Jump to content

WuMike

Użytkownicy
  • Content Count

    871
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

88 Neutralny

Informacje profilowe

  • Zainteresowania
    Crazy Horse :)
  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Lubię sam ostry rock i lżejszy metal. Posłuchaj może czegoś, co doradzili koledzy z Premiumsound sopockiego, czyli modelu R.A.M. Studio 30 od firmy, której to główny inżynier wywodzi się z ... ProAc. W salonie stwierdzili, że owe Falcony, w kwestii szybkości transjentów i oddania werbli przynajmniej, górują nad ATC 40. Do tego, nie jazgoczą, aczkolwiek blachy „nie kłują”, wiec może tutaj oczekiwałbyś czegoś więcej. Dystrybutor, Audio Atelier wypożycza zestaw demo, bez zobowiązań. Przynajmniej tak było ostatnio. U mnie zostały na dłużej, ale bezwarunkowo trzeba sprawdzić samemu, aby n
  2. Nie piszę tego w złej wierze, a raczej z pewnego doświadczenia, ale szczerze, to z podstawkowych kolumn nic, co słyszałem - oprócz SF Extremy - nie potrafiło w pełni uwolnić muzyki. Szkopuł w tym, że do nich trzeba podłączyć monobloki Gryphona S100 lub coś podobnego, aby zagrało. Rachunek za to jest już wysoki, a za 10k można co najwyżej kupić druty do takiego zestawu. Tak kończą się właśnie zabawy w monitory. Mam to już za sobą 😉
  3. Cieszy fakt, że Oppo dalej wspiera swoje produkty. Ja wciąż żałuję, że 205 nie ma natywnego Tidala. Co prawda Moon MiND 180 daje radę, ale zawsze można by mieć jedno urządzenie mniej w systemie.
  4. Witam forumowicze, Zgłaszam się do klubu ze swoimi Falconami Studio 30. To jest jedyny w całej serii model podłogowy, z nietypową w obecnych czasach konstrukcją trójdrożną, opartą na kopułowym głośniku średniotonowym. Moje Falcony obecnie ustawiłem na strychu, w pomieszczeniu ze skosami, około 55 m.kw. po podłodze licząc. Wcześniej grały one kilka tygodni w salonie 32 m.kw. Bardziej szczegółowy opis i wrażenia przedstawię wkrótce. Pozdrawiam, Michał.
  5. Można „wiosłować” sprzętem za naście i dziesiąt tysięcy, a akustyka zrobi i tak swoje. Nie tak dawno narzekałem na nadmiar basu, w pewnych częstotliwościach nawet wzbudzanie, a po zmianie pomieszczenia na większe, lepiej wytłumione mam jego niedobór teraz, chociaż bliżej jest do liniowości 😉
  6. Problemy z połączeniem z Tidalem, dziwne odgłosy w trakcie odtwarzania. Nie obchodziły mnie przyczyny, sprzedałem Node 2 i byłem szczęśliwy. WXC-50 z kolei zepsuła się po ledwie 1-2 miesiącach grania. Wymienili cały moduł sieciowy, bodaj. Jako transport też wcale d..y nie urywają, nawet w swojej klasie. Używany Moon 180, którego kupiłem za 2500 zł (fakt, dodałem jeszcze zasilacz Tomanka) jest dużo lepszą opcją brzmieniowo, chociaż funkcjami odstaje, to prawda. Znajdą się też pewnie inne, równie dobre jak MiND, jak choćby SoTM.
  7. Miałem na myśli WXC-50 oraz Node 2. Yamaha i Bluesound ogólnie, bez podziału na modele to przeciętnie brzmiące klocki.
  8. Miałem oba te urządzenia i brzmiały ledwie średnio, ale adekwatnie do klasy cenowej. W dodatku sprawiały problemy użytkowe 🙂
  9. Ad. 1. Różnica jest, ale nie takiej klasie sprzętu. Ja u siebie odczułem zmiany, ale nie są one wielkie Ad.2. Może i mało, ale mój Moon MiND 180 ma Deezera, więc można. Ad.3. Po co komu dzisiaj wyświetlacze?! Śmieszny ekran 5” nic nie daje z odległości, a tylko kosztuje.
  10. Teoretycznie nic poważnego nie powinno się stać, ale wiesz...lepiej dmuchać na zimne. Pass wspomina o większych zniekształceniach z tym związanych, o ile mnie pamięć nie myli.
  11. Piękne paczki. Wreszcie zdecydowali się na referencyjny głośnik podstawowy 🙂 K10 za to miażdżą swoją monumentalnością. ... Ps.Dla chętnych, posiadam na zbyciu paczki ProAc Response D2 w mahoniu, stan świetny. Poważnie zainteresowanych zapraszam na priv.
  12. Dokładnie jest tak, jak kolega wcześniej wytłumaczył. Pass po RCA gra dobrze, ale jednak śmiało zalecam połączenie po XLR. Przy okazji, gratulacje i oby INT-150 służył długo i pięknie grał.
  13. Dodać jeszcze Pass INT-250, Diablo 300 i obok trzech najwyżej ocenionych z listy powyżej mamy najlepsze integry w „rozsądnych” pieniądzach 😉 Tak na serio już, tańsze INT-60 oraz nowa INT-25 to też klasa. Polecam ich posłuchać.
  14. Cześć. Nie mam niestety odniesienia dla D28, w stosunku do D30R. Te pierwsze grają z wielką kulturą, słodkimi i rozdzielczymi wysokimi tonami, ale średnicę w nagraniach rockowych ciekawszą miały tańsze D18. Zakładam, że D30R są precyzyjniejsze, dynamiczniejsze i z bardziej punktowym basem, ale co do średnicy ich to nie wypowiem się.
  15. Czy cieplejszej? Nie wiem, może nieco bardziej organicznej i kleistej, ale ciepła to tam specjalnie nie ma, jest to raczej naturalny dźwięk, ale neutralniejszym nazwałbym jednak rodzinę „point 8”, z racji pięknie rozciągniętych skrajów pasma oraz ciut większej dynamiki. Do K6 wziąłbym X250.8, osobiście.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.