróbuj z opisywaną tu Suprą (żeby nie było, że lokuję produkt). Zrobiłem sobie kiedyś kabel gramofonowy z kabelka Dual, z wtykami Neutrik/Rean, wg przepisu forumowicza Ahaja. To niskopojemnościowy kabelek, grający dość szczegółowo, gęsto, barwnie i przestrzennie. Żeby wyłapać jego słabości, trzeba mieć już naprawdę dobry system i porządną wkładkę. Metr kabelka z wtykami kosztuje ok. 100 zł.. Jeszcze lepiej jakbyś dostał z metra kabelek Supra Phono. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby w budżetowym lub średnim systemie okazał się docelowym kabelkiem. Tanie kabelki mikrofonowe raczej bym odpuścił. One są projektowane i dedykowane do innych zastosowań. Zrobiłem sobie 25 cm. długości Schulza z Neutrikiem - nic specjalnego.
  15. Schulz jest dobry na początek. Też go kiedyś miałem w systemie. Zresztą nadal mam ale gdzieś na dnie szuflady. Potem i tak szuka się czegoś lepszego.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.