Jump to content

jaromarcin

Użytkownicy
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralny

Metody kontaktu

  • GG
    2257801

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie jestem jeszcze tak biegly w modernizacji kina domowego ale czy wmoim przypadku denon 3200 nie dzialalby tak samo jak przykladowy Player Dune HD Max? Jeśli tak moje pytanie powinno byc jaka końcówke byście polecili do powiedzmy 2000zł i czy widzicie problem w końcowce kupionej z USA i dokupieniu transformatora/przetwornicy na 230V żebym mógł w PL używać?
  2. Hahah sprawdzilem tylko przykladowe ceny koncowki mocy 26 000. Raczej myslalem o czyms uzywanym do 1000-2000zl;D a nie 30 000;D. Pozdrawiam, Marcin
  3. Dzieki o coś takiego mi chodziło. Możecie coś konkretnego zaproponować pod to kino domowe? co wy byście zmienili? Dzieki za wszystkie odpowiedzi!
  4. Witam serdecznie, Posiadam: Denon AVR-X3200, Klipsch Rp-280F, RP450C, Rp250S, RP140SA, R115SW i turntable Fluance RT-81. Zastanawiam się nad następną modyfikacją dla kina domowego. Myślałem o jakieś końcówce mocy w rozsądnych pieniądzach (monolith 2X200 można dostac za około 499USD, jestem otwarty na propozycję. Czy 2x200 jest bez sensu i trzeba kupić 5x200, dopiero zaczynam czytać o końcówkach i nie mam dużego doświadczenia w tym temacie). Dodam ze przebywam w USA i tutaj zaopatruje się w sprzęt z tym ze z nastawieniem ze będę też używal go w PL. Druga opcja to drugi subwoofer R115SW. Czy macie propozycje co do kabli do tego kina na chwile obecna używam dość tanich a w PL posiadam Qed Silver Anniversary XT pytanie jak one graja z tymi kablami czy może należy je wymienić? Czy widzicie sens wymieniania amplitunera(zazwyczaj widzialem ze ludzie do tego zestawu maja wyższe modele np denona 4400). Dodatkwoo czy widzicie problem w używaniu amplitunera kupionego w USA w PL ( myślałem że kupiłbym transformator i mogę go zostawić sobie). Dzięki i pozdrawiam!
  5. Wszystko działa, niesamowity dzwięk. Dzięki wszystkim za pomoc.
  6. Dzięki tak właśnie myślałem. Czyli góra z dołem i wtedy nie ma znaczenia czy z dołu czy z góry kabel idzie do amplitunera zgadza się?
  7. Właśnie zastanawiam się jak to ogarnąć nie mam tyle kabla;/ blaszek też nie mam niewielki zapas zastawiałem się czy mogę je połączyć tylko z tyłu głośnika góra dół?;/ muszę więcej poczytać jak to zrobić chyba ze ktoś coś podpowie szybciej:) Tak właśnie myślałem że to musi być jakaś prosta rzecz ale zajęło to trochę żeby rozkminić.
  8. Chyba wiem w czym leży problem. Kupiłem sprzęt używany w kolumnach powinna być blaszka z tyłu która robiłaby za bi-wiring także teraz zabieram się za połączenie tego i przetestowanie:)
  9. Wyglada na to że problem jest tylko w trybie stereo i virtual
  10. Tak po HDMi, nie słyszałem żadnych zaników. Wyraźnie dzwięk tylko po przełączeniu na inne tryby robi się taki przytłumiony i jak z piwnicy. To jakieś musi być ustawienie ale no nie mogę znaleźć informacji co to może być.
  11. Niestety, zwiekszenie obciazenia nic nie zmienia. Dalej tylko w trybie movie dzwiek jest przyjemny reszta trybow powoduje dzwiek przytlumiony I jakby cos znajodowalo sie daleko w tyle.
  12. O kurde moge, na sprawdzenie tego chyba bym nie wpadl. Dzieki dam znac.
  13. Mogę sprawdzić ale odkryłem że dokładnie taki sam efekt mam przy np słuchaniu muzyki przez bluetooth z telefonu np. Przez przypadek wczoraj kliknalem podczas sluchania "movie" na pilocie. Testowałem wszysktie oprócz tego. Stereo i pure brzmiało dokladnie tak samo. Dopiero po przełączeniu na movie dzwięk powrócił do normalnego i nie mówie tutaj o minimalnej różnicy w dzwięku ale nie było więcej takiego mocno przytłumionego brzmienia.
  14. Pandora podcasts program podobny do spotify, w opcjach w denonie jest po kliknięciu "internet radio" na pilocie
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.